The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ten Cate rond met Chelsea!
#91
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Hiddink heeft ooit gezegd het 'heel mooi' te vinden om eens bij Ajax te werken... Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo gecharmeerd van Guus, vooral het spelletje dat hij vaak wil spelen, verdedigend.....

Heeft Ajax onder ten Cate mooi/aanvallend voetbal gespeeld dan? :o

Wat heeft dat, in godesnaam, met mijn tekst te maken dan ?

Nou, dat Guus een grote stap voorwaarts zou zijn voor Ajax, ook qua spel.
Reply
#92
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Hiddink heeft ooit gezegd het 'heel mooi' te vinden om eens bij Ajax te werken... Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo gecharmeerd van Guus, vooral het spelletje dat hij vaak wil spelen, verdedigend.....

Heeft Ajax onder ten Cate mooi/aanvallend voetbal gespeeld dan? :o

Wat heeft dat, in godesnaam, met mijn tekst te maken dan ?

Nou, dat Guus een grote stap voorwaarts zou zijn voor Ajax, ook qua spel.

Dat is je eigen mening, dom wezen! Heeft totaal niets met mijn tekst te maken, maar jij moest er zonodig weer eens een domme oneliner tussen werpen....
Reply
#93
De hele tijd "dom, oliedom, oerstom, stom" roepen zodra petertje een keer tegen je ingaat, zonder verder argumenten te gebruiken, vind ik ook niet van erg veel intelligentie getuigen.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#94
Bocaloca Wrote:Henk ten Cate blijft aan bij Ajax

Hej colaboy, trek mijn bevindingen nooit in twijfel!
Reply
#95
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Hiddink heeft ooit gezegd het 'heel mooi' te vinden om eens bij Ajax te werken... Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo gecharmeerd van Guus, vooral het spelletje dat hij vaak wil spelen, verdedigend.....

Heeft Ajax onder ten Cate mooi/aanvallend voetbal gespeeld dan? :o

Wat heeft dat, in godesnaam, met mijn tekst te maken dan ?

Nou, dat Guus een grote stap voorwaarts zou zijn voor Ajax, ook qua spel.

Klopt ja, Australië speelde erg mooi aanvallend voetbal in de tijd van Guu$, net als Rusland nu doet :roll: :roll: :roll:
Reply
#96
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ik zou het voor Ajax veel verstandiger vinden Jol meteen vast te leggen als Tottemham hem eruit bonjourt. Iig al veel beter dan een seizoen opgeven door je jeugdtrainer door te schuiven.

Wie zegt dat dat niet alsnog gebeurt?

Koster is tot minimaal de winterstop aangesteld toch?

Hij is als interim aangesteld tot het einde van het seizoen, maar hij gaf zelf al aan dat wanneer er een andere trainer wordt aangesteld, hij zo weer een stapje terug doet. Als Jol wordt ontslagen leggen ze hem echt wel vast (mochten ze dat willen natuurlijk), en zullen ze hem echt niet pas na dit seizoen aanstellen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#97
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ik zou het voor Ajax veel verstandiger vinden Jol meteen vast te leggen als Tottemham hem eruit bonjourt. Iig al veel beter dan een seizoen opgeven door je jeugdtrainer door te schuiven.

Wie zegt dat dat niet alsnog gebeurt?

Koster is tot minimaal de winterstop aangesteld toch?

Hij is als interim aangesteld tot het einde van het seizoen, maar hij gaf zelf al aan dat wanneer er een andere trainer wordt aangesteld, hij zo weer een stapje terug doet. Als Jol wordt ontslagen leggen ze hem echt wel vast (mochten ze dat willen natuurlijk), en zullen ze hem echt niet pas na dit seizoen aanstellen.

Lekkere pannenkoek is die Koster dan als hij er zomaar genoegen mee neem om na een paar weken weer terug te worden gezet. Ik meen trouwens echt gelezen te hebben dat hij de zekerheid heeft gekregen dat hij zeker tot de winterstop aan mag blijven als trainer van het 1e.
Reply
#98
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ik zou het voor Ajax veel verstandiger vinden Jol meteen vast te leggen als Tottemham hem eruit bonjourt. Iig al veel beter dan een seizoen opgeven door je jeugdtrainer door te schuiven.

Wie zegt dat dat niet alsnog gebeurt?

Koster is tot minimaal de winterstop aangesteld toch?

Hij is als interim aangesteld tot het einde van het seizoen, maar hij gaf zelf al aan dat wanneer er een andere trainer wordt aangesteld, hij zo weer een stapje terug doet. Als Jol wordt ontslagen leggen ze hem echt wel vast (mochten ze dat willen natuurlijk), en zullen ze hem echt niet pas na dit seizoen aanstellen.

Lekkere pannenkoek is die Koster dan als hij er zomaar genoegen mee neem om na een paar weken weer terug te worden gezet. Ik meen trouwens echt gelezen te hebben dat hij de zekerheid heeft gekregen dat hij zeker tot de winterstop aan mag blijven als trainer van het 1e.

Waarom? Lekker toch om als trainer van Jong Ajax even het eerste onder je hoede te nemen als je club je daarom vraagt? Ik noem dat gewoon realistisch.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#99
Mwah.

Overigens kan door de naam Hiddink iig een streep, ook voor komend seizoen:

Hiddink verlengt contract bij Rusland
Uitgegeven op woensdag 10 oktober 2007 om 18:29:23

(Novum/AP) - Guus Hiddink blijft tot en met het WK van 2010 bondscoach van Rusland. Vitaly Mutko, voorzitter van de Russische voetbalbond, liet weten dat met de Nederlander een akkoord is bereikt. "Hij blijft hier in elk geval tot 2010. We zijn tevreden over de ontwikkeling die het team onder zijn leiding doormaakt." Hiddink had in Rusland nog een verbintenis tot medio volgend jaar.

De contractverlenging van Hiddink komt niet als een verrassing. De Nederlandse trainer had vorige maand al aangegeven dat hij van plan is minimaal tot en met het WK in Zuid-Afrika bondscoach van Rusland te blijven. "Ik heb het naar mijn zin in Rusland, ik zie nog genoeg uitdagingen", liet hij in september optekenen bij de opening van een sportcomplex in zijn geboorteplaats Varsseveld.

Hiddink toonde zich woensdag tevreden. "Ik denk dat het verstandig is om over de toekomst na te denken. Je kunt een beslissing niet laten afhangen van één wedstrijd." De 60-jarige coach werd de laatste tijd in verband gebracht met een overstap naar Chelsea of Ajax.

Rusland is nog volop in de race voor plaatsing voor het komende EK. De ploeg van Hiddink bezet achter Kroatië en Engeland de tweede plaats in groep E.
Reply
Quote:De ploeg van Hiddink bezet achter Kroatië en Engeland de tweede plaats in groep E.

Knap...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Treesong Wrote:Als voetballers en trainers in transferonderhandeling zijn, gebeurt dat vrijwel altijd heimelijk en liegen ze altijd naar de pers. Da's toch niks nieuws?

Mijn bezwaar is: we gaan dit normaal vinden.

Liegen is normaal.

JC zei het al over de oude van Praag: 'ik heb 'm zelden op een waarheid kunnen betrappen.' (of zoiets)

Liegen is niet normaal !
Ik probeer dat mijn leerlingen al jaren duidelijk te maken, en ik blijf dat doen.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
AD Wrote:‘Ajax geen Europese top’
Door RENZE LOLKEMA

AMSTELVEEN - Je bent op televisie als leugenaar neergezet nu je je contract bij Ajax niet uitdient. Henk ten Cate: ,,De televisie heeft mijn uitspraken uit zijn verband gerukt en gemanipuleerd.

Henk ten Cate
Toen ik sprak over indianenverhalen en nonsens, reageerde ik op het nieuws dat ik al rond was met Chelsea. Dat was dus niet waar. Ik heb trouwens nog steeds geen contract getekend. Op televisie deden ze het voorkomen alsof ik de interesse van Chelsea voor mij ontkende. In diezelfde persconferentie heb ik gezegd dat ik gevleid was door de belangstelling. Ik heb dus nooit ontkend dat Chelsea interesse had. Maar dat is toen niet uitgezonden.’’

Ajax laat je gaan. Daarmee ben je de zesde trainer in negen jaar tijd die zijn contract niet uitdient. Behalve het winnen van de beker heb je weinig succes gehad.

,,Het verwachtingspatroon bij Ajax is onevenredig hoog. De buitenwacht heeft hetzelfde ambitieniveau als tijdens de periode Louis van Gaal, toen Ajax de Champions League won. Dat is nooit bijgesteld. Als je realistisch bent, weet je dat Ajax geen deel meer uitmaakt van de Europese top. Maar niemand kan zeggen dat Ajax geen stap vooruit heeft gemaakt. De eerste doelstellingen uit het beleidsplan zijn waargemaakt. Als je ziet waar we vandaan kwamen, is dat al heel wat. De bedoeling was aanlokkelijk voetbal spelen, veel goals maken en jonge spelers zich laten ontwikkelen. Alleen is het zogenoemde doorselecteren moeilijker gebleken dan gedacht. Ik bedoel daarmee: mindere spelers laten vertrekken en spelers van een hoger niveau daarvoor terug krijgen. Topspelers zien vaak geen uitdaging in de Nederlandse competitie of vinden het salaris te laag. Daarbij komt dat Ajax altijd de beste jeugdspelers had. Dat is niet meer. Elders in Nederland wordt ook fantastisch opgeleid. Het is niet meer zo dat automatisch de beste talenten naar Amsterdam komen. De lichting Van der Vaart, Heitinga, Sneijder, Stekelenburg, De Jong was heel goed. Maar daarna zijn slechts Emanuelson en Maduro gekomen. Toen is het opgehouden. Iedereen zeurt over aankopen als Colin en Delorge, maar zelfs Ajax moet zelfs dergelijke spelers halen als breedte-investering. Die lopen er momenteel in Amsterdam niet rond.’’

Met Edgar Davids in de basis was Ajax onverslaanbaar. Hij brak zijn been in de seizoensvoorbereiding omdat hij geen scheenbeschermers droeg. Dat is een dure blessure nu Ajax de Champions League is misgelopen en niet Europees overwintert. Heb jij toen gezien dat hij zonder scheenbeschermers het veld inging?

,,Nee. Daar let je niet op. In principe is het de taak van de assistent-scheidsrechter. De mijne in elk geval niet.’’

Stel dat je het had gezien, zou je er dan wat van gezegd hebben tegen een ervaren speler als Davids?

,,Als ik dat zou zien, zou ik gezegd hebben: ‘joh, ben jij niet wat vergeten?’ Maar ik vind dit niet mijn fout. Volgens mij is het dragen daarvan zelfs verplicht. Nu is het inderdaad een hele dure blessure gebleken. Ik heb toen Davids wegviel direct gepleit voor de komst van een nieuwe middenvelder. Daarna ben ik de fout ingegaan door daar geen voldoende druk op te zetten. Men vond Schilder-Vertonghen een goed alternatief. Ik niet. Als klap op de vuurpijl werd Sneijder verkocht en kreeg Gabri last van zijn meniscus. Mijn hele middenveld viel in één keer weg.’’

Je had Kenneth Perez nog altijd achter de hand. Toch geen slechte, blijkt dit seizoen bij PSV.

,,Ik heb nooit gezegd dat hij geen goede voetballer is. Alleen eiste Perez een basisplaats. Dat is een rare vraag in de topsport, vind ik. Een basisplaats dwing je af, die krijg je niet. Ook niet nadat Babel en Sneijder werden verkocht.’’

Speelde mee in je afweging dat Perez vorig seizoen in opspraak raakte toen hij een gekleurde grensrechter uitschold voor ‘kankerneger’ omdat jezelf ook een donkere huidskleur hebt?

,,Onzin. Perez heeft volgens mij vorig jaar 45 keer in Ajax 1 gestaan. Trouwens, ik heb dat incident nog gebagatelliseerd. En dat is het wrange. Dit horen wij donkere spelers ons hele leven al. Het doet ons niets meer. Je bent eraan gewend. Maar wat Perez betreft, ik heb zelfs zijn excuusbrief geschreven en gedicteerd aan David Endt, de teammanager. Bovendien heb ik Kenneth aangeraden een clinic in de Bijlmer te geven, ter goedmaking.’’

Olaf Lindenbergh moest weg omdat hij een vriendje van Perez is?

,,Aan die jankerd wil ik geen tijd besteden. Ieder woord hierover is er een teveel.’’

Aan jouw manier van motiveren moesten spelers als Huntelaar en Stekelenburg erg wennen.

,,Klaas Jan heeft een grote kwaliteit: hij is dodelijk in het zestienmetergebied. Maar ja, je bent niet altijd in de zestien. Dus wilde ik hem anders laten voetballen. Daar geloofde hij niet in, ook gevoed door zijn omgeving. Maar gezien de ontwikkeling van Ryan Babel en Wesley Sneijder is Klaas Jan tot inkeer gekomen. Hij doet het nu goed en kan een hele grote worden. En wat betreft Maarten Stekelenburg: hij werd getraind door Fred Grim, net als Maarten ook introvert. Toen Fred wegging heb ik Carlo l’Ami gevraagd keeperstrainer te worden. Een extravert persoon dus. Dan hoop je dat dat werkt. Ik denk het wel.’’

Je wordt bij Chelsea veldtrainer, de assistent van Avram Grant. Ligt zo’n rol bij een topclub, ook gezien je geschiedenis bij Barcelona, je beter dan eindverantwoordelijke bij een topclub?

,,Mijn reputatie wordt nu opgehangen aan twee mislukte Europese wedstrijden. Daar ga ik dus maar niet op in. Ik zie niet in waarom ik geen hoofdtrainer kan zijn. Het enige vervelende van die baan is dat ik moet praten met mensen als jij. Met journalisten dus. Ook bij Chelsea zal ik me met de opstelling gaan bemoeien, net als bij Barcelona. Mijn assistenten bij Ajax bemoeiden zich daar trouwens ook mee. Maar het is heerlijk dat ik daar voor de buitenwereld geen verantwoording meer voor hoef af te leggen.’’

ff lekker naschoppen, goed zo henk. :lol:

voor mij is nu duidelijk dat ajakkes helemaal nooit de beste jeugdopleiding had. wel hadden ze de beste jeugd, omdat ze de krenten uit de nederlandse jeugdpap haalden, maar nu dat niet meer gebeurt blijken ze helemaal niet zo goed 'op te leiden'.

ook leuk dat blijkt dat perez wel heel veel spijt had van zijn daad. ten cate heeft alles voor hem opgelost.

wat heeft lindenbergh gedaan eigenlijk, het zit diep zo lijkt het.....
Reply
Kennemerland Wrote:
Treesong Wrote:Als voetballers en trainers in transferonderhandeling zijn, gebeurt dat vrijwel altijd heimelijk en liegen ze altijd naar de pers. Da's toch niks nieuws?

Mijn bezwaar is: we gaan dit normaal vinden.

Liegen is normaal.

JC zei het al over de oude van Praag: 'ik heb 'm zelden op een waarheid kunnen betrappen.' (of zoiets)

Liegen is niet normaal !
Ik probeer dat mijn leerlingen al jaren duidelijk te maken, en ik blijf dat doen.

doe niet zo moeilijk. dan moeten ze hem niets vragen. hij kan toch niet gaan vertellen van de hoed en de rand, vooral niet nu het een beursgenoteerd bedrijf is.

sigi lens had zijn teringmuil moeten houden. nu moest iedereen gaan draaien, maar dat gebeurt bij elk bedrijf waar dit soort geruchten de kop op steken. als je alles van iemand wilt weten wordt er gelogen. en terecht.
Reply
waf Wrote:ff lekker naschoppen, goed zo henk. :lol:

voor mij is nu duidelijk dat ajakkes helemaal nooit de beste jeugdopleiding had. wel hadden ze de beste jeugd, omdat ze de krenten uit de nederlandse jeugdpap haalden, maar nu dat niet meer gebeurt blijken ze helemaal niet zo goed 'op te leiden'.

ook leuk dat blijkt dat perez wel heel veel spijt had van zijn daad. ten cate heeft alles voor hem opgelost.

wat heeft lindenbergh gedaan eigenlijk, het zit diep zo lijkt het.....

Beetje jammer dat er nergens een vleugje zelfkritiek valt te bespeuren, dat maakt het allemaal wat minder geloofwaardig, maar als Henk in alles gelijk heeft is het bij Ajax dus blijkbaar zo'n grote puinhoop dat geen trainer daar iets van kan maken.
Reply
Olaf Lindenbergh moest weg omdat hij een vriendje van Perez is?

,,Aan die jankerd wil ik geen tijd besteden. Ieder woord hierover is er een teveel.’’

:lol: . Ben ook wel benieuwd naar de ins en outs in dezen.

NB iedereen weet dat PSV de beste jeugdopleiding heeft :8: . Ze stromen alleen zelden door :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
AD Wrote:MICHAEL VAN PRAAG
Oud-voorzitter en erelid van Ajax.
,,Ajax is volgens mij niet zo’n moeilijke club om leiding aan te geven. Ik heb alleen het gevoel dat bij Ajax het bestuur op onvoldoende afstand opereert van de directie, waardoor de drie directeuren zich niet helemaal senang voelen. Ze voelen zich op de huid gezeten door de voorzitter. Dat speelt ze parten in hun besluitvaardigheid, die daardoor niet krachtdadig overkomt. Ik geef wel toe dat ik dat allemaal op afstand bekijk. Anderzijds is het zo dat ik nu vanuit mijn functie bij de Eredivisie CV heel goed kan vergelijken.
Bij Ajax zijn te veel kapiteins op het schip. Als er over spelers gepraat wordt, lees ik namen in de krant van Martin van Geel, van de trainer, van het bestuur. Eén man moet de beslissingen nemen en afgerekend worden. Zo gaat dat in Engeland ook. Toen mijn bestuur in 2002 afscheid nam, hadden we ook te weinig afstand van de dagelijkse leiding. Ik hoopte dat onze opvolgers het beter zouden doen. Daar heb ik twijfels over.
Ajax zwalkt en onduidelijk is wie er nu de baas is. Je ziet dezelfde dingen ook terugkomen. Er ontstond een conflict tussen de technisch-directeur Louis van Gaal en trainer Ronald Koeman. Van Gaal werd ontslagen en een paar maanden later vertrekt Koeman ook. Daar zat Ajax lelijk mee te kijken. Deze zomer is er een probleem tussen Kenneth Perez en Henk ten Cate. Ajax kiest voor de trainer, de speler is weg en nu is de trainer ook weg. Wéér is Ajax de verliezer. Daar zit er een parallel in met hetzelfde probleem; wie is er nu de baas bij de club?
Ik vind dat Ajax een moeilijke achterban heeft. Dan denk ik niet aan Johan Cruijff, want die bemoeit zich volgens mij nergens mee. Nee, ik doel op de houding van de fans. Bij het 100-jarig bestaan hebben we in onze revue daar een grapje over gemaakt. Bij Feyenoord en PSV komen de supporters om hun club te steunen, bij Ajax komen ze om te controleren of alles wel goed gaat.’’

dat is helegaar geen grapje, michaël.
Reply
Ekslem Wrote:NB iedereen weet dat PSV de beste jeugdopleiding heeft :8: . Ze stromen alleen zelden door :roll:

Oh jawel hoor, alleen meestal niet bij PSV. :wink: Huntelaar, Janssen, Aissati, Bakkal en Beerens doen (of deden op huurbasis) het prima bij andere clubs. Bij PSV zelf helaas alleen Afellay inderdaad, maar Marcellis en Aissati (als hij het geduld kan opbrengen) zie ik er ook nog steeds wel komen in PSV-shirt. Bakkal wordt toch een lastig verhaal, die zie ik eerder verkocht worden aan een subtopper.
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:NB iedereen weet dat PSV de beste jeugdopleiding heeft :8: . Ze stromen alleen zelden door :roll:

Oh jawel hoor, alleen meestal niet bij PSV. :wink: Huntelaar, Janssen, Aissati, Bakkal en Beerens doen (of deden op huurbasis) het prima bij andere clubs. Bij PSV zelf helaas alleen Afellay inderdaad, maar Marcellis en Aissati (als hij het geduld kan opbrengen) zie ik er ook nog steeds wel komen in PSV-shirt. Bakkal wordt toch een lastig verhaal, die zie ik eerder verkocht worden aan een subtopper.

noem nog even ernst faber, en je hebt alle psvee talenten die in de eredivisie terechtgekomen zijn de afgelopen 40 jaar genoemd.
Reply
Kennemerland Wrote:Liegen is niet normaal !

Ach, wat is normaal? Dat moet iedereen voor zichzelf maar uitmaken. Ik vind alleen dat, ALS je besluit te liegen en je wordt betrapt, je ook niet moet zeiken en de consequenties moet vreten. Aan mensen die dat niet kunnen, heb ik dus wel een enorme tyfusteringhekel.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:NB iedereen weet dat PSV de beste jeugdopleiding heeft :8: . Ze stromen alleen zelden door :roll:

Oh jawel hoor, alleen meestal niet bij PSV. :wink: Huntelaar, Janssen, Aissati, Bakkal en Beerens doen (of deden op huurbasis) het prima bij andere clubs. Bij PSV zelf helaas alleen Afellay inderdaad, maar Marcellis en Aissati (als hij het geduld kan opbrengen) zie ik er ook nog steeds wel komen in PSV-shirt. Bakkal wordt toch een lastig verhaal, die zie ik eerder verkocht worden aan een subtopper.

Ik heb een zwak voor Bakkal. Hup Bakkal!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik heb een zwak voor Bakkal

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:NB iedereen weet dat PSV de beste jeugdopleiding heeft :8: . Ze stromen alleen zelden door :roll:

Oh jawel hoor, alleen meestal niet bij PSV. :wink: Huntelaar, Janssen, Aissati, Bakkal en Beerens doen (of deden op huurbasis) het prima bij andere clubs. Bij PSV zelf helaas alleen Afellay inderdaad, maar Marcellis en Aissati (als hij het geduld kan opbrengen) zie ik er ook nog steeds wel komen in PSV-shirt. Bakkal wordt toch een lastig verhaal, die zie ik eerder verkocht worden aan een subtopper.

noem nog even ernst faber, en je hebt alle psvee talenten die in de eredivisie terechtgekomen zijn de afgelopen 40 jaar genoemd.

Zelfde redenering als bij AZ waf? Dus dat de jeugdopleiding van PSV nooit een topopleiding zal zijn omdat het vroeger niks was?
Reply
Gelukkig zijn de Ajax-supporters nog vol vertrouwen:

Met Koster worden we:
Kampioen
62.1%

Potentiële degradant
18.5%

Subtop
10%

Tweede
9.5%
Reply
Peter Wrote:Potentiële degradant 18.5%

:roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Potentiële degradant 18.5%

:roll:

Ik vind het nog een mild percentage. :waf:
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:NB iedereen weet dat PSV de beste jeugdopleiding heeft :8: . Ze stromen alleen zelden door :roll:

Oh jawel hoor, alleen meestal niet bij PSV. :wink: Huntelaar, Janssen, Aissati, Bakkal en Beerens doen (of deden op huurbasis) het prima bij andere clubs. Bij PSV zelf helaas alleen Afellay inderdaad, maar Marcellis en Aissati (als hij het geduld kan opbrengen) zie ik er ook nog steeds wel komen in PSV-shirt. Bakkal wordt toch een lastig verhaal, die zie ik eerder verkocht worden aan een subtopper.

noem nog even ernst faber, en je hebt alle psvee talenten die in de eredivisie terechtgekomen zijn de afgelopen 40 jaar genoemd.

Zelfde redenering als bij AZ waf? Dus dat de jeugdopleiding van PSV nooit een topopleiding zal zijn omdat het vroeger niks was?

welke redenering bij az? :roll:

lees nou gewoon wat ik schrijf. vroeger gingen de supertalenten uit het land eigenlijk allemaal naar ajakkes en in iets mindere mate feyenoord. dan lijkt het al snel of zij de beste jeugdopleidingen hadden, maar ze hadden de beste jeugd. dat is wat anders. ik denk dat het idd zo is dat de talenten nu veel meer in de regio blijven. bewijs daarvoor is dat twente en heerenveen kampioen worden bij de jeugd.

en dan krijgt psvee ook opeens meer talenten die kunnen doorbreken. dat ligt dus wat mij betreft niet zozeer aan de opleiding, maar meer aan het potentieel talenten dat je binnenkrijgt.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:NB iedereen weet dat PSV de beste jeugdopleiding heeft :8: . Ze stromen alleen zelden door :roll:

Oh jawel hoor, alleen meestal niet bij PSV. :wink: Huntelaar, Janssen, Aissati, Bakkal en Beerens doen (of deden op huurbasis) het prima bij andere clubs. Bij PSV zelf helaas alleen Afellay inderdaad, maar Marcellis en Aissati (als hij het geduld kan opbrengen) zie ik er ook nog steeds wel komen in PSV-shirt. Bakkal wordt toch een lastig verhaal, die zie ik eerder verkocht worden aan een subtopper.

noem nog even ernst faber, en je hebt alle psvee talenten die in de eredivisie terechtgekomen zijn de afgelopen 40 jaar genoemd.

Zelfde redenering als bij AZ waf? Dus dat de jeugdopleiding van PSV nooit een topopleiding zal zijn omdat het vroeger niks was?

welke redenering bij az? :roll:

lees nou gewoon wat ik schrijf. vroeger gingen de supertalenten uit het land eigenlijk allemaal naar ajakkes en in iets mindere mate feyenoord. dan lijkt het al snel of zij de beste jeugdopleidingen hadden, maar ze hadden de beste jeugd. dat is wat anders. ik denk dat het idd zo is dat de talenten nu veel meer in de regio blijven. bewijs daarvoor is dat twente en heerenveen kampioen worden bij de jeugd.

en dan krijgt psvee ook opeens meer talenten die kunnen doorbreken. dat ligt dus wat mij betreft niet zozeer aan de opleiding, maar meer aan het potentieel talenten dat je binnenkrijgt.

Dat ze geen topclub zijn omdat ze de niks gepresteerd hebben in het verleden.

PSV heeft overigens met Munoz en Sturing wel degelijk de hele jeugdopleiding vernieuwd en de resultaten zijn er. Jong PSV verloor altijd meer dan dat het won, nu is dat andersom. En vroeger trokken er echt niet veel jeugdtalenten van PSV naar Ajax. De doorgebroken Ajax-talenten komen toch ook bijna allemaal uit de regio Amsterdam?
Reply
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Potentiële degradant 18.5%

:roll:

Ik vind het nog een mild percentage. :waf:

reken je nou maar niet rijk.

als davids en gabri terug zijn ontbreekt eigenlijk alleen nog maar een echt goeie aanvallende middenvelder (en iets betere backs), en die kunnen ze in de winterstop halen (net zoals ze 2 seizoenen geleden het seizoen redden door huntelaars te kopen).

altijd weer zo overdreven in nederlands, opeens deugt er niks meer van ajakkes. vd wiel, schilder, stekelvarken, vermealen, vertonghen komen allemaal uit de jeugd, voorin lopen superspelers huntelaars en suarez en achterin staat altijd nog stam. dat is genoeg om kampioen te worden hoor.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Potentiële degradant 18.5%

:roll:

Ik vind het nog een mild percentage. :waf:

reken je nou maar niet rijk.

als davids en gabri terug zijn ontbreekt eigenlijk alleen nog maar een echt goeie aanvallende middenvelder (en iets betere backs), en die kunnen ze in de winterstop halen (net zoals ze 2 seizoenen geleden het seizoen redden door huntelaars te kopen).

altijd weer zo overdreven in nederlands, opeens deugt er niks meer van ajakkes. vd wiel, schilder, stekelvarken, vermealen, vertonghen komen allemaal uit de jeugd, voorin lopen superspelers huntelaars en suarez en achterin staat altijd nog stam. dat is genoeg om kampioen te worden hoor.

Ik reken me zeker niet rijk en natuurlijk gaat Ajax gewoon meedoen, maar er is toch geen cent te makken? Dan zullen ze in de winter ook niet veel halen. Wel krijgen ze met de terugkeer van Leonardo straks de kans om weer 4-3-3 te gaan spelen. We zien het allemaal wel.. Ajax heeft in ieder geval een mindere selectie dan vorig seizoen en tijdens de voorbereiding dus hun kansen zijn iig geslonken.
Reply
waf Wrote:en achterin staat altijd nog stam.

Stam heeft anders wel wat cruciale steken laten vallen de laatste tijd :|

Voor de rest heb je natuurlijk gelijk :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: