The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Football Manager 2008
#1
Nog meer mensen die dit spel hebben ? Is gisteren uitgekomen en zag er bij de demo al goed uit :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#2
Wat zijn de nieuwe features?

*EDIT*

Kep het al gevonden :wink:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://fm08.footballmanager.net/en/article/101/1600.html">http://fm08.footballmanager.net/en/arti ... /1600.html</a><!-- m -->

.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
weinig nieuws dus..krijg je dingen als fandagen :roll:
Reply
#4
Saven en loaden gaat wel sneller =D>

Aangezien het mijn streven is om PSV nooit landskampioen te laten worden, zal ik vaak van die optie gebruik moeten maken :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
kooltje Wrote:weinig nieuws dus..krijg je dingen als fandagen :roll:

Fandagen kan je niet zelf organiseren, worden door het bestuur gezet wanneer het toeschouweraantal terug loopt. Wel een aardige feature.

Treesong Wrote:Saven en loaden gaat wel sneller =D>

Een zeer groot pluspunt als je het mij vraagt, nederland is als land nu ook bespeelbaar terwijl je in FM 2007 daar eerst iets voor moest veranderen.

Nieuwe aanloop naar wedstrijden is ook leuk gedaan met een voorbeschouwing, gevaarlijke mensen en meteen een kijk op de opstelling van je tegenstander. In FM 2007 kon dat ook al maar moest je dat van te voren bedenken en daar had ik niet altijd zin in, dit is in mijn ogen dus wel een pluspuntje.

Het is nu alleen nog wachten op de eerste patch want de eerste bugs zijn alweer gemeld Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#6
Box Brother Wrote:Een zeer groot pluspunt als je het mij vraagt, nederland is als land nu ook bespeelbaar terwijl je in FM 2007 daar eerst iets voor moest veranderen.

Nieuwe aanloop naar wedstrijden is ook leuk gedaan met een voorbeschouwing, gevaarlijke mensen en meteen een kijk op de opstelling van je tegenstander. In FM 2007 kon dat ook al maar moest je dat van te voren bedenken en daar had ik niet altijd zin in, dit is in mijn ogen dus wel een pluspuntje.

Ik speel me ouwe CM 04 nog wel es en daar kon dat allemaal ook al. Je zette gewoon drie scouts op je volgende tegenstander, wist je precies hoe laat het was :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#7
Weet iemand of je m ergens kunt downloaden?
The great old Ludwig von...
Reply
#8
Ik speel nog steeds editie '07...laatst met Vauxhall gestart in Conference North. Nu 3de seizoen en momenteel 3de in Conference National.
Reply
#9
gittermaster Wrote:Weet iemand of je m ergens kunt downloaden?

Hij is pas sinds gister/vandaag uitgekomen. Een officiele download is er pas volgende week (wat ik op het sigames forum heb gelezen) illegaal zal er misschien wel al een image van zijn gemaakt maar of er al een crack is om hem zonder officiele CD te spelen weet ik niet.

@Treesong: scouts kunnen idd wel alle info geven maar de manier waarop het nu gedaan is heb je maar 1 scout nodig en krijg je ook zonder dat je scout een miniem beetje info van bijv. BBC Sky. Ideaal als je bij een kleine club begint die weinig tot geen scouts in dienst heeft.

Ik ben begonnen bij AGOVV. Eens kijken hoe ver ik kan geraken in de virtuele managerwereld.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#10
Box Brother Wrote:@Treesong: scouts kunnen idd wel alle info geven maar de manier waarop het nu gedaan is heb je maar 1 scout nodig en krijg je ook zonder dat je scout een miniem beetje info van bijv. BBC Sky. Ideaal als je bij een kleine club begint die weinig tot geen scouts in dienst heeft.

Als ik met AGOVV tegen pak-em-beet Ajax moet spelen, kan de terreinknecht me ook nog wel vertellen dat we het lastig gaan krijgen :razz:

Ben benieuwd wanneer het eerste can't lose supersysteem wordt verzonnen... Een ordinaire 4-4-2 met snelle vleugelmannen en een goeie controlerende DM blijft mijn favoriet
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#11
Treesong Wrote:
Box Brother Wrote:@Treesong: scouts kunnen idd wel alle info geven maar de manier waarop het nu gedaan is heb je maar 1 scout nodig en krijg je ook zonder dat je scout een miniem beetje info van bijv. BBC Sky. Ideaal als je bij een kleine club begint die weinig tot geen scouts in dienst heeft.

Als ik met AGOVV tegen pak-em-beet Ajax moet spelen, kan de terreinknecht me ook nog wel vertellen dat we het lastig gaan krijgen :razz:

Ben benieuwd wanneer het eerste can't lose supersysteem wordt verzonnen... Een ordinaire 4-4-2 met snelle vleugelmannen en een goeie controlerende DM blijft mijn favoriet

4-4-2 is idd een mooie en zeer sterke tactiek. Ik heb in engeland ook regelmatig met een 5-3-1-1 gespeeld met een kop- en fysiek sterke spits en een kleine/snelle AMC/F daar vlak achter. En daarbij lekker counteren natuurlijk Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#12
heb m op cd-rom + crack, als mensen geinteresseerd zijn?
The great old Ludwig von...
Reply
#13
gittermaster Wrote:heb m op cd-rom + crack, als mensen geinteresseerd zijn?

Me !
Reply
#14
gittermaster Wrote:heb m op cd-rom + crack, als mensen geinteresseerd zijn?

Graag !!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#15
als ik terug ben uit brasil....
The great old Ludwig von...
Reply
#16
gittermaster Wrote:als ik terug ben uit brasil....
:excited:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:heb m op cd-rom + crack, als mensen geinteresseerd zijn?

Me !

Volgende week pokeren toch? Kan je m meteen voor Boca meenemen...
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Boca woont nie meer in Zoetermeer :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
gittermaster Wrote:
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:heb m op cd-rom + crack, als mensen geinteresseerd zijn?

Me !

Volgende week pokeren toch? Kan je m meteen voor Boca meenemen...

Kan ook helaas niet pokeren....
Reply
#20
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:
Fabian Wrote:
gittermaster Wrote:heb m op cd-rom + crack, als mensen geinteresseerd zijn?

Me !

Volgende week pokeren toch? Kan je m meteen voor Boca meenemen...

Kan ook helaas niet pokeren....

???
waarom niet. Gewoon komen, al het andere ff afzeggen
The great old Ludwig von...
Reply
#21
Surprise party voor m'n beste maat en ik moet hem thuis houden... :wink:
Reply
#22
Ik heb de game inmiddels al verkregen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#23
heb hem ook al een tijdje gedownload, ben met aston villa begonnen. en ben inmiddels al kampioen geworden (begin april)

komt vooral door goeie aankopen, ff goed zoek (vooral brazilie), maar je hebt ook een forum waar je veel top jeugd spelers kan halen enzo

ik heb binnen gehaald:

Sergey Ignashevich (27 jr begin van het seizoen contract vrij van cska moskou)

Breno (sau Paulo 17 jaar, goed bieden dan heb je hem voor een prikje 4,5 mil)

Darijo Srna (Shakhtar D. 25jr zeer goed in vrijtrappen en assist een perfecte back)

Rafael Van der Vaart (mijn AMC rond de 10 mil gehaald incl speler ruil 8x MOM)

Derek Boateng(B. Jerusalem 700k, pas op goed bieden heel veel clubs willen hem)

Mika Aaritolo(Spits gewoon een koopje 550 k Super spits nu al meer dan 20 mil waard, heb 1 probleem heb een beetje ruzie met hem omdat ik weiger dat hij met real madrid wil praten en wil dus al weg na 1 seizoen)

http://football-manager.neoseeker.com/fo...d_players/

en ook een bult jeugd spelers gehaald.

ook heel belangrijk is goeie trainers halen, je moet er voor zorgen dat al jou trainingen 7 sterren krijgen, dus je moet top trainers halen en die haal je door ze een goed contract te geven zodat ze niet weg kunnen worden gekocht,
heb zelf alles rond de 5 a 7 sterren en je merkt heel snel dat het werkt


Dit is een goed trainings schema:
http://forum.dutchfootballmanagersite.nl...780.0.html

succes verder
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#24
Git,

Hij werkt top !

Begonnen met Leeds in de Coca Cola leaque 1, 15 punten in mindering.... =D>
Reply
#25
Dordrecht is op weg naar de eredivisie =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#26
tipje voor de mensen ...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.manutd.nl/forumdisplay.php?f=102">http://forum.manutd.nl/forumdisplay.php?f=102</a><!-- m -->
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#27
wie van jullie hebben Mika Aaritolo al gecontracteerd, dit is echt een aanrader =D> =D> =D>
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#28
zit nu in het 2de seizoen met Aston Villa en heb Crespo gekocht voor bijna niks 1,5 mil en Ronaldo net mis gelopen (contract vrij) hij ging naar villa real
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#29
Ben altijd al van het LLM (Lower League Management) geweest... zit onder tussen in 2015... Mijn 'prestaties' tot nu toe...

AGOVV, 4 seizoenen, allen Eerste Divisie
- 4e in de Eerste divisie
- 2x na-competitie (niet gepromoveerd)
- Finale KNVB-beker (verliezend)
- Kwalificatie Europa (niet gespeeld, contract werd niet verlengd)

Swindon, 2 seizoenen, Coca-Cola Leauge 2 en Coca-Cola League 3
- 2e Coca-Cola divisie 2
- Promotie van Coca-Cola divisie 2 naar Coca-Cola divisie 1
- Lijfsbehoud Coca-Cola divisie 1 (daarna contract niet verlengd)

Luton, 3 seizoenen, Coca-Cola League 3
- Halve finale JPT (beker voor de laagste 2 klasses)
- 4e ronde FA-cup
- Troosteloos in de competitie (19e, 18e en sta momenteel 15e)

Moet aan het einde van dit seizoen promoveren (heb al 26 wedstrijden gespeeld). Contract zal wel niet verlengd worden, wat erg veel voorkomt in deze versie :roll:. Ga daarna weer terug naar nederland denk ik. Eerst daar maar eens een leuke stunt uithalen.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#30
Bij Leeds MOET je kampioen worden, je begint op -15 en wordt dan na 20 wedstrijden ontslagen omdat je niet bovenin meedoet ( zonder puntenaftrek zou ik bovenaan staan ), wel vaag dus....
Reply


Forum Jump: