The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Feyenoord
#91
Marcelllis is verdedigend wel aardig, maar aanvallend is het niet veel. Komt ook snelheid te kort. Dus leuk als back-up, maar niet meer dan dat. Ben benieuwd of Rajkovic nog wat gaat spelen en ben dan benieuwd hoe ie het gaat doen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#92
niemand iets te zeggen over het duwen van lazovic bij de eerste goal? of gebeurt dat alleen bij ajax?
Reply
#93
Bumme Wrote:Prima weekend zo, in Rotterdam zijn ze weer terug op aarde en PSV gaat het echt nog heel lastig krijgen, komen in mijn eigen echt kwaliteit tekort en hebben een beroerde trainer.

Sjonge wanneer schud jij die (blijkbaar traumatische) ervaring van jaaaren geleden op de PSV-tribune eens van je af. Het is gewoon hartstikke tof en gezellig daar. Dat van jou is m.i. slechts een momentopname door enkelen veroorzaakt. Je was op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats (anders was je nu waarschijnlijk PSV-supporter geweest) :wink: . Het zit heel diep geloof ik. Zo diep dat je wel zal ontkennen dat het daar aan ligt. :|
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#94
Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de
The great old Ludwig von...
Reply
#95
Bredanaar Wrote:Het is gewoon hartstikke tof en gezellig daar.
:beerbros: (hehe)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Zooo eeeeech keeeeeeeigezelliggggg daaar in da braaabaant
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#97
:lol: :lol: :-({|= \Big Grin/ \Big Grin/ :/\ :cheers: :cheers: :cheers:

egwel :8: :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#98
Brabant is geen fuck aan op Tilburg na...kan je beter ff doorrijden en naar Limburg gaan...stukken leuker stappen daar
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#99
Bredanaar Wrote:
Bumme Wrote:Prima weekend zo, in Rotterdam zijn ze weer terug op aarde en PSV gaat het echt nog heel lastig krijgen, komen in mijn eigen echt kwaliteit tekort en hebben een beroerde trainer.

Sjonge wanneer schud jij die (blijkbaar traumatische) ervaring van jaaaren geleden op de PSV-tribune eens van je af. Het is gewoon hartstikke tof en gezellig daar. Dat van jou is m.i. slechts een momentopname door enkelen veroorzaakt. Je was op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats (anders was je nu waarschijnlijk PSV-supporter geweest) :wink: . Het zit heel diep geloof ik. Zo diep dat je wel zal ontkennen dat het daar aan ligt. :|

Icon_question Icon_question Icon_question
Gaat het een beetje opa?
Als jij mij weet uit te leggen waar je het in vredesnaam over hebt zal ik proberen je reactie serieus te nemen maar wat je nu uitkraamt slaat nergens op.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Depor Wrote:Brabant is geen fuck aan op Tilburg na...kan je beter ff doorrijden en naar Limburg gaan...stukken leuker stappen daar

Tilburg, mijn oude studentenstad, is echt niet het leukst in Brabant :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Stilburrug =D> :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:niemand iets te zeggen over het duwen van lazovic bij de eerste goal? of gebeurt dat alleen bij ajax?
[baby]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
feli psvee.

jammer, ik had liever ook wat verdedigender op het middenveld gehad als je opeens met bahia moet spelen. 2 linkspoten pakt slecht uit. vooral als je dan ook nog drama lucius achterin hebt lopen (hef maar lekker buitenspel op joh, in de e-tjes leer je al dat je voor je laatste man moet staan, en in studio voetbal maar ouwehoeren dat het vorig jaar een kwestie van kwaliteit was, nou theo, dit jaar bij jou ook).

het was uiteraard verdiend, maar die goals vielen wel in een heel kort tijdsbestek, feyenoord had niet eens tijd om te hergroeperen na die (toch wel mazzel-) goal van mendes. schitterende goal van perez boem 3-0 en de 2de helft doet er niet meer toe.

als ik het mag geloven was het eerste half uur aftasten en speelde psvee dus een kwartier goed waarna het verschil was gemaakt. daar kun je niet te veel conclusies aan verbinden en zeker niet aan de 2de helft..

goed dat de euforie wat getemperd is, kunnen we weer rustig in de relatieve luwte verder bouwen.
Reply
Zul[ je zien dat volgende week die Alves het weer op zijn heupen heeft :roll:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
@ Bumme: :oops: sorry, dan heb ik de verkeerde voor. enne.... ondanks mijn voor jou verwarrende uitspraken ben ik (nog) geen opa. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:@ Bumme: :oops: sorry, dan heb ik de verkeerde voor. enne.... ondanks mijn voor jou verwarrende uitspraken ben ik (nog) geen opa. :razz:

Geen probleem.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bredanaar Wrote:
Bumme Wrote:Prima weekend zo, in Rotterdam zijn ze weer terug op aarde en PSV gaat het echt nog heel lastig krijgen, komen in mijn eigen echt kwaliteit tekort en hebben een beroerde trainer.

Sjonge wanneer schud jij die (blijkbaar traumatische) ervaring van jaaaren geleden op de PSV-tribune eens van je af. Het is gewoon hartstikke tof en gezellig daar. Dat van jou is m.i. slechts een momentopname door enkelen veroorzaakt. Je was op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats (anders was je nu waarschijnlijk PSV-supporter geweest) :wink: . Het zit heel diep geloof ik. Zo diep dat je wel zal ontkennen dat het daar aan ligt. :|

Zo gezellig dat na een 1-5 nederlaag een cameraman van 10 op z'n muil wordt getimmerd en door een ambulance afgevoerd moet worden...

Zo gezellig dat tijdens een veegpartij van Ajax de boertjes de skyboxen in proberen te komen om bobo's te 'klappen'...

Gezellig zeg ! :lol:
Reply
ik meen me ook te herinneren dat bumme heeft verteld dat hij onheus is bejegend in het psvee stadion....

maar uiteraard zitten daar ook primaten.
Reply
Het opgeschoten wild zit wel degelijk in de Kuip!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:ik meen me ook te herinneren dat bumme heeft verteld dat hij onheus is bejegend in het psvee stadion....

maar uiteraard zitten daar ook primaten.

Klopt, dat ben ik ook. Naar mijn idee verwijs ik daar in mijn bericht echter helemaal niet over. Ik geef slechts aan dat PSV het nog moeilijk gaat krijgen omdat ze in mijn ogen kwaliteit tekort komen om zowel Europees als nationaal goed te blijven presteren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:ik meen me ook te herinneren dat bumme heeft verteld dat hij onheus is bejegend in het psvee stadion....

maar uiteraard zitten daar ook primaten.

Klopt, dat ben ik ook. Naar mijn idee verwijs ik daar in mijn bericht echter helemaal niet over. Ik geef slechts aan dat PSV het nog moeilijk gaat krijgen omdat ze in mijn ogen kwaliteit tekort komen om zowel Europees als nationaal goed te blijven presteren.

ik ben het met je eens. gelukkig schreef nrc next dat ook. de hele media praatte feyenoord een complex aan gister, terwijl het ging om een periode van 9 minuten, waarbij perez 2x fantastisch binnenschoot.

maar laat ze maar lekker zweven daar...
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:ik meen me ook te herinneren dat bumme heeft verteld dat hij onheus is bejegend in het psvee stadion....

maar uiteraard zitten daar ook primaten.

Klopt, dat ben ik ook. Naar mijn idee verwijs ik daar in mijn bericht echter helemaal niet over. Ik geef slechts aan dat PSV het nog moeilijk gaat krijgen omdat ze in mijn ogen kwaliteit tekort komen om zowel Europees als nationaal goed te blijven presteren.

Ik weet genoeg. De PSV-haat zit blijkbaar zo diep, dat je gewoon net doet of je niet weet waar ik het over heb. triest. jammer.

@waf thx, ik begon haast aan mezelf te twijfelen :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Als Feyenoord degelijk van Heerenveen wint en PSV gaat ten onder in breda hoor je niemand meer
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
As is verbrande turf
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:As is verbrande turf
Icon_question
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:
goa Wrote:As is verbrande turf
Icon_question

dat betekent dat we geen flikker met je redenering kunnen.

als we een betere/andere scheids hadden gehad gister:

-was de goal van feyenoord misschien wel goed gekeurd
-had zonneveld ook geel gekregen voor precies dezelfde overtreding als de cler
-had lazovic geel gekregen (of rood?) voor zijn bijna aanslag op timmer

maar dat was niet zo, dus wat hebbe derran?!
Reply
PSV heeft in ieder geval laten zien op topniveau te kunnen spelen. De kwaliteit hebben ze in huis. Nu is het zaak om gedurende het seizoen dit peil zoveel mogelijk zo te houden. Er mogen een paar dipjes komen, maar niet teveel. Vorig seizoen hebben we ondanks een (blijkbaar net niet te) grote terugval ,door de stommiteit van de concurrenten, toch nog de titel behaald. Dat mag niet gebeuren. Voor mij blijven er nog steeds 4 titelkandidaten. Aan die media-flauwekul, dat PSV nu opeens kandidaat nummer 1 is, wens ik niet mee te doen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Er zijn gewoon 4 goede ploegen, die allemaal van elkaar kunnen winnen/verliezen qua selectie, je moet de punten voornamelijk in de andere potten pakken, zoals Groningen thuis.... :wink:
Reply


Forum Jump: