The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
buurs Wrote:
Elikian Wrote:2e is ook niet meer zeker ...

:8:

Maar gaat Buurs va banque om alsnog eerste te worden?
Roofmagic
Reply
merijn s aalbers Wrote:
buurs Wrote:
Elikian Wrote:2e is ook niet meer zeker ...

:8:

Maar gaat Buurs va banque om alsnog eerste te worden?

Dat zit er dik in :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mijn aanval op Winpagina:

ToJo

Djokovic / Grosjean

Davydenko

Gonzalez

Berdych / Ginepri

Andreev

Blake

Safin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb hier maar BLake genomen, misschien dat hij er dan alsnog vroeg uitligt en dan profiteer ik met TM Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian, server stuk??
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dat in zo'n cruciale week. :wink:

Michiel, hulp nodig? :wink:
Roofmagic
Reply
Nee hoor, tis alweer gefikst. :8:
Roofmagic
Reply
buurs Wrote:Elikian, server stuk??
Hehe, ik was er niet... Ich habe es nicht .. jeweetwel Wink
Reply
Elikian Wrote:
buurs Wrote:Elikian, server stuk??
Hehe, ik was er niet... Ich habe es nicht .. jeweetwel Wink

:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
gewurst?
Reply
buurs Wrote:Mijn aanval op Winpagina:

ToJo

Djokovic / Grosjean

Davydenko

Gonzalez

Berdych / Ginepri

Andreev

Blake

Safin

Mijn grootste troef verliest de 1e set... Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tripplexxx Wrote:gewurst?
Die ja, met curry.
Reply
buurs Wrote:
buurs Wrote:Mijn aanval op Winpagina:

ToJo

Djokovic / Grosjean

Davydenko

Gonzalez

Berdych / Ginepri

Andreev

Blake

Safin

Mijn grootste troef verliest de 1e set... Icon_evil

Maar hij wint gelukkig de 2e en 3e :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadat er drie uitslagen en twee tussenstanden bekend zijn, waar ik niet echt vrolijk van wordt, mag ik hopen dat ik dit jaar in de top 10 eindig.
Ben benieuwd wie gaat winnen. Winpagina staat toch zo'n 100 punten voor en het team wat ie nu heeft is niet onaardig.
Reply
Tojo heeft het zwaar, Djoko is belabberd aan het tennissen wat gebeurd er allemaal hier in die voor de meesten laatste week?
Reply
Wat een dramatische dag gisteren.
7 (Djoko, ToJoh, Grosj, Clem, Gonzo, Andreev en Chela) vd 11 uitgeschakeld. Berdych, Safin, Ginepri en Davydenko nog over. Daarvan sneuvelt er vandaag dus ook nog minimaal 1.

Dit gaat echt m'n top-10 positie kosten.... :cry:
Reply
Na een heel seizoen in de top 10 dreigt het voor mij ook heel donker te worden. Wees blij dat je toernooiwinaar Davydenko in je team hebt Mitch.
Roofmagic
Reply
Elikian Wrote:2e is ook niet meer zeker ...
3e is ook te hoog gegrepen ... :eeeek:
Reply
Elikian Wrote:
Elikian Wrote:2e is ook niet meer zeker ...
3e is ook te hoog gegrepen ... :eeeek:

Tja het is niet anders. Maar Elikian had je mij het wel gegund? Ik heb het idee dat je het leuk vind dat ik dalende ben. :cry:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
hehe.. tuurlijk had ik het je wel gegund, maar ik gun het iedereen evenveel. Smile Ik ben onpartijdig Smile

Het is gewoon een heel opvallend feit dat je 3 weken geleden ngo eventjes 1e stond, en vervolgens echt in rap tempo afzakt. Dus ik let er wel extra op hoe je performance nu is. Ik heb dat zelf gehad vlak voor het einde van TM2003 zoals je misschien nog weet. Dus ik leef met je mee.
Reply
Oké, ik had echt even het idee met sommige reactie dat je het mij niet gunde. Maar ik geloof je en ik zal beloven om nog een goede laatste week er achteraan te gooien.

Organiseer je trouwens voor 2007 weer een MV???
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Weet ik nog niet eerlijk gezegd.
Reply
Is de deadline volgende week ook gewoon dinsdag om 23.00 uur.
Of wordt deze nog eenmalig aangepast??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Gaat eerder worden ... voor de start van het event iig ... denk dat de poules donderdag bekend zijn, en ze beginnen op zondag, dus zaterdagavond zal de deadline zijn. Als ik donderdag alles online heb, en daar ga ik vanuit, heb je dus 3 dagen om in te sturen.
Reply
Elikian Wrote:Weet ik nog niet eerlijk gezegd.

Zou jammer zijn als je besluit er mee te stoppen. Ik beleef er iedere week weer plezier aan, en ik denk velen met mij. Hoewel er een aantal is afgehaakt gedurende het jaar, heb je nu nog steeds rond de 50 actieve managers en dat aantal wordt ieder jaar meer. Dat lijkt me een goede motivatie om door te gaan.
Reply
Beaam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roofmagic
Reply
Zou het ook jammer vinden. Ben dan wel afgehaakt voor dit seizoen :oops: (motivatie was een beetje weg an hopeloze achterstand), maar wou het volgend jaar zeker weer proberen!
maar ja, kan me ook voorstellen dat het een aardige belasting is van je (vrije) tijd :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Dat is inderdaad wel de belangrijkste reden voor hem om er eventueel mee te stoppen, denk ik.

Even terug in de tijd:

Elikian Wrote:
Mac Wrote:Enige wat ik anders zou willen zien hoop ik eigenlijk al jaren op is online je team maken en elk moment kunnen updaten. Bij SD zette ik vaak maandags mn team neer en keek er dan dinsdags naar en paste dingen aan. Dit doe je nu minder snel omdat je het moet emailen. Uiteraard ben ik altijd bereid te helpen mocht je dit willen gaan doen.
Ja, daar ben ik al 2 jaar over bezig, maar het is me nooit gelukt om dat een beetje redelijk OK te krijgen. Dus daar moeten we het maar eens over hebben dan. We hebben nog 2 maanden Smile

Misschien hier eenmalig energie insteken, met hulp van anderen? (Heb er zelf totaal geen verstand van, voor de goeie orde :wink: .) Scheelt voor de rest van het jaar een hoop tijd.
Reply
Overdune Wrote:
Elikian Wrote:Weet ik nog niet eerlijk gezegd.

Zou jammer zijn als je besluit er mee te stoppen. Ik beleef er iedere week weer plezier aan, en ik denk velen met mij. Hoewel er een aantal is afgehaakt gedurende het jaar, heb je nu nog steeds rond de 50 actieve managers en dat aantal wordt ieder jaar meer. Dat lijkt me een goede motivatie om door te gaan.

En met een beetje reclame op het Mens Tennis Forum, waar MV game al zijn eigen topic heeft, komen er zo weer 50 bij denk ik. Ik hoop in ieder geval dat het spel in 2007 weer doorgaat!!
Reply
Ik hoop ook dat je doorgaat! Leuk spel! Het idee van Geno om er op MTF wat meer reclame voor te maken is geweldig denk ik. Zal heel veel nieuwe buitenlandse deelnemers opleveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: