The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Finn Belderok (5971). 250k neerleggen
You do not have permission to vote in this poll.
wel doen
29.41%
5 29.41%
niet doen
70.59%
12 70.59%
Total 17 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Finn Belderok (5971).
#1
Doen we het wel, dan is het geld nagenoeg op en kan ik niets veranderen aan onze contracten.

Doen we het niet,hebben we wel nog wat geld en kan ik onze contracten verhogen voor 1 seizoen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
ik heb voor wel gestemd, ook al is onze poen dan op. Maar we hebben dan wel een sterke selectie, waar ik wat keuzes heb om evt een tegenstander te kunnen verrassen.
Nadeel alleen is dus, dat ik onze contracten niet kan verhogen en we niet nog ff een boost hebben tot ons 21e.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Niet.
Ik zie liever dat de poen besteed zal worden aan de mensen van het forum.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
250k. lijkt mij wel erg veel. Is dit een marktconforme prijs?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#5
maakt me niet uit wat voor speler, 250k is me teveel.
voor bierbuik hebben we ook al 50% meer betaald dan vantevoren aangegeven werd
Reply
#6
Aangezien het een vriend van para is, heb ik de situatie uitgelegd dat er een poll wordt gehouden en dat in het uiterste geval hij pas over anderhalf seizoen bij ons kan komen.
Ik heb hem ook kenbaar gemaakt van dit forum, dus misschien dat er nog 1 bij komt om te ouwehoeren. Het is een vriend van para, dus dat zit wel goed.
We hebben nu minder dan 250 k in kas, dus als de poll "wel doen" wordt, duurt het toch nog een paar weken, voordat we hem kunnen halen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Dacht het niet. Veels te veel!
Insane life.
Reply
#8
sorry 250k vind ik ook een beetje teveel van het goede. Lijkt me ook niet echt een reeel bedrag. Tussen de 100-150k vind ik nog wel te doen.
Reply
#9
Ik wil hem er wel bij hebben, maar niet voor dat bedrag.
Dan komt hij over anderhalf seizoen maar pas.
De dinero's zijn wat dat betreft ook belangrijk.
What, me worry?
Reply
#10
Te duur.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#11
Tsja te duur... het geld gebruiken we nu ook niet echt... heb je de andere manager al eens gepolst voor een bedrag van 100K ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#12
Vind t ook wel veel geld en wil eerlijk gezegd ook graag voor mijn 21e nog ff een pt hoger hebben om nog even optimaal te trainen
The great old Ludwig von...
Reply
#13
kaufen, maar misschien valt er nog wel te onderhandelen.

Ander lever ik wel een deel van mijn salaris en wedstrijd premie in hoor. DAt is geen punt
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#14
Het liefst heb ik hem erbij, en hij wil ook het liefst voor FC CT uitkomen, maar 250k is wel erg veel idd. Misschien kan je hem volgend seizoen kopen voor een stuk minder, omdat ie anders aan het eind van het seizoen voor 0k de deur uit kan lopen.
Reply
#15
Beter nu dan later, strax zijn er meer kapers op de kust.

Hij moet een arbitragezaak aanspannenSmile
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#16
Para, kun je hem niet vragen om een beetje onrust te stoken in zn huidige team? misschien laten ze em dan makkelijker gaan
Reply
#17
M1GGY Wrote:Beter nu dan later, strax zijn er meer kapers op de kust.

Hij moet een arbitragezaak aanspannenSmile

Ik denk niet dat we echt last zullen hebben van kapers, want hij wilt graag naar ons toe (samen met ijpje douchen..... :wink: ).
Ik zal Finn straks ff mailen en spreek jij hem ook nog ff van het hoe en waarom Para?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
Adder Wrote:
M1GGY Wrote:Beter nu dan later, strax zijn er meer kapers op de kust.

Hij moet een arbitragezaak aanspannenSmile

Ik denk niet dat we echt last zullen hebben van kapers, want hij wilt graag naar ons toe (samen met ijpje douchen..... :wink: ).
Ik zal Finn straks ff mailen en spreek jij hem ook nog ff van het hoe en waarom Para?

Ja had ie ook al gedaan. Hij heeft gezegd dat ie graag weg wilde enzo. Ik zal deze week nog wel even tegen 'm zeggen dat hij nog wat meer onrust moet stoken (misschien dreigen met standaard vermijd vermoeidheid aan ofzo Wink)
Reply
#19
13 dagen niet ingelogd.
Wat is er aan de hand ,para?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#20
geen idee. heb hem afgelopen dagen nog wel gezien, maar het was me eerlijk gezegd niet echt opgevallen dat ie al 13 dagen inactief was. Ik ga er ff achteraan...
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#21
Hij heeft er geen zin meer in, en weet tevens z'n inlog-gegevens niet meer..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#22
das zonde...ook nog 150.000 gekost.
kan een talentje bederok niet overnemen??? Alleen login even achterhalen.
Reply
#23
El Parasito Wrote:Hij heeft er geen zin meer in, en weet tevens z'n inlog-gegevens niet meer..


ok, jammer.
Ik heb een bod van 70k op Bokkie gedaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
is t geen optie om hem te verkopen? Welicht kan hij zijn logingegevens vinden en kunnen weer nog iets voor vangen...
The great old Ludwig von...
Reply
#25
Anders sowiezo goed idee om hem een nieuw contract aan te bieden met veel minder salaris en die laten accepteren als hij tijdelijk weg is ofzo.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#26
Ik heb zn inlog + pass. Heb even zn training veranderd, hij trainde namelijk nog tackelen terwijl die al lang op 20 stond. heb het tackelen veranderd in techniek. Is er iemand die deze speler wil overnemen, of heeft Adder plannen met hem? dan PB ik de inlog+pass
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#27
El Parasito Wrote:Ik heb zn inlog + pass. Heb even zn training veranderd, hij trainde namelijk nog tackelen terwijl die al lang op 20 stond. heb het tackelen veranderd in techniek. Is er iemand die deze speler wil overnemen, of heeft Adder plannen met hem? dan PB ik de inlog+pass
top!
pas op dat je zelf niet geblokkeerd wordt....
Reply
#28
Als iemand Belderok over wilt nemen, graag!
Ik heb geen plannen met hem. Wel bied ik nu een verlaagd ( 3500, lager kan niet)contract aan. Als iemand hem dan overneemt( Lelystad connecties of iemand anders?), dan kan ik over 2 weken dat contract wel weer verhogen.
Ik haal wel Bokkie er bij ( als hij wilt tekenen bij ons).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#29
Adder Wrote:Als iemand Belderok over wilt nemen, graag!
Ik heb geen plannen met hem. Wel bied ik nu een verlaagd ( 3500, lager kan niet)contract aan. Als iemand hem dan overneemt( Lelystad connecties of iemand anders?), dan kan ik over 2 weken dat contract wel weer verhogen.
Ik haal wel Bokkie er bij ( als hij wilt tekenen bij ons).


Ik heb 17 aanbiedingen maar teken lekker bij FC CT
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#30
Adder Wrote:Als iemand Belderok over wilt nemen, graag!
Ik heb geen plannen met hem. Wel bied ik nu een verlaagd ( 3500, lager kan niet)contract aan. Als iemand hem dan overneemt( Lelystad connecties of iemand anders?), dan kan ik over 2 weken dat contract wel weer verhogen.
Ik haal wel Bokkie er bij ( als hij wilt tekenen bij ons).

Als niemand m wilt overnemen, is t misschine ene idee om m te verkopen en er aardig wat voor te vangen?!
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: