The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Groeten uit Portugal
#1
Zo,

Joep is aan het settlen in Lisboa, mooi huisje aan het strand wat volledig door de club word vergoed!
Gesprek met de coach gehad en die was zo vriendelijk om de team training aan te passen. 3x in de week Positioning en 3x in de week Heading.
Net hebben we de wedstrijd tegen de nr.1 hard verloren, toch triest om te zien dat je er met 20 speed en 20 dribbelen niet langskomt bij een verdediger. Meteen besloten om dribbelen op de lange termijn te schuiven en me eerst op andere zaken te richten.
Ook voor het eerst een penalty gezien in een wedstrijd..
Bij deze zijn de meesten uitgenodigd om eens een goede cocktail aan het strand te komen drinken. Is weer eens wat anders dan Roemenië en Amsterdam Smile
Ik zal ons team forum eens doorspitten in de hoop dat ik nog wat nuttigs kan vinden.

Groet,

Joep
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#2
Depor Wrote:Zo,

Joep is aan het settlen in Lisboa, mooi huisje aan het strand wat volledig door de club word vergoed!
Gesprek met de coach gehad en die was zo vriendelijk om de team training aan te passen. 3x in de week Positioning en 3x in de week Heading.
Net hebben we de wedstrijd tegen de nr.1 hard verloren, toch triest om te zien dat je er met 20 speed en 20 dribbelen niet langskomt bij een verdediger. Meteen besloten om dribbelen op de lange termijn te schuiven en me eerst op andere zaken te richten.
Ook voor het eerst een penalty gezien in een wedstrijd..
Bij deze zijn de meesten uitgenodigd om eens een goede cocktail aan het strand te komen drinken. Is weer eens wat anders dan Roemenië en Amsterdam Smile
Ik zal ons team forum eens doorspitten in de hoop dat ik nog wat nuttigs kan vinden.

Groet,

Joep

Hopen dat je het naar je zin blijft houden daaro Smile
Wat betreft die penalty, heb je onze wedstrijden nooit bekeken dan? Wij hebben er toch echt al een stuk of 3 gehad Wink
Reply
#3
Willen die Portugezen niet interacten met Joep? Zij ze bang voor je concurentie?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#4
Forever Wrote:Willen die Portugezen niet interacten met Joep? Zij ze bang voor je concurentie?

Nee coach heeft besloten dat het beter is om te doen als de adaptibility op 100% staat....
scheelt me een boel klikken...maar erg vrolijk word ik er niet van.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#5
Daarvoor je moet je ze wel laten klikken.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#6
pcies Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
Team is nu een bot! :eeeek:

Dus we kunnen weer op zoek naar een nieuwe club..mooi aanbod gehad van DIABLO uit Roemenie weet nog niet of ik daar heen ga.,...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
kom maar lekker terug Big Grin
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#9
M1GGY Wrote:kom maar lekker terug Big Grin

Dan kan Onno of Luca lekker vleugelspits worden. :8:
Reply
#10
Zit nu bij het ouwe clubje van Bierbuik....

Moest wat kiezen en die sjaak bood het meest.
Contract afkopen is 100k voor mij dus das zo gedaan.
FF kampioen worden in Polen en dan komen we weer naar het nest terug.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
zit je bij Elite?

Hoeveelste staan ze nu?
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#12
3e
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#13
Alhoewel ik betwijfel of mensen het intresseerd, hier eigenlijk een kansloos seizoen in de portugese B-divisie. We worden niet kampioen en kunnen zelfs nog degraderen.

Sjaak speelt zijn partijen en pakt geld maar echt lol heeft ie er niet, Hij is rustig bezig zijn PT te upgraden en zal aan het einde van volgend seizoen transfervrij vertrekken. Op naar een volgend oord....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#14
Aguir Utd is gedegradeerd naar de portugese C-divisie. Krijg elke week minstens 15 schoten op goal, en ja... daar pak ik er maar 12 van ofzo... Nu is er dus besloten om de GK-TT eruit te gooien maar ze willen dan wel mijn contract opwaarderen.

Het lijkt erop dat Sjaak volgend seizoen gratis de deur uit gaat lopen. Nieuwe contract moet minstens 15K per week zijn en een min. release clause van 75.000.

Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#15
Smile Sjakie terug Sjakie terug Sjakie terug....
The great old Ludwig von...
Reply
#16
gittermaster Wrote:Smile Sjakie terug Sjakie terug Sjakie terug....


1probleem, 1 probleem, 1 probleem.....
3( zeer actieve) keepers hebben we dan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
Dan schoolt Sjakie zich gewoon om tot verdedigende middenvelder. Heeft bji Acda ook tot goed resultaat geleid... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#18
gittermaster Wrote:Dan schoolt Sjakie zich gewoon om tot verdedigende middenvelder. Heeft bji Acda ook tot goed resultaat geleid... Wink

Denk dat ik dan te vaak geel/rood pak voor hands.....

@adder: Ik mag dus nooit meer terugkomen ? Had dat niet verwacht.... voorlopig pak ik nog ff de ervaring mee zodat Levi die ook 2 wedstrijden per week kan pakken. Totdat vorm/blessures komen zijn 2 topkeepers onzin. Zag wel dat zowel ik als Levi bij de top 10 keepers van nederland horen Hakkuh Alleen HT Utd. kan ditzelfde zeggen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#19
Nee, volgens mij zegt Adder niet dat je nooit meer terug mag komen.
Ik snap dat t nu problemen zal geven, maar zoveel opties. Wat je zelf al zegt; blessures en schorsingen gaan komen en wellicht wil een andere keeper het ook ooit elders proberen etc.
Genoeg opties, los daarvan denk ik dat het altijd een optie is, alleen moeten de keepers dan rouleren...
The great old Ludwig von...
Reply
#20
Box Brother Wrote:
gittermaster Wrote:Dan schoolt Sjakie zich gewoon om tot verdedigende middenvelder. Heeft bji Acda ook tot goed resultaat geleid... Wink

Denk dat ik dan te vaak geel/rood pak voor hands.....

@adder: Ik mag dus nooit meer terugkomen ? Had dat niet verwacht.... voorlopig pak ik nog ff de ervaring mee zodat Levi die ook 2 wedstrijden per week kan pakken. Totdat vorm/blessures komen zijn 2 topkeepers onzin. Zag wel dat zowel ik als Levi bij de top 10 keepers van nederland horen Hakkuh Alleen HT Utd. kan ditzelfde zeggen....

Tuurlijk mag je wel terugkomen, alleen heeft het nu geen zin.
Wat je zelf al zegt, als blessures en zo komen, hebben we zeker een keeper erbij nodig. Nog wel meer spelers ook.
En Harm blijft er dan ook gewoon bij, want er zal zat speelminuten zijn dan voor 3 keepers.
Hoe? Zien we dan wel weer. Ik heb ook geen idee wanneer die handel wordt ingevoerd.
Wel is het misschien een idee dat de mannetjes die nu hun zakken vullen in het buitenland en terug willen komen uiteindelijk, dat ze kortdurige contracten gaan afsluiten en/of lage afkoopclausules in het contract laten zetten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#21
Segeren heeft het voor elkaar, ze willen minder loon betalen en ik ga een clausule van 75k eisen...kan ik daar nog een maandje rondhangen kan je me dan voor een prikkie ophalen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Lijkt mij top!
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:
gittermaster Wrote:Dan schoolt Sjakie zich gewoon om tot verdedigende middenvelder. Heeft bji Acda ook tot goed resultaat geleid... Wink

Denk dat ik dan te vaak geel/rood pak voor hands.....

@adder: Ik mag dus nooit meer terugkomen ? Had dat niet verwacht.... voorlopig pak ik nog ff de ervaring mee zodat Levi die ook 2 wedstrijden per week kan pakken. Totdat vorm/blessures komen zijn 2 topkeepers onzin. Zag wel dat zowel ik als Levi bij de top 10 keepers van nederland horen Hakkuh Alleen HT Utd. kan ditzelfde zeggen....

Tuurlijk mag je wel terugkomen, alleen heeft het nu geen zin.
Wat je zelf al zegt, als blessures en zo komen, hebben we zeker een keeper erbij nodig. Nog wel meer spelers ook.
En Harm blijft er dan ook gewoon bij, want er zal zat speelminuten zijn dan voor 3 keepers.
Hoe? Zien we dan wel weer. Ik heb ook geen idee wanneer die handel wordt ingevoerd.
Wel is het misschien een idee dat de mannetjes die nu hun zakken vullen in het buitenland en terug willen komen uiteindelijk, dat ze kortdurige contracten gaan afsluiten en/of lage afkoopclausules in het contract laten zetten.


Sjaak heeft zijn poot gezet onder een nieuw contract bij Aguir Utd. Welke dit seizoen degradeerd naar de portugese C-divisie.

Ik ga hier € 10.000 per week verdienen, alsmede een € 2.500 clean sheet en match bonus. Een afkoopsom van € 150.000 is blijven staan. Het betreft hier een contract voor de komende 2 seizoenen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#24
125k afkoop som is het geworden...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#25
Depor Wrote:125k afkoop som is het geworden...

Dat is iig een mooi bedrag. Ik denk niet dat dat een probleem is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Zo onmogelijk gemaakt dat ik op de TL sta Smile

Adder kan jij eens een ballonnetje oplaten of ze me niet goedkoper willen gaan de 19e?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#27
Depor Wrote:Zo onmogelijk gemaakt dat ik op de TL sta Smile

Adder kan jij eens een ballonnetje oplaten of ze me niet goedkoper willen gaan de 19e?

Nee joh, we hebben inmiddels wel weer wat speling, qua geld, en ik heb geen zin om te gaan bedelen voor een paar knaken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#28
?
Ik zou dat wel proberen. Desnoods wil ik wel namens jou gaan onderhandelen.. Elke 10k is meegenomen in mijn optiek...
Misschine kunnen we zelfs een ruil voorstellen met Finn...
The great old Ludwig von...
Reply
#29
gittermaster Wrote:?
Ik zou dat wel proberen. Desnoods wil ik wel namens jou gaan onderhandelen.. Elke 10k is meegenomen in mijn optiek...
Misschine kunnen we zelfs een ruil voorstellen met Finn...
Als Gitter de onderhandeling op zich wilt nemen zou ik het hem gewoon laten doen Adder. Zoals hij al aangeeft zijn de extra knaken die we niet hoeven te vergeven altijd welkom. Kan iemand weer een snellere PT halen o.i.d.
Denk dat een ruil met Finn niet gaat lukken, omdat die gast niet zijn inlog meer weet. Als we dat kunnen achterhalen, dan kunnen we wel iemand een oor naaien. Dat brengt wel weer wat risico's met zich mee.

Edit: Zie dat de inlog al achterhaald zijn.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#30
Antidote Wrote:
gittermaster Wrote:?
Ik zou dat wel proberen. Desnoods wil ik wel namens jou gaan onderhandelen.. Elke 10k is meegenomen in mijn optiek...
Misschine kunnen we zelfs een ruil voorstellen met Finn...
Als Gitter de onderhandeling op zich wilt nemen zou ik het hem gewoon laten doen Adder. Zoals hij al aangeeft zijn de extra knaken die we niet hoeven te vergeven altijd welkom. Kan iemand weer een snellere PT halen o.i.d.
Denk dat een ruil met Finn niet gaat lukken, omdat die gast niet zijn inlog meer weet. Als we dat kunnen achterhalen, dan kunnen we wel iemand een oor naaien. Dat brengt wel weer wat risico's met zich mee.

De login is al terecht Anti Wink
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: