The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hee - Her
#31
Ik had 'm ook niet als captain wel willen hebben...
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#32
Ik ben benieuwd wat D'r An Met De Lippe over deze wedstrijd te vertellen heeft. Wat zal hij een beroerde terugreis hebben gehad.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#33
Vret Mien Gras Wrote:Ik ben benieuwd wat D'r An Met De Lippe over deze wedstrijd te vertellen heeft. Wat zal hij een beroerde terugreis hebben gehad.

Moet je maar geen campingelftal supporteren
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#34
Quote: Met zijn zeven doelpunten schoot Afonso Alves niet alleen zichzelf maar ook SC Heerenveen in het recordboek. Nog nooit scoorde iemand zo vaak in één duel, terwijl de Friese club nog nooit zo ruim won in de Eredivisie.
Alves verbeterde het record dat vier spelers tot zondagmiddag deelden. Dirk Lammers, Pierre Kerkhofs, Johan Cruijff en Marco van Basten maakten allen al eens zes doelpunten in één wedstrijd.

De zevenklapper van Alves in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo heeft voor SC Heerenveen bijgedragen aan een historische uitslag. De 9-0 overwinning gaat de boeken in als de grootste Eredivisiezege aller tijden van de Friese club. De vorige recordzege dateerde van 22 april 2005, toen Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion met 7-1 won van RBC Roosendaal.
=D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#35
Dus...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Es kijken hoe onze Heraclied hier een halve pagina over weet vol te kalken
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#37
Vret Mien Gras Wrote:Ik ben benieuwd wat D'r An Met De Lippe over deze wedstrijd te vertellen heeft. Wat zal hij een beroerde terugreis hebben gehad.

Ik kan wa huul'n.
Vanaf 14.45 (bij een 3-0 stand, wist ik veel wat er nog komen ging) verlangde ik al naar het moment dat ik in huis was, 19.15 uur.
Reply
#38
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik ben benieuwd wat D'r An Met De Lippe over deze wedstrijd te vertellen heeft. Wat zal hij een beroerde terugreis hebben gehad.

Ik kan wa huul'n.
Vanaf 14.45 (bij een 3-0 stand, wist ik veel wat er nog komen ging) verlangde ik al naar het moment dat ik in huis was, 19.15 uur.


En dan ben je thuis, je gaat lekker op de bank zitten, zet de tv aan en wat zie je.....de zevenklapper van Alves.

Arme jongen.
Make tea, not war
Reply
#39
:eeeek: =D>

Wat was dat Heracles lachwekkend vandaag zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Riekki Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik ben benieuwd wat D'r An Met De Lippe over deze wedstrijd te vertellen heeft. Wat zal hij een beroerde terugreis hebben gehad.

Ik kan wa huul'n.
Vanaf 14.45 (bij een 3-0 stand, wist ik veel wat er nog komen ging) verlangde ik al naar het moment dat ik in huis was, 19.15 uur.


En dan ben je thuis, je gaat lekker op de bank zitten, zet de tv aan en wat zie je.....de zevenklapper van Alves.

Arme jongen.

Zelfs het journaal heeft het erover.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#41
Depor Wrote:
Riekki Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik ben benieuwd wat D'r An Met De Lippe over deze wedstrijd te vertellen heeft. Wat zal hij een beroerde terugreis hebben gehad.

Ik kan wa huul'n.
Vanaf 14.45 (bij een 3-0 stand, wist ik veel wat er nog komen ging) verlangde ik al naar het moment dat ik in huis was, 19.15 uur.


En dan ben je thuis, je gaat lekker op de bank zitten, zet de tv aan en wat zie je.....de zevenklapper van Alves.

Arme jongen.


Zelfs het journaal heeft het erover.

En het staat op teletext pagina 101
Wie dit leest is gek
Reply
#42
Ad Wim Wrote::eeeek: =D>

Wat was dat Heracles lachwekkend vandaag zeg...

Ga jij maar lachen om je eigen clubje, net zo lachwekkend.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#43
Riekki Wrote:En dan ben je thuis, je gaat lekker op de bank zitten, zet de tv aan en wat zie je.....de zevenklapper van Alves.

Arme jongen.

Ik heb het voetbal vermeden bij thuiskomst.
Nu heb ik de keuze uit een chagrijnige kutavond in huis of een avond stappen met vrienden. Gek genoeg heb ik meer zin in dat eerste, maar een paar biertjes lust ik nu ook wel. Zolang ik die kop van Alves maar niet hoef te zien iig.
Reply
#44
Dan ga je toch mooi naar Bruins, daar zie je geen donkergekleurden die je aan Alves doen denken :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#45
D'r an met de lippe Wrote:Zolang ik die kop van Alves maar niet hoef te zien iig.

Groot gelijk, die zien we de komende weken wel vaker.....ik wil dan graag wel de koppen zien van deze 2 spelers die die 9-0 mogelijk hebben gemaakt!

[Image: wuytens.jpg]
[Image: smit.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Vret Mien Gras Wrote:Dan ga je toch mooi naar Bruins, daar zie je geen donkergekleurden die je aan Alves doen denken :wink:

Wel de mooiste meiden uit Twente :razz:
Ik ga ook maar, normaal lopen er genoeg Heraclieden rond dus zal ongetwijfeld niet de enige zijn die flink baalt.

@ Mukkus: ja het spel was afschuwelijk. Zo snel mogelijk vergeten. Dit was ook een van de weinige keren in de laatste jaren dat we de spelers geen applaus hebben gegeven.
Reply
#47
D'r an met de lippe Wrote:@ Mukkus: ja het spel was afschuwelijk. Zo snel mogelijk vergeten. Dit was ook een van de weinige keren in de laatste jaren dat we de spelers geen applaus hebben gegeven.

Ik wist trouwens helemaal niet dat de Open Dag van Heracles vandaag was....

Over de wedstrijd, man van de wedstrijd was voor mij niet Alves, maar Sibon. Eerste goal assist, 2 goals en in de tweede helft werken, sleuren en ruimte maken voor Alves.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
Vret Mien Gras Wrote:
Ad Wim Wrote::eeeek: =D>

Wat was dat Heracles lachwekkend vandaag zeg...

Ga jij maar lachen om je eigen clubje, net zo lachwekkend.
In de competitie is er weinig lachwekkends aan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ad Wim Wrote::eeeek: =D>

Wat was dat Heracles lachwekkend vandaag zeg...

Ga jij maar lachen om je eigen clubje, net zo lachwekkend.
In de competitie is er weinig lachwekkends aan...

Ik heb er vanmiddag toch wel een keer om moeten glimlachen :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ad Wim Wrote::eeeek: =D>

Wat was dat Heracles lachwekkend vandaag zeg...

Ga jij maar lachen om je eigen clubje, net zo lachwekkend.
In de competitie is er weinig lachwekkends aan...

Typisch gevalletje van de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#51
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Ad Wim Wrote::eeeek: =D>

Wat was dat Heracles lachwekkend vandaag zeg...

Ga jij maar lachen om je eigen clubje, net zo lachwekkend.
In de competitie is er weinig lachwekkends aan...

Scheelt dat het europees een stuk beter gaat ja :wink:
Make tea, not war
Reply
#52
Mukkus Wrote:Over de wedstrijd, man van de wedstrijd was voor mij niet Alves, maar Sibon. Eerste goal assist, 2 goals en in de tweede helft werken, sleuren en ruimte maken voor Alves.

Ik was er voor de verandering ook weer eens bij, en idd, Sibon speelde fantastisch!! Heerlijke voetballer is dat. Hoop dat Alves en Sibon nog even samen kunnen spelen. Sibon kopt altijd de ballen door en Alves is de eerste die er daadwerkelijk wat mee doet.
Mijn gras is groener
Reply
#53
sibon een heerlijke voetballer. Undecided en iemand die 7 goals maakt is uiteraard de man van de wedstrijd, wat gerarld de wandelende hark ook gepresteerd heeft.

jammer dat alves geen cijfers meer krijgt van de zichzelf overschattende beoordelaars, want dit zou toch op zeker wel een 10 zijn geweest? wat heeft henk schouten voor cijfer gekregen toen hij er 9 maakte? dat weet berend botje vast wel. :razz:

maar leuk jongens, de 7 goals van alves, echt een geweldenaar, maar jullie moeten je nog 2 weken schamen voor die wanprestatie in zweden.
Reply
#54
waf Wrote:sibon een heerlijke voetballer. Undecided en iemand die 7 goals maakt is uiteraard de man van de wedstrijd, wat gerarld de wandelende hark ook gepresteerd heeft.

jammer dat alves geen cijfers meer krijgt van de zichzelf overschattende beoordelaars, want dit zou toch op zeker wel een 10 zijn geweest? wat heeft henk schouten voor cijfer gekregen toen hij er 9 maakte? dat weet berend botje vast wel. :razz:

maar leuk jongens, de 7 goals van alves, echt een geweldenaar, maar jullie moeten je nog 2 weken schamen voor die wanprestatie in zweden.

Jij moet je ook schamen voor je eerdere opmerking "ik zie Alves niet meer scoren dit jaar"... :eeeek: Ouwe kenner! :lol: :lol:
Reply
#55
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:sibon een heerlijke voetballer. Undecided en iemand die 7 goals maakt is uiteraard de man van de wedstrijd, wat gerarld de wandelende hark ook gepresteerd heeft.

jammer dat alves geen cijfers meer krijgt van de zichzelf overschattende beoordelaars, want dit zou toch op zeker wel een 10 zijn geweest? wat heeft henk schouten voor cijfer gekregen toen hij er 9 maakte? dat weet berend botje vast wel. :razz:

maar leuk jongens, de 7 goals van alves, echt een geweldenaar, maar jullie moeten je nog 2 weken schamen voor die wanprestatie in zweden.

Jij moet je ook schamen voor je eerdere opmerking "ik zie Alves niet meer scoren dit jaar"... :eeeek: Ouwe kenner! :lol: :lol:

kom maar op met die quote!

en als ik dat al gezegd heb lag dat niet aan zijn kwaliteiten maar aan zijn gedrag, dus dat heeft sowieso weinig met 'kenner' te maken.
Reply
#56
waf Wrote:kom maar op met die quote!

U vraagt, wij draaien....

waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:die gast speelt geen wedstrijd meer voor heerenveen

Waarom niet?

dat voel ik aan mijn water.

Zou je water maar eens na laten kijken....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#58
Mukkus Wrote:
waf Wrote:kom maar op met die quote!

U vraagt, wij draaien....

waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:die gast speelt geen wedstrijd meer voor heerenveen

Waarom niet?

dat voel ik aan mijn water.

Zou je water maar eens na laten kijken....

dat zal ik doen. ik had idd niet kunnen bevroeden dat heerenveen dit soort tuig nog in de armen zou sluiten. vooral de supprters maken zich nogal belachelijk. mijn water is duidelijk niet afgesteld op die soort opportunisme.

maar ik vroeg om mijn quote: ik zie alves niet meer scoren dit jaar (want dat is uiteraard wat anders).
Reply
#59
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:kom maar op met die quote!

U vraagt, wij draaien....

waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:die gast speelt geen wedstrijd meer voor heerenveen

Waarom niet?

dat voel ik aan mijn water.

Zou je water maar eens na laten kijken....

dat zal ik doen. ik had idd niet kunnen bevroeden dat heerenveen dit soort tuig nog in de armen zou sluiten. vooral de supprters maken zich nogal belachelijk. mijn water is duidelijk niet afgesteld op die soort opportunisme.

maar ik vroeg om mijn quote: ik zie alves niet meer scoren dit jaar (want dat is uiteraard wat anders).

Beetje lastig, heh, waf. Niet spelen en wel scoren?
Tuig of niet.....7 goals is een applaus waard, en er zijn genoeg die 'juichen voor een goal van Heerenveen en niet voor Alves'.

In de Kuip heb je ook genoeg supporters die een hekel hebben aan turken en aan duitsers, maar die staan ook op de banken als Sahin scoort.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
Mukkus Wrote:Beetje lastig, heh, waf. Niet spelen en wel scoren?

hij kan toch voor het braziliaans elftal scoren?

het gaat mij er om dat filmans suggereert dat ik hem kwalitatief niet in staat achtte te scoren, maar dat ging uiteraard om zijn gedrag. dat heeft weinig met voetbalkennis te maken. dat was mijn enige punt, maar leuk dat je hem probeert te helpen.
Reply


Forum Jump: