The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Zagreb
#91
Hup Ajax Hakkuh

Zal wel niet zo zijn, denk ik. Zo stom is alleen PSV.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#92
Ekslem Wrote:Zo stom is alleen PSV.
Laten we het hopen. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#93
Haha, dat zou wat zijn. Maar zijn de fifa-regels hetzelfde als in Nederland of krijg je dan dat de wedstrijd moet worden overgespeeld ofzo? Lijkt me dat Ajax dan gewoon door is?! Dan is het maar goed dat Henk voor Zagreb lekker met Chelsea heeft lopen onderhandelen en daardoor al zo goed als weg is. Misschien komt er dan een coach die de ploeg europees gezien wel aan het voetballen krijgt.

Lamme Lennie Wrote:Peter zal wel balen, want nu kan Ajax zich beter richten op de competitie.

Ik baal idd wel, al moet ik ook zeggen dat het gisteren genieten was op het stratumseind. Overal zaten groepjes Ajacieden te kijken en na het laatste fluitsignaal klonk het uiteraard van 'boeren, boeren' en vloeide het bier rijkelijk. Ik baal trouwens niet om die reden van jou maar omdat dit mooi zaad is voor het Nederlandse voetbal. De tob 4 ligt nu al begin oktober uit de nationale beker of uit europa als Zagreb er niet uit gegooid wordt. Erg triest. Je hebt trouwens wel een puntje.. als Ajax nou kampioen wordt mogen ze gewoon CL spelen op basis van de punten die PSV en AZ voor Nederland hebben gehaald, terwijl andersom de nr. 2 (bv. PSV of AZ) straks geen voorronde CL meer mag spelen doordat Ajax (wel CL-deelnemer) het jarenlang verkloot heeft. Zou een beetje scheef zijn, maar gelukkig zie ik dit Ajax zondag niet winnen in Rotterdam.

Maarre.. Zonneveld niet beter dan Urby dit seizoen mag je me even uitleggen. Wat ik ervan heb gezien (PSV veel hele duels en Ajax alleen europees hele duels, verder samenvattingen) maakt duidelijk dat Zonneveld het dit seizoen vele malen beter doet. Verdedigend heb ik hem alleen in Enschede 1 slippertje zien maken vs Hersi en verder voegt hij aanvallend aardig wat toe. Hij geeft bij tijd en wijlen een goede voorzet vanaf links en zijn vrije trappen en afstandsschoten zijn ook een groot wapen. Urby heb ik al meerdere belangrijke slippertjes zien maken en aanvallend vond ik hem nou ook niet bepaald wat toevoegen. Dat Urby in potentie beter is dan Zonneveld beaam ik overigens wel, maar daar is dit seizoen tot nu toe echt niks van te zien. Toch vind ik dat Bassie Urby moet selecteren en niet Zonneveld.. Urby komt er wel weer bovenop als je hem vertrouwen blijft geven en dan is hij beter dan Zonneveld.
Reply
#94
Zonneveld en Urby zijn imo moeilijk te vergelijken.
Ik vind Urby als middenvelder echt veel beter dan als verdediger.
Je zag t gisteren ook weer, tot de wissel van Colin speelde Urby best goed, daarna als verdediger verder en het werd gewoon minder.
Als bassie hem als verdediger selecteert vind ik het een slechte keuze.
echter als middenvelder denk ik dat hij in potentie heel erg goed is, toegegeven dat het er nog niet echt is uitgekomen, al speelt hij bij vlage wel erg goed.
The great old Ludwig von...
Reply
#95
Peter Wrote:als Ajax nou kampioen wordt mogen ze gewoon CL spelen op basis van de punten die PSV en AZ voor Nederland hebben gehaald, terwijl andersom de nr. 2 (bv. PSV of AZ) straks geen voorronde CL meer mag spelen doordat Ajax (wel CL-deelnemer) het jarenlang verkloot heeft. Zou een beetje scheef zijn, maar gelukkig zie ik dit Ajax zondag niet winnen in Rotterdam.

sjonge jonge, weet jij hoe vaak psvee werd uitgeschakeld in de 1ste ronde cl en weet jij hoe lang psvee geprofiteerd heeft van de punten die gehaald zijn door ajakkes (en feyenoord)?

toen vond je het niet scheef, althans, toen sprak je dat niet uit, dus ik zou maar wat minder hoog van die toren waar je op zit blazen.
Reply
#96
Urby op het middenveld was daar de enige creatieve speler, toen Henkie Colin eruithaalde en daar Delorge neerzette, speelde we met 3 defensieve, totaal niet creatieve, middenvelders achter de 'spitsen'.

Rommedahl komt nog geen pion voorbij, kan enkelt heel hard rechtdoor rennen. Corners steevast door de eerste man weggekopt, en dat waren er minstens 10... =D>

Huntelaar stond op het eilandje 'lost' volgens mij.
Suarez speelde zijn eigen pot, steevast op zoek naar de pingel of het schot, want vaak niet eens heel slecht was.

Colin linksback zetten, terwijl je schilder en vertonghen op de bank hebt...
Henkie henkie....

Nu weer verder :cry:
Reply
#97
o ja inderdaad... die corners was ik helemaal vergeten. Wat een drama.
Overigens vond ik Rommedahl niet eens zo slecht gisteren.
Maar gabri was de enige die een voldoende haalde, zoals altijd.
The great old Ludwig von...
Reply
#98
Jij ook nog niets gehoord over die evt. geschorste speler? Ben benieuwd of er iets van klopt...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#99
gittermaster Wrote:o ja inderdaad... die corners was ik helemaal vergeten. Wat een drama.
Overigens vond ik Rommedahl niet eens zo slecht gisteren.
Maar gabri was de enige die een voldoende haalde, zoals altijd.

gaan de ''werkvoetballers'' nou eindelijk gewaardeerd worden dan in a'dam? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb Gabri altijd al erg goed gevonden.
Stil, maar inderdaad werken en niet zeuren. Goeie steekpasjes en altijd er boven op.

@ Ekslem, heb niets gehoord, zal me erg verbazen, maar natuurlijk wel leuk meegenomen, al verdienen we het niet
The great old Ludwig von...
Reply
Persconferentie vanmiddag bij Ajax wordt hier bij Metro geroepen.

Koster mag de boel over gaan nemen?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Administratie Zagreb in orde, Ajax definitief eruit
Gepubliceerd op 05-10-07 om 12:11 door Jurjen van Geel
Even leek er nog hoop voor de Ajax-supporters. Een oplettende supporter kwam met het nieuws naar buiten dat de Amsterdamse club dan misschien alsnog verder ging in het UEFA Cup-toernooi.

De fan had opgemerkt dat Ognjen Vukojevic in de Champions League nog een gele kaart had staan. Twee weken geleden, in het eerste duel, liep de middenvelder ook al tegen een gele kaart aan. Hierdoor leek er sprake te zijn van dezelfde fout als bij PSV.

Enkele supporters gingen het verder onderzoeken. Het nieuws was echter minder positief. De administratie was gewoon volgens de regels. Ajax is dus definitief in Europa uitgevoetbald.
The great old Ludwig von...
Reply
Mensen hier nog die 'rellen' meegemaakt ? Ik was ruiterlijk laat ivm werk en stond rustig om 18:30 m'n patatje te eten toen er zo'n 25 kroaten aan kwam lopen...
Toen besloten ze ( bij ingang noord A ) die gasten eens goed aan te pakken, volgens mij gingen ze alle 25 tegen de grond.

Vervolgens, uiteraard, een charge van de ME, van 2 kanten, waardoor ik, patatje bikkend en wel, stond ingesloten...! Gaan al die pubers ineens mega-rennen, daahaaag patatje....

Kut ME.. :wink:

Erna mocht ik daar niet meer weg, bla bla...precies 19:30 pas boven, lomp gedoe allemaal.
Reply
Henk ten Cate blijft aan bij Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 5 oktober om 13:06

Henk ten Cate blijft ondanks de uitschakeling door Dinamo Zagreb in de UEFA Cup en de belangstelling van Chelsea bij Ajax. De coach van Ajax zei dat vrijdagmiddag op een persconferentie.


Volgens Ten Cate heeft is er wel contact geweest met Chelsea over de functie van veldtrainer en voelt hij zich gevleid door de belangstelling.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:als Ajax nou kampioen wordt mogen ze gewoon CL spelen op basis van de punten die PSV en AZ voor Nederland hebben gehaald, terwijl andersom de nr. 2 (bv. PSV of AZ) straks geen voorronde CL meer mag spelen doordat Ajax (wel CL-deelnemer) het jarenlang verkloot heeft. Zou een beetje scheef zijn, maar gelukkig zie ik dit Ajax zondag niet winnen in Rotterdam.

sjonge jonge, weet jij hoe vaak psvee werd uitgeschakeld in de 1ste ronde cl en weet jij hoe lang psvee geprofiteerd heeft van de punten die gehaald zijn door ajakkes (en feyenoord)?

toen vond je het niet scheef, althans, toen sprak je dat niet uit, dus ik zou maar wat minder hoog van die toren waar je op zit blazen.

Dat is net zo goed scheef ja. Een systeem waarbij clubs beloond worden voor Europese prestaties zou van mij ten alle tijden mogen worden ingevoerd, of het nou voor of tegen PSV werkt.
Reply
Henkie blijft! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Peter Wrote:ten alle tijden

Zó verkeerd gespeld zie je em toch niet vaak :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: