The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AFC AJAX - NEK
#1
K - Maarten Stekelenburg
V - George Ogararu
V - Johnny Heitinga
V - Jaap Stam
V - Urby Emanuelson
M - Hedwiges Maduro
M - Gabri
M - Jan Vertonghen
A - Dennis Rommedahl
A - Klaas-Jan Huntelaar
A - Albert Luque


K - Gábor Babos
V - Muslu Nalbantoglu
V - Peter Wisgerhof
V - Jonas Olsson
V - Youssef El-Akchaoui
M - Dominique Kivuvu
M - Lorenzo Davids
M - Krisztián Vadócz
A - Alexander Prent
A - Jeremain Lens
A - Rutger Worm


Zie hier de opstellingen......ook geen suarez dit weekend!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#2
Suarez zal wel moe zijn van zijn reis. Die valt heus wel in. Als er bij PSv achterin niets gebeurt, krijgt Addo gewoon 90 minuten lang rust.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Worm mist pingel....
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#4
Toch weer 10 puntjes in de pocket :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Ik durfde wel 2 ajax-verdedigers aan, Nec scoort toch niet. Maar dat Ajax dat ook niet zou doen had ik niet verwacht.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#6
Ook 10 puntjes uit 2 Ajax-spelers.
Reply
#7
Uit het wedstrijdverslag van VI.nl :
Quote:Zo liet Rutger Worm een strafschop onbenut, nadat Johnny Heitinga zich had vergrepen aan Peter Wisgerhof.
[gay]
zie je wel :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#8
Net als je denkt dat het niet slechter kan, mijn god... :|

En dan is ongeveer het enige lichtpuntje, Stekelenburg, ook nog een tijd uit de roulatie. Alles zit tegen momenteel :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Met dit spel winnen van we echt niet van Utrecht. Als je tegen een enorm zwakke ploeg als NEC thuis al niet verder komt dan 0-0 (al waren de kansen er echt wel)...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Is die Gentenaar eigenlijk fit? Heijkblok lijkt me een mooie budgetspeler!
Reply
#11
Hoe bedoel je fit? Hij keepte toch gewoon de tweede helft vol?
Lijkt me dat hij gewoon onder de lat gaat staan de komende tijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Oh niks van de pot meegekregen, dus niet eens gekeken wie er eigenlijk inviel. Enige wat me nog bijstaat is dat ik de afgelopen 1,5 jaar geregeld heb gelezen dat Gentenaar diverse blessures had. Wel mooi dat hij net als afgelopen seizoen uitgerekend tegen 'zijn' NEC mocht spelen.
Reply
#13
Die Suarez.. eerst een schwalbe en daarna als Wisgerhof daarover verhaal komt halen door hem een tikkie op zn rug te geven naar zn hoofd grijpend over het veld rollen. :lol: [baby]

Wel 'grappig' dat Stam uitviel met een blessure aan het enige lichaamsdeel waaraan hij de afgelopen 1,5 jaar nog niet geblesseerd is geweest (zn borst). :|
Reply
#14
Peter Wrote:Die Suarez..

even wachten op de reacties van de ajakkessieden die het hoogste woord hadden over gio en hofs. :razz:
Reply
#15
Ajax-aanhangers bekogelen politie bij ArenA

AMSTERDAM - De politie heeft het zaterdagavond na afloop van de wedstrijd Ajax-NEC in de Amsterdam ArenA aan de stok gekregen met ongeveer vierhonderd voetbalfans. Ze bekogelden agenten met stenen en andere voorwerpen, liet een woordvoerder van de politie weten.

Na de wedstrijd waren er rellen waarin de ME moest ingrijpen. FOTO ANP
Volgens de zegsman probeerden supporters de hoofdingang binnen te gaan om de bestuurskamer van de club op te zoeken. Tijdens de wedstrijd protesteerden de Ajacieden tegen het beleid van Ajax-voorzitter John Jaakke. Ze willen dat hij vertrekt.
De politie kon voorkomen dat ze naar binnen gingen. Volgens de woordvoerder kregen de agenten het daarop zwaar te verduren. De supporters gooiden ,,heel veel'' stenen naar de politie. Een agent raakte ernstig gewond aan zijn rug en moest naar het ziekenhuis.
Aanhoudingen
Zeven raddraaiers zijn opgepakt. De politie denkt de komende tijd nog veel meer Ajax-aanhangers aan te houden aangezien ze over veel camerabeelden beschikt.
Rond 23.00 uur keerde de rust bij het voetbalstadion weer.
Bangkok resident.
Reply
#16
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Suarez..

even wachten op de reacties van de ajakkessieden die het hoogste woord hadden over gio en hofs. :razz:

bronkworst en hols stinken! :razz:
Reply
#17
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Suarez..

even wachten op de reacties van de ajakkessieden die het hoogste woord hadden over gio en hofs. :razz:

3 wedstrijden schorsen die vuile Dida!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Suarez..

even wachten op de reacties van de ajakkessieden die het hoogste woord hadden over gio en hofs. :razz:

Heerlijk weekend Antwerp geweest, heb echt niente gezien Waf, sorry !
Reply
#19
Quote:Jaakke: "Spreekkoren over mijn moeder gaan te ver"

John Jaakke is geschrokken van de spreekkoren die zaterdagavond te horen waren in de ArenA. Naast het al min of meer ingeburgerde 'Jaakke rot op' werd ook gezongen dat het 'bestuur tegen de muur' moest. Bovendien haalden de fans ook de moeder van de preses er bij, door te zingen dat ze een hoer is. "Dat gaat te ver. Ik sta daar boven, maar het gaat wel alle perken te buiten", zegt Jaakke in het AD.
Lekker consequent zo'n bestuurder; ik ben benieuwd of ze haar wel blinde tyfushond of kankerneger hadden mogen noemen, het is per slot van rekening geen vereniging van koorknaapjes........
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#20
De koorknaapjes van Jaake mogen nu eenmaal meer dan de gemiddelde 'voetbalsupporter'. En we zijn pas 3 maanden bezig dit seizoen:

21 juli: Go Ahead Eagles - Ajax: vechtpartijen op tribune en ongeregeldheden op een lokale markt in de binnenstad.
15 aug: Ajax - Sparta Praag: 7 onschuldige toeristen het ziekenhuis in geslagen door Ajax fans
9 sept: 80 Ajax supporters vallen 40 Feyenoord supporters aan op Duits dansfeest
14 sept Sparta Praag - Ajax: rellen in centrum Praag
20 sept: Dynamo Zagreb - Ajax: rellen in Zagreb
26 sept: Kozakken Boys - Ajax: ongeregeldheden op tribune
4 okt: Ajax - Dynamo Zagreb: rellen met ME in binnenstad en bij supportershome, agenten gewond, aanhouding en wapens gevonden
20 okt: Ajax - NEC: bestorming bestuurskamer met 400 man en confrontatie met ME

Ajax supporters zijn verantwoordelijk voor de rellen in Beverwijk met een dode, het in elkaar slaan van spelers van Feyenoord 2 en de aanval op supportershome van ADO waarvoor inmiddels een groot aantal veroordeeld is voor poging tot doodslag.

Het is opvallend hoe weinig aandacht er vanuit de media gaat naar alle ongeregeldheden dit seizoen bij Ajax wedstrijden. Stel je nou eens voor dat de helft van bovenstaande door ADO of Feyenoord supporters was veroorzaakt...

Er is in ieder geval één club binnen Ajax dat nog op volle oorlogsterkte en met succes draait en dat is de PR-afdeling!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#21
Dat van die Ajax supporters op dat Duitse bierfeest klopt niet iig.
Verder, ja wij mogen nou eenmaal wat meer Calimero
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
:lol: , was het echt zo slecht?

Quote:Babos: "Zo slecht heb ik Ajax nog nooit gezien"
22 oktober 2007


NEC had dit weekend eindelijk weer eens reden tot juichen. Twee weken na de smadelijke nederlaag tegen Excelsior (2-0) pakte de Nijmeegse formatie een puntje in de Amsterdam ArenA. Tegen Ajax bleef het 0-0. Dat was vooral te danken aan onkunde van Ajax, zegt NEC-doelman Gabor Babos in De Gelderlander.


"Zo'n slecht Ajax als zaterdag heb ik nog nooit gezien", is de duidelijke taal van de oud-Feyenoorder. "We hadden echt verwacht dat Ajax er van het begin af aan op zou vliegen. Maar ze gaven ons juist alle mogelijkheden om te voetballen."

Onkunde van Ajax of niet, feit blijft dat NEC in de ArenA een onverwacht maar dikverdiend punt pakte. "We hebben goed gevoetbald. Ook nog eens twee, drie goede kansen gehad om te scoren. Dit soort wedstrijden hebben we nu echt nodig. Het moet ons kracht geven. En dat punt is mooi. We hebben elk punt nodig."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#23
EJR Wrote:De koorknaapjes van Jaake mogen nu eenmaal meer dan de gemiddelde 'voetbalsupporter'. En we zijn pas 3 maanden bezig dit seizoen:

21 juli: Go Ahead Eagles - Ajax: vechtpartijen op tribune en ongeregeldheden op een lokale markt in de binnenstad.
15 aug: Ajax - Sparta Praag: 7 onschuldige toeristen het ziekenhuis in geslagen door Ajax fans
9 sept: 80 Ajax supporters vallen 40 Feyenoord supporters aan op Duits dansfeest
14 sept Sparta Praag - Ajax: rellen in centrum Praag
20 sept: Dynamo Zagreb - Ajax: rellen in Zagreb
26 sept: Kozakken Boys - Ajax: ongeregeldheden op tribune
4 okt: Ajax - Dynamo Zagreb: rellen met ME in binnenstad en bij supportershome, agenten gewond, aanhouding en wapens gevonden
20 okt: Ajax - NEC: bestorming bestuurskamer met 400 man en confrontatie met ME

Ajax supporters zijn verantwoordelijk voor de rellen in Beverwijk met een dode, het in elkaar slaan van spelers van Feyenoord 2 en de aanval op supportershome van ADO waarvoor inmiddels een groot aantal veroordeeld is voor poging tot doodslag.

Het is opvallend hoe weinig aandacht er vanuit de media gaat naar alle ongeregeldheden dit seizoen bij Ajax wedstrijden. Stel je nou eens voor dat de helft van bovenstaande door ADO of Feyenoord supporters was veroorzaakt...

Er is in ieder geval één club binnen Ajax dat nog op volle oorlogsterkte en met succes draait en dat is de PR-afdeling!

mooi overzichtje, =D> ik ga het ff naar hugo borst mailen. ga ik me meteen beklagen dat er bij studio van gelder al 4 zondagen over ajakkes geluld wordt terwijl vorig jaar bij feyenoord precies hetzelfde speelde maar daar na 5 minuten met praten werd gestopt omdat feyenoord geen topclub eer was. Xtragaap4de (en az wel Undecided )
Reply
#24
=D> jaaaaa laten we er het grote calimero topic van maken!!
Reply
#25
Mac Wrote:=D> jaaaaa laten we er het grote calimero topic van maken!!

een beetje wel ja, maar jij ziet dus echt geen kern van waarheid in de opmerking van ejr? probeer eens wat objectiever te kijken en trek je conclusies nog eens.
Reply
#26
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Suarez..

even wachten op de reacties van de ajakkessieden die het hoogste woord hadden over gio en hofs. :razz:

Heerlijk weekend Antwerp geweest, heb echt niente gezien Waf, sorry !

tuurlijk, altijd als er bij ajakkes wat is gebeurd dat niet door de beugel kan was jij er niet bij, maar gek genoeg sta je altijd vooraan als het bij een andere ploeg misgaat. Xtragaap4de
Reply
#27
waf Wrote:
Mac Wrote:=D> jaaaaa laten we er het grote calimero topic van maken!!

een beetje wel ja, maar jij ziet dus echt geen kern van waarheid in de opmerking van ejr? probeer eens wat objectiever te kijken en trek je conclusies nog eens.

Hoe kun jij bepalen dat ik objectiever moet kijken als je m'n mening nog niet eens weet? Of ben jij telepatisch begaafd en weet jij m'n mening zo?

Tuurlijk gebeurt er veel bij ajax. Het wordt alleen 10x erger gemaakt door de media (als ik ook even calimero mag spelen). Er zijn bij elke wedstrijd wel relletjes. Ik zit wekelijks bij telstar en haarlem en ook daar gebeuren regelmatig dingen die als ze bij ajax/feyenoord/ado zouden gebeuren uitgebreid besproken zouden worden in de media. Nu hoor je er echter niks over. Ik snap daarom ook niet dat EJR zegt dat er weinig aandacht van uitgaat van de media, het stond op de voorpagina van de telegraaf vandeweek! Hoeveel meer aandacht wil hij hebben dan van de media?

Denk dat bijvoorbeeld dat het niet uitmaakt tegen wie clubs als dynamo zagreb en sparta praag gespeeld hadden, er hadden altijd wel relletjes geweest in de binnenstad ook al was hadden ze tegen het brave psv gespeeld.
Reply
#28
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Die Suarez..

even wachten op de reacties van de ajakkessieden die het hoogste woord hadden over gio en hofs. :razz:

Heerlijk weekend Antwerp geweest, heb echt niente gezien Waf, sorry !

tuurlijk, altijd als er bij ajakkes wat gebeurd dat niet door de beugel kan was jij er niet bij, maar gek genoeg sta je altijd vooraan als het bij een andere ploeg misgaat. Xtragaap4de

Ik had ook niet hoeven zeggen dat ik weg was, maar ik had kunnen verwachten dat jij dan zo zielig zou reageren... Ken je onderhand wel, je zal altijd proberen 'jouw gelijk' te halen, op wat voor, smerige, manier dan ook!

Sorry dat ik het niet gezien heb Waf, mijn excuses, ik zal vanavond, speciaal voor jou, de wedstrijden bekijken.... :roll:

Uit de telegraaf :

"In een sfeerloos stadion, waar het begrip supporter ook reeds jaren is uitgestorven...." Moet een mooie zin zijn voor jullie... :wink:

Zondag weer naar Utrecht!
Reply
#29
Mac Wrote:Hoe kun jij bepalen dat ik objectiever moet kijken als je m'n mening nog niet eens weet? Of ben jij telepatisch begaafd en weet jij m'n mening zo?

Tuurlijk gebeurt er veel bij ajax. Het wordt alleen 10x erger gemaakt door de media (als ik ook even calimero mag spelen). Er zijn bij elke wedstrijd wel relletjes. Ik zit wekelijks bij telstar en haarlem en ook daar gebeuren regelmatig dingen die als ze bij ajax/feyenoord/ado zouden gebeuren uitgebreid besproken zouden worden in de media. Nu hoor je er echter niks over. Ik snap daarom ook niet dat EJR zegt dat er weinig aandacht van uitgaat van de media, het stond op de voorpagina van de telegraaf vandeweek! Hoeveel meer aandacht wil hij hebben dan van de media?

Denk dat bijvoorbeeld dat het niet uitmaakt tegen wie clubs als dynamo zagreb en sparta praag gespeeld hadden, er hadden altijd wel relletjes geweest in de binnenstad ook al was hadden ze tegen het brave psv gespeeld.

het feit dat jij deze opmerkingen met calimero afdoet maakt voor mij je mening duidelijk.

ik ben met je eens dat het in de media komt, en niet wordt doodgezwegen, maar als het bij ado of feyenoord gebeurt is het meer 'we hadden niets anders verwacht' en nu is het 'opvallend, dat verwacht je niet bij een club als ajakkes'.
Reply
#30
Mac Wrote:Ik zit wekelijks bij telstar en haarlem en ook daar gebeuren regelmatig dingen.

Afgelopen vrijdag liet een 11-jarig Telstar-supportertje zijn bakje patat vallen. Allemaal mayonaise op de staantribune!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: