The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs
Alleen Ferrer telt natuurlijk, dat snap jij ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Alleen Ferrer telt natuurlijk, dat snap jij ook.

Tegen Berdych stond hij aan de afgrond en won hij na een tb 3e set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, toen was hij ook nog gewoon slecht. Dat was het begin van zijn opleving, lijkt me logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, toen was hij ook nog gewoon slecht. Dat was het begin van zijn opleving, lijkt me logisch.

oh, die telt niet mee.... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com">http://www.atptennis.com</a><!-- w --> kun je de hoogtepunten van de finale van Parijs zien.

Echt niet normaal hoe Nalbandian speelt.
1 bal zelfs langs de paal =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:hoogtepunten zien.

Echt niet normaal hoe Nalbandian speelt.
1 bal zelfs langs de paal =D>

[gay]
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:hoogtepunten zien.

Echt niet normaal hoe Nalbandian speelt.
1 bal zelfs langs de paal =D>

[gay]

?? Ik dacht dat jij een tennisliefhebber was Tripple? Dan is het toch altijd mooi om hoogtepunten te zien van een briljante tennisser (en dan heb ik het dit keer niet over Rafa :wink: ). Ok, misschien is de reactie van Buurs 'te' positief over Nalbandian (maar reacties met emotie zijn eigenlijk altijd mooi), want ik kan dat briljante spel niet uit deze samenvatting halen, maar kan me er wel een voorstelling van maken nu hij weer in een topvorm is en dan slaat je reactie natuurlijk nergens op.
Reply
Nalbi de favoriet voor de TMC, dat lijkt me duidelijk.
Veruit het beste in vorm de laatste weken, oud-winnaar van de Masters en de angstgegner van Federer.
Reply
Maar doet alleen niet mee aan het toernooi Smile
Reply
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:hoogtepunten zien.

Echt niet normaal hoe Nalbandian speelt.
1 bal zelfs langs de paal =D>

[gay]

?? Ik dacht dat jij een tennisliefhebber was Tripple? Dan is het toch altijd mooi om hoogtepunten te zien van een briljante tennisser (en dan heb ik het dit keer niet over Rafa :wink: ). Ok, misschien is de reactie van Buurs 'te' positief over Nalbandian (maar reacties met emotie zijn eigenlijk altijd mooi), want ik kan dat briljante spel niet uit deze samenvatting halen, maar kan me er wel een voorstelling van maken nu hij weer in een topvorm is en dan slaat je reactie natuurlijk nergens op.

Ooit gehoord van woordspelingen?? :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:hoogtepunten zien.

Echt niet normaal hoe Nalbandian speelt.
1 bal zelfs langs de paal =D>

[gay]

?? Ik dacht dat jij een tennisliefhebber was Tripple? Dan is het toch altijd mooi om hoogtepunten te zien van een briljante tennisser (en dan heb ik het dit keer niet over Rafa :wink: ). Ok, misschien is de reactie van Buurs 'te' positief over Nalbandian (maar reacties met emotie zijn eigenlijk altijd mooi), want ik kan dat briljante spel niet uit deze samenvatting halen, maar kan me er wel een voorstelling van maken nu hij weer in een topvorm is en dan slaat je reactie natuurlijk nergens op.

Ooit gehoord van woordspelingen?? :wink:

Anders doe je er even een smiley bij of zo :lol: :lol:
Reply
buurs Wrote:Op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com">http://www.atptennis.com</a><!-- w --> kun je de hoogtepunten van de finale van Parijs zien.

Echt niet normaal hoe Nalbandian speelt.
1 bal zelfs langs de paal =D>

Beetje overdreven reactie misschien, maar ik had deze week al meer partijen van hem gezien.
En de reacties van andere spelers over Nalbi weegt ook mee in mijn reactie.

En die bal langs de paal haalde hij een maand geleden nog niet.
Hij zou niet eens op die bal lopen.

Ik ben gewoon een fan van Nalbandian in vorm :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Maar doet alleen niet mee aan het toernooi Smile
Komt wel goed, er zegt er nog wel één af (voor of op het toernooi)
Reply
Ik hoop voor Nalbandian wel dat het al voor het toernooi is. Als hij als standin voor Davydenko verder mag als hij door een kansloze nederlaag al in een kutpositie is gebracht, zou best zuur zijn.
Reply


Forum Jump: