The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Groeten uit ROEMENIE!
gittermaster Wrote:ik ook.
8400 en 1067 bonus.
Hoogste bod is van Zebra.. 10k 2500 wedstrijdpremie 1250 goal en assist... alleen geen transfersom... Jij?

Duration 2 years
Minimum Fee Release 100.000
Housing Costs

wage: 10k
match bonus: 5k
goal bonus: 2.5k
assist bonus: 2.5k

Ik zou zeker een minimum fee release clausule eisen, mocht het niet bevallen kan je zo weer weg...ik ga die 2 (1.5) seizoenen bij die club waarschijnlijk niet volmaken..ff cashen tot PT6 en dan weer terug naar NL
Reply
Maar bod van Pinguinii vind ik misschine wel interessanter. 9k + 1000 voor premies... Lijkt em een serieuzer team, maar weet t nog niet, wacht nog ff lekker af.
The great old Ludwig von...
Reply
Devlin Wrote:
gittermaster Wrote:ik ook.
8400 en 1067 bonus.
Hoogste bod is van Zebra.. 10k 2500 wedstrijdpremie 1250 goal en assist... alleen geen transfersom... Jij?

Duration 2 years
Minimum Fee Release 100.000
Housing Costs

wage: 10k
match bonus: 5k
goal bonus: 2.5k
assist bonus: 2.5k

Ik zou zeker een minimum fee release clausule eisen, mocht het niet bevallen kan je zo weer weg...ik ga die 2 (1.5) seizoenen bij die club waarschijnlijk niet volmaken..ff cashen tot PT6 en dan weer terug naar NL
Is dat ook van Zebra?
The great old Ludwig von...
Reply
van Zebra heb ik helemaal nog geen bod ontvangen...
Reply
oke, en van wie was dat bod dan?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:oke, en van wie was dat bod dan?

fc destroyer uit turkije...wie weet willen ze Henk ook wel contracteren...valt te proberen

tis al zeker dat ik daarheen ga trouwens, of er moet echt nog een belachelijk hoog bod binnenkomen
Reply
Ik heb dus een zelfde bod binnen van Zebras, alleen bonussen iets lager, kijk ook wel of ze interesse hebben in ter Leede...
The great old Ludwig von...
Reply
Die minimum fee relase clausule is aan de ene kant relaxed en aan de andere kant weer kut.
Iedereen gaat namelijk constant op je bieden als hij te laag is. Erg vervelend. Ik zou gewoon een contract tekenen voor max 2 jaar. Dan kan je ook zo weer weg.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
ja das waar, stuur ook aan op 2 jarig contract, maar als ik doorga met Lips wil ik wel terug naar CT eventueel, dus wil ook een redelijke afkoopsom bedingen..
Blijf jij eigenlijk bij Inter Legion?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Thx voor de tips Muk, ga ik op letten, vanwaar je vertrek uit Roemenie?

Ik ga terug naar Nederland, team uit de eredivisie. Wedstrijd is op zondag en da's kut voor de interlands. Gisteren verloren en mijn fitness naar 67% en moraal naar 84%. Dan heb ik maar 3 trainingen om de boel weer op de rit te krijgen voor een interland. Vandaag kom ik op 95% fitness en 87% moraal voor de wedstrijd tegen Argentinie en da's dan het maximale. Als ik op zaterdag speel, heb ik wat meer tijd en ruimte op dat op orde te krijgen.

Een andere belangrijke reden is dat ik duidelijker in beeld blijf bij de bondscoaches. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
a oke, duidelijk Smile
succes dan bij je nieuwe werkgever...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ja das waar, stuur ook aan op 2 jarig contract, maar als ik doorga met Lips wil ik wel terug naar CT eventueel, dus wil ook een redelijke afkoopsom bedingen..
Blijf jij eigenlijk bij Inter Legion?

Ik ga waarschijnlijk ook weg. Redenen zie Acda. Echter lijkt het mij leuk om eens tegen Acda te spelen. Ik ben links en rechts aan het polsen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Devlin Wrote:
gittermaster Wrote:oke, en van wie was dat bod dan?

fc destroyer uit turkije...wie weet willen ze Henk ook wel contracteren...valt te proberen

tis al zeker dat ik daarheen ga trouwens, of er moet echt nog een belachelijk hoog bod binnenkomen

Wacht dacht je van de nummer 1 in Zweden :razz:
Zie PM
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ook ik heb al een paar leuke aanbiedingen gehad, waaronder 1 van VVL..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Denk dat t voor mij Turkije gaat worden.
10k salaris 25k match bonus en 1250 goalk en assist... Maar een kroatische manager heeft gezegd dat hij elk bod zal overbieden, dus ik wacht af Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Denk dat t voor mij Turkije gaat worden.
10k salaris 25k match bonus en 1250 goalk en assist... Maar een kroatische manager heeft gezegd dat hij elk bod zal overbieden, dus ik wacht af Smile

:eeeek: ik denk dat je 2,5k bedoeld?
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Devlin Wrote:
gittermaster Wrote:ik ook.
8400 en 1067 bonus.
Hoogste bod is van Zebra.. 10k 2500 wedstrijdpremie 1250 goal en assist... alleen geen transfersom... Jij?

Duration 2 years
Minimum Fee Release 100.000
Housing Costs

wage: 10k
match bonus: 5k
goal bonus: 2.5k
assist bonus: 2.5k

Ik zou zeker een minimum fee release clausule eisen, mocht het niet bevallen kan je zo weer weg...ik ga die 2 (1.5) seizoenen bij die club waarschijnlijk niet volmaken..ff cashen tot PT6 en dan weer terug naar NL

Ik heb nu precies dezelfde aanbeieding gehad van fc destroyer
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
mss dus wel Henk, Wiebe en Jelle naar fc destroyer...zou toch leuk zijn
Reply
@Devlin: ik dacht dat ik ergens had zien staan dat jij bij fc destroyer een minimum fee release clausule 100.000 als bod hebt gekregen? Mij wil die alleen een minimum fee release clausule van minimaal 200k geven...
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
El Parasito Wrote:@Devlin: ik dacht dat ik ergens had zien staan dat jij bij fc destroyer een minimum fee release clausule 100.000 als bod hebt gekregen? Mij wil die alleen een minimum fee release clausule van minimaal 200k geven...

ik heb idd 100k gekregen, 200k is echter nog steeds niet heel veel

denk dat je eerder dan 1.5 seizoen wel wil daar dan?
Reply
Devlin Wrote:
El Parasito Wrote:@Devlin: ik dacht dat ik ergens had zien staan dat jij bij fc destroyer een minimum fee release clausule 100.000 als bod hebt gekregen? Mij wil die alleen een minimum fee release clausule van minimaal 200k geven...

ik heb idd 100k gekregen, 200k is echter nog steeds niet heel veel

denk dat je eerder dan 1.5 seizoen wel wil daar dan?

ja ik wil ff cashen en dan weer weg zodra ik mn PT6 heb iig
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
El Parasito Wrote:
Devlin Wrote:
gittermaster Wrote:ik ook.
8400 en 1067 bonus.
Hoogste bod is van Zebra.. 10k 2500 wedstrijdpremie 1250 goal en assist... alleen geen transfersom... Jij?

Duration 2 years
Minimum Fee Release 100.000
Housing Costs

wage: 10k
match bonus: 5k
goal bonus: 2.5k
assist bonus: 2.5k

Ik zou zeker een minimum fee release clausule eisen, mocht het niet bevallen kan je zo weer weg...ik ga die 2 (1.5) seizoenen bij die club waarschijnlijk niet volmaken..ff cashen tot PT6 en dan weer terug naar NL

Ik heb nu precies dezelfde aanbeieding gehad van fc destroyer
Ik ook, alleen 3 jaar, heb 2 jaar voorgetseld
The great old Ludwig von...
Reply
Wel lachen, heb nu ook 2 jaar en min release van 200k.
Hij gaf wel aan dat salaris was tot pt6 en daarna lager, maar weet niet hoe hij dat wil gaan doen Smile
Zou leuk zijn als we er met 3 man heengaan en gaan cashen en dan later eventueel CT weer kunnen komen versterken,a ls we dan nog welkom zijn...
En ach misschine kies ik aan t eind ewle gewoon voor een nieuwe speler...
The great old Ludwig von...
Reply
Ik lees toevallig een Ad van een speler van FC destroyer:

Quote:Okay, 1 dau left and I can leave my club. The manager is inactive and I want to "start on a fresh" again by moving to a new club.

Writ me a mail with your best contract offer, and short about your club.

I will afterwords contact the the club with the best offer.

Thanks.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www2.footstar.org/jornal_ler.asp?tipo=111&news_id=139780&cl=0&sg=&p=1">http://www2.footstar.org/jornal_ler.asp ... =0&sg=&p=1</a><!-- m -->
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ik heb afgelopen dagen ongeveer 20 mailtjes heen en weer verstuurd met de huidige manager, mijn inziens is hij dus wel actief

EDIT: Dat forumberichtje was voordat hij bij FC Destroyer tekende
Reply
Lamme Lennie Wrote:Wacht dacht je van de nummer 1 in Zweden :razz:
Zie PM

Die kwamen met een erg laag bod helaas.

Quote:The solid offer would be a basic salary of 4000 euros, match bonus fo 500 euros, assist bonus 100 euros, clean sheet bonus 250. we would offer you a contract of 3 years witha minimum release clause of 1500000 euros.

FC Destroyer hadden ook al geboden op me bij Adder, maar die had de aanbieding afgeslagen.
Mochten jullie allemaal naar Destroyer gaan voor een gigantisch salaris, dan heb ik er ook wel oren naar.
What, me worry?
Reply
Dus liever spelen voor de knaken in de 2e divisie in Turkije (waarschijnlijk zonder actief forum), dan spelen in de hoogste divisie van Zweden (en kans op de titel) met een actief forum? #-o
Naast een PT6 (die niet zo heel veel verschilt met een PT5) heb je helemaal niets aan geld in FS, dus dat zou nooit jullie hoogste prioriteit (mogen) zijn.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Dus liever spelen voor de knaken in de 2e divisie in Turkije (waarschijnlijk zonder actief forum), dan spelen in de hoogste divisie van Zweden (en kans op de titel) met een actief forum? #-o
Naast een PT6 (die niet zo heel veel verschilt met een PT5) heb je helemaal niets aan geld in FS, dus dat zou nooit jullie hoogste prioriteit (mogen) zijn.

Zweden, Turken, Roemenen, Eredivisie...... het is allemaal kut. Gewoon gezellig bij het campingteam opnieuw beginnen, want nu weten we tenminste wat we wel en niet moeten doen in het begin.

Sorry.....liet me ff gaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Milad Acda heeft vandaag een contract ondertekend na de interland Nederland - Argetinie (2-0) bij HT Utd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fred Naaigaren Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wacht dacht je van de nummer 1 in Zweden :razz:
Zie PM

Die kwamen met een erg laag bod helaas.

Quote:The solid offer would be a basic salary of 4000 euros, match bonus fo 500 euros, assist bonus 100 euros, clean sheet bonus 250. we would offer you a contract of 3 years witha minimum release clause of 1500000 euros.

FC Destroyer hadden ook al geboden op me bij Adder, maar die had de aanbieding afgeslagen.
Mochten jullie allemaal naar Destroyer gaan voor een gigantisch salaris, dan heb ik er ook wel oren naar.

Ik heb nu ook een vergelijkbaar bod binnen van een andere turkse club (FC Zebra), alleen bonussen iets lager, ben hier ook ff over aan t onderhandleen. Hij heeft een lagere release clusule, wat interessant kan zijn, als je na 1 seizoen terug zou willen naar FC CT...
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: