The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ten Cate rond met Chelsea!
#31
raar dat ze mij nog niet hebben gebeld
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#32
Voor de geinteresseerden die het nog niet gezien hebben; de persconferentie van van Geel.
Ik kan niet anders zeggen dat ik van Geel echt wel een goeie kerel vind itt enkele anderen in het bestuur.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.youtube.com/watch?v=_GwkEeU5IW4">http://nl.youtube.com/watch?v=_GwkEeU5IW4</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
#33
gittermaster Wrote:Voor de geinteresseerden die het nog niet gezien hebben; de persconferentie van van Geel.
Ik kan niet anders zeggen dat ik van Geel echt wel een goeie kerel vind itt enkele anderen in het bestuur.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.youtube.com/watch?v=_GwkEeU5IW4">http://nl.youtube.com/watch?v=_GwkEeU5IW4</a><!-- m -->

toch is het toneelspel, want vooral van geel is ten cate liever kwijt dan rijk als je het mij vraagt.
Reply
#34
Ja zeker, maar dat ie toneel speelt is niet verkeerd.
Is toch alleen maar prima, dat als je iemand kwijt wilt er een bod komt van een andere club en je op die manier nog een paar miljoen in je zak kunt steken.
Ik begrijp t wel.
Al dat gelul over principe kwesties etc.
Gewoon zakelijk slim gedaan, echter de vertaalslag naar de supporters zou wel wat beter kunnen
The great old Ludwig von...
Reply
#35
gittermaster Wrote:Ja zeker, maar dat ie toneel speelt is niet verkeerd.
Is toch alleen maar prima, dat als je iemand kwijt wilt er een bod komt van een andere club en je op die manier nog een paar miljoen in je zak kunt steken.
Ik begrijp t wel.
Al dat gelul over principe kwesties etc.
Gewoon zakelijk slim gedaan, echter de vertaalslag naar de supporters zou wel wat beter kunnen

zakelijk zeer verstandig.

ik geloof er niets van dat dit een paar miljoen oplevert. met een paar ton ben je al spekkoper, en die abromtorrofiets is goed maar niet gek.
Reply
#36
Ik weet t niet, zal denk ik niet uitkomen, maar goed ik dnek wel dat er minimaal 1 en waarschijnlijk wel iets meer over de tafel is gegaan, maar laat t 7 ton zijn..
Toch beter dan hem ontslaan en zijn salaris tot het eind evan het jaaar blijven betalen.
The great old Ludwig von...
Reply
#37
gittermaster Wrote:Ik weet t niet, zal denk ik niet uitkomen, maar goed ik dnek wel dat er minimaal 1 en waarschijnlijk wel iets meer over de tafel is gegaan, maar laat t 7 ton zijn..
Toch beter dan hem ontslaan en zijn salaris tot het eind evan het jaaar blijven betalen.

zo is het. van hanegem noemt dat in zijn column ordinair besturen. :roll: wat een gelul zeg.... gelijktijdig zeikt hij wel over het niveau van het nederlandse voetbal, ja als het geld in de sloot gegooigd wordt zal het vast beter worden....
Reply
#38
Quote:Ten Cate lokkertje voor Rijkaard en Huntelaar

Als het aan Chelsea ligt zullen Frank Rijkaard en Henk ten Cate opnieuw met elkaar gaan samenwerken. In de winterstop wil de Engelse club Klaas-Jan Huntelaar al aan de selectie toevoegen.

Frank Rijkaard zal in de zomer van 2008 een contract tekenen bij Chelsea, zo schrijft de Daily Mail. De krant zegt de informatie verkregen te hebben uit Nederlandse bronnen. Het aantrekken van Henk ten Cate zou een strategische stap zijn van de Londenaren.

Bij Barcelona had Ten Cate precies dezelfde functie die hij nu bij Chelsea gaat vervullen. De Engelse club zou graag het gouden duo van Barcelona bij elkaar zien in Londen. Volgens de Nederlandse bronnen van de Daily Mail is dit namelijk Rijkaard's laatste seizoen bij de Spaanse ploeg.

Overigens schijnen de Blues in de winterstop al een bod te willen uitbrengen op Klaas-Jan Huntelaar. De aanvaller van Ajax zou de teleurstellende Shevchenko op moeten volgen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
huntelaars kan nl lekker opschieten met ten cate..... :roll:

zou, afgezien van de financien, een stomme keus zijn van huntelaars. als de grote shev het daar al niet redt....
Reply
#40
Die Shevchenko moet altijd opgesteld worden van Abramofiets. Wat gaat Huntelaars daar nou doen?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#41
Klaas moet lekker in Italie gaan voetballen. Niks meevoetballen, gewoon scoren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Heet je Jaap Stam, kan je op zondagochtend tijdens de wedstrijdbespreking naar Adri Kotser gaan zitten luisteren. Xtragaap4de
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#43
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Ik weet t niet, zal denk ik niet uitkomen, maar goed ik dnek wel dat er minimaal 1 en waarschijnlijk wel iets meer over de tafel is gegaan, maar laat t 7 ton zijn..
Toch beter dan hem ontslaan en zijn salaris tot het eind evan het jaaar blijven betalen.

zo is het. van hanegem noemt dat in zijn column ordinair besturen. :roll: wat een gelul zeg.... gelijktijdig zeikt hij wel over het niveau van het nederlandse voetbal, ja als het geld in de sloot gegooigd wordt zal het vast beter worden....

Volgens het sportjournaal is de afkoopsom 1,3 miljoen en gaat Ten Cate in 3 jaar tijd 9 miljoen euro verdienen.... :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
#44
Hmm er vreemd dat Ajax nu ook echt een tussenpaus heeft aangesteld. De geluiden dat dat verstandig is kwamen al uit de media lang voordat ten Cate echt weg was, de Ajax-fans papegaaiden dat massaal na en het bestuur durft gezien de spanningen niet tegen de achterban in te gaan ofzo? Ik zou het voor Ajax veel verstandiger vinden Jol meteen vast te leggen als Tottemham hem eruit bonjourt. Iig al veel beter dan een seizoen opgeven door je jeugdtrainer door te schuiven.

Wel mooi om te zien dat van Geel ten Cate niet meer kan luchten terwijl hij voor gisteren nooit met 1 negatief woord over hem heeft gesproken, al wist hij allang dat ten Cate zomaar voor Zagreb naar Londen was gevlogen voor onderhandelingen. Mooie schijnvertoning vrijdag die persconferentie.
Reply
#45
Peter Wrote:Hmm er vreemd dat Ajax nu ook echt een tussenpaus heeft aangesteld. De geluiden dat dat verstandig is kwamen al uit de media lang voordat ten Cate echt weg was, de Ajax-fans papegaaiden dat massaal na en het bestuur durft gezien de spanningen niet tegen de achterban in te gaan ofzo? Ik zou het voor Ajax veel verstandiger vinden Jol meteen vast te leggen als Tottemham hem eruit bonjourt. Iig al veel beter dan een seizoen opgeven door je jeugdtrainer door te schuiven.

Wel mooi om te zien dat van Geel ten Cate niet meer kan luchten terwijl hij voor gisteren nooit met 1 negatief woord over hem heeft gesproken, al wist hij allang dat ten Cate zomaar voor Zagreb naar Londen was gevlogen voor onderhandelingen. Mooie schijnvertoning vrijdag die persconferentie.

Trainers bij Ajax zijn altijd interim!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
Jol moet lekker naar Feyenoord gaan in de toekomst. Is niets voor Ajax. Die man zou vanaf dag 1 worden tegengewerkt door Cruyff.
Waarom?
Ken je klassiekers......

Hint: het was mijn 1e wedstrijd die ik in het Olympisch stadion zag van Ajax.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#47
Adder Wrote:Hint: het was mijn 1e wedstrijd die ik in het Olympisch stadion zag van Ajax.

met die winnende in de sudden death van mike obiku?
Reply
#48
waf Wrote:
Adder Wrote:Hint: het was mijn 1e wedstrijd die ik in het Olympisch stadion zag van Ajax.

met die winnende in de sudden death van mike obiku?

Veel langer geleden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#49
Adder Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Hint: het was mijn 1e wedstrijd die ik in het Olympisch stadion zag van Ajax.

met die winnende in de sudden death van mike obiku?

Veel langer geleden.

die 0-1 van jimmy simons?
Reply
#50
20 oktober 2007, Arena, Opstelling

Stekelenburg

Colin
Vd Wiel
Vertonghen
Vermaelen

De Jong
Delorge
Emanuelson
Schilder

Urzaiz
Suarez

Trainer: Adri Koster


Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ik een opstelling uit de jupilerliek in m'n handen had. Wat zou ik me belazerd voelen als seizoenkaarthouder.

Hup Hapoel Duivendrecht*! =D>

*een team met deze spelers in de basiself, is de naam Ajax onwaardig.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#51
Dit lult lekker langs mekaar. Jij denkt klassieker als in Ajax- Feyenoord, maar ik bedoel gewoon in het verleden werd Ajax - Bayern gespeeld.
Het werd maar 0-8 en Cruyff kreeg toen nog een prachtige televisie.
De heer Jol speelde bij Bayern en deed niet erg zijn best om die monsterscore tegen te gaan....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#52
Jol past totaal niet bij Ajax. Eerder in de Kuip.

Jol heeft namelijk een eigen mening en aanpak, wat binnen de kortste keren tegen het zere been is, van die arrogante en onbetrouwbare farizeëers in de Ajax-top.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#53
EJR Wrote:die arrogante en onbetrouwbare farizeëers in de Ajax-top.

pleonasme. :wink:
Reply
#54
EJR Wrote:Jol past totaal niet bij Ajax. Eerder in de Kuip.

Jol heeft namelijk een eigen mening en aanpak, wat binnen de kortste keren tegen het zere been is, van die arrogante en onbetrouwbare farizeëers in de Ajax-top.

Eerst het bestuur eruitrotten......
Reply
#55
Fabian Wrote:
EJR Wrote:Jol past totaal niet bij Ajax. Eerder in de Kuip.

Jol heeft namelijk een eigen mening en aanpak, wat binnen de kortste keren tegen het zere been is, van die arrogante en onbetrouwbare farizeëers in de Ajax-top.

Eerst het bestuur eruitrotten......

Ik vrees dat dat een instituut is dat zichzelf kunstmatig en ten koste van alles in stand zal houden.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#56
als ik het bestuur was zou ik eerst alle gloryhunters het stadion uittieften.

voordeel is dat ze dan nog wel even bezig zijn. Undecided
Reply
#57
waf Wrote:als ik het bestuur was zou ik eerst alle gloryhunters het stadion uittieften.

voordeel is dat ze dan nog wel even bezig zijn. Undecided

Nou mij hoeven ze er niet uit te zetten hoor! Ik ga dit seizoen niet meer want het is echt heel slecht en we zullen vast weer geen kampioen worden!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#58
mwoah, na die 0-3 waren de tribunes anders zo leeg..
Reply
#59
Bumme Wrote:
waf Wrote:als ik het bestuur was zou ik eerst alle gloryhunters het stadion uittieften.

voordeel is dat ze dan nog wel even bezig zijn. Undecided

Nou mij hoeven ze er niet uit te zetten hoor! Ik ga dit seizoen niet meer want het is echt heel slecht en we zullen vast weer geen kampioen worden!

:waf: :cheers:

(ik zie ajakkes gewoon nog kampioen worden trouwens, toch niets meer te verliezen....)
Reply
#60
Op zich wel grappig dat ik mijn rotterdamse maatje aan het begin van het seizoen vertelde dat feyenoord, in de natioanle competitie, toch wel een groot voordeel had dat ze dit seizoen niet europees hoefden te spelen.
nu heb ik dus helemaal geen excuus meer...
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: