The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Groeten uit ROEMENIE!
Gezellig om even in Nederland te zijn. Heb lipsie even gedag gezegd. Kostte nu maar 5 euro ipv 50 Big Grin
Vanavond om half 8 trapt U-21 af tegen Turkije. Bij een winst kunnen we in een goede pot terecht komen voor de loting voor echte werk. Milad en Emile staan in de basis :8: De individuele orders staan nu wat anders bij mij dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Trouwens nog gefeliciteerd beiden met jullie selectie voor U21 en zeer waarschijnlijke eerste cap!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Allebei 45 minuten gespeeld. Ongelooflijk dat we deze pot niet hebben gewonnen. De keeper hield werkelijk alles tegen.
Balbezit 61% tegen 39%
Schoten 27 tegen 3
Schoten op doel 19 tegen 2

En dan de brilstand op het bord na 90 minuten ](*,)
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Allebei 45 minuten gespeeld. Ongelooflijk dat we deze pot niet hebben gewonnen. De keeper hield werkelijk alles tegen.
Balbezit 61% tegen 39%
Schoten 27 tegen 3
Schoten op doel 19 tegen 2

En dan de brilstand op het bord na 90 minuten ](*,)

Beide een mager 5-je... hing dit af van de IO's of waren jullie gewoon niet bij het spel betrokken ? Apart ook om Acda als DMR te zien, hadden jullie nou veel fitnessloss (m.a.w. hoeveel trainingen mis je nou door dat NT ?)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Die cijfers zeggen niets, dat weet je toch wel.
Ik heb maar een helft gespeeld en verloor 26% fitness.
Milad maar 9 want die heeft de bal bijna niet gehad. We waren ook vol in de aanval natuurlijk.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Die cijfers zeggen niets, dat weet je toch wel.
Ik heb maar een helft gespeeld en verloor 26% fitness.
Milad maar 9 want die heeft de bal bijna niet gehad. We waren ook vol in de aanval natuurlijk.

Als je naar de spelersstatistieken kijkt, op zich best wel aardig gaan. Beetje weinig goede passes (3 uit 6, door herpositionering), beide kopduels gewonnen en 2 interventies. Als je vol in de aanval bent, kom je (in dit geval) als DM R weinig in het spel voor, aangezien de turken nauwelijks over links aanvielen...mijn vervanger (een echte M R) deed het niet veel beter.

En de linksbenige DM C'er Acda op DM R positioneren, komt de boel ook niet ten goede. Hopelijk de volgende keer wat centraler tegen een AM C'er. Maar je kan het ook positief bekijken: Acda had die rechterkant zo goed afgedekt, dat die turken al zagen dat daar voor hun geen eer te behalen was.... :wink:

Er staat nu wel: '1 U-21 wedstrijd, 0 goals' op de spelerspagina van Milad Acda. En da's mooi. Mogen er nog meer volgen!

Overigens wel 4% fitnessverlies door het reizen van Roemenie naar Nederland. 2% heen en 2% terug. Daarnaast 9% fitnessverlies in de wedstrijd. Tijdens mijn verblijf in Nederland 2x met mijn ouders gebeld. Kostte nu maar 2x 5 euro ipv 2x50 euro. toch weer 90 euro verdiend! OSmile
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Geniet er nog maar even van, want voor je het weet ben je te oud voor de U21. Mogen jullie nu nog wel meedoen met een WK U21 ofzo?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Speelgerechtigd voor U21 NT
Spelers boven de 21 jaar kunnen niet worden opgeroepen (of spelen) voor het U21 team. Iedereen die 21 jaar of jonger is kan worden opgeroepen.

Bij het oproepen van spelers voor het WK van het U21 team is er daarnaast nog een andere regel die moet worden gerespeceerd. Om dit uit te leggen zal ik een voorbeeld gebruiken:
Het volgende WK U21 zal in seizoen 6 worden gespeeld (kwalificatie begint in seizoen 5). Dit betekent dat alle spelers die begonnen zijn op 1/1 (FS week / seizoen) in staat zal zijn om te spelen. Het tweede WK voor U21 spelers zal beginnen met de kwalificatie in seizoen 6 en zal eindigen in seizoen 7. Dus hier kunnen alle spelers vanaf 1/2 voor worden opgeroepen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mooi gedaan heren, jammer van het gelijke spel. Leuk om weer eens een berichtje van Bostoen te ontvangen, mijn antwoord kostte wel 50 euri Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Ik had het vliegtuig alweer terug gepakt. Je was weer te druk met pokeren zeker Tongue
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
hehe, nee was druk bezig met het aankilkken van een aantal relaties, tegelijk met mijn techniek training...
The great old Ludwig von...
Reply
Kan Milad nu eindelijk bijhouden: Speed naar 20. Nu Crosses naar 20 brengen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
De groeten uit Sydney! Acda en Bostoen zitten down-under voor de U-21 match tegen Australie. We hebben ook al een koalabeer en 3 kangaroes gezien!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Interesse vanuit Roemenie..
Team Pinguinii
Zal ik ook die kant op komen? Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Interesse vanuit Roemenie..
Team Pinguinii
Zal ik ook die kant op komen? Smile

daar heb ik ook een bod van binnen...dat zal 'm niet worden overigens...twijfel tussen 1 buitenlandse en 1 binnenlandse ploeg

bij de buitenlandse ploeg willen van mij een MRC maken (dus zowel centraal als op rechts)
Reply
Heb nu ook 2 kroatische teams en 2 nederlandse...
Ik wacht ff af wat ik kan vangen, heb geen idee.
Muk, Legion? Wat kan ik vragen voor salaris en bonussen en waar moet ik bij die contracten op letten? Jullie hebben hier iets meer ervaring in Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Is dit bijvoorbeeld een interessant bod?

6500 per week
600 match bonus
500 goals
500 assists
500 for clean
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Is dit bijvoorbeeld een interessant bod?

6500 per week
600 match bonus
500 goals
500 assists
500 for clean

niet slecht nee, ik heb 1 absurt bod gekregen...ga ik waarschijnlijk wel op in

10.000 per week
5.000 match
2.500 goal
2.500 assist
0 clean sheet

2 jaar
minimum fee release clausule 100.000
Reply
:eeeek: :eeeek:
Oke, dan weet ik een beetje wat er nog meer geboden kan worden Smile
Welk team heeft je dat geboden Dev?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote::eeeek: :eeeek:
Oke, dan weet ik een beetje wat er nog meer geboden kan worden Smile
Welk team heeft je dat geboden Dev?

FC Destroyer, speelt in B1-Turkije...meeste boden liggen idd rond de 5k/6k per week + bonussen...heb ook getwijfeld om naar Houten te gaan, maar dat kan altijd nog na 1 seizoen ofzo...100k afkoopclausule is goed betaalbaar natuurlijk...
Reply
net weer contact gehad met de roemeense manager en heb een voorstel gedaan, van wat ik ongeveer wil...
Ben benieuwd wat eruit komt. Wel grappig om te zien al die verhalen die je nu krijgt van die managers
The great old Ludwig von...
Reply
Hoe kan je overigens de contractoffers zien?
Dat lukt mij niet... Alleen wat per pb overeen gekomen is.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Hoe kan je overigens de contractoffers zien?
Dat lukt mij niet... Alleen wat per pb overeen gekomen is.

volgens mij kan je pas alle offers zien zodra de deadline afgelopen is...eerst dus maar even afwachten wat er nog binnenkomt voordat ik toezeg ergens heen te gaan...wel leuk idd al die berichtjes...totaal al 25/30 mailtjes gehad
Reply
Smile
Beste bod tot nu toe...

- 9k wage;
- 1k bonuses;
- 2 years contract;
- 150k release clause - that's something just for your safety.
The great old Ludwig von...
Reply
Nu ook Houten....
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Interesse vanuit Roemenie..
Team Pinguinii
Zal ik ook die kant op komen? Smile

Dat mag, maar ik ga weg uit roemenie. Sta op de TL en keuze al gemaakt......
Maandag speelt Acda overigens in het grote Oranje!

Housing costs wel door de club laten betalen. Wedstrijdbonus en assistbonus is ook mooi meegenomen, Gitter!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Thx voor de tips Muk, ga ik op letten, vanwaar je vertrek uit Roemenie?
Ik heb overigens nu wellicht een nog betere aanbieding.
echt te leuk dit...
Dev, ik heb een goeie aanbieding van Kroatisch team, die jou ook wilt. Heb jij contact met hem gehad?
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:Interesse vanuit Roemenie..
Team Pinguinii
Zal ik ook die kant op komen? Smile

Dat mag, maar ik ga weg uit roemenie. Sta op de TL en keuze al gemaakt......
Maandag speelt Acda overigens in het grote Oranje!

Housing costs wel door de club laten betalen. Wedstrijdbonus en assistbonus is ook mooi meegenomen, Gitter!

Moet je wel volle bak fitheid trainen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
gittermaster Wrote:Thx voor de tips Muk, ga ik op letten, vanwaar je vertrek uit Roemenie?
Ik heb overigens nu wellicht een nog betere aanbieding.
echt te leuk dit...
Dev, ik heb een goeie aanbieding van Kroatisch team, die jou ook wilt. Heb jij contact met hem gehad?

via <speler>, <transfers> kan je trouwens al je aanbiedingen bekijken...heb berichtje gehad van hem, maar zijn bod is vooralsnog minder...welk contract heb jij van hem gehad?
Reply
ik ook.
8400 en 1067 bonus.
Hoogste bod is van Zebra.. 10k 2500 wedstrijdpremie 1250 goal en assist... alleen geen transfersom... Jij?
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: