The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Groeten uit Finland
#1
Ik spreek de taal niet maar het geld kon ik niet laten lopen. € 7.000,- eurotjes en wat bonussen + een sauna en een overschot aan vrouwen. Dus als ik stil ben dan komt dat omdat ik met meerder schone jonkvrouwen in een saunatje zit. Daarnaast ben ik ervoor om ze kampioen te maken in de tweede Divisie, waar we nu 3de staan en de nr 2 moet nog tegen de nr 1 en ons. Waardoor we nog kampioen kunnen worden aangezien we maar 2 punten achter staan op de nr 2. Dus ballen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#2
Hoever sta je achter de nummer 1 dan Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
2 punten en gelijk met de nr. 2
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#4
En een leuk forum?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
Gezellig, snap niks van dat fins, maar het engelse is des te beter te lezen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#6
en al een blonde aan de haak geslagen?
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#7
Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#8
Eerste wedstrijd achter de rug, in Porto gespeeld en rustig een 6je gescoord en heb me niet druk hoeven maken. Dat deden die jonge honden om mij heen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#9
Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten.

verdorie...
ik heb er eentje aand ehaak, mariska.. looks 21 intelligentie 8%
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#10
M1GGY Wrote:
Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten.

verdorie...
ik heb er eentje aand ehaak, mariska.. looks 21 intelligentie 8%

Van de haak halen en terug gooien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:
M1GGY Wrote:
Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten.

verdorie...
ik heb er eentje aand ehaak, mariska.. looks 21 intelligentie 8%

Van de haak halen en terug gooien.

Nee, als aas houden en weer gebruiken. Als het moet de kop eraf hakken.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#12
dat laatste lijkt me een goed idee!
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#13
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:
M1GGY Wrote:
Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten.

verdorie...
ik heb er eentje aand ehaak, mariska.. looks 21 intelligentie 8%

Van de haak halen en terug gooien.

Nee, als aas houden en weer gebruiken. Als het moet de kop eraf hakken.

Dus jij gaat met een vrouw aan de haak een andere vrouw lokken? Dan krijg je dus potten in tuinbroeken. Veel succes!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:
M1GGY Wrote:
Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten.

verdorie...
ik heb er eentje aand ehaak, mariska.. looks 21 intelligentie 8%

Van de haak halen en terug gooien.

Nee, als aas houden en weer gebruiken. Als het moet de kop eraf hakken.

Dus jij gaat met een vrouw aan de haak een andere vrouw lokken? Dan krijg je dus potten in tuinbroeken. Veel succes!

of een ongelovelijke trio!
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#15
M1GGY Wrote:
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:
M1GGY Wrote:
Nr. 12 Wrote:Hou meer van donker, maar die blondines zijn ook wel plazant. Ik zal volgende week wel even uit gaan aan zetten.

verdorie...
ik heb er eentje aand ehaak, mariska.. looks 21 intelligentie 8%

Van de haak halen en terug gooien.

Nee, als aas houden en weer gebruiken. Als het moet de kop eraf hakken.

Dus jij gaat met een vrouw aan de haak een andere vrouw lokken? Dan krijg je dus potten in tuinbroeken. Veel succes!

of een ongelovelijke trio!

Ja, zeker ongelofelijk. Eentje zonder hoofd en een pot. Eet smakelijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Jullie snapen het echt niet he. Je lult toch ook altijd tegen de lelijkste en vervolgens neuk je de lekkerste.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#17
ja inderdaad...

het zijn toch altijd de lekekrsten die je wilt hebben...
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#18
Nr. 12 Wrote:Jullie snapen het echt niet he. Je lult toch ook altijd tegen de lelijkste en vervolgens neuk je de lekkerste.

Nee. Ik niet. Ik praat niet met ze. Ik neuk meteen. Ook als ze het niet willen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
waar neuk je ze dan in als ze niet willen? in hun oor?
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#20
M1GGY Wrote:waar neuk je ze dan in als ze niet willen? in hun oor?

Waar ik ze neuk? 't Is maar net waar ik ze tegenkom.....in een steegje, in een park, of ik sleur ze van hun fiets op een donker fietspad. Maakt niet uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Ze was zo dronken dat ze zelfs twee "ii" heeft neer gezet.

Quote:Liisa Helsinki, Finland 24% 29% 10%
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#22
Heb zojuist mijn contract verbeterd en een transfer dingetje ingebouwd voor 125k, lijkt mij een koopje voor een speler zoals ik. Dus komt er een club die mij aan staat dan kan ik altijd nog vertrekken.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#23
Ik heb nu alle finse vrouwen wel gehad en de jarenlange nr1 in Bosnie wil mij hebben. Dus ik ga hopelijk voor 125k naar de onbetwiste nr1 van Bosna. FC Sarajevo.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#24
Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#25
Nr. 12 Wrote:Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag.

Nee, alle poen gaat op aan de keepers. Maar als je een nieuwe uitdaging zoekt, kijk eens in het topic "nieuw team".
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Snape vous, was een long shot. Ik wil met Gieles gewoon door en anders kap ik er helemaal mee. Nu ga ik mijzelf maar even promoten bij wat clubs. Wat wil betekenen dat mijn zaakwaarnemer moet gaan bellen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#27
Nr. 12 Wrote:Snape vous, was een long shot. Ik wil met Gieles gewoon door en anders kap ik er helemaal mee. Nu ga ik mijzelf maar even promoten bij wat clubs. Wat wil betekenen dat mijn zaakwaarnemer moet gaan bellen.
Canada? bij Allstars?
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Nr. 12 Wrote:Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag.

Het verschil tussen teamtraining volgen en trainen met een PT5 maakt niet zo heel veel uit als je 21 bent (zal iets van een procent of 2 a 3 zijn). Veel spelers volgen daardoor bewust al geen teamtraining meer. Want dan kan je puur trainen wat jezelf nu nog belangrijk vindt. Dus ik zou als ik jou was bij je zoektocht naar een nieuwe club hierdoor niet zo laten leiden. Maar vooral op zoek gaan naar een gezellige club waar je veel speeltijd pakt en ook om nog wat prijzen speelt Wink.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#29
Forever Wrote:
Nr. 12 Wrote:Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag.

Het verschil tussen teamtraining volgen en trainen met een PT5 maakt niet zo heel veel uit als je 21 bent (zal iets van een procent of 2 a 3 zijn). Veel spelers volgen daardoor bewust al geen teamtraining meer. Want dan kan je puur trainen wat jezelf nu nog belangrijk vindt. Dus ik zou als ik jou was bij je zoektocht naar een nieuwe club hierdoor niet zo laten leiden. Maar vooral op zoek gaan naar een gezellige club waar je veel speeltijd pakt en ook om nog wat prijzen speelt Wink.

Ik snap niet hoe je hierbij komt. Ben erg benieuwd.
Een PT6 staat meen ik gelijk aan 86% training t.o.v. 100%TT en 75% individueel.
Als je 21 bent train je 25% minder effectief. Dat betekent dan toch gewoon dat alledrie de percentages met een kwart aan effectiviteit dalen? In jouw verhaal is PT6 86% TT 75% en individueel 56.25%
Bij het volgen van TT stamina popte ik soms na 2x3 en 1x1. Lijkt me niet dat dat kan bij 75%
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#30
Legion Wrote:
Forever Wrote:
Nr. 12 Wrote:Helaas, gaat het Bosnie verhaal niet door, i.v.m. te weinig geld. Jammer, maar ik wil wel weg bij deze Finse kwibussen. Hele teamtraining bestaat nu uit alleen maar GK training. Wat een brood mon#^%&. Hoe gaat het tegenwoordig met FC CT? Misschien nog een defender nodig voor 125k? Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken op het forum, daarom deze vraag.

Het verschil tussen teamtraining volgen en trainen met een PT5 maakt niet zo heel veel uit als je 21 bent (zal iets van een procent of 2 a 3 zijn). Veel spelers volgen daardoor bewust al geen teamtraining meer. Want dan kan je puur trainen wat jezelf nu nog belangrijk vindt. Dus ik zou als ik jou was bij je zoektocht naar een nieuwe club hierdoor niet zo laten leiden. Maar vooral op zoek gaan naar een gezellige club waar je veel speeltijd pakt en ook om nog wat prijzen speelt Wink.

Ik snap niet hoe je hierbij komt. Ben erg benieuwd.
Een PT6 staat meen ik gelijk aan 86% training t.o.v. 100%TT en 75% individueel.
Als je 21 bent train je 25% minder effectief. Dat betekent dan toch gewoon dat alledrie de percentages met een kwart aan effectiviteit dalen? In jouw verhaal is PT6 86% TT 75% en individueel 56.25%
Bij het volgen van TT stamina popte ik soms na 2x3 en 1x1. Lijkt me niet dat dat kan bij 75%

Kwam het een keer op het forum van footstar tegen. Het zijn natuurlijk aannames van die speler (Capella). Maar zijn redenering zit wel logisch in elkaar.

Quote:Ik zit even hardop te denken, schiet er maar even op, 't is verre van wetenschappelijk onderzoek, maar misschien komen we samen ergens:

Om te kunnen vergelijken moet je de waarde van het fitness-verlies bij zowel de TT als IT eruit halen. Heel simpel gedacht: 1% fitness-verlies is bij een gemiddelde fitness-training 1%/9% waard (ik ga uit van de 90- of de 82-methode, dus 8% of 10% per training en nooit 12%), dus 11,11%. Een TT op je 17e is dan dus 100% -/- 2 x 11,11% = 77,78% waard, een IT 75% -/- 1 x 11,11% = 63,89% * de waarde van een PT. Dat kan zijn 63,89% * 102,5% = 65,76% tot 63,89% * 115% = 75,14%.
Wanneer ik dat doortrek naar latere leeftijden kom ik tot de volgende tabellen (grote onbekende is natuurlijk de toegevoegde waarde van de PT, ik ga er hier even vanuit dat het een relatieve en geen absolute toevoeging is, max 15% bij een PT6 en 2,5% bij een PT1, maar die percentages zullen vast lager liggen):

quoting:
__________________________________________________________
_leeftijd__effectiviteit__waarde TT__waarde IT__toevoeging PT_
___17______100%____ _77,78%____75,14%______15,00%____
___18______100%____ _77,78%____75,14%______15,00%____
___19______100%____ _77,78%____75,14%______15,00%____
___20______100%____ _77,78%____75,14%______15,00%____
___21_______75%______58,33%____56,35%______15,00%____
___22_______56%______43,75%____42,27%______15,00%____
___23_______42%______32,81%____31,70%______15,00%____
___24_______32%______24,61%____23,77%______15,00%____
___25_______24%______18,46%____17,83%______15,00%____
___26_______18%______13,84%____13,37%______15,00%____
___27_______13%______10,38%____10,03%______15,00%____
___28_______10%_____ _7,79%_____7,52%_____ _15,00%___


quoting:
__________________________________________________________
_leeftijd__effectiviteit__waarde TT__waarde IT__toevoeging PT_
___17______100%____ _77,78%____65,76%_____ _2,50%___ _
___18______100%____ _77,78%____65,76%_____ _2,50%___ _
___19______100%____ _77,78%____65,76%_____ _2,50%___ _
___20______100%____ _77,78%____65,76%_____ _2,50%___ _
___21_______75%______58,33%____49,32%_____ _2,50%___ _
___22_______56%______43,75%____36,99%_____ _2,50%___ _
___23_______42%______32,81%____27,74%_____ _2,50%___ _
___24_______32%______24,61%____20,81%_____ _2,50%___ _
___25_______24%______18,46%____15,61%_____ _2,50%___ _
___26_______18%______13,84%____11,70%_____ _2,50%___ _
___27_______13%______10,38%___ _8,78%_______2,50%___ _
___28_______10%_____ _7,79%_____6,58%_______2,50%___ _


Dit zou betekenen dat het inderdaad steeds dichter bij elkaar komt, maar dat een IT nooit voorbij de TT komt. Maar er zijn vast wiskundig beter onderlegde personen die hier meer mee kunnen
Hier stond iets veel te lang.
Reply


Forum Jump: