The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Inter - PSV
#1
Fenerbahce staat 1-0 voor :o

Als zij winnen en PSV vanavond verliest, gaat het gruwelijk spannend worden. Als ze winnen echter, doen ze verdomd goede zaken! Hup Lampies!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
0-0 Hakkuh

[Image: 94885.jpg]

En deze vriendelijke vriend schiet CSKA naar de overwinning waardoor PSV alleen op kop gaat in de poule Hakkuh
Reply
#3
Fener is zo sterk ben bang dat de lampies t niet gaan redden.....
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#4
Dat Fener mag eigenlijk niet winnen Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
tietuh Wrote:Fener is zo sterk ben bang dat de lampies t niet gaan redden.....

Of Moskou is gewoon heel zwak.. in de eigen competitie draaien ze nou ook niet bepaald geweldig en PSV won er in een van PSV's slechtere duels dit seizoen ook van. In Turkije kan elke ploeg, dus ook Inter met wat geschorsten, verliezen. Ik denk dat PSV thuis gewoon zal winnen van die Turken. Dan staan 'we' na 3 duels samen met hun op 6 punten en moeten 'we' gewoon zorgen dat 'we' een puntje pakken in Instanboel en ook in Moskou winnen en dan zijn 'we' door. Inter uit verliest Fener net zo goed als PSV.

Hoe je het ook went of keert, het is klote als Fenerbahce wint al kun je er altijd iets positiefs in zien en is de nr. 4 in de poule dan al vrij zeker bekend aangezien ik Moskou tegen Inter en in Turkije ook niks zie halen. Op zn minst uefa-cup voetbal na de winter. Hakkuh
Reply
#6
0 italianen vs 1 nederlander :roll:
Reply
#7
Ik wilde het net zeggen! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Fener maakt 5 minuten voor tijd nog gelijk, lijkt me niet ongunstig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Kolere
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
kooltje Wrote:0 italianen vs 1 nederlander :roll:

En bij Moskou-Fener 3 Braziliaanse doelpuntmakers en in totaal 11 Brazilianen binnen de lijnen.

Stond vanmorgen een mooi stukje over in het ED. In de selecties van alle CL-ploegen bij elkaar is 42,7% autochtoon, in de poule van PSV nog geen 25%.

2-2 eindstand trouwens bij Moskou-Fener.. altijd gunstig als je concurrenten de punten delen waardoor er niet 3 maar slechts 2 uitgedeeld worden. 2 verliespunten voor Fener gezien de kansenverhouding: 14-23.
Reply
#11
Ongunstig voor PSV dit gezien de 1e wedstrijden
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Mooi stukje over Addo.. op 11 juni 1999 waren hij en Kralj de laatste aankopen voor het nieuwe seizoen. De goeie ouwe tijd toen selecties begin juni gewoon rond waren. =D> Wel raar dat Addo zo belabberd Nederlands praat na 8 jaar PSV en daarvoor jaren in België.
Reply
#13
Peter Wrote:Wel raar dat Addo zo belabberd Nederlands praat na 8 jaar PSV en daarvoor jaren in België.
Dat wilde ik ook net zeggen :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Ekslem Wrote:Ongunstig voor PSV dit gezien de 1e wedstrijden

Hoezo? Fener thuis moet PSV gewoon sowieso winnen als ze doorwillen en als dat gebeurd staan we er zelfs bij een nederlaag vanavond al 2 punten boven na 3 wedstrijden. Bovendien lijkt CSKA al afgehaakt met 1 puntje en 2x Inter voor de boeg.
Reply
#15
Ekslem Wrote:Ongunstig voor PSV dit gezien de 1e wedstrijden
Vraag ik me af. Als Fener hier had gewonnen, moet je minimaal 1x van hen of Inter winnen en dat lijkt me vrij lastig gezien hun blijkbaar sterke ploeg, er vanuit gaande dat PSV hier vanavond verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ik had liever CSKA zien winnen.
Fener zie ik thuis wel 2 keer winnen nog en wij hebben CSKA thuis al verslaan
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:Ik had liever CSKA zien winnen.
Fener zie ik thuis wel 2 keer winnen nog en wij hebben CSKA thuis al verslaan

Dat klopt, maar het lijkt me sterk dat Moskou tegen Inter iets gaat halen de komende 2 duels. Dan hebben zij alleen PSV thuis nog over om een punt te halen en als ze dat niet lukt is 10 punten in deze poule niet genoeg om door te gaan. PSV moet gewoon zorgen dat het op onderling resultaat doorgaat ten koste van Fener. Die 2 duels worden doorslaggevend.
Reply
#18
1-0 penalty #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Gewoon pech.. typisch gevalletje van je kunt hem geven en dat gebeurd in 50% van de gevallen. Zaterdag bij PSV-NAC gebeurde bijna hetzelfde tussen Zwaanswijk en Lazovic en toen werd hij niet gegeven.
Reply
#20
Maar het is ook gewoon stom op die plek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Dat sowieso. En Addo stond er nog achter ook als Zlatan langs Kromkamp was gekomen.
Reply
#22
Mooie kopbal, maar die moet Gomes toch hebben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Gewoon een wereldgoal waar Gomes niks aan kan doen. Als hij niet rechts in zn goal gaat staan kan Zlatan hem zo in de korte hoek binnen werken. Tegen zo'n bal begin je niks.
Reply
#24
Ben ik niet met je eens. Kijk hoe die bal kwam, die had hij nooit in de korte hoek kunnen koppen en naar de korte hoek duik je sneller, dat zag je al wel. Ik vind het geen blunder, maar hij had hem zeker kunnen hebben, want hij ging ook al niet heel snel.

Maar ja, los daarvan is dit natuurlijk kut. Ze komen er ook nog eens nauwelijks gevaarlijk uit en staan achterin totaal niet zeker... Kromkamp is helemaal de weg kwijt :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Wat een wereldgoal. =D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#26
was het met opzet? ik twijfel of hij hem niet terug wilde leggen
Reply
#27
Ik vind ook dat Gomes hem had kunnen hebben (zag je goed vanuit 1 bepaald camerapunt), maar goed zeker geen blunder.

Kromkamp glijdt uit en pakt hem daarom als reactie vast denk ik. Niet slim, maar enigszins te begrijpen. verlies was ingecalculeerd. Nu hopen dat het beperkt blijft. Ik ben meer overd e zeik van die late gelijkmaker van Fen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
Absoluut bedoeld en veel mooier kun je ze niet maken
Reply
#29
Ik denk niet dat je kunt zeggen dat het "absoluut bedoeld" was en ik denk dat je ze zeker wel veel en veel mooier kunt maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
half uurtje tegen 10 man nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: