The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FvdW: davydoff
#31
Sjonnie :o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
Die is toch allang dood Icon_question Icon_question
Reply
#33
realphoolie Wrote:Die is toch allang dood Icon_question Icon_question

Arnie leeft ook nog hoor.... alleen heet hij nu Dennis. :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#34
Ja, alles is mogelijk. Ludo is niet de vader maar de broer van stefano en Martine Hafkamp blijkt straks de zus van Ludo :roll: :roll:

Maar het blijft spannend zo rond de klok van 8ten...
Reply
#35
realphoolie Wrote:Maar het blijft spannend zo rond de klok van 8ten...

mooi tijdstip voor de afwas en dan op afstand commentaar geven, zodat je partner geïrriteerd raakt. :Big Grin
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#36
FC Wageningen Wrote:
realphoolie Wrote:Het mooiste is icm steden en ridders. Spelen jullie dat ook, of gewoon de standaard versie?
Steden en ridders is idd het mooist.
Vooral als mensen al de eerste ronde hun stad verliezen :razz:

Dat is inderdaad lol, of als het bij jou gebeurd juist niet :roll:
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#37
realphoolie Wrote:Het mooiste is icm steden en ridders. Spelen jullie dat ook, of gewoon de standaard versie?

Ik speel de laatste tijd een regelmatig Zeevaarders uitbreiding, maar dat is meer omdat een vriend van mij die uitbreiding heeft gekocht.

Ik vind Steden & Ridders ook erg leuk, maar het nadeel daarvan is dat het wel eens een beetje kan uitlopen tot dik 3 uur als het tegen zit.

Laatst heb ik ook het kaartspel maar eens geprobeerd, die had ik al 2 jaar in de kast liggen. Die is ook best aardig kan ik je vertellen, het probleem is dat mijn vriendin mij telkens inmaakt. :cry:

Ik heb ook wel eens van die thema's gespeeld Piramide van Cheops & Karel de Grote ofzo. Dat was ook best aardig.

Ze hebben trouwens ook tegenwoordig 3D Katan! Ziet er best cool uit, maar dat mag dan ook wat kosten!

[Image: kolonisten_3D_ingame4.jpg]
[Image: kolonisten_3D_ingame3.JPG]


Carcassonne ga ik binnenkort maar eens proberen. Heb ik ook goede dingen over gehoord.

Kortom de winterperiode kom ik wel door en dan in het voorjaar weer lekker buiten tannissen!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#38
ziet er leuk uit!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#39
Zeker
Reply
#40
Mooie kleurtjes ook
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#41
Ik kende de 3de versie ook niet. Ziet er idd wel leuk uit. Weet iemand zo of, en waar, je extra kaartjes kan bestellen. Door het veelvuldig gebruik zijn ze bij ons haast niet meer te herkennen. Wij spelen meestel op zondagavond met een man of 6 de combinatie van ridders en zeevaarders. Meestal duurt een potje 1.5 uur.
Reply
#42
steden&ridders heeft mij nooit echt geboeid, net als die scenario's.


zeevaarders dan weer wel, al heb ik die ook al maanden niet meer gespeeld. Binnenkort maar eens verandering in brengen
Reply
#43
realphoolie Wrote:Ik kende de 3de versie ook niet. Ziet er idd wel leuk uit. Weet iemand zo of, en waar, je extra kaartjes kan bestellen. Door het veelvuldig gebruik zijn ze bij ons haast niet meer te herkennen. Wij spelen meestel op zondagavond met een man of 6 de combinatie van ridders en zeevaarders. Meestal duurt een potje 1.5 uur.

Die kan je volgens mij bestellen bij de uitgever 666, ehm 999. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#44
Mukkus Wrote:De boel verzekerd bij Atradius, Dave?

Atradius it is!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#45
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:De boel verzekerd bij Atradius, Dave?

Atradius it is!

Hier ook, maar heb jij daar een volledige 40-urige werkweek voor nodig?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Gerben Zonderland Wrote:
realphoolie Wrote:Ik kende de 3de versie ook niet. Ziet er idd wel leuk uit. Weet iemand zo of, en waar, je extra kaartjes kan bestellen. Door het veelvuldig gebruik zijn ze bij ons haast niet meer te herkennen. Wij spelen meestel op zondagavond met een man of 6 de combinatie van ridders en zeevaarders. Meestal duurt een potje 1.5 uur.

Die kan je volgens mij bestellen bij de uitgever 666, ehm 999. :wink:

Zoiets heb ik ook gehoord. Ik geloof dat ze goed betaalbaar zijn, dus zeker de moeite!

Misschien moet je ook eens http://www.kolonisten.nlproberen, ik weet eigenlijk niet of hun ook kaartjes leveren.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#47
Quote:Ik moet er voor zorgen dat onze klanten op tijd betalen en ik bepaal of klanten kredietwaardig genoeg zijn om een order te ontvangen.

Wij hebben zo'n 600 klanten waar ik in mijn uppie voor moet zorgen dat ze op tijd betalen. Daarnaast verzorg ik ook nog de facturatie van deze klanten.

Ik verzorg ook nog het debiteurenbeheer van een bedrijf in Frankrijk waar wij mee samen werken. Dat is, als ik het goed bij hou, een halve dag werk in de week.

Ik moet natuurlijk ook nog genoeg tijd voor het forum overhouden :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#48
Robert-vdl Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
realphoolie Wrote:Ik kende de 3de versie ook niet. Ziet er idd wel leuk uit. Weet iemand zo of, en waar, je extra kaartjes kan bestellen. Door het veelvuldig gebruik zijn ze bij ons haast niet meer te herkennen. Wij spelen meestel op zondagavond met een man of 6 de combinatie van ridders en zeevaarders. Meestal duurt een potje 1.5 uur.

Die kan je volgens mij bestellen bij de uitgever 666, ehm 999. :wink:

Zoiets heb ik ook gehoord. Ik geloof dat ze goed betaalbaar zijn, dus zeker de moeite!

Misschien moet je ook eens http://www.kolonisten.nlproberen, ik weet eigenlijk niet of hun ook kaartjes leveren.

Heren bedankt!! Heb inmiddels een mailtje gestuurd naar 999games, nu ff op reactie wachten.
Reply
#49
In de 3D is Steden en Ridders bijna niet te spelen. Ik blijf bang dat die armpjes afbreken.... #-o
Geef mij de oude vertrouwde versie maar (was dat al niet '3D'? Wink)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: