The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 5)
#61
Met 2-0 gewonnen van de kampioen uit mijn vorige divisie, sta nu 1ste op doelsaldo!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#62
En nog maar weer es puntverlies. Nu 2-2 tegen een medemiddenmoter en met 11 punten op de 9e plaats.... :oops: Van alle 8 gratis spelers waar ik op geboden heb, heb ik er uiteraard niet eentje gekregen en de 2 niet-gratis spelers zijn teruggetrokken van de transferlijst... #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#63
toch knap hoe je dat voor elkaar krijgt Wink

ik was vorige week dinsdag al klaar met m'n transfers, er gingen er juist teveel door :S

maar goed, wederom gelijk gespeeld, 1-1 uit. sta nog gedeeld 3e, dus ben tevreden. volgende wedstrijd thuis tegen nr 1, dus weer vol op de aanval en maar hopen dat ik win Smile
teamrating is inmiddels 92-91-91

GZ, komend weekend weer friendly? Wil graag wat tactieken voor uitwedstrijden proberen. de 4-5-1 die ik tot nu toe speel werkt redelijk, maar wil wat alternatieven hebben Smile
Reply
#64
Is prima. Nodig me maar uit.

Dit was overigens de 4e achtereenvolgende tegenstander die met agression op 10 speelde en slechts 3 gele kaarten kreeg. Gisteren speelde ik met agro op 5 en kreeg 3 gele en een rode. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#65
dan kan ik m'n tactiek voor uitwedstrijd niet proberen :p
Reply
#66
Met 2-0 thuis van Dre gewonnen. Ik sta nu gedeeld eerste en Dre gedeeld 3de. In deze wedstrijd vielen er meer dan er kansen waren te bespeuren.
Heb zelf het idee dat in de zogenaamde "schopwedstrijden" het aantal kansen ook afneemt door al die andere mededelingen van "the ref would certainly..." , "the Ref didn't hesitate..." en "was booked for what was clearly a needless..."
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#67
Nu weer met 2-1 verloren, doordat zo'n beetje iedereen bovenin punten verspeelt sta ik nog 2de. Dit seizoen lijkt een stuk spannender te worden dan de voorgaande 4 seizoenen..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#68
weer gewonnen 3-1.

Concurrentie staat op 6 punten inmiddels.
Reply
#69
T00L Wrote:dan kan ik m'n tactiek voor uitwedstrijd niet proberen :p

Ok, ik stuur straks wel even een uitnodiging.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#70
1-1 gelijk uit tegen een middenmoter, sta nu zelf ook weer in de middenmoot... #-o
Reply
#71
Maandag 1-1 gespeeld tegen me eeuwige tegenstander en vandaag 1-2 gewonnen. Beide uitwedstrijden. Sta nu op de 2de plek en de 3 grootste concurrenten al gehad.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#72
3-0 Gewonnen, ik blijf 2de staan, nog 2 lastige wedstrijden deze week.
Met mijn transfers wil het maar niet lukken, elk bod wordt rejected..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#73
1-1

Eerste puntverlies is een feit.
Reply
#74
0-3 gewonnen bij de nummer laatst en gestegen van 9 naar 7. Weer 2 nieuwe spelers via de Tool-truuk (huup-huup!) binnengehaald en nog 2 op approved staan (en nog 1 pending) waardoor ik in totaal straks 41 of 42 spelers heb en dit seizoen 9 transfers heb gedaan. Het hadden er misschien meer kunnen zijn, maar dit is ook al mooi. Straks nog een handjevol losers lozen en dan maar es zien of we weer naar een promo-plek kunnen sneaken. Merkwaardig genoeg heb ik dit seizoen al 3 rode kaarten gehad voor spitsen die tackling toch op minimaal 80 hebben staan en agro maximaal op 7 staat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#75
2-0 gewonnen en daardoor nu 1e. ben benieuwd hoe lang (/kort) het duurt voor ik weer daal

@GZ: ik vraag me af of die transfers die sinds vandaag op approved staan doorgaan hoor. je hebt nl al 38 spelers...
Reply
#76
T00L Wrote:2-0 gewonnen en daardoor nu 1e. ben benieuwd hoe lang (/kort) het duurt voor ik weer daal

@GZ: ik vraag me af of die transfers die sinds vandaag op approved staan doorgaan hoor. je hebt nl al 38 spelers...

Geen idee, maar dat zie ik vanzelf. Qua geld kan ik het makkelijk betalen en ik kan alleen niet meer op mensen bieden nu, maar als het niet zou kunnen, dan zouden ze nu ook wel gecancelled zijn, toch?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#77
3-1 gewonnen en nu op plek 5, slechts 3 punten achter de koploper...
Reply
#78
14 punten inmiddels en een zesde plek.
Ik raak een beetje gefrustreerd van de transfers. Het lukt me gewoon niet om een speler te kopen en 80% van mijn trainees zit op hun max.
Beetje zonde van al die trainingen.
Daarnaast wordt er echt elke dag minstens 5 x geboden op mijn 21 jarige topspits, allemaal maximale bod, maar geen een transfer gaat uiteindelijk door.
Wat een gepruts. Bied dan niet als je t niet kunt betalen.
The great old Ludwig von...
Reply
#79
Sta 11e met maar 4 punten achter Tool, dan kunnen jullie wel zien hoe spannend het is in ons divisie.
Reply
#80
gittermaster Wrote:14 punten inmiddels en een zesde plek.
Ik raak een beetje gefrustreerd van de transfers. Het lukt me gewoon niet om een speler te kopen en 80% van mijn trainees zit op hun max.
Beetje zonde van al die trainingen.
Daarnaast wordt er echt elke dag minstens 5 x geboden op mijn 21 jarige topspits, allemaal maximale bod, maar geen een transfer gaat uiteindelijk door.
Wat een gepruts. Bied dan niet als je t niet kunt betalen.

Daarom moet je altijd naar het kapitaal van de bieders kijken Wink
Reply
#81
EB Sports Wrote:Sta 11e met maar 4 punten achter Tool, dan kunnen jullie wel zien hoe spannend het is in ons divisie.

Heb je weer eens gewonnen Eppie?? :lol:
Reply
#82
gittermaster Wrote:14 punten inmiddels en een zesde plek.
Ik raak een beetje gefrustreerd van de transfers. Het lukt me gewoon niet om een speler te kopen en 80% van mijn trainees zit op hun max.
Beetje zonde van al die trainingen.
Daarnaast wordt er echt elke dag minstens 5 x geboden op mijn 21 jarige topspits, allemaal maximale bod, maar geen een transfer gaat uiteindelijk door. Wat een gepruts. Bied dan niet als je t niet kunt betalen.

Die mensen bieden waarschijnlijk op een heleboel spelers en dan zien ze vanzelf welke er door zijn gegaan en welke niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#83
Na een 3-0 en een 0-2 overwinning sta ik weer aan kop van het veld. Morgen moet ik tegen de Nr.5 en een grote concurrent. Win ik die dan ben ik voor de 2de x dit seizoen MotW.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#84
Dre Wrote:
gittermaster Wrote:14 punten inmiddels en een zesde plek.
Ik raak een beetje gefrustreerd van de transfers. Het lukt me gewoon niet om een speler te kopen en 80% van mijn trainees zit op hun max.
Beetje zonde van al die trainingen.
Daarnaast wordt er echt elke dag minstens 5 x geboden op mijn 21 jarige topspits, allemaal maximale bod, maar geen een transfer gaat uiteindelijk door.
Wat een gepruts. Bied dan niet als je t niet kunt betalen.

Daarom moet je altijd naar het kapitaal van de bieders kijken Wink

en als de transfer dan niet doorgegaan is, de dag erop een berichtje sturen naar 1 of meer managers dat de speler weer beschikbaar is..
Reply
#85
3-0 gewonnen van een laagvlieger en nu weer gestegen van 7 naar 5. Ik sta 2 punten achter op Dre en nog steeds 6 op Forever.

@Tool: de beide approved transfers zijn wel doorgegaan, waardoor ik nu 40 spelers heb. Ik had me gisteren verteld. De 3e speler is helaas van de transferlijst gehaald, maar je kunt ook niet alles hebben. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#86
heb trouwens voor de verandering uit 1-1 gespeeld. sta nu dus weer 3e, maar ben als enige in de div nog steeds ongeslagen.

voor degenen die hun huidige team zat zijn, er gaat over niet al te lange tijd een team vrijkomen in onze divisie. manager heeft vanaf 26okt niet meer ingelogd
Reply
#87
Een 1-1 gelijkspel doet mij weer zakken naar de 4de plaats, op inmiddels 5 punten van de koploper.

Vannacht speel ik tegen de huidige nr. 2 dus kan ik de week nog goed afsluiten.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#88
1-3 winst, sta nu 2e... 2 transfers gingen door, heb weer wat trainbare spelers!

Bij winst morgen, word ik voor het eerst in 1,5 seizoen MOTW... =D>
Reply
#89
thx heren, dat zijn de tips. Kan die 12 miljoen erg goed gebruiken...
The great old Ludwig von...
Reply
#90
5-2 gewonnen van de nr.4 en hierdoor MotW geworden voor de 5de keer op rij. Dit seizoen nog geen wedstrijd verloren en al 3 v/d 4 concurrenten gehad. Start gaat ook zeer goed.
Reply


Forum Jump: