The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sterke Verhalen
#61
Dugarry Wrote:Ik ga in september naar een UEFA-Cup wedstrijd van Feyenoord.

Wat een dijenkletser :notfunny:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
Berend Botje Wrote:Afgezien van een snelle ontvangstbevestiging nog geen reactie van Bol.com. Nou, ik heb ze in elk geval gewaarschuwd.

Vervolg op de bol-affaire: Niets meer gehoord, maar gisteren kreeg ik een 2e betalingsherinnering per post. De 1e heb ik niet ontvangen, maar die is waarschijnlijk naar het e-mailadres gestuurd dat bij de bestelling is opgegeven, niet het mijne dus. De bestelling bestond uit een spel voor een playstation a 67 euroj. Mijn buurvrouw kreeg een zelfde aanmaning voor een bestelling van 2 spellen voor een playstation, van dezelfde datum. Het adres klopte, de naam, een andere dan die bij mij gebruikt werd, niet. Mijn buurvrouw is 83, slechtziend, heeft geen idee hoe een pc of playstation werkt, heeft niets besteld en ook niets ontvangen. Het is dus nu wel duidelijk dat ik het goed had, er is een oplichter aan het werk geweest, die onze brievenbussen heeft misbruikt. Of ook andere buren 'misbruikt' zijn weet ik (nog) niet. Ik heb bol.com opnieuw gemaild, kijken of ze nu wel iets laten horen...
Reply
#63
Kan je niet gewoon bellen, of heb je telefoonvrees?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
Bocaloca Wrote:Kan je niet gewoon bellen, of heb je telefoonvrees?

Ik ga geen 0,15 euroj per minuut betalen om hun een plezier te doen.
Reply
#65
+ dat ie nu alles "op papier" heeft, altijd handig als Bol lastig gaat doen
Reply
#66
Berend Botje Wrote:
Bocaloca Wrote:Kan je niet gewoon bellen, of heb je telefoonvrees?

Ik ga geen 0,15 euroj per minuut betalen om hun een plezier te doen.

[Image: Endorse-Scrooge.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
Voor de volledigheid het (hopelijke) einde van het bol-mysterie. Ik heb nu wel een reactie ontvangen en het blijkt dat ze op mijn eerste bericht ook gereageerd hebben, maar om een of andere duistere reden is die e-mail niet bij mij aangekomen. Ze schrijven onder andere:

''Helaas is er sprake van grootschalige fraude in bepaalde postcodegebieden in Amsterdam. Er zijn meerdere bestellingen geplaatst van cadeaubonnen, games en elektronica produkten met veelal verzonnen namen en valse e-mailadressen. Vervolgens worden brievenbussen opengebroken of worden postbodes opgewacht.

Aangezien dit alles met fictieve gegevens gebeurt is er vrij weinig aan te doen. In ieder geval wordt er op elke straat waarin dit voorkomt een handmatige blokkade geplaatst. Per bestelling wordt vervolgens beslist of deze in verwerking genomen wordt. Uiteraard kunt u blijven bestellen''

Blijkt ook dat er nog een zending is gedaan naar mijn adres, die ik niet heb kunnen onderscheppen. Ik denk dat de betalingsherinnering die ik kreeg daarvan was.
May The Schwartz Be With You
Reply
#68
Hup Bol =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#69
Had dit topic een tijdje niet gelezen, maar mooie verhalen Smile. Heb nu zelf ook weer iets meegemaakt...

Toen ik gisteravond thuiskwam uit Ede en rustig online zat te pokeren, kwamen mijn ouders ineens binnen met de vraag of ik wist of zij in december 2004 (toen ik ,zoals enkelen van jullie misschien nog weten, in Amerika woonde) een bedrag van 250 euro naar mij hadden overgemaakt. Na even nadenken antwoordde ik naar eer en geweten: "geen idee".

Rond de kerstdagen van 2004 hadden mijn grootouders, die goed geboerd hebben, de kleinkinderen ieder een kerstgift gedaan van 250 euro. Omdat ik destijds in Amerika zat had mijn moeder me gevraagd of ze het geld naar me moest overschrijven of dat ze het in bewaring zou houden tot ik terugkwam. Schijnbaar heb ik gezegd: bewaar het maar voor als ik op kamers ga in Ede, dan koop ik er wat leuks van. Er bestaan namelijk geen giro-afschriften met het bewijs dat ik het geld ooit ontvangen heb. Mijn moeder borg het geld zorgvuldig op in de la van de servieskast.

Drie maanden geleden zijn we in onze huidige woonplaats verhuisd en is de la met verjaardagskaarten van familie, vakantiekaarten van vage kennissen, enveloppen, gemeenteboekjes en de adressenlijsten keurig meegekomen. Toen mijn moeder die la van de week eens aan het sorteren was, heeft ze de echt gedateerde dingen in de kist met oud papier gegooid. Mijn vader klaarde die avond zoals altijd zijn klusje door de dozen die tussen het oud papier zitten plat te maken en weg te brengen. Toen viel zijn oog op een envelop met mijn naam erop en de tekst "Prettige feestdagen, van je opa en oma". In de envelop zag hij nog iets zitten. Luttele seconden later had mijn stomverbaasde vader vijf briefjes van 50 euro in zijn hand.

Mij werd het verhaal gisteravond verteld. Je kunt je voorstellen dat ik blij ben dat de helft van mijn vakantie in één klap betaald is Wink. Mijn moeder heb ik vanzelfsprekend een ernstige waarschuwing gegeven.
Reply
#70
Das niet sterk, das gewoon dom van je ma :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: