The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vitesse-Feyenoord
#31
Peter Wrote:Die Wink was verder omdat er de afgelopen jaren ook uit de Feyenoord-hoek flink gekankert is op het spel van PSV alszijnde saai ed. De Cler, Hofland, Gio en Makaay zijn natuurlijk prima spelers en anderen gaan absoluut ook beter spelen met zulke mannen in de ploeg, maar ik vind ze niet zo goed dat dat het verschil maakt tussen 9e of 1e in de competitie eindigen. De trainer en het ingetreden realisme zijn de belangrijkste factoren voor het huidige succes, al is de competitie natuurlijk nog heel lang. Voorlopig staan jullie met een zwaarder programma achter de kiezen toch mooi voor PSV en Ajax en loopt heel Rotterdam te zweven door de resultaten en bekommerd niemand zich nog om het spel cq de tacktiek.

ik ken weinig feyenoorders die hebben geklaagd over het spel van psvee als zou het te saai zijn. mooi voetbal is een subjectief begrip, daar kom je toch nooit uit, maar hier in rotterdam wordt resultaat boven uitvoering gezet.

wat wel zo is is dat psvee een saaie club gevonden wordt, maar dat is wat anders. ik denk dus dat je het allemaal niet goed begrepen hebt.

en vorig jaar werden we 3 punten geen 5de. overdrijf niet dus zo. je ziet maar dat ook andere ploegen terugkomen op aarde als het even tegenzit. nu lijkt het net of die voetballers van az maar gewone voetballers zijn die de middelmaat niet ontstijgen (wat ik vorig jaar ook al zei). en de spelers van feyenoord waren vorig jaar ook zo slecht niet als werd (en nu weer door jou wordt) gesuggereerd. het is allemaal een kwestie van vertrouwen, en de selecties ontlopen en ontliepen elkaar niet veel.

zonneveld, kromkamp, addo, lazovic, mendes hoef ik bij feyenoord echt niet te hebben.
Reply
#32
Jansoe Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een hypocriete drol is die Hofs joh! Eerst niet juichen als je scoort, maar vervolgens wel belachelijk theater maken en wel juichen als de wedstrijd is afgelopen #-o

Laat de kakkerlakken dus de eerste tijd maar even niets over Suarez zeggen, ze hebben nu zelf eentje er tussen lopen die bij het minst of geringste naar de grond gaat...

ik zag het niet goed, maar het leek verdacht veel op een schwalbe. dat zou uitermate treurig zijn. anders die die teringneuzen en meelopers zoals jij, die je niet hoort als die kutsoeares dat 5x per wedstrijd doet.

ik zeg dus alles over suares en robben, irritante tiefesblagen, en als hofs hier een gewoonte van gaat maken is het ook een lul. maar zover is het nog niet.

en hou nou je smoel maar weer een tijdje, nietszeggend sujet.
Reply
#33
waf Wrote:
Jansoe Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een hypocriete drol is die Hofs joh! Eerst niet juichen als je scoort, maar vervolgens wel belachelijk theater maken en wel juichen als de wedstrijd is afgelopen #-o

Laat de kakkerlakken dus de eerste tijd maar even niets over Suarez zeggen, ze hebben nu zelf eentje er tussen lopen die bij het minst of geringste naar de grond gaat...

ik zag het niet goed, maar het leek verdacht veel op een schwalbe. dat zou uitermate treurig zijn. anders die die teringneuzen en meelopers zoals jij, die je niet hoort als die kutsoeares dat 5x per wedstrijd doet.

ik zeg dus alles over suares en robben, irritante tiefesblagen, en als hofs hier een gewoonte van gaat maken is het ook een lul. maar zover is het nog niet.

en hou nou je smoel maar weer een tijdje, nietszeggend sujet.

Ach guttegut, zo'n vieze kutkakkerlak doet het een keertje en waf 'zag het weer niet goed' . Net zoals dit zeker de eerste keer is dat je het ziet van Hofs, die er ook wel een handje van heeft om te vallen, net zoals Gio trouwens... Maar goed, dat zul je ook wel 'net niet goed genoeg hebben kunnen zien'....

:roll:
Reply
#34
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Jansoe Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een hypocriete drol is die Hofs joh! Eerst niet juichen als je scoort, maar vervolgens wel belachelijk theater maken en wel juichen als de wedstrijd is afgelopen #-o

Laat de kakkerlakken dus de eerste tijd maar even niets over Suarez zeggen, ze hebben nu zelf eentje er tussen lopen die bij het minst of geringste naar de grond gaat...

ik zag het niet goed, maar het leek verdacht veel op een schwalbe. dat zou uitermate treurig zijn. anders die die teringneuzen en meelopers zoals jij, die je niet hoort als die kutsoeares dat 5x per wedstrijd doet.

ik zeg dus alles over suares en robben, irritante tiefesblagen, en als hofs hier een gewoonte van gaat maken is het ook een lul. maar zover is het nog niet.

en hou nou je smoel maar weer een tijdje, nietszeggend sujet.

Ach guttegut, zo'n vieze kutkakkerlak doet het een keertje en waf 'zag het weer niet goed' . Net zoals dit zeker de eerste keer is dat je het ziet van Hofs, die er ook wel een handje van heeft om te vallen, net zoals Gio trouwens... Maar goed, dat zul je ook wel 'net niet goed genoeg hebben kunnen zien'....

:roll:

dat komt omdat iemand schreef dat hofs wel degelijk geraakt zou zijn. ik zag het dus (anders dan ik schreef) niet niet goed, ik kan er alleen maar een schwalbe van maken en dat is treurig, maar ik heb het maar 2x gezien. als iemand dan schrijft dat hij gezien heeft dat hij met iets anders werd geraakt kan ik dat niet meer verifieren.

maar al die ajakkessieden die zo huilebalken over het gedrag van robben (en nu niets meer zeggen over suarez :rollSmile die zijn er als de kippen bij om hofs of gio te veroordelen, als zij het een keertje doen.

zeg er altijd wat van, of houd je bek, en ga geen domme algemeenheden opschrijven als: 'hofs heeft er ook wel een handje van om te vallen'. daar kun je helemaal niets mee, met dat soort vage beschuldigingen.

suarez en robben zijn van het ergste soort, dat hoef je echt niet te verbloemen door naar een ander te wijzen. hofs krijgt op de feyenoordfora de volle laag. in rotterdam keuren we schwalbes af, in amsterdom kennelijk niet.
Reply
#35
Mij heb je nooit horen zeggen dat ik het goed vind wat Suarez doet, in tegendeel zelfs, ik heb er een hekel aan, net zoals bij Robben.
Reply
#36
waf Wrote:zonneveld, kromkamp, addo, lazovic, mendes hoef ik bij feyenoord echt niet te hebben.

Hey, daar noem je precies de zwakste helft van wat tot nu toe min of meer de PSV-basis is. Jongens die hun plek kwijt kunnen raken aan Marcellis, Da Costa, Aissati, Bakkal, Koevermans en Afellay als hij terugkeert omdat er toch keus genoeg is als iemand uit vorm raakt. Wie gaan bij Feyenoord Timmer, Lucius, Bahia en Hofs vervangen?
Reply
#37
Peter Wrote:Wie gaan bij Feyenoord Timmer, Lucius, Bahia en Hofs vervangen?

resp. ekramy/mulder, tiendalli/greene/danny buijs, greene/vlaar/jordi buys en slory/lee/danny buijs/wijnaldum/vincken/biseswar. maakt niet zoveel uit, behalve op rechtsback, lucius eruit is een verbetering.

uiteraard noem ik de zwakkere helft. ik kan ook een paar spelers noemen van psvee die welkom zijn. dat zou jij andersom ook hebben. ik wilde alleen maar aangeven dat de selecties van ajakkes, feyenoord, psvee en az elkaar niet veel ontlopen en dat heerenveen en twente dichterbij zitten dan ooit tevoren.
Reply
#38
waf Wrote:dat komt omdat iemand schreef dat hofs wel degelijk geraakt zou zijn. ik zag het dus (anders dan ik schreef) niet niet goed, ik kan er alleen maar .

Geef nou eens je ongelijk toe!! :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:dat komt omdat iemand schreef dat hofs wel degelijk geraakt zou zijn. ik zag het dus (anders dan ik schreef) niet niet goed, ik kan er alleen maar .

Geef nou eens je ongelijk toe!! :razz:

wat is dan gelijk en ongelijk in dit geval?

maar goed, ik geef toch toe dat ik niet had moeten schrijven dat ik het niet goed zag maar dat hetgeen ik zag een schwalbe was? :|
Reply
#40
Vreselijk gedrag van Hofs.
Als je uit respect niet gaat juichen en vervolgens zo kinderachtig gaat liggen doen heb ik daar geen goed woord voor over. Ook van Marwijk wond zich daar vreselijk over op langs de lijn.
Waar hij overigens die gele kaart voor kreeg was me niet helemaal duidelijk. Hofs nam te weinig afstand bij die vrije trap maar (volgens mij) vd Schaaf was zo stom om de bal tegen een eigen speler aan te schieten.

Sowieso dat tijdrekken bij de cornervlag. Afschaffen die handel. Als de aanvallende partij op 2 meter van de cornervlag komt meteen affluiten en een vrije trap voor de verdedigende partij Icon_evil
Make tea, not war
Reply
#41
Riekki Wrote:Als de aanvallende partij op 2 meter van de cornervlag komt meteen affluiten en een vrije trap voor de verdedigende partij.

Dan kunnen we het 4-3-3 systeem wel opdoeken. :razz:
Reply
#42
Peter Wrote:
Riekki Wrote:Als de aanvallende partij op 2 meter van de cornervlag komt meteen affluiten en een vrije trap voor de verdedigende partij.

Dan kunnen we het 4-3-3 systeem wel opdoeken. :razz:

ingaande in de 88ste minuut
Make tea, not war
Reply
#43
Riekki Wrote:
Peter Wrote:
Riekki Wrote:Als de aanvallende partij op 2 meter van de cornervlag komt meteen affluiten en een vrije trap voor de verdedigende partij.

Dan kunnen we het 4-3-3 systeem wel opdoeken. :razz:

ingaande in de 88ste minuut

En de regel geldt alleen voor de ploeg die voor staat?
Reply
#44
ja
Make tea, not war
Reply
#45
Riekki Wrote:
Peter Wrote:
Riekki Wrote:Als de aanvallende partij op 2 meter van de cornervlag komt meteen affluiten en een vrije trap voor de verdedigende partij.

Dan kunnen we het 4-3-3 systeem wel opdoeken. :razz:

ingaande in de 88ste minuut
88 minutes met Al Pacino TicTac Doc. :wink:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#46
Riekki Wrote:ja

En waar moeten ze een evt. corner nemen? Kunnen we de regel niet gewoon maken dat de scheids affluit als iemand tijdrekt in dat hoekje.
Reply
#47
Maakt gewoon niet zoveel uit wat de regel precies gaat worden. Als er aan dat vervelende gedrag bij zo'n cornervlag maar wat gedaan word.
Make tea, not war
Reply
#48
Riekki Wrote:Maakt gewoon niet zoveel uit wat de regel precies gaat worden. Als er aan dat vervelende gedrag bij zo'n cornervlag maar wat gedaan word.

Hoort bij het spelletje, hoe vervelend je het ook vindt.
Ik vind het eigenlijk wel leuk, want ik zit te wachten dat degene dan een ontiegelijke doodschop krijgt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#49
Adder Wrote:
Riekki Wrote:Maakt gewoon niet zoveel uit wat de regel precies gaat worden. Als er aan dat vervelende gedrag bij zo'n cornervlag maar wat gedaan word.

Hoort bij het spelletje, hoe vervelend je het ook vindt.
Ik vind het eigenlijk wel leuk, want ik zit te wachten dat degene dan een ontiegelijke doodschop krijgt.

Nou, leuk :|
Reply
#50
Voyou Wrote:
Adder Wrote:
Riekki Wrote:Maakt gewoon niet zoveel uit wat de regel precies gaat worden. Als er aan dat vervelende gedrag bij zo'n cornervlag maar wat gedaan word.

Hoort bij het spelletje, hoe vervelend je het ook vindt.
Ik vind het eigenlijk wel leuk, want ik zit te wachten dat degene dan een ontiegelijke doodschop krijgt.

Nou, leuk :|

Ja, leuk ja. ALs je de boel uitdaagt door in dat hoekie te gaan lopen pielen, moet je ook de evt. consequenties dragen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#51
Adder Wrote:ALs je de boel uitdaagt door in dat hoekie te gaan lopen pielen, moet je ook de evt. consequenties dragen.

Hee, gaan we het nu over Hirsi Ali hebben?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#52
Hirsi Ali kreeg schietles #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#53
Ekslem Wrote:Hirsi Ali kreeg schietles #-o

Als men mij naar mijn mening vraagt m.b.t. de bescherming van Banaan Boemboe Bali refereer ik gaarne naar een legendarisch stukje film uit de jaren '70 dat mijn opinie perfect samenvat

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=nYzsskE5ObA&mode=related&search">http://www.youtube.com/watch?v=nYzsskE5 ... ted&search</a><!-- m -->
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: