The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Getafe vs FC Twente
#1
Ik las een mailtje op een tukkerforum :lol:

Quote:Geachte heer/mevrouw,

Op uw site zag ik staan dat de NOS aanstaande donderdag de wedstrijd tussen Dinamo Zagreb en Ajax uitzendt. Aangezien er meer wedstrijden van Nederlandse ploegen gespeeld worden op dat moment, vroeg ik me af of deze wedstrijden ook live te zien zijn op andere zenders. De wereld is immers groter dan alleen Ajax.
Graag verneem ik van u of de andere wedstrijden ook live te zien zijn.

Waarop hij alleen dit antwoord krijgt:

Quote:donderdag 20 september:

NOS: UEFA Cup, Dinamo Zagreb – Ajax (18.28-20.25 uur)

Presentator in Hilversum: Toine van Peperstraten. Analyticus: Danny Blind.

Commentator: Jan Roelfs.


NOS: UEFA Cup, sc Heerenveen – Hesingborg (20.30-22.40 uur)

Presentator in Hilversum: Toine van Peperstraten. Analyticus: Danny Blind.

Commentator: Philip Kooke.


NOS: UEFA Cup, FC Pacos de Ferreira – AZ (22.59-23.54 uur)

Presentator in Hilversum: Toine van Peperstraten. Analyticus: Danny Blind.

Commentator: Evert ten Napel.

De eerste helft is in samenvatting te zien. Van de tweede helft wordt live verslag gedaan.

Ik vind het alleen een rare wissel dat Rutten gisteren Hersi liet spelen aangezien Hersi aanstaande donderdag is geschorst en de return ook. Dan laat je Brama toch spelen, of Schreuder:

Quote:PSV kan woensdagavond in het Champions League-duel tegen CSKA Moskou niet beschikken over linksback Mike Zonneveld. De overgekomen speler van NAC moet vanaf de tribune toekijken door een schorsing uit 2003.

Ook een week later, als PSV aantreedt tegen Internazionale, is Zonneveld nog niet van de partij. In zijn periode bij NEC pakte de 26-jarige een rode kaart in het duel tegen Wisla Kraków. Bij een 1-2 achterstand kreeg Iron Mike tegen het verstrijken van de laatste minuut nog een rode kaart. Hiervoor stond een schorsing van twee wedstrijden in Europees verband, die nu pas kan worden uitgezeten.

Zonneveld was die wedstrijd niet de enige speler die met rood van het veld moest, ook toenmalig ploeggenoot Youssouf Hersi kreeg een soortgelijke straf. Hij moet nu ook twee duels langer wachten voor zijn Europese debuut voor FC Twente. Hersi kwam deze zomer over van Vitesse.

PSV mist naast Zonneveld waarschijnlijk ook Otman Bakkal. De jeugdige aanvaller kreeg een tik op de knie, waardoor ook zijn beschikbaarheid onzeker is. Trainer Ronald Koeman meldde al dat het een race tegen de klok wordt. De lichte bovenbeenblessure van Koevermans lijkt mee te vallen. PSV verwacht gewoon een beroep te kunnen doen op de 28-jarige Schiedammer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
8-1.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Wat een domme mail....
Elke voetbalfan die Europees voetbal bij de NOS kijkt weet dat er maar 1 kanaal per avond is voor voetbal en zelfs op dat kanaal maar een beperkte hoeveelheid tijd voor de wedstrijd/analyse (hoerige net coordinator die er voor heeft gezorgd dat de samenvattingen alleen maar op woensdag mogen)
Dan speelt dus Ajax die voor de zender het meest interessant is, hoeveelheid fans die de wedstrijd kijkt verhoogt ook de prijs die ze voor de commercials kunnen vragen.
En nu vraagt die Tukker, aan de NOS (die niets in te brengen hebben op die takkezender, behalve ruk en gemanipuleerd nieuws te brengen) of ze niet even FC Twente op een andere zender uitzenden, wat hij zelf ook kon uitzoeken door even op teletekst of in de tv gids te kijken...
Domme vraag, en dan krijgt hij nog een mail met daarin het overzicht van alle wedstrijden die worden uitgezonden.
Enige waar hij over mag zeuren is dat Twente blijkbaar gewoon niet word uitgezonden....misschien ZDF WDR of ARD mailen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#4
De NOS heeft toch een contract met Ajax, Feyenoord en Heerenveen voor uitzenden van europese wedstrijden? Gezien die contracten is het uitzendschema logisch.

Bij mijn weten heeft de NOS niet zo'n contract met FC Twente en AZ....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Kijk je toch gewoon op de Spaanse TV... :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#6
Getafe CF liep zondag andermaal tegen een zeperd aan in de Primera División. De tegenstander van FC Twente in de UEFA Cup verloor in de slotfase met 1-0 bij RCD Espanyol. Na een rode kaart voor Esteban Granero speelde Getafe het laatste halfuur met tien man. Jonathan Soriano maakte in de 88ste minuut de enige goal van de wedstrijd...
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
[Image: shirt2customzn3.jpg]
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#8
800 tukkers gaan erheen.
RTV Oost probeert de tv rechten te kopen netzoals RTV Noord met Groningen vs Fiorentina heeft gedaan. Vooralsnog is het bedrag te hoog voor RTV Oost, maar aangezien niemand verder interesse heeft, vestig ik mijn hoop op RTV Oost.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#9
Vret Mien Gras Wrote:800 tukkers gaan erheen.

=D>

mooi t-shirt ook. zou mooi zijn als twente die gasten uitschakelt.
Reply
#10
Ik hoop het zo Waf, al had ik Feyenoord met het huidige team en ritme meer kans gegeven. Maar je weet het nooit, wij ballen aardig maar het niveau van vorig jaar hebben we nog niet. Ik hoop stiekem op een pingel die Kufo onberispelijk binnen schiet. Thuis moeten we winnen, dat zal een bult kabaal worden met behulp van onze trouwe trommelaars :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Hulde voor de 800 man die afreizen naar Spanje.
Succes fct'ers!
Reply
#12
800 man is een zeer mooi aantal ! Zagreb gaan er niet zoveel heen volgens mij, ik laat het ook lekker schieten, Getafe had ik liever geloot, lekker naar Madrid....
Reply
#13
Schorsing Hersi zit er al op:

Quote:Verbeek begint met hetzelfde elftal dat in de afgelopen drie wedstrijden (Petach Tikva, ADO Den Haag en Ajax) de zege uit het vuur sleepte. Dat betekent dat Ajax-huurling Viktor Sikora weer in de basis start, ook al is de aanvaller nog lang niet op zijn oude niveau en maakte Youssouf Hersi zaterdag als invaller tegen Ajax een sterke indruk. Hersi is echter geschorst, want hij zit de tweede en laatste wedstrijd uit van een schorsing die nog stamt uit zijn NEC-tijd. ,,Maar onze invallers spelen stuk voor stuk sterk en ambitievol”, zei Verbeek. ,,Ze kunnen een wedstrijd een andere wending geven. Dat bleek tegen De Graafschap en ADO Den Haag (Samaras) en ook tegen Ajax (Hersi).”
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#14
Iedereen met digitale tv kan morgen op TV Oost FC Twente bewonderen in Spanje. TV Oost is bezweken na duizenden mailtjes en heeft de rechten gekocht voor het schijnt 20000euro.

Joepie.

Edit: dank u goedoplettende Mukkus.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
Vret Mien Gras Wrote:Iedereen met diditale tv

Dat zijn er niet veel, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Vret Mien Gras Wrote:Iedereen met digitale tv kan morgen op TV Oost FC Twente bewonderen in Spanje. TV Oost is bezweken na duizenden mailtjes en heeft de rechten gekocht voor het schijnt 20000euro.

Joepie.

Edit: dank u goedoplettende Mukkus.

Nee!!! Nu zenden ze mijn favo programma 'drieten met boer Harm' niet uit! :cry:

Zonder gein, mooi nieuws voor jullie =D>
Reply
#17
1-0 in de laatse minuut :letitallout:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#18
Hoe kun je onze Hooligan wisselen en Braafheid op linksback zetten die al geel heeft op de gevaarlijkste man van Getafe en Zomer dus inbrengen als centrumverdediger....................

Wat een onwiese fout van Rutten, niet normaal zeg. Ik voorspelde de rode kaart goed. Ik voorspelde die wissel al goed (hoopte er uiteraard niet op, maar ik zag al een geergerde Rutten jegens Heubach), en de tegengoal door onoplettende FCT-ers.

GVD GVD GVD, al is een 1-0 verlies wel goed te maken. Ik vond Getafe matig voetballen, ik heb nog wel hoop.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#19
Wat een toneelspelers die spanjaarden,thuis maken we ze af!!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#20
Vret Mien Gras Wrote:Hoe kun je onze Hooligan wisselen en Braafheid op linksback zetten die al geel heeft op de gevaarlijkste man van Getafe en Zomer dus inbrengen als centrumverdediger....................

Wat een onwiese fout van Rutten, niet normaal zeg. Ik voorspelde de rode kaart goed. Ik voorspelde die wissel al goed (hoopte er uiteraard niet op, maar ik zag al een geergerde Rutten jegens Heubach), en de tegengoal door onoplettende FCT-ers.

GVD GVD GVD, al is een 1-0 verlies wel goed te maken. Ik vond Getafe matig voetballen, ik heb nog wel hoop.


Ik vond Twente nog slechter voetballen, man wat een drama, zelfs in een uit wedstrijd moeten ze toch beter kunnen voetballen dan dit...
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#21
Zuur zo'n nederlaag in de laatste minuut. Was Heubach blessee of zo?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
jammer, ik hoop dat Twente dit thuis ff goed gaat rechtzetten...
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Zuur zeg...

Ik kan niet oordelen over hoe er gespeeld is, want ik heb het simpelweg niet gezien....

THuis gewoon met 2-0 winnen en we hebben het er niet meer over.... :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#24
Het was een wedstrijd zonder kansen en dan praat ik over beide teams. Wielaert was de enige die goed voetbalde, en zelfs Getafe had er geen een die goed voetbalde. NKufo kunnen we niks verwijten want die kreeg gewoon simpelweg geen bal en Sander had niks te doen op een paar simpele reddingen na, de rest was bagger.

Ik hoop dat ze dit thuis rechtzetten en dat Rutten leert van zijn domme wissel. Ik hoop tevens dat Huysegems een keer gaat preseteren want het lijkt erop dat hij gewoon te kort komt. Tevens miste Stein met tien man tegen elf een kans terwijl hij alleen op de keeper af kwam. Toen hij gewisseld werd zag ik dat hij tegen Rutten "sorry" zei.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#25
We verkopen Huysegems niet voor niks :|
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#26
Legion Wrote:We verkopen Huysegems niet voor niks :|

Waarom heb je hem dan gekocht?
Zucht....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: