The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Groeten uit ROEMENIE!
deadline voorbij.....
alles beneden 7k en met langere contracten dan 2 jaar verwijderd...
Pinguinii €9000 2 Jaar Belangrijke speler voor het eerste team
Sekelis €9333 2 Jaar Belangrijke speler voor het eerste team
ZEBRA FC €10000 2 Jaar Belangrijke speler voor het eerste team
Tekirdağ SK €7500 2 Jaar Belangrijke speler voor het eerste team
FC Destroyer €10000 2 Jaar Belangrijke speler voor het eerste team
F.S. Allstars €7500 2 Jaar Belangrijke speler voor het eerste team
Sion €12000 2 Jaar Belangrijke speler voor het eerste team
Warriors €13000 2 Jaar Belangrijke speler voor het eerste team

Ik lijk wel gek als ik voor Canada (Allstars) kies, maar ik ga t denk ik wel doen
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb de volgende keuzes:

- naar FC Destroyer waar ik 10k wage, 5k match bonus, 2.5k goalnonus, 2.5k assistbonus kan verdienen.
- naar V.V.L. die ik zie als een team met veel potentie, waar ik redelijk vaak tot spelen toe kan komen die wel eens kampioen zouden kunnen worden.
- naar Bulls United FC. Eredivisieteam waar ik hoogstwaarschijnlijk 1e keus ben, maar die zich niet zullen handhaven in Ere.
- naar Nelson City: zo'n beetje het beste team in NL, waar ik waarschijnlijk weinig tot spelen toe kom.
- naar Inter (Roemenie): waar ik ook waarschijnlijk redelijk wat zal gaan spelen (Bostoen en Klapper gaan weg), een goed salaris krijg, en in een hoogste divisie speel.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
tja, nu de keuze maken, cashen of niet.
Ik heb het niet gedaan.
Heb mijn handtekening gezet onder een 2-jarig contract met de canadezen...
Ik zou ff goed de teams bekeken en op je genoel afgaan qua manager...
The great old Ludwig von...
Reply
ik neig naar het niet cashen... maar ik heb nog tot 22.00 vanavond..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
en mocht je besluiten wel voor cashen te kiezen, dan moet je ff een mailtje sturen naar de manager van warriors. Die biedt direct 13k salaris en 6k match bonus.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:en mocht je besluiten wel voor cashen te kiezen, dan moet je ff een mailtje sturen naar de manager van warriors. Die biedt direct 13k salaris en 6k match bonus.

Heb ook al een bod gekregen van Sion Smile. Ik ben alleen nu dichtbij een akkoord met Nelson City. Momenteel is dit mijn favorietenlijstje:

1. Nelson
2. V.V.L.
3. Inter
4. FC Destroyer
5. Bulls United FC
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Wiebe tekent vanavond vrijwel zeker een contract bij Nelson City.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Willen de "vreemdgangers" een beetje onthouden wat voor IO's ze van de diverse managers moeten instellen?
Dan kunnen wij daar mooi gebruik van maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Willen de "vreemdgangers" een beetje onthouden wat voor IO's ze van de diverse managers moeten instellen?
Dan kunnen wij daar mooi gebruik van maken.

Dat is één van de redenen (niet de belangrijkste hoor Wink) dat ik naar Nelson ga. Dat is een team waar het denk ik allemaal goed geregeld is met van alles en nog wat.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Ook ik zal dit zeker gaan doen... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Wat een beetje speed en technique trainen al niet op kan leveren Undecided.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
en wat is t geworden Para?
Ik ben zeer content met mijn keuze. leuk teamforum en ik ben ook eindelijk eens de held Smile Canada ligt aardig wat achter op Nederland. Dit stond op hun forum:

After a day of tough negotiating your beloved leader managed to get a new player to agree to sign with the club. The ink isn't on the contract yet, but I have assurances from his agent that when the transfer period is up tomorrow, he will in fact be joining our team. This player would become the most valuable player in Canada when he gets here, worth more than even Felix Gueddes of KOL. He's got 111 skills, a great attitude and should fit in nicely with the players we already have. Stay tuned for more details, but our chances of winning a league title or a cup just got a whole lot better. This guy is awesome.

Sean Mowat

(3415097) Geplaatst op 30/1/08 @ 15:36 [Antwoord] [Quote] [Meld een slechte post] Als reactie op: Feeney Skinner (3410333)
wow, this guy has some serious skills.

Feeney Skinner
[Is een FS Fan! (Gold)]


(3417211) Geplaatst op 30/1/08 @ 18:09 [Antwoord] [Quote] [Meld een slechte post] Als reactie op: Sean Mowat (3415097)
Yup. Feeney wasn't kidding. Henk had some absolutely crazy offers, like a 13,000 euro salary and 5000 match bonus, but he turned down all that cash because he wanted to be a part of the Allstars. I think he'll make a huge difference when we play against the top teams, and I'm still walking around on clouds about getting his name on a contract. In a couple seasons when Henk is naturalized to Canada, he's got a pretty good chance of helping out our National Team with all those skills too. This isn't just a signing for the FS Allstars, its a signing all of Canada should be happy about.

Edited by Feeney Skinner in 30/1/2008 at 18:20:29.

Pyry Rajala

(3420594) Geplaatst op 30/1/08 @ 19:37 [Antwoord] [Quote] [Meld een slechte post] Als reactie op: Feeney Skinner (3417211)

quoting:
Aiheen avaaja: Feeney Skinner

This isn't just a signing for the FS Allstars, its a signing all of Canada should be happy about.

Edited by Feeney Skinner in 30/1/2008 at 18:20:29.



I'm sure all our opponents are absolutely delighted now. And the first thing that comes to their mind is most certainly thinking this from the national team perspective.

Feeney Skinner
[Is een FS Fan! (Gold)]


(3421692) Geplaatst op 30/1/08 @ 20:58 [Antwoord] [Quote] [Meld een slechte post] Als reactie op: Pyry Rajala (3420594)
OK, maybe I'm kidding myself that other teams will be happy. As long as we are, who cares!
The great old Ludwig von...
Reply
Het is Nelson geworden. kreeg het volgende doorslaggevende bericht op de stelling dat ik bij hun weinig aan spelen toe zou komen:

Quote:Ik denk dat je je daarin flink vergist, qua speeltijd ;-) We hadden twee top ML's waarvan er 1 vertrokken is naar zn vrienden bij FCG (Mark Beek). Douwe Wilhelmus gaat zich volledig richten op de DML(evt. ML) positie door zn tackling richting 20 te brengen. Daarmee hebben we dus flinke behoeft aan een AML.

Aangezien we heel veel spelers leveren voor interlands en eigenlijk altijd heel ver in de beker komen hebben we dringend behoefte aan extra spelers. En met jouw dribbling, techniek, zelfs nog een leuke tackel tegen een DR en goede short pass vind ik -persoonlijk, heb nog niet met de rest van de staff overlegd- jou een hele goede kandidaat.

Dus qua speeltijd hoef je je echt geen zorgen te maken lijkt me!
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Dit is overigens m'n contract:

Quote:Contractlengte 2 jaar
Salaris €4000
Bonussen Wedstrijdpremie: €2000 / Goalbonus: €0 / Assistbonus: €1000 / Clean sheet bonus: €0
Teamstatus Rotatiespeler
Waarde €784719
Geïnteresseerd: Teams (13)
Clausules Vastgestelde transferprijs: €200000

Die wedstrijdpremie is meer een premie voor spelers die 'meer dan 3 dagen van de TT afwijken'. Dit is het beleid van Nelson City waarin 'extra bonussen' worden gegeven aan die spelers om toch zo snel mogelijk een betere PT aan te kunnen schaffen. Heb helaas niet een lagere vastgestelde transferprijs van 200k kunnen bedingen, maar 200k is naar mijn mening nog wel te overzien..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Goed,
Cas staat nu ook op de transferlijst.

Nu heb ik een paar vragen van hoe dat werkt.
Er staan nu een aantal contractvoorstellen bij de ontvangen boden.
Zijn die definitief of kan ik met de teams onderhandelen, zodat zij deze aanpassen?

Als de transferdeadline afloopt, aanstaande zaterdag om 21:45, wat moet/kan ik dan doen?

Daarnaast zat ik aan de volgende aspecten te denken die in het contract moeten komen:
Maximaal 2 jaar
Afkoopsom van 100.000
Hoe zit het met die huisvestingskosten als ik bv. in Nederland blijf?

Ik hoop van jullie hierop wat adviezen te krijgen.
What, me worry?
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Goed,
Cas staat nu ook op de transferlijst.

Nu heb ik een paar vragen van hoe dat werkt.
Er staan nu een aantal contractvoorstellen bij de ontvangen boden.
Zijn die definitief of kan ik met de teams onderhandelen, zodat zij deze aanpassen?

Als de transferdeadline afloopt, aanstaande zaterdag om 21:45, wat moet/kan ik dan doen?

Daarnaast zat ik aan de volgende aspecten te denken die in het contract moeten komen:
Maximaal 2 jaar
Afkoopsom van 100.000
Hoe zit het met die huisvestingskosten als ik bv. in Nederland blijf?

Ik hoop van jullie hierop wat adviezen te krijgen.

Tot de deadline afloopt kan je de biedende partij hun contract aanpassen (lees een ander bod uitbrengen). Pas na de deadline kan je er 1 accepteren. Volgens mij zijn alle contracten tenminste dit seizoen + 1 jaar, maar dat weet adder zeker. Afkoopsom laat ik altijd afhangen van salaris + bonus. Hoog salaris = hoge afkoopsom, laag salaris = lage afkoopsom. Mijn regel is ongeveer € 15.000 afkoopsom voor elke € 1.000 basis salaris... Huisvesting is volgens mij van belang wanneer je niet in je geboortestad speelt, dus eigenljk altijd vragen. Ook al zijn de kosten niet heel erg hoog (meen mij te herinneren € 15 per week)....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Goed,
Cas staat nu ook op de transferlijst.

Nu heb ik een paar vragen van hoe dat werkt.
Er staan nu een aantal contractvoorstellen bij de ontvangen boden.
Zijn die definitief of kan ik met de teams onderhandelen, zodat zij deze aanpassen?

Als de transferdeadline afloopt, aanstaande zaterdag om 21:45, wat moet/kan ik dan doen?

Daarnaast zat ik aan de volgende aspecten te denken die in het contract moeten komen:
Maximaal 2 jaar
Afkoopsom van 100.000
Hoe zit het met die huisvestingskosten als ik bv. in Nederland blijf?

Ik hoop van jullie hierop wat adviezen te krijgen.
ha die Fred,
Ik heb je een footstar mailtje gestuurd...
Voor de rest heeft Box alles al verteld...
The great old Ludwig von...
Reply
Bedankt Box.

Enig idee tot hoe lang na de deadline ik er eentje kan accepteren?
Zaterdagavond is over het algemeen niet een avond dat ik rond 21:45 nog op Footstar zit te kijken namelijk.

Gitter,
je hebt een bericht teruggekregen.
What, me worry?
Reply
@Fred: ik kreeg het volgende berichtje van het management van Nelson:

Quote:Onderwerp: Cas
Auteur Bericht Datum
Harm-Jan Kicken

Ik zie dat Cas ook al op de TL staat en eerder ook al een goede MC van FCCT. Wat is er loos?
En is Cas een beetje leuke gozer die ook bij Nelson zou passen? Zn skills zijn iig goed!

ik heb dit geantwoord:

Quote:Onderwerp: RE: Cas
Naar Bericht Datum
Harm-Jan Kicken

Ik denk dat een aantal gewoon kampioen wilde worden, en nadat we 2 weken geleden verloren van OLDER er bij sommige zoiets was van: het wordt tijd voor wat anders...

Cas is idd een aardige gozer.. Hij is erg serieus bezig met het spelletje, al vanaf het begin. Hij heeft ook de hoogste efficiency van FC CT.. en hij zou denk ik een prima versterking zijn als opbouwende verdediger voor Nelson.

Groet,

Wiebe

Voor als je eventueel interesse hebt? Ik heb dus niks gezegd dat FC CT opnieuw gaat beginnen, maar deze smoes maar verzonnen...
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
@Fred: ik kreeg het volgende berichtje van het management van Nelson:

Quote:Onderwerp: Cas
Auteur Bericht Datum
Harm-Jan Kicken

Ik zie dat Cas ook al op de TL staat en eerder ook al een goede MC van FCCT. Wat is er loos?
En is Cas een beetje leuke gozer die ook bij Nelson zou passen? Zn skills zijn iig goed!

ik heb dit geantwoord:

Quote:Onderwerp: RE: Cas
Naar Bericht Datum
Harm-Jan Kicken

Ik denk dat een aantal gewoon kampioen wilde worden, en nadat we 2 weken geleden verloren van OLDER er bij sommige zoiets was van: het wordt tijd voor wat anders...

Cas is idd een aardige gozer.. Hij is erg serieus bezig met het spelletje, al vanaf het begin. Hij heeft ook de hoogste efficiency van FC CT.. en hij zou denk ik een prima versterking zijn als opbouwende verdediger voor Nelson.

Groet,

Wiebe

Voor als je eventueel interesse hebt? Ik heb dus niks gezegd dat FC CT opnieuw gaat beginnen, maar deze smoes maar verzonnen...
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Bedankt Box.

Enig idee tot hoe lang na de deadline ik er eentje kan accepteren?
Zaterdagavond is over het algemeen niet een avond dat ik rond 21:45 nog op Footstar zit te kijken namelijk.

Gitter,
je hebt een bericht teruggekregen.

naar mijn weten zit daar geen deadline aan verbonden..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Para,

ik heb met Harm-Jan ook al contact gehad.

Is naast het team van Gitter ook een serieuze optie voor me.
What, me worry?
Reply
Mukkus Wrote:Mooi lijstje...kijk eens wie 17e staat bij de M C's:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://footstar.naktibalda.lt/Global/MC">http://footstar.naktibalda.lt/Global/MC</a><!-- m -->

Pakken we even alleen de nederlanders erbij:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://footstar.naktibalda.lt/nationali">http://footstar.naktibalda.lt/nationali</a><!-- m --> ... erlands/MC

Met als kanttekening dat Acda bijna 4 weken jonger is.
Wanneer komen er National Teams?

Die site is een tijdje uit de lucht geweest en vandaag weer eens een kijkje genomen. Eerste van Nederland en 8e van de wereld obv van deze statistieken. Ziet er goed uit met Milad.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
pas je op voor witte vlekken op het scherm muk?

nee...erg knap. Alleen is er geen rekening mee gehouden of je aanvallend of verdedigend bent. Bij een aanvallende middenvelder lijkt bijv. tackelen mij minder belangrijk dan dribbelen.
Reply
Klopt, maar is ook alleen maar ter vergelijking. Paar maanden geleden met dezelfde verdeelsleutels hing ik rond de 3/4e plaats, nu met gepaste afstand eerste. Global gezien rond de 20e en nu dik in de top10.

Da's toch aardig om bij te houden, maar meer ook niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
uiteraard leuk om te stijgen....
leg mij nou eens uit waarom eddy meer waard is want daar klopt niks van?
Reply
Vooral op basis van prestaties. Veel goals / assists, goede spelersstatistieken en hogere wedstrijdbeoordelingen tegen botteams bij jou, denk ik.

Hoewel ik, sinds ik snel stijg op Technique, mijn waarde ook gigantisch aan het stijgen is. Maar dan kan ook komen doordat ik nu in het NT zit en daar wedstrijden speel......

Ik weet het niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Even wat trainingsresultaten

15/02/08
The player Emile Bostoen has raised to 8 on the Stamina skill


11/02/08
The player Emile Bostoen has raised to 7 on the Stamina skill


06/02/08
The player Emile Bostoen has raised to 6 on the Stamina skill


30/01/08
The player Emile Bostoen has raised to 5 on the Stamina skill
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ik daal steeds maar sinds er bij Nelson wordt getraind:


15/02/08
De speler Cas Oosterhuis is gestegen naar 1 op Dribbelen.


14/02/08
De speler Cas Oosterhuis is gestegen naar 6 op Koppen.


12/02/08
De speler Cas Oosterhuis is gestegen naar 10 op Lange Passes.


31/01/08
De speler Cas Oosterhuis is gestegen naar 19 op Snelheid.
What, me worry?
Reply
hier in Turkije gaat het voorlopig ook prima...kan 6 dagen teamtraining volgen (alleen op zondag keepen) en mag al invallen in de competitie (integratie), beker mag ik wel gewoon starten

de weg naar PT6 gaat snel, zal even de inkomsten van de laatste weken noteren

maand 6: 12.500
maand 7: 27.505
maand 8: 32.500
maand 9: 15.000
Reply


Forum Jump: