The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Fenerbahce
#1
Engelse scheidsrechter voor PSV tegen Fenerbahce

De UEFA heeft een Engelse scheidsrechter aangesteld voor het Champions League duel van PSV tegen Fenerbahce aanstaande dinsdag. In het Philips Stadion zal Howard Webb de wedstrijd in handen hebben. Nooit eerder floot hij een duel van PSV. Wel leidde hij eerder het Nederlands elftal in Eindhoven in een interland tegen Wit-Rusland (3-0).
-
Ik had al het idee dat dit een hard duel zou worden, nu er ook nog eens een Engelsman fluit lijkt dat me helemaal duidelijk. Hup PSV!
Reply
#2
Het gaat heel zwaar worden. Verwacht een redelijk op en neergaande pot. Fener zal wel willen aanvallen. Lijkt me iig geen ploeg die op de nul wil/kan spelen en hebben veel aanvallende kwaliteiten.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Waarom nu niet een griekse of portugese scheidsrechter. Bij de uitwedstrijd zal er wel weer zo'n thuisfluiter aangesteld worden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#4
PSV wint gewoon netjes met 1-0 zoals ze vaker doen. Saaie pot, weinig kansen, maar een goed resultaat. Zo kennen we PSV en hopelijk maken ze het waar.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
kuiper Wrote:Waarom nu niet een griekse of portugese scheidsrechter. Bij de uitwedstrijd zal er wel weer zo'n thuisfluiter aangesteld worden.

Ze zijn allemaal bang voor de turken, als ze niet winnen dan bedreigen ze de scheids of vallen ze de tegenstander aan.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
Vret Mien Gras Wrote:PSV wint gewoon netjes met 1-0 zoals ze vaker doen. Saaie pot, weinig kansen, maar een goed resultaat. Zo kennen we PSV en hopelijk maken ze het waar.

Sla de kansenstatistieken van de laatste jaren er nog maar eens op na. Wink Als je op het CL-podium doelt heb je gelijk.
Reply
#7
Gomes uit voorzorg aan de kant
zondag 21 oktober 2007 om 17:18

EINDHOVEN (ANP) - PSV-doelman Gomes heeft zondag de training van zijn club aan zich voorbij laten gaan. De keeper raakte zaterdag in het duel met VVV-Venlo (3-1 winst) licht geblesseerd aan de knie.

Uit voorzorg verscheen hij zondag niet op het trainingsveld. Dinsdag speelt PSV in eigen huis de Champions Leaguewedstrijd tegen het Turkse Fenerbahçe.

,,We gaan er vanuit dat hij dinsdag gewoon kan spelen'', aldus een woordvoerder. ,,We moeten nog even de reactie afwachten, maar we verwachten geen ernstige problemen.''

PSV kan dinsdag geen beroep doen op Ibrahim Afellay, Manuel da Costa en Jason Culina. Het drietal is geblesseerd.

--
Laat het niet waar zijn zeg. Waarom heeft Koeman hem in vredesnaam nog 40 minuten in de kou laten stilstaan gisteren. Hij had gewoon meteen gewisseld moeten worden om het warm te kunnen houden en voor een behandeling. :|
Reply
#8
1-2
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#9
Kezman komt niet mee naar Eindhoven

FCUpdate.nl meldt dat Mateja Kezman het Champions League duel tegen PSV moet laten lopen. De spits is wegens een blessure niet opgelopen in de selectie van de Turkse kampioen. Andere bekende namen als Roberto Carlos, Stephen Appiah, Alex de Souza en Deivid zijn wel van de partij.

Icon_evil
Reply
#10
Das toch jammer.. ik denk wel dat de PSV-supporters hem een warm welkom hadden gegeven...
Wie dit leest is gek
Reply
#11
Dat weet ik wel zeker. Wederzijds respect. Kezman had ook al aangegeven sowieso niet te juichen bij goals van hem of zijn ploeggenoten.
Reply
#12
Godverdomme.... Hier baal ik enorm van. Had graag iets eerder van stratum gegaan om tijdens de warming up Kezman een warm welkom te geven.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Peter Wrote:Kezman komt niet mee naar Eindhoven

FCUpdate.nl meldt dat Mateja Kezman het Champions League duel tegen PSV moet laten lopen. De spits is wegens een blessure niet opgelopen in de selectie van de Turkse kampioen. Andere bekende namen als Roberto Carlos, Stephen Appiah, Alex de Souza en Deivid zijn wel van de partij.

Icon_evil

Zico gunt hem rust. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#14
Ja, want Fener heeft een wereldploeg! :roll: In de competitie draaien ze bijna net zo stroef als AZ in Nederland. Die dik verdiende 1-0 zege tegen Inter is eigenlijk het enige knappe resultaat dat ze dit seizoen geboekt hebben. Ik ben behoorlijk positief voor morgen, al komt dat vooral omdat Fenerbahce en Galatasaray de vorige jaren een bizar slechte indruk maakten in Eindhoven. Hopelijk morgen weer, al is PSV natuurlijk wat minder dan vorige jaren en zij wrs wat beter dan de vorige keer in Eindhoven.
Reply
#15
Ben benieuwd in welke opstelling PSV speelt (hoe aanvallend). Culina zal gemist worden deze pot, maar gelukkig is Gomes fit :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Peter Wrote:Dat weet ik wel zeker. Wederzijds respect. Kezman had ook al aangegeven sowieso niet te juichen bij goals van hem of zijn ploeggenoten.

Makkelijk lullen als je al jaren niet weet te scoren in de Champions League !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
Ekslem Wrote:Ben benieuwd in welke opstelling PSV speelt (hoe aanvallend). Culina zal gemist worden deze pot, maar gelukkig is Gomes fit :razz:

Anders ik wel. Hij zal een keuze moeten maken uit Lazovic, Farfan, Perez en Koevermans. Denk dat die laatste op de bank zal beginnen.
Mendez zal de plek als controlerende/lopende middenvelder wel overnemen van Culina, Koeman speelt nu eenmaal graag met Mendez in de CL. Als 3e middenvelder zie ik graag Bakkal die ook niet te beroerd is om mee te verdedigen terwijl Aissati vooral vooruit kijkt en dramatisch uit vorm is. Hopelijk spelen we iig gewoon 4-3-3, die Turken gaan buitenshuis toch altijd met zn allen voor de eigen goal hangen. Farfan en Perez lijken me duidelijk de vleugelspelers. In de punt voegt Lazovic voetballend wat meer toe, maar Koevermans is tot nu toe dan weer DE afmaker van PSV en bovendien is hij door zijn houding populair bij het publiek. Ik geef persoonlijk Lazovic het voordeel van de twijfel, omdat Koevermans ook wel een heerlijk breekijzer kan zijn als het nodig is.

Opstelling:
Gomes-Kromkamp, Marcellis, Salcido, Zonneveld-Bakkal, Simons, Mendez-Farfan, Lazovic, Perez
Reply
#18
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Dat weet ik wel zeker. Wederzijds respect. Kezman had ook al aangegeven sowieso niet te juichen bij goals van hem of zijn ploeggenoten.

Makkelijk lullen als je al jaren niet weet te scoren in de Champions League !


Boschaart riep dat ook altijd, als ie naar Utreg terug moest. :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#19
Addo lijkt me op basis van eravring gewoon te starten in de CL
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Ekslem Wrote:Addo lijkt me op basis van eravring gewoon te starten in de CL

Ik mag toch hopen van niet. Dat betekent 0,0 opbouw van achteruit en 100.000 tikkies breed. En zo vaak heeft Addo nou ook weer niet in de basis gestaan in de CL. Ik ben zwaar voor Marcellis in de basis al ben ik bang dat Koeman idd voor Addo zal kiezen obv ervaring.
Reply
#21
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Addo lijkt me op basis van eravring gewoon te starten in de CL

Ik mag toch hopen van niet. Dat betekent 0,0 opbouw van achteruit en 100.000 tikkies breed. En zo vaak heeft Addo nou ook weer niet in de basis gestaan in de CL. Ik ben zwaar voor Marcellis in de basis al ben ik bang dat Koeman idd voor Addo zal kiezen obv ervaring.

Ga je nu in elke post zetten dat je zo'n fan bent van Marcellis? :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#22
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Addo lijkt me op basis van eravring gewoon te starten in de CL

Ik mag toch hopen van niet. Dat betekent 0,0 opbouw van achteruit en 100.000 tikkies breed. En zo vaak heeft Addo nou ook weer niet in de basis gestaan in de CL. Ik ben zwaar voor Marcellis in de basis al ben ik bang dat Koeman idd voor Addo zal kiezen obv ervaring.

Ga je nu in elke post zetten dat je zo'n fan bent van Marcellis? :roll:

Maar laten we eerlijk zijn Tripplexx, hij is opbouwend heel goed :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#23
Marcellis kreeg toch rood bij Liverpool? Zou eerst maar eens checken of ie niet geschorst is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Ojah....

Peter Wrote:Ik ben zwaar voor Marcellis
[gay]

Peter Wrote:al ben ik bang dat Koeman

[baby]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Mukkus Wrote:Marcellis kreeg toch rood bij Liverpool? Zou eerst maar eens checken of ie niet geschorst is.

Hij mag weer :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
Addo speelt natuurlijk zeker want daarom heeft hij afgelopen weekend rust gekregen van de boeman.

Vanavond wordt het trouwens 1-1 maar dat is logisch.
Reply
#27
Ricochan Wrote:Addo speelt natuurlijk zeker want daarom heeft hij afgelopen weekend rust gekregen van de boeman.

Vanavond wordt het trouwens 1-1 maar dat is logisch.

of 2-1 of 1-2... laten we hopen op het eerste [-o<
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
Goal en assist van Alex.......

Hoop op 2-2
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#29
Tripplexxx Wrote:Goal en assist van Alex.......

Hoop op 2-2

NSB-er
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#30
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:Addo speelt natuurlijk zeker want daarom heeft hij afgelopen weekend rust gekregen van de boeman.

Vanavond wordt het trouwens 1-1 maar dat is logisch.

of 2-1 of 1-2... laten we hopen op het eerste [-o<

2-1 zou mooi zijn maar psv heeft moeite met scoren in de CL maar misschien kan de koef het ongelijk van v. gaal aantonen.
Reply


Forum Jump: