The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sparta Rotterdam - Ajax
#31
Siem de Jong. Who the fuck is da?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Ekslem Wrote:Siem de Jong. Who the fuck is da?

SD weet het iig niet cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#33
Ik zie net op VI.nl dat ie tegen Kozakken Boys ook al mocht invallen...

Maar typisch Ajaks weer dit... Dik in blessuretijd de gelijkmaker scoren...
Reply
#34
Je zou maar 2-2 hebben gespeeld bij unibet voor 2 euri ( 16 tegen 1 ) toch weer 30 euri aan ajaks verdiend
\Big Grin/ :yeah:

henkie weer bedankt !
Reply
#35
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Siem de Jong. Who the fuck is da?

SD weet het iig niet cry

Zat tegen de Kroaat ook al op de bank...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#36
Keyzer Wrote:Ik zie net op VI.nl dat ie tegen Kozakken Boys ook al mocht invallen...

Maar typisch Ajaks weer dit... Dik in blessuretijd de gelijkmaker scoren...

Ja, want Ajax heeft dit seizoen (en vorig seizoen) al zo vaak geluk gehad. Wat een onzinopmerking zeg.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
Lamme Lennie Wrote:
Keyzer Wrote:Ik zie net op VI.nl dat ie tegen Kozakken Boys ook al mocht invallen...

Maar typisch Ajaks weer dit... Dik in blessuretijd de gelijkmaker scoren...

Ja, want Ajax heeft dit seizoen (en vorig seizoen) al zo vaak geluk gehad. Wat een onzinopmerking zeg.

Nou, het heeft ze uiteindelijk niet altijd geholpen. Maar Ajax is vaak gelukkig geweest in de blessuretijd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Dit maakt het verlies van Vitesse enigszins weer goed. =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#39
Heb de wedstrijd zelf niet gezien, maar wat een kansen zeg! En wat staat die Urby toch ontzettend te kloten de laatste weken. Zet dan Schilder linksback of zo...
Suarez heeft het ook even niet in de afronding helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Kansen voor Sparta?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Keyzer Wrote:Ik zie net op VI.nl dat ie tegen Kozakken Boys ook al mocht invallen...

Maar typisch Ajaks weer dit... Dik in blessuretijd de gelijkmaker scoren...

Journalist en feitenkennis ? Zo 'dik' was het nou ook weer niet in de blessuretijd... Kan ook niet met maar 3 minuutjes, terwijl Sparta voor minstens een half uur heeft lopen tijdrekken....

2-2 was gewoon verdiend, gifbeker is ook dit seizoen weer in aantocht, en ik heb het gevoel dat hij nog, bij lange na, niet leeg is.... Maar goed.

'Colin in Oranje oooh oooh oooh' :razz:
Reply
#42
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Siem de Jong. Who the fuck is da?

SD weet het iig niet cry

Zat tegen de Kroaat ook al op de bank...

Genoeg reden voor van Basten om hem op te nemen in de voorselectie van het Nederlands elftal....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Niet in de samenvatting opgenomen :

Corner voor Ajax, Schilder loopt erheen en krijgt vanuit het 'kidsvak' een schoen naar z'n kop gesmeten. Ruiterlijk mis gegooid. Dickie J loopt erheen, pakt de schoen op en ruikt eraan. Hierna trekt hij een vies gezicht en smijt de schoen weer weg....

=D>
Reply
#44
Was ook nog een incident met Stekelnburg en Jol, waarbij ze elkaar aan t uitschelden waren.
Ik vind Jol gewoon echt een goeie scheids, hoe hij met dit soort zaken omgaat.
Iemand scheld wat, ipv een kaart geven, gewoon flink terugschelden. Smile
Ook met die schoen. Echt doe mij maar 10 van dit soort scheidsrechters
The great old Ludwig von...
Reply
#45
Fabian Wrote:Niet in de samenvatting opgenomen :

Corner voor Ajax, Schilder loopt erheen en krijgt vanuit het 'kidsvak' een schoen naar z'n kop gesmeten. Ruiterlijk mis gegooid. Dickie J loopt erheen, pakt de schoen op en ruikt eraan. Hierna trekt hij een vies gezicht en smijt de schoen weer weg....

=D>
Volgens mij schoot iemand de bal die op de tribune was beland terug het veld op en verloor daarbij zijn schoen.
Reply
#46
Mist Wrote:
Fabian Wrote:Niet in de samenvatting opgenomen :

Corner voor Ajax, Schilder loopt erheen en krijgt vanuit het 'kidsvak' een schoen naar z'n kop gesmeten. Ruiterlijk mis gegooid. Dickie J loopt erheen, pakt de schoen op en ruikt eraan. Hierna trekt hij een vies gezicht en smijt de schoen weer weg....

=D>
Volgens mij schoot iemand de bal die op de tribune was beland terug het veld op en verloor daarbij zijn schoen.

Dat zie ik dan weer niet vanaf de zijkant, kan ook ja...

Dick floot geen beste partij, Sparta had 1 pingel moeten krijgen en Ajax 2, bij Stekelenburg liep ie gewoon te mieten om niks.
Buk-ari schiet de bal weer triest weg, tijdrekken, vervolgens neemt stekel hem dan maar vanaf daar. Jol fluit, bal terug. Stekel legt de bal terug, neemt hem, Jol fluit, bal moest nog verder terug.... Zo hielp Jol wel vaker Sparta bij het tijdrekken.
Reply
#47
Fabian Wrote:Niet in de samenvatting opgenomen :

Corner voor Ajax, Schilder loopt erheen en krijgt vanuit het 'kidsvak' een schoen naar z'n kop gesmeten. Ruiterlijk mis gegooid. Dickie J loopt erheen, pakt de schoen op en ruikt eraan. Hierna trekt hij een vies gezicht en smijt de schoen weer weg....

=D>

Haha, wel mooi zo'n scheids met persoonlijkheid. Beter dan al die jonge nieuwe tobscheidsrechter. Luinge zat zaterdag ook steeds te geining met oa het publiek (hij gaf een achterbal waar veel supporters een corner zagen en opsprongen, maakt ie lachend de supporters aankijkend een gebaar van 'ja sorry jongen, je kunt wel schreeuwen maar het is gewoon geen corner, ik kan er ook niks aan doen') en verzorger van de Heuvel (blessure in doelgebied, v/d Heuvel rende er langs de zijlijn heen maar met toen hij er was stond de speler alweer op, Luinge lachte en maakte een gebaar van 'goed voor je buikje! maar je hoeft het veld niet meer in te komen' richting v/d Heuvel die daar wel om kon lachen). Mooi om te zien dat soort dingen. Bij al die nieuwe scheidsrechters die de knvb zo geweldig vind zie je dat soort dingen niet. Die zijn veel te bang om een fout te maken door concentratieverlies.
Reply
#48
luinge moet dood.
Reply
#49
Ik ben vorige week bij toeval tot de ontdekking gekomen dat Luinge een neef is van een collega van mij.

"In het echt is het best een leuke vent hoor!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Mukkus Wrote:"In het echt is het best een leuke vent hoor!"

[gay]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#51
Het is een vrouwelijke collega....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: