The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente vs Getafe
#1
Met onze 12de man moeten we toch resultaat kunnen halen. Hopelijk wordt het een ware hel voor de spelers van Getafe. Ik gok op een verlenging (1-0) en een rode kaart voor Getafe. Wedstrijd wordt beslist door pingels. Hopelijk blijven we dan koelbloedig.

Quote:Getafe-Real Madrid 0-1
De eerste basisplaats van Arjen Robben heeft geleid tot een overwinning. Met Royston Drenthe en Wesley Sneijder kon de linksbuiten tegen Getafe lang niet het verschil maken. Pas halverwege de tweede helft brak Sergio Ramos de ban namens De Koninklijke na voorbereidend werk van Robben. Het overtuigende Getafe, donderdag tegenstander van FC Twente, vond bij de jacht op de gelijkmaker Iker Casillas op zijn weg.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Spaanse ploeg, beginnen met 1-0 voor. Beetje achteroverhangen, beetje counteren.....ik weet het niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Ik zeg: Hup Twente! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#4
Jammer dat deze wedstrijd vanavond niet live op tv is.
Voor de mensen die erheen gaan HAVE FUN
Make tea, not war
Reply
#5
Succes fct'ers!
Ik was net in Enschede maar heb nog geen dronken Spanjaarden gezien :wink:

Vret Mien Gras Wrote:Met onze 12de man moeten we toch resultaat kunnen halen.

Als jullie vocaal hetzelfde niveau halen als in de slotfase van fct - Heracles in 2005-2006 dan waaien die Spanjaarden het stadion uit.
Reply
#6
D'r an met de lippe Wrote:Ik was net in Enschede maar heb geen dronken Spanjaarden gezien :wink:

Dat komt omdat de gemiddelde Spanjaard over het algemeen iets beter tegen drank kan dan een tukker :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#7
Treesong Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik was net in Enschede maar heb geen dronken Spanjaarden gezien :wink:

Dat komt omdat de gemiddelde Spanjaard over het algemeen iets beter tegen drank kan dan een tukker :negerwaf:

Treesong, bier drinken is in Tukkerland hetzelfde als 90 minuten lang sfeer maken in het stadion: daar hebben wij geen enkele moeite mee! :razz:
Reply
#8
Forza Twente. Pakken die spanjolen
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Zonde van die late 1-0 in Spanje. Ben bang voor een 2-1 en bijbehorende uitschakeling. Sad
Reply
#10
Peter Wrote:Ben bang

[gay]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#11
Quote:Twente-fans verstoren Spaanse nachtrust

04 oktober 2007
DE LUTTE - De selectie van Getafe FC is vannacht opgeschrikt door het donderende lawaai van vuurwerk. Supporters van FC Twente staken rond twee uur een honderdduizendklapper af bij hotel Bloemenbeek in De Lutte, waar spelers en begeleiders van de Madrileense club van hun nachtrust genoten. Het Spaanse gezelschap toonde zich 'not amused' over de kwajongensstreek, maar kon de slaap tamelijk snel weer vatten.
:lol:

En nu maken dat ik wegkom!!!
FORZA TWENTE
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#12
twente

enschede

vuurwerk

:roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
centre court Wrote:twente

enschede

vuurwerk

:roll:

De Lutte?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#14
door supporters van fc de lutte?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
centre court Wrote:twente

enschede

vuurwerk

:roll:

Hebben ervaring met dingen opblazen daaro...en huilen wanneer andere supporters vuurwerk geluiden maken, Duitse prutsers
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#16
1-0 door wielaert

Wedstrijd live te zien op tv oost en groningen is live te zien op tv noord... eerste keer dat ik die kanalen bekijk :Big Grin
Reply
#17
=D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#18
Wederom Wielaert. Die speelt trouwens de laatste tijd erg goed. Mag ook in de winterstop naar Ajax :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#19
N'Kufo mist pingel :cry:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
Rood Koefoe
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#21
Depor Wrote:
centre court Wrote:twente

enschede

vuurwerk

:roll:

Hebben ervaring met dingen opblazen daaro...en huilen wanneer andere supporters vuurwerk geluiden maken, Duitse prutsers

Dus ze mogen in Enschede nooit geen vuurwerk meer afsteken? Dat het midden in het jaar gebeurd is wettelijk verboden maar gebeurd overal in Nederland wel eens. Vuurwerk geluiden worden daarentegen met opzet gemaakt jegens de fct-aanhang en dit alles om een misselijke provocerende reden. Over die afschuwelijke dag in Enschede maak je geen grapjes als normaal denkend mens.
Reply
#22
twente ook eruit, die krijgen net ineens 2 goals om hun oren :|
Bangkok resident.
Reply
#23
Sad
The great old Ludwig von...
Reply
#24
2-2 :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Twente ook al zo zuur eruit... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
kufo kufo kufo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#27
Tukkers, erg zuur dit!

Heb er helemaal niets van gezien, maar heb het gevoel dat deze uitschakeling erg onnodig is. Jammer.

Zijn er nog blessuregevalletjes? N'Kufo mss disciplinair geschorst?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
jammer, maar keurig gedaan. =D>
Reply
#29
Mooie wedstrijd. Lijkt me duidelijk dat Koefoe jullie de das omdoet.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#30
http://media.putfile.com/Sfeeractie-FC-Twente---Getafe

I rest my case!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply


Forum Jump: