The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




22/09/2007 FC CT vs Victoria Volendam
#1
Denkt iedereen weer aan zijn fitness (minimaal 95% toch?!)? En iedereen AGT uit!
Overigens zie ik dat onze tegenstander echt heel slecht is.
misschien dat we dus juist wel met AGT aan moeten spelen? Of niet?
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Gewoon geen AGT tijdens competitie duels. Kunnen we leuk aan onze doelsaldo werken en zo beperken we risico's om evt. wel te kunnen verliezen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#3
tegenstander echt heel slecht..ook lachwekkend hun salaris.
agt moet kunnen..des te beter kunnen we trainen. maar ik pas me aan bij de beslissing.
van deze gasten kunnen we niet verliezen.
Reply
#4
@kooltje, dat heet nou een bot team, oftewel zonder human manager

@algemeen: GEEN AGT!

Zoals door Depor (een 3) en Mac (een 4) "getest" Wink is, kun je dan net zo goed niet meedoen en een plekje op de bank/tribune warmhouden.
Aangezien we 3 of 4 botteams in de divisie hebben, zou het me niks verbazen als de competitie op doelsaldo beslist gaat worden. Gewoon elke wedstrijd volle bak dus, om maar zoveel mogelijk te scoren.

@Adder: als ik speel, zou je me dan als rechter DMC kunnen laten staan? beviel afgelopen wedstrijd wel goed Wink
Ik zou ook zeker overwegen om met 1 spits (bv rechts centraal) te spelen en de andere spits als AMC (links, aanvallend) te spelen. Volgens mij spelen bot teams nog steeds gewoon 4-4-2, dus dan kunnen we mooi profiteren van de ruimtes.
heb een opstelling gemaakt (even los van wie er speelt en wie niet) die me wel aardig lijkt.
heb ook wat zitten spelen met die schuiven bij team orders, zodat we bij balbezit niet meer zo'n enorm lang veld krijgen.
kijk maar wat je drvan vindt
Reply
#5
Dat AGT moet maar eens helemaal afgelopen zijn, dan maar een training fitness extra.
Het is nou al een aantal keer gebeurd dat er vergeten word om die zooi uit te zetten voor een comp. wedstrijd.

Opstelling geef ik Zaterdagochtend na de 9 uur training. Aan de orders doe ik niets Tool, maar aan de opstelling wel. Misschien is het wel heel effectief, maar ik vind het er niet uitzien.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
't ziet er inderdaad vaag uit, dat vond ik zelf ook. als je mij wel centraal zet, dan ziet het er ineens al heel wat normaler uit.

heb dr nu nog een andere formatie van gemaakt, tis nu net een vliegtuig Wink
Reply
#7
T00L Wrote:'t ziet er inderdaad vaag uit, dat vond ik zelf ook. als je mij wel centraal zet, dan ziet het er ineens al heel wat normaler uit.

heb dr nu nog een andere formatie van gemaakt, tis nu net een vliegtuig Wink

Het is wel een mooi vliegtuig.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
gittermaster Wrote:Denkt iedereen weer aan zijn fitness (minimaal 95% toch?!)? En iedereen AGT uit!
Overigens zie ik dat onze tegenstander echt heel slecht is.
misschien dat we dus juist wel met AGT aan moeten spelen? Of niet?

er was een verzoek dat ik niet mer zo streng zou zijn met 95+, dus dat zal ik dan ook niet meer doen.
Er starten 2 "mindere"goden in de basis, want ik denk dat het tegen bots wel kan om hun ook wat meer ervaring op te laten doen.

gk levi
dc Souer
dc Poel
dc cas
dmc meerte
mlc klop
mrc boer
aml ijp
amr leede
fc lucas
fc joep

wissels:


61' - - - Henk Lips Eddy Kloppenberg
61' - - - Didier Onstein Wilfred Souer
61' - - - Sjaak Born Levi de Wit


bal vast: nooit
spelmaker: klop
corner l: ijp
corner r: jelle
vrije trap l: klop
vrije trap r: boer
pingel: joep
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
We weten gelijk weer wat het is om tegen een bot te spelen. Ik gok dat Jeroen Beckers een 1 gaat scoren. En het lijkt mij dat zo'n wedstrijdje goed voor het moraal van Joep moet zijn.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#10
Forever Wrote:We weten gelijk weer wat het is om tegen een bot te spelen. Ik gok dat Jeroen Beckers een 1 gaat scoren. En het lijkt mij dat zo'n wedstrijdje goed voor het moraal van Joep moet zijn.

Daarom heb ik hem ook in de basis gezet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
willen onze wingers de instructies bij corners even aanpassen? zie net een corner vanaf rechts (door jelle), waarbij wiebe de cornervlag aan de linkerkant aan het knuffelen is Wink
Reply
#12
T00L Wrote:willen onze wingers de instructies bij corners even aanpassen? zie net een corner vanaf rechts (door jelle), waarbij wiebe de cornervlag aan de linkerkant aan het knuffelen is Wink

Dat is natuurlijk voor de doorschietende bal Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#13
Quote:88:45': Wiebe van IJperen trapt een lange pass achteruit naar Ed van Meerte Janse.
88:46': Het team Victoria Volendam heeft weer de bal verloren. Ze hebben de verdediging van de tegenpartij al een tijdje niet meer lastig kunnen vallen!
89:10': Ed van Meerte Janse oogt vandaag erg geïnspireerd!

doen ze nou ook al aan sarcasme in het wedstrijdverslag? dat was mn 1e balbezit Wink
Reply
#14
zo joep gaat iig voor de topscorer titel :lol:
Reply
#15
Box Brother Wrote:
T00L Wrote:willen onze wingers de instructies bij corners even aanpassen? zie net een corner vanaf rechts (door jelle), waarbij wiebe de cornervlag aan de linkerkant aan het knuffelen is Wink

Dat is natuurlijk voor de doorschietende bal Wink

Hij knuffelt niet alleen hoor, die Wiebe van Pijperen lust de cornervlag rauw. Ik was trouwens te laat om het aan te passen.
Reply
#16
was wel een 'aparte' corner overigens.. jelle speelt em laag bij 1e paal, mac pakt em vlak voor keeper weg en schiet tegen 2e paal aan, bal rolt over de lijn en cas tikt em erin
Reply
#17
Mac Wrote:zo joep gaat iig voor de topscorer titel :lol:

wedden van niet? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
8 stuks toe maar!

Lijkt me duidelijk wie de nieuwe no.1 spits is ? :wink:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#19
de vleugels moeten meer acties gaan maken en de achterlijn opzoeken. Ijp zie je bijna helemaal niet en jelle passt op de helft van de tegenstander naar een teamgenoot. Ik wil dat jullie egoïsten zijn ( tot aan de achterlijn).
passing voorkeur gaarne bij iedereen naar het midden zetten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#20
Quote:84:44': Cas Oosterhuis schiet...
84:44': GOOOOOAL voor FC CT!! Dit is hét voorbeeld van koel en zelfverzekerd afmaken. Niets of niemand had hem van scoren kunnen afhouden in deze situatie!

Wat een vertrouwen rust er op Cas vanuit de verslaggever zeg.
Nog nooit een bal op goal geschoten en dan meteen dit.
What, me worry?
Reply
#21
Cas, je stond op de doellijn..
Reply
#22
T00L Wrote:Cas, je stond op de doellijn..

:Big Grin
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#23
Joepie!!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#24
Adder Wrote:Er starten 2 "mindere"goden in de basis, want ik denk dat het tegen bots wel kan om hun ook wat meer ervaring op te laten doen.

Vrij vertaald:
En ik stel mezelf niet op, anders verlies ik teveel fitness en kan ik niet efficient trainen, dus laat ik dit soort kutwedstrijden wel aan anderen om veel fitness te verliezen.

Het is maar net hoe je het leest, heh Adder?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Hoeveel fitness heeft Levi verloren Forever ? Sjaak heeft voor dat ene half uurtje 1% fitness ingeleverd. Overigens heeft ie wel even het net opnieuw gehaakt (waren wat ballen doorheen geschoten) en heeft de rechter kruising een nieuw likje witte verf gekregen, een bal heeft hij toch niet gezien....


@Adder: loopt het bezoekersaantal in de loop van het seizoen ? want een halfvol stadion is erg treurig....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#26
Box Brother Wrote:Hoeveel fitness heeft Levi verloren Forever ? Sjaak heeft voor dat ene half uurtje 1% fitness ingeleverd. Overigens heeft ie wel even het net opnieuw gehaakt (waren wat ballen doorheen geschoten) en heeft de rechter kruising een nieuw likje witte verf gekregen, een bal heeft hij toch niet gezien....


@Adder: loopt het bezoekersaantal in de loop van het seizoen ? want een halfvol stadion is erg treurig....

Ook Levi verloor 1%. Waarschijnlijk het minimum voor niks doen. Wink
Reply
#27
Muk, je speelt niet meer voor FC CT dus waar bemoei je je mee?
Reply
#28
Box Brother Wrote:@Adder: loopt het bezoekersaantal in de loop van het seizoen ? want een halfvol stadion is erg treurig....

We zijn supporters kwijt doordat we degradeerden he Wink
als we blijven winnen zal het aantal vast wel weer stijgen
Reply
#29
T00L Wrote:Muk, je speelt niet meer voor FC CT dus waar bemoei je je mee?

Ik reply richting Adder met een vraag aan hem. Dus waar bemoei JIJ je mee?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Er starten 2 "mindere"goden in de basis, want ik denk dat het tegen bots wel kan om hun ook wat meer ervaring op te laten doen.

Vrij vertaald:
En ik stel mezelf niet op, anders verlies ik teveel fitness en kan ik niet efficient trainen, dus laat ik dit soort kutwedstrijden wel aan anderen om veel fitness te verliezen.

Het is maar net hoe je het leest, heh Adder?

Deze "mindere" god schiet er 8 in... basisplek dacht ik zo Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: