The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
#61
*pilletje?
Reply
#62
Het wordt een mooi internationaal gebeuren zo te zien.

Volgens mij heeft de Canadees zich 2x ingeschreven. Dus voorlopig 71 deelnemers:

NED 51 ...
ARG 3 Denaon, Dragula, Nygel
MEX 2 Luisrha, Toblerone
USA 2 El Gringo Colombiano, Jstarks
AUS 1 Peta Pan
CAN 1 Sergiulaza
CRO 1 Miroos
CHL 1 Fergie
CZE 1 Vitas Gerulaitis
EGY 1 Mandoura
GBR 1 Éowyn
GER 1 Sommarsverige
LEB 1 Almouchie
POR 1 Miguel
ROM 1 Nandita
RUS 1 Gato
SVK 1 Weekly
Reply
#63
Hulde!
Hoe weten die gasten je te vinden?
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#64
MTF mostly.
Reply
#65
Weet iemand wanneer die lotingen uitkomen?

En wordt die excel-form dan automatisch geüpdate?
(Ja, ik weet het, ik ben een groentje)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
De lotingen worden waarschijnlijk zondag gemaakt, en ja, dan wordt de excelsheet automatisch geupdate Smile

Komt allemaal goed Smile
Reply
#67
Dodge Wrote:Hulde!
Hoe weten die gasten je te vinden?

Linkjes op de juiste plekjes of niet MV.
Reply
#68
Elikian Wrote:Wel gaaf, een Mexicaan, een Israeli en een Uruguyaan erbij nu. En iemand uit Australie wil mee gaan doen.

We hebben al een Britse, een Amerikaan, een Tjech, Portugees en nog een paar waarvan ik het niet weet Smile

Juan is Fries :8:

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#69
Tja, ik ben Limburger, maar voor het gemak heb ik beiden maar even bij Nederlanders geteld. :Big Grin
Reply
#70
Aragorn Wrote:
Dodge Wrote:Hulde!
Hoe weten die gasten je te vinden?

Linkjes op de juiste plekjes of niet MV.
Die linkjes waren er vorig jaar ook al, en toen kwam er niemand. Ik heb nu wat betere connecties met mensen die ter plekke invloed hebben en reclame maken.
Vooral de Argentijn Denaon is er helemaal gek van, en hij heeft zelf nog nooit gespeeld hehe.

Overigens het positieve nieuws: het eerste team van 2006 is binnen!
(Omyaca gaat morgen op vakantie en heeft nu vast ingestuurd...)
Reply
#71
Elikian Wrote:Het wordt een mooi internationaal gebeuren zo te zien.

Volgens mij heeft de Canadees zich 2x ingeschreven. Dus voorlopig 71 deelnemers:

NED 51 ...
ARG 3 Denaon, Dragula, Nygel
MEX 2 Luisrha, Toblerone
USA 2 El Gringo Colombiano, Jstarks
AUS 1 Peta Pan
CAN 1 Sergiulaza
CRO 1 Miroos
CHL 1 Fergie
CZE 1 Vitas Gerulaitis
EGY 1 Mandoura
GBR 1 Éowyn
GER 1 Sommarsverige
LEB 1 Almouchie
POR 1 Miguel
ROM 1 Nandita
RUS 1 Gato
SVK 1 Weekly

LEB, waar komt die vandaan??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#72
Lebanon (oftewel libanon) neem ik aan?
Reply
#73
Yep, Libanon.
Inmiddels nog een Schot en een Italiaanse, wat ik zo ff weet. Misschien nog wat gemist hier en daar.
Reply
#74
Nog even paar vraagjes van dit groentje:

Ik stuur het Excel-fomulier gewoon op door op Send te klikken en hoef het dus niet te mailen?

Waar wordt bijgehouden hoeveel budget je verdiend hebt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Wat betreft het mailen: Ja, dat klopt: Die send knop zet je team in de outbox van outlook en outlook verstuurt het van vanzelf naar mij. Dus als je geen outlook hebt dan werkt het waarschijnlijk niet.

Je moet de sheet vanaf je eigen schijf openen, dus eerst downloaden en dan openen, niet rechtsreeks in Internet Exploder openen.
Verder moet je misschien eenmalig wat instellingen van Excel veranderen om de knop te laten werken. Zie daarvoor <!-- m --><a class="postlink" href="http://members.home.nl/elikian/NL/Exceluitleg.html">http://members.home.nl/elikian/NL/Exceluitleg.html</a><!-- m -->
(verder de Macro instellingen en dat rode onderaan Smile)

Mocht dat niet werken: kun je altijd nog met de sheet je team maken en dan je lijstje spelers kopieren en plakken in een leeg mailtje naar mij: <!-- e --><a href="mailto:elikian@hetnet.nl">elikian@hetnet.nl</a><!-- e -->

Waar wordt bijgehouden hoeveel budget je hebt: Op de site, en automatisch verwerkt in de sheet. Dus daar hoef je feitelijk zelf geen rekening mee te houden. De sheet weet zelf hoeveel budget je hebt als je in het vak waar nu <naam> staat Ad Wim invult Smile
Reply
#76
Thanks!

(en een fijne jaarwisseling)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
94 man!

Gekkenhuis!
Reply
#78
Bij jou thuis..?:wink:
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
Reply
#79
Elikian, heb mijn team via de mail gedaan. Lukt me ff niet via het Excell bestandje. Dit berichtje is ff voor zekerheid, voor het geval je je mail niet zou lezen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Voor mij geldt hetzelfde als bij Haggie :wink:
Reply
#81
Ja, tis hier echt waanzin thuis ... geweldig gaaf Big GrinBig Grin

En Haggie, ik heb je team binnen gekregen. Dat van Scholten heb ik nog niet gezien (of speel je onder een andere naam?)
Reply
#82
Elikian, ik ben Kayman
Reply
#83
ah ok. Dat team is ook binnen ja Smile
Reply
#84
Zo mijn 1e team van 2006 weer ingeleverd. Ik ga toch weer voor een top-10 klassering. Ik heb er weer enorm veel zin aan en het wordt steeds leuker met zo veel deelnemers uit alle windstreken van de wereld.

Elikian, top jongen!! =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#85
kutttt wat is de deadline??
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#86
23 uur :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#87
Mijn team:

Blake 1230
Davydenko 2390
Henman 850
Karlovic 550
Monfils 979
Moodie 583
Muller 506
Nieminen 1045
Phau 463
Schuettler 463
Tursunov 600
Vliegen 442
Youzhny 775
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Ascione 431 IN 3
Baghdatis 634 IN 5
Behrend 462 IN 3
Carlsen 565 IN 3
Karlovic 550 IN 3
Kohlschreiber 470 IN 3
Ljubicic 2180 IN 3
Mayer 519 IN 3
Moodie 583 IN 5
Muller 506 IN 3
Murray 571 IN 3
Phau 463 IN 3
Sanguinetti 773 IN 5
Schuettler 463 IN 3
Seppi 562 IN 3
Tursunov 600 IN 5
Vik 599 IN 5
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#89
Ik ga um nu sturen maar hij staat hier al...1 minuut te laat volgens forumklok..pc klok gaf 22.59 aan :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#90
Zelfde als Buurs, alleen een zooi kleine rukkers ipv davy en blake uit m'n hoofd. Oftewel de Arco-tactiek. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: