The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vitesse-Feyenoord
#1
De Mos: "Clash tussen dezelfde systemen"

Aad de Mos kijkt uit naar de wedstrijd tegen Feyenoord. De Mos moet het met Vitesse opnemen tegen de huidige nummer twee van de Eredivisie, dat volgens hem hetzelfde speelt.

"Het is een clash tussen twee dezelfde speelwijzen. Feyenoord speelt ook in het systeem dat wij hanteren,"aldus de trainer tegenover Omroep Gelderland.

Roy Makaay, spits van Feyenoord en voormalig Vitesse-speler, moet met het hele team bestreden worden volgens De Mos: "Het afstoppen van hun spits Makaay is een collectieve zaak, hij speelt tussen Yakubu en de twee stoppers is."

De oefenmeester van Vitesse, dat op dit moment vijfde staat in de competitie, keek ook nog even terug naar de opmerkingen over een vermeende crisis. Hij maakte die vorige week in de aanloop naar de wedstrijd tegen Utrecht.

"Sommige mensen waren verbaasd dat ik dat woord gebruikte, maar dat deed ik bewust. Daarom was die overwinning ook zo belangrijk. Het was een goed antwoord van de ploeg."
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#2
Ben heel benieuwd of Feyenoord dit zal winnen. Denk eerlijk gezegd dat ze wel eens in de problemen kunen komen. Vitesse is een ploeg die het moet hebben van hard spel en dat is nou precies waar al die vlieggewichtjes op het middenveld van Feyenoord moeite mee hebben.
Reply
#3
kuthai zei hij zeker ook bewust Undecided

als het al zo is speelt fietstas misschien zoals feyenoord en uiteraard niet andersom. let maar lekker op makaay, er zijn nl geen andere spelers die kunnen scoren. :razz:

altijd lastig in die lelijke sporthal, vooral met die schoppers dit jaar. ben reuze benieuwd. Icon_twisted
Reply
#4
waf Wrote:kuthai zei hij zeker ook bewust Undecided

als het al zo is speelt fietstas misschien zoals feyenoord en uiteraard niet andersom. let maar lekker op makaay, er zijn nl geen andere spelers die kunnen scoren. :razz:

altijd lastig in die lelijke sporthal, vooral met die schoppers dit jaar. ben reuze benieuwd. Icon_twisted

En Feyenoord heeft het weer van Ajax? Echt een rare Nederlandse hype opeens dat 4-2-3-1 dat nu overal gepredikt wordt alsof het iets geweldigs is terwijl het eigenlijk gewoon de verdedigende variant van 4-3-3 is. :|
Reply
#5
waf Wrote:kuthai zei hij zeker ook bewust Undecided

als het al zo is speelt fietstas misschien zoals feyenoord en uiteraard niet andersom. let maar lekker op makaay, er zijn nl geen andere spelers die kunnen scoren. :razz:

altijd lastig in die lelijke sporthal, vooral met die schoppers dit jaar. ben reuze benieuwd. Icon_twisted


Heb je een keer een rondleiding gehad? :lol:

Ik ben ook zeer benieuwd wat voor 'n wedstrijd dit gaat worden, zie altijd uit naar de confrontatie tegen Feyenoord.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#6
Peter Wrote:
waf Wrote:kuthai zei hij zeker ook bewust Undecided

als het al zo is speelt fietstas misschien zoals feyenoord en uiteraard niet andersom. let maar lekker op makaay, er zijn nl geen andere spelers die kunnen scoren. :razz:

altijd lastig in die lelijke sporthal, vooral met die schoppers dit jaar. ben reuze benieuwd. Icon_twisted

En Feyenoord heeft het weer van Ajax? Echt een rare Nederlandse hype opeens dat 4-2-3-1 dat nu overal gepredikt wordt alsof het iets geweldigs is terwijl het eigenlijk gewoon de verdedigende variant van 4-3-3 is. :|

volgens mij is het een aanvallende variant van 4-5-1.

ajakkes speelt zeker niet zo. wat ze wel spelen is me niet helemaal duidelijk trouwens. verder zal het me allemaal jeuken.
Reply
#7
Vitesse kan niet en Fey wint hier heel zakelijk met 2-0!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Opstelling
K - Piet Velthuizen
V - Paul Verhaegh
V - Civard Sprockel
V - Giovanny Espinoza
V - Haim Megrelishvili
M - Gill Swerts
M - Remco van der Schaaf
M - Mads Junker
M - Abubakari Yakubu
M - Anders Due
A - Juan Lorca

K - Henk Timmer
V - Theo Lucius
V - André Bahia
V - Kevin Hofland
V - Tim de Cler
M - Jonathan de Guzman
M - Nuri Sahin
M - Nick Hofs
M - Giovanni van Bronckhorst
M - Luigi Bruins
A - Roy Makaay
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
1-1

altijd lastig in arnhem ook al moet je er op papier met 1-3 van winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Vit zal denk ik zo lang mogelijk op de 0 spelen
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Jeeej 0-1 Hofs
Reply
#12
assistje lelijke Roy
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Koplopert!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#14
Ik ben net terug, wat een saaie wedstrijd....gelijkspel was verdiend geweest. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#15
Alleen al de schitterende kap-bewegingen van Timmer maakte de overwinning van Feyenoord verdiend.
Daarbij vergeet je wellicht te melden dat Yakubu ontsnapte aan zijn tweede gele kaart en dat er een doorgebroken speler (makaay) werd neergelegd zonder dat er uberhaupt een kaart voor gegeven werd.
Make tea, not war
Reply
#16
Riekki Wrote:Alleen al de schitterende kap-bewegingen van Timmer maakte de overwinning van Feyenoord verdiend.
Daarbij vergeet je wellicht te melden dat Yakubu ontsnapte aan zijn tweede gele kaart en dat er een doorgebroken speler (makaay) werd neergelegd zonder dat er uberhaupt een kaart voor gegeven werd.

:roll: Duidelijk, jij bent in ieder geval niet naar de wedstrijd geweest.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#17
FC Petr Wrote:
Riekki Wrote:Alleen al de schitterende kap-bewegingen van Timmer maakte de overwinning van Feyenoord verdiend.
Daarbij vergeet je wellicht te melden dat Yakubu ontsnapte aan zijn tweede gele kaart en dat er een doorgebroken speler (makaay) werd neergelegd zonder dat er uberhaupt een kaart voor gegeven werd.

:roll: Duidelijk, jij bent in ieder geval niet naar de wedstrijd geweest.

Nee ik ben er niet geweest. Ik heb op tele 2 gekeken en kon alles perfect in herhaling nog eens rustig bekijken en daarna mijn oordeel geven over situaties.
Make tea, not war
Reply
#18
Riekki Wrote:
FC Petr Wrote:
Riekki Wrote:Alleen al de schitterende kap-bewegingen van Timmer maakte de overwinning van Feyenoord verdiend.
Daarbij vergeet je wellicht te melden dat Yakubu ontsnapte aan zijn tweede gele kaart en dat er een doorgebroken speler (makaay) werd neergelegd zonder dat er uberhaupt een kaart voor gegeven werd.

:roll: Duidelijk, jij bent in ieder geval niet naar de wedstrijd geweest.

Nee ik ben er niet geweest. Ik heb op tele 2 gekeken en kon alles perfect in herhaling nog eens rustig bekijken en daarna mijn oordeel geven over situaties.

Tsja, ik heb nog geen herhaling gezien, dus heb mijn oordeel nog niet klaarliggen betreffende die situaties, maar wat ik wel zag was dat er wederom een 'topteam' bij ons op bezoek in 't Gelredome, niet kon imponeren. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#19
FC Petr Wrote:
Riekki Wrote:
FC Petr Wrote:
Riekki Wrote:Alleen al de schitterende kap-bewegingen van Timmer maakte de overwinning van Feyenoord verdiend.
Daarbij vergeet je wellicht te melden dat Yakubu ontsnapte aan zijn tweede gele kaart en dat er een doorgebroken speler (makaay) werd neergelegd zonder dat er uberhaupt een kaart voor gegeven werd.

:roll: Duidelijk, jij bent in ieder geval niet naar de wedstrijd geweest.

Nee ik ben er niet geweest. Ik heb op tele 2 gekeken en kon alles perfect in herhaling nog eens rustig bekijken en daarna mijn oordeel geven over situaties.

Tsja, ik heb nog geen herhaling gezien, dus heb mijn oordeel nog niet klaarliggen betreffende die situaties, maar wat ik wel zag was dat er wederom een 'topteam' bij ons op bezoek in 't Gelredome, niet kon imponeren. :|

Vind je gek met dat afbraakvoetbal! Je zult daar maar een seizoenkaart hebben :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
FC Petr Wrote:
Riekki Wrote:
FC Petr Wrote:
Riekki Wrote:Alleen al de schitterende kap-bewegingen van Timmer maakte de overwinning van Feyenoord verdiend.
Daarbij vergeet je wellicht te melden dat Yakubu ontsnapte aan zijn tweede gele kaart en dat er een doorgebroken speler (makaay) werd neergelegd zonder dat er uberhaupt een kaart voor gegeven werd.

:roll: Duidelijk, jij bent in ieder geval niet naar de wedstrijd geweest.

Nee ik ben er niet geweest. Ik heb op tele 2 gekeken en kon alles perfect in herhaling nog eens rustig bekijken en daarna mijn oordeel geven over situaties.

Tsja, ik heb nog geen herhaling gezien, dus heb mijn oordeel nog niet klaarliggen betreffende die situaties, maar wat ik wel zag was dat er wederom een 'topteam' bij ons op bezoek in 't Gelredome, niet kon imponeren. :|

Tja als er 10 man achter de bal speelt, is imponeren ook erg lastig.

Goede tactiek hoor van Aad, maar ga nu niet zitten roepen dat teams niet imponeren. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#21
De Graafschap heeft toch in Arnhem gedomineerd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Wat een hypocriete drol is die Hofs joh! Eerst niet juichen als je scoort, maar vervolgens wel belachelijk theater maken en wel juichen als de wedstrijd is afgelopen #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ad Wim Wrote:Wat een hypocriete drol is die Hofs joh! Eerst niet juichen als je scoort, maar vervolgens wel belachelijk theater maken en wel juichen als de wedstrijd is afgelopen #-o

Hofd heeft het IQ van een stoeptegel. Dat gedrag kun je die zwakzinnige dus niet kwalijk nemen....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#24
Inderdaad, wat een stupide actie van hem. En dan tijdens het interview zeggen dat wij op tv beter konden zien dan hij. Die kerel snapt er helemaal niks van.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#25
goa Wrote:Koplopert!

En in tegenstelling tot de achtervolgers al 4 zeer lastige uitduels gehad.. heel verrassend en goed! Volgende week allemaal een makkie thuis en daarna een prachtig programma met Utrecht-Ajax, Twente-Feyenoord, Sparta-PSV en NAC Breda-AZ. Ben benieuwd welke ploeg daarna bovenaan staat, als dat nog steeds Feyenoord is zijn ze voor mij gewoon de titelkandidaat. Het zou wel de (qua spel) saaiste kampioen sinds jaren worden. Wink

Hulde voor Feyenoord! =D>
Reply
#26
Peter Wrote:Het zou wel de (qua spel) saaiste kampioen sinds jaren worden. Wink

ik zal die knipoog wel niet snappen, maar waarop oordeel je nu? deze pot tegen het oersaaie fietstas? ik vind dat feyenoord dit seizoen bij vlagen erg mooi speelt. de 1ste helft tegen heerenveen thuis was echt grote klasse. niet dat het me uitmaakt, het gaat om het resultaat.
Reply
#27
waf Wrote:
Peter Wrote:Het zou wel de (qua spel) saaiste kampioen sinds jaren worden. Wink

ik zal die knipoog wel niet snappen, maar waarop oordeel je nu? deze pot tegen het oersaaie fietstas? ik vind dat feyenoord dit seizoen bij vlagen erg mooi speelt. de 1ste helft tegen heerenveen thuis was echt grote klasse. niet dat het me uitmaakt, het gaat om het resultaat.

Pfff...beide teams speelde oersaai Waf, ook jou zo geliefde Feyenoord speelde met heel veel man achter de bal en durfde er maar sporadisch uit te komen.
Maar je hebt gelijk betreft de eerdere wedstrijden van de Rotterdammers, daar zaten een paar overtuigende duels tussen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#28
durven of willen is nogal een verschil. Ik denk als je tegen dit vitesse vol op de aanval speelt je in het mes loopt. Voor alle topclubs is het lastig spelen in die glasbak dus als je (terecht) met 3 punten daar weggaat heb je het gewoon goed gedaan.
Dat dat dan een oersaaie wedstrijd oplevert is dan balen voor de supporters hoewel ik niet denk dat het meegereisde legioen daar zo'n probleem mee heeft gehad.
Make tea, not war
Reply
#29
Ad Wim Wrote:Wat een hypocriete drol is die Hofs joh! Eerst niet juichen als je scoort, maar vervolgens wel belachelijk theater maken en wel juichen als de wedstrijd is afgelopen #-o

Laat de kakkerlakken dus de eerste tijd maar even niets over Suarez zeggen, ze hebben nu zelf eentje er tussen lopen die bij het minst of geringste naar de grond gaat...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#30
waf Wrote:
Peter Wrote:Het zou wel de (qua spel) saaiste kampioen sinds jaren worden. Wink

ik zal die knipoog wel niet snappen, maar waarop oordeel je nu? deze pot tegen het oersaaie fietstas? ik vind dat feyenoord dit seizoen bij vlagen erg mooi speelt. de 1ste helft tegen heerenveen thuis was echt grote klasse. niet dat het me uitmaakt, het gaat om het resultaat.

Daar doel ik nou juist ook op. In Rotterdam speelt men nu zoals PSV dat al jaren met groot succes doet. Thuis eenrichtingsverkeer, lekker 90 minuten rondtikken op zoek naar de doelpunten die vanzelf komen en uit de tegenstander dwingen het spel mee te maken, dan zijn ze vaak kwetsbaarder dan wanneer je ze in hun eigen huis tegen de muur wilt zetten. Maar tot dusverre is het bij Feyenoord allemaal nog net een tikkie defensiever (en dus 'saaier') dan de afgelopen jaren bij PSV. Niks mis mee, het is nu eenmaal de enige manier om succes te behalen in het huidige topvoetbal. Zolang Makaay fit blijft zal Feyenoord dankzij het huidige realisme weinig punten verspelen denk ik. Ajax is de enige ploeg die het presteert saai te spelen zonder resultaat te behalen en AZ is het schoolvoorbeeld dat 'mooi' aanvallend spel niet loont.


Die Wink was verder omdat er de afgelopen jaren ook uit de Feyenoord-hoek flink gekankert is op het spel van PSV alszijnde saai ed. De Cler, Hofland, Gio en Makaay zijn natuurlijk prima spelers en anderen gaan absoluut ook beter spelen met zulke mannen in de ploeg, maar ik vind ze niet zo goed dat dat het verschil maakt tussen 9e of 1e in de competitie eindigen. De trainer en het ingetreden realisme zijn de belangrijkste factoren voor het huidige succes, al is de competitie natuurlijk nog heel lang. Voorlopig staan jullie met een zwaarder programma achter de kiezen toch mooi voor PSV en Ajax en loopt heel Rotterdam te zweven door de resultaten en bekommerd niemand zich nog om het spel cq de tacktiek.
Reply


Forum Jump: