The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jelte de Leeuw 4187
#1
Deze speler heeft een clausule van 50 k, waar ik dus ook op geboden heb. Tevens had ik hem een berichtje gestuurddat hij niet meteen ergens moest tekenen, maar eerst mij zou benaderen of ik evt over dat bod heen kan/kon gaan.
Zijn reactie:

Hey Ed

Op dit moment kijk ik niet naar wat het maximale bod is. Ik heb op dat gebied een aantal minimum eisen die moeten worden voldaan, als dat zo is kijk ik naar andere gebieden zoals skill, team training en forum.

Mijn eisen bestaan uit 1) een maximaal salaris, zodat ik snel een PT5 heb, waarna we 2) verlagen naar een normaal niveau en een leuke tijd gaan hebben. Tevens moet er ten alle tijden een bescheiden min. release clausule in het contract blijven staan, ik ben nu immers ook gratis en ik wil niet dat teams daar misbruik van maken door op een of andere manier veel winst te maken.

Ik vind het ook heel belangrijk als ik kan werken aan stamina, heading en long passes. Deze skills moeten regelmatig terug komen in een teamtraining. Er zijn clubs die hebben voorgesteld mij zelf de teamtraining voor het hele team te laten bepalen, of ten minste een eigen dag te hebben waarin ik kan kiezen uit deze 3 skills.

Als deze ook bij jullie tot de mogelijkheden behoren dan zie ik je aanbod en het verhaal daar achter graag te gemoed.

groetjes
jelte


Dit wordt dan zijn salaris:
Hoogst toegestane salaris €7500
Max. Wedstrijdpremie €3750 / 50% van het loon
Max. bonus €1875 / 25% van het loon




Ik vind het teveel(ondanks dat hij 87 punten heeft), maar als jullie het wel willen, dan komt hij.
Meeste stemmen gelden.
Dinsdagavond 2030 vind ik een mooie deadline( als hij dan nog beschikbaar is).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Vindt het ook erg veel. Zeker in vergelijking tot wat de rest van ons team verdient. En we hebben op dit moment stamina, heading en long passes niet in de teamtraining staan. Dus het lijkt mij dat we nooit aan zijn eisen kunnen voldoen. Zeker als het echt klopt dat hij bij anderen de teamtraining zelf mag invullen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#3
Salaris mag niet meer dan 1K boven het onze liggen vind ik... dus 5K max. premies en bonussen doen we al helemaal niet aan.

Min. release clause is prima. Denk aan 150K per seizoen dat ie vast ligt (dus 300K bij 2 seizoenen, 450 bij 3). Verder zouden we hem best 1 dag kunnen laten invullen. Denk hierbij aan de zaterdag. Wordt toch vaak genegeerd door de spelers omdat het nu de keepersdag is. En om nou te zeggen dat keepers veel profijt hebben van de teamtraining. Volgens mij niet....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#4
Lekker ergens anders laten ballen. wij moeten in zn PT5 investeren, terwijl ie zelf voor een koopje weg wil kunnen? guess not
Reply
#5
Box Brother Wrote:Salaris mag niet meer dan 1K boven het onze liggen vind ik... dus 5K max. premies en bonussen doen we al helemaal niet aan.

Min. release clause is prima. Denk aan 150K per seizoen dat ie vast ligt (dus 300K bij 2 seizoenen, 450 bij 3). Verder zouden we hem best 1 dag kunnen laten invullen. Denk hierbij aan de zaterdag. Wordt toch vaak genegeerd door de spelers omdat het nu de keepersdag is. En om nou te zeggen dat keepers veel profijt hebben van de teamtraining. Volgens mij niet....

Als keeper heb ik wel veel profijt van die ene dag. Dus ben daar erg blij mee. De rest heeft er natuurlijk niet veel aan.
Reply
#6
keepersteamtraining mag van mij ook best een tijdje naar 2 dagen
Reply
#7
lekker ergens anders heen laten gaan. aan volgevreten vedettes hebben we hier niets
Reply
#8
No way. Laat hem maar lekker ergens anders ballen.
Insane life.
Reply
#9
T00L Wrote:keepersteamtraining mag van mij ook best een tijdje naar 2 dagen


pak dan een 2de dag conditie. heeft iedereen wat aan.
Reply
#10
zou m ook max 5k bieden.
Misschien wel interessant om hem te vertellen over dit forum etc.
Wellicht dat hij dat interessant vindt.
The great old Ludwig von...
Reply
#11
gittermaster Wrote:zou m ook max 5k bieden.
Misschien wel interessant om hem te vertellen over dit forum etc.
Wellicht dat hij dat interessant vindt.

Had ik al verteld aan hem. Heb het al afgeketst, want de reacties tot nu toe waren niet bijster positief( en terecht).
Wel ben ik voor 90% zeker rond met Aad van den Bos (6194).
Volgend seizoen komt hij er bij en ik heb hem verteld van dit forum. Dus als hij tekent, zal er ook een nieuwe op het forum komen, denk ik.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
heb je al contact met zn manager opgenomen over een vroegtijdige overgang?
Reply
#13
T00L Wrote:heb je al contact met zn manager opgenomen over een vroegtijdige overgang?

inactief.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
was er dan niet zoiets dat als je als speler een transfer aanvroeg en geen reactie krijgt van de mananger, je dan weg kan?
Reply
#15
ja zoiets dacht ik ook dat ie 3 weken de tijd had ofzo
Reply


Forum Jump: