The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#1
De loting op: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tennis-masters-madrid.com//pdf/draws/2007/MDS.pdf">http://www.tennis-masters-madrid.com//p ... 07/MDS.pdf</a><!-- m -->

mooie loting...alle toppers doen mee. Dit gaat de week van de verschillen bij tm worden, aangezien 1/8 ook nog een bye hebben.
Reply
#2
Nadal heeft niet meer gespeeld sinds de US Open en ook nauwelijks getraind. Als hij al wint van Baghdatis, verliest hij van Chela/Murray/Stepanek.
Reply
#3
Overdune Wrote:Nadal heeft niet meer gespeeld sinds de US Open en ook nauwelijks getraind. Als hij al wint van Baghdatis, verliest hij van Chela/Murray/Stepanek.

Hij heeft in Madrid (volgens de toernooi-site) keihard getraind met Carlos Moya.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mutuamad-mastersmadrid.com/eng/news/NewsDetail_746.htm">http://www.mutuamad-mastersmadrid.com/e ... il_746.htm</a><!-- m -->
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#4
Dan zit hij iedereen zand in de ogen te strooien (wat dan weer niet verrassend is). Een paar dagen geleden zei hij in een interview dat hij nog steeds ziek, zwak en misselijk is en wel ziet waar het schip strand.
Reply
#5
negen partijen morgen op de oop...waarvan ik volandri lopez en verdasco montanes mis doordat ik moet trainen.verwacht overwinningen van verdasco en lopez dus dat valt mee.
Reply
#6
Mooie, maar enorm lastige draw. Heel weinig zekerheidjes voor een tweede of derde ronde. Iedereen nemen die door is maar dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ginepri wordt er zoals verwacht hard afgetikt door Melzer, 6-2 eerste set. Hij dondert zo uit de top 100.
Reply
#8
Melzer breekt naar *4-3 in de tweede, tb bij Andreev-Monaco.
Reply
#9
En Ginepri breakt terug.
Reply
#10
Ginepri wint de tweede set tb, Andreev wint ook zijn tb maar staat nu een 3-dubbele break achter in de tweede set. :eeeek:
Reply
#11
Dat vind ik niet verrassend. Andreev wordt overschat, zeker indoor, en Monaco wordt onderschat. Ik denk dat Monaco hier nog wel gaat winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Ad Wim Wrote:Dat vind ik niet verrassend. Andreev wordt overschat, zeker indoor, en Monaco wordt onderschat. Ik denk dat Monaco hier nog wel gaat winnen.
Daarom heb je in de poll natuurlijk ook Andreev laten winnen, lekker logisch :-k
Reply
#13
Daar kom ik ook net achter, stom inderdaad. Vul die 1e rondes sowieso vaak wat te snel in...
Ik heb namelijk ook de quali's over het hoofd gezien, anders was ik wel voor Koubek, Ginperi en Calleri gegaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat vind ik niet verrassend. Andreev wordt overschat, zeker indoor, en Monaco wordt onderschat. Ik denk dat Monaco hier nog wel gaat winnen.
Daarom heb je in de poll natuurlijk ook Andreev laten winnen, lekker logisch :-k

Ad verandert per minuut van mening :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
buurs Wrote:
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat vind ik niet verrassend. Andreev wordt overschat, zeker indoor, en Monaco wordt onderschat. Ik denk dat Monaco hier nog wel gaat winnen.
Daarom heb je in de poll natuurlijk ook Andreev laten winnen, lekker logisch :-k

Ad verandert per minuut van mening :wink:
Liever dat dan de hele week dingen roepen. Zullen wij jouw finalevoorspellingen van vorige week er nog eens bijhalen? :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
buurs Wrote:
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat vind ik niet verrassend. Andreev wordt overschat, zeker indoor, en Monaco wordt onderschat. Ik denk dat Monaco hier nog wel gaat winnen.
Daarom heb je in de poll natuurlijk ook Andreev laten winnen, lekker logisch :-k

Ad verandert per minuut van mening :wink:
:Big Grin :Big Grin
Reply
#17
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat vind ik niet verrassend. Andreev wordt overschat, zeker indoor, en Monaco wordt onderschat. Ik denk dat Monaco hier nog wel gaat winnen.
Daarom heb je in de poll natuurlijk ook Andreev laten winnen, lekker logisch :-k

Ad verandert per minuut van mening :wink:
Liever dat dan de hele week dingen roepen. Zullen wij jouw finalevoorspellingen van vorige week er nog eens bijhalen? :razz:

Ik haal liever mijn positie bij TM erbij :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Koubek loopt te kloten en gaat van 5-0* naar 5-4* in de derde set. #-o
Reply
#19
Overdune Wrote:Koubek loopt te kloten en gaat van 5-0* naar 5-4* in de derde set. #-o

Dramatisch. #-o
Reply
#20
Jij ook 1 van 3 met Koubek op winst in de poll zag ik. Dramatisch idd, wel mp nu!
Reply
#21
Deuce :x
Reply
#22
mp #2!
Reply
#23
Matchpoint numero dos.

edit: En ook die is weg.
Reply
#24
Weer deuce.
Reply
#25
Hup, en #3. Kom op nou Stefan, choker!
Reply
#26
Als hij dit verkloot deze game is het einde oefening.
Reply
#27
Ik geef het op, die jongen wil gewoon niet door.
Reply
#28
Deuce #3
Reply
#29
En deuce #4 na adv. Nieminen. Kom op Stefan, nog één keer alles geven!
Reply
#30
mp #4!
Reply


Forum Jump: