The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sterke Verhalen
#31
Mukkus Wrote:
FC Petr Wrote:
Mukkus Wrote:Zeg ik dat?

Als het niet 't geval is, is het een waardeloos verhaal. Xtragaap4de

Als jij nou had liggen neuken met die Somalische, dan was dat pas een topverhaal geweest! Kreeg je de hechtingen er niet uit?

=P~
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#32
Gisteren mijn auto naar B. de Haas gebracht voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt annex APK. Ik haal mijn vouwfiets uit de achterbak om naar de metro te fietsen. Ik ben nog geen 100 meter ver als mijn oog valt op een oude Kadett. Ik denk, die zie je niet veel meer, ik kijk naar het kenteken en verhip, dat is mijn oude auto die ik 15 jaar geleden ingeruild heb voor mijn huidige.
Toen ik hier over nadacht schoot me te binnen, dat ik een nog oudere auto eens in Utrecht parkeerde er voor mij een auto stond met het opvolgende kentekennummer; dat bestond toen nog uit 2 letters en 4 cijfers, het laatste cijfer verschilde 1. Wel hetzelfde merk auto, ander type.
May The Schwartz Be With You
Reply
#33
Berend Botje Wrote:Gisteren mijn auto naar B. de Haas gebracht voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt annex APK. Ik haal mijn vouwfiets uit de achterbak om naar de metro te fietsen. Ik ben nog geen 100 meter ver als mijn oog valt op een oude Kadett. Ik denk, die zie je niet veel meer, ik kijk naar het kenteken en verhip, dat is mijn oude auto die ik 15 jaar geleden ingeruild heb voor mijn huidige.Toen ik hier over nadacht schoot me te binnen, dat ik een nog oudere auto eens in Utrecht parkeerde er voor mij een auto stond met het opvolgende kentekennummer; dat bestond toen nog uit 2 letters en 4 cijfers, het laatste cijfer verschilde 1. Wel hetzelfde merk auto, ander type.

Sloeber :wink:
Reply
#34
Voor de 5 a 6000 km die ik tegenwoordig per jaar rijd ga ik echt geen dure bolide die 250 km/uur haalt aanschaffen. Ik rijd deze helemaal op en daarna zie ik wel weer verder. :cheers:
May The Schwartz Be With You
Reply
#35
[Image: 5665_1160318542.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#36
Ik heb nu weer iets iets heel vreemds. Ik heb een nieuwe mobiele telefoon gekocht en de pincode, die in een kraskaart staat, blijkt dezelfde te zijn als die ik regelmatig gebruik voor allerlei andere doeleinden. Ook die van mijn oude mobiel overigens, maar het is natuurlijk onmogelijk dat die overgenomen is. Het kan alleen maar toeval zijn, maar het is wel eng.
May The Schwartz Be With You
Reply
#37
Das wel heel toevallig idd! Om bang van te worden :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Wat is de code als ik vragen mag? Misschien is het wel dezelfde die ik ook gebruik :lol: :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#39
Vorige week donderdag: Mukkus moest zaalvoetballen en bij het nadrinken kreeg ik honger. Ik bedacht me al, dat ik op de weg naar huis even een bezoekje zou brengen aan de MacDonalds.

Mijn linkerruit wil niet meer electronisch naar beneden, dus ik koos niet voor de MacDrive (dan hang ik zo raar uit die deur om mijn bestelling te doen). Ik parkeer mijn auto en ging lopend de Mac binnen. Er was me al opgevallen dat er een bus op het parkeerterrein stond en ja hoor; De hele inhoud van die bus voor de balie. Ik sluit achteraan en bekeek die groep. Nogal wat opvallende verschijningen en kwam al snel tot de ontdekking dat dit 1 of andere sportploeg moest zijn. Ze spraken engels en 1 persoon die gebogen over de balie hing, ging recht staan en moest moeite doen om niet zijn hoofd te stoten. Dit moest een basketbalploeg zijn. Opeens zag ik een embleem op een jas van een begeleider: "Eiffel Towers". Ik sprak die man aan en vroeg of ze een wedstrijd gespeeld hadden: "Ja, in Leeuwarden, met 25 punten verschil gewonnen....." We spraken nog wat verder en wat bleek: deze man was de manager van Eiffel Towers.

Was een vreemde gewaarwording: zomaar een doordeweekse donderdagavond om half 11 in de MacDonalds in Heerenveen: Mukkus en de beste basketploeg van Nederland als enige gasten......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Jansoe Wrote:Wat is de code als ik vragen mag? Misschien is het wel dezelfde die ik ook gebruik :lol: :wink:

Lijkt me sterk, hij is gebaseerd op mijn geboortedatum. :lol:
Reply
#41
Berend Botje Wrote:
Jansoe Wrote:Wat is de code als ik vragen mag? Misschien is het wel dezelfde die ik ook gebruik :lol: :wink:

Lijkt me sterk, hij is gebaseerd op mijn geboortedatum. :lol:

24-4-1886? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Mukkus Wrote:
Berend Botje Wrote:
Jansoe Wrote:Wat is de code als ik vragen mag? Misschien is het wel dezelfde die ik ook gebruik :lol: :wink:

Lijkt me sterk, hij is gebaseerd op mijn geboortedatum. :lol:

24-4-1886? :wink:

Nee, maar het is wel grappig: 24 april is een relatief veel voorkomende geboortedag in mijn familie (o.a. mijn vader) en kennissenkring . Ikzelf ben precies een week later jarig.
Reply
#43
Ik drukte zomaar een datum neer.....toeval?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
ja
May The Schwartz Be With You
Reply
#45
Dus gewoon een kans van 1 op 365.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
aah, BB is jarig op de dag van de arbeid. :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#47
Tip als je inbrekers hebt...
...
Sjors Filipsen uit Medemblik ging naar bed, toen zijn vrouw zei dat er licht brandde in het tuinschuurtje, wat ze net kon zien uit het
slaapkamerraam.
Sjors ging naar de achterdeur om het licht in het schuurtje uit te doen, toen hij zag dat er een paar kerels zijn spullen aan het jatten waren.
Gauw belde hij 112, en zei: er lopen dieven in mijn achtertuin, en die stelen mijn spullen.
De brigadier vroeg: zijn ze ook in huis? , en Sjors zei : nee. Toen zei de brigadier: doe de deur goed op slot, dan komen we als we tijd hebben even langs, want alle politie-auto's zijn op dit moment ergens anders bezig.
Sjors zei: OK, hing op en telde tot honderd. Toen belde hij weer 112.
Met Sjors Filipsen, ik belde zojuist ook al dat er dieven in mijn tuin liepen. Nou, ik heb ze zojuist allemaal neergeschoten. En hij hing de telefoon weer op.
Binnen vijf minuten kwamen er drie politiewagens aanscheuren,en een ambulance. De politieagenten rekenden de inbrekers in op heterdaad.
De brigadier kwam naar Sjors en zei: ik dacht dat jij ze had neergeschoten?
Sjors zei: Ik dacht dat jij geen auto's ter beschikking had?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#48
:razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#49
Best wel druk brigadiertje... 112 telefoontjes aannemen, veldwerk... nou nou Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#50
Trouwens vandaag een tip gekregen om eventuele dieven van je gsm te grazen te nemen: Toets *#06#, het serienummer verschijnt. Noteer dat. Bij diefstal dit nummer aan de provider doorbellen. Die schijnt dan de gsm te kunnen blokkeren ongeacht of er een andere SIM-kaart in zit.
Klopt dit?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#51
yep. op die manier 'pest' de politie ook gsm dieven. Die krijgen dan elke dag een paar berichtjes dat de telefoon gestolen is, maakt niet uit of er een nieuwe sim in zit.
Reply
#52
Ik heb weer een verhaal, niet zo zeer sterk, maar wel vreemd. Ik vraag me af of een van jullie hier wel eens mee te maken heeft gehad.
Toen ik vanmiddag even boodschappen ging doen lag er in de brievenbus onder andere een pakje van bol.com. Nu had ik niets besteld en ook de naam klopte niet, het adres was wel goed. Vreemd, vergissing waarschijnlijk. Zo te voelen zat er een CD in. Ik heb het pakje teruggelegd in de brievenbus om het als ik terug was verder te bekijken. Maar toen ik terugkwam was het pakje verdwenen, de rest van de post niet. Heel raar. Wat zou er aan de hand zijn? Iemand heeft mij gezien met het pakje, dacht dat er iets te halen viel en is gaan hengelen? Of heeft iemand mijn adres gebruikt om de boel op te lichten door iets te bestellen en het dan uit mijn bus te jatten? Brievenbussen hengelen gebeurt vaker. Als hij oplet wanneer de postbesteller komt kan hij direct zijn slag slaan. De besteller van Sand was net geweest, dus het is best mogelijk dat ik de dief te snel af was in eerste instantie. Iemand iets dergelijks ooit meegemaakt? Ik heb het verhaal ook naar bol.com gemaild, ben benieuwd of die er iets zinnigs over kunnen zeggen, zij moeten kunnen nagaan wat er op mijn adres besteld is.
May The Schwartz Be With You
Reply
#53
Vaag verhaal. Al een reactie van bol.com?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
Nee, nog niet, maar dat kan ook nog niet, ik heb gister aan het eind van de middag pas gemaild.
Reply
#55
Al een reactie???

Dit wordt wel vaker gedaan, ze doen het ook wel eens met pizza, shoarma en bv chinees eten.

Heb het zelf ooit met pizza gedaan, erg lachen en het lukte ook nog.
Reply
#56
aha, pizza's worden in nunspeet altijd in de brievenbus gedaan? apart.... :roll:
Reply
#57
:lol: :lol:
Het zijn natuurlijk allemaal kasten van huizen met heeele grote brievenbussen...
The great old Ludwig von...
Reply
#58
Ik woon al een tijdje niet meer in Nunspeet........
Reply
#59
Afgezien van een snelle ontvangstbevestiging nog geen reactie van Bol.com. Nou, ik heb ze in elk geval gewaarschuwd.
Reply
#60
Ik ga in september naar een UEFA-Cup wedstrijd van Feyenoord.
Reply


Forum Jump: