The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 5)
#91
En nog maar weer es een gelijkspelletje, gezakt naar plaats 8 en ik sta op 4 en 6 punten achter Dre en Forever. Dit lijkt echt een ajax-seizoen te worden, maar vorig jaar heb ik ook wel es 12 en 10 punten voorgestaan op beide heren, dus er is nog niks verloren. Flink wat nieuwe spelers hebben minimaal 1 top-skill op 100, dus dat is dan weer positief.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#92
1-0 gewonnen, 2e plaats, MOTW en zeer tevreden Smile
Reply
#93
Matador! Wrote:Bij winst morgen, word ik voor het eerst in 1,5 seizoen MOTW... =D>

2-1 gewonnen en dus MOTW!!!

Sta nu gedeeld eerste met een beter doelsaldo. Heb na dit weekend 20 miljoen op de bank (als de verkoop van mijn LM doorgaat...)
Reply
#94
2-0 gewonnen en weer MOTW
Ik heb geloof ik al 7 punten voorsprong op de nummer 2, dus het gaat lekker :Big Grin
Reply
#95
Keurige 4-0 overwinning op de voormalige nr.2, door de overwinning stijg ik nu zelf naar de 2de plek met 5 punten achterstand op de nr.1 en 1 punt voorsprong op de nr. 3.

Transfers willen nog steeds niet lukken, elke bod wordt afgewezen,echt frustrerend :letitallout:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#96
0-3 overwinning en nog steeds ongeslagen dit seizoen. Sta nu mede aan kop en mijn voorsprong op nr.3 bedraagd nu 7pnt.
Stadion wordt nu uitgebreid naar 164000 plaatsen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#97
Antidote Wrote:0-3 overwinning en nog steeds ongeslagen dit seizoen. Sta nu mede aan kop en mijn voorsprong op nr.3 bedraagd nu 7pnt.
Stadion wordt nu uitgebreid naar 164000 plaatsen.

Ehm, dat had je wellicht anders kunnen doen, of was je al over de 148.000 heen?

1-0 gewonnen van Dre en weer gestegen naar plaats 4, met slechts 1 en 4 punten achterstand op mijn concullega's. Mijn stadion wordt uitgebreid tot 148.000 en dan ga ik in 1 keer de hele zooi maximaal uitbreiden. Geld genoeg, want net weer een slechte, jonge middenvelder verkocht voor een miljoentje of 7, dus nu weer op een saldo van 22 miljoen met elke thuiswedstrijd een miljoen erbij.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#98
jammer antidote.. dan kun je niet doorbouwen naar 196.000

heb 2-3 gewonnen, dus da's natuurlijk positief, alleen is m'n beste spits voor 10 wedstrijden geblesseerd Sad

morgen een 2-0 forfeit, dus zal wel 1e blijven staan dan..
Reply
#99
3-1 verloren, sta nu weer 3e. Het ligt allemaal erg dicht bij elkaar....
Reply
3-1 Gewonnen van de nr. laatst, sta nog steeds 2de maar de nr.1 speelde gelijk dus ik sta nu 3 punten achter en ik speel overmorgen tegen hem.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
4-0 gewonnen

Morgen tegen de nummer 2...
Ik mis alleen nog steeds mijn beste aanvaller, en 1 van mijn beste middenvelders
Reply
T00L Wrote:jammer antidote.. dan kun je niet doorbouwen naar 196.000

Waarom zou ik niet door kunnen bouwen naar de 196000?

Dit heb ik nu aan verbouwingen. Dan zou ik south en east met ieder 12000 kunnen vergroten en west en north met 4000. Of zit er een max aan?

Expand stadium south stand seating from 29000 to 37000 seats. 23
Expand stadium east stand seating from 29000 to 37000 seats. 23
Expand stadium west stand seating from 37000 to 45000 seats. 25
Expand stadium north stand seating from 37000 to 45000 seats. 25
Reply
Antidote Wrote:
T00L Wrote:jammer antidote.. dan kun je niet doorbouwen naar 196.000

Waarom zou ik niet door kunnen bouwen naar de 196000?

Dit heb ik nu aan verbouwingen. Dan zou ik south en east met ieder 12000 kunnen vergroten en west en north met 4000. Of zit er een max aan?

Omdat je na 148.000 je stadion nog 1 keer uit kunt breiden. Normaal is 150.000 namelijk het maximum, maar als je alle tribunes in 1 keer allemaal met 12.000 vergroot als ze gemiddeld op 37.000 staan (4x37.000= 148.000), dan kom je uit op 196.000. Ik heb nu 1 tribune op 31.000 staan en de andere 3 komen op 39.000. Dan kwak ik er in 1 keer 12 miljoen euro tegenaan en heb ik bijna 200.000 zitplaatsen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Thanks voor de uitleg. Dat wist ik helemaal niet. Weer wat bij geleerd. Ach ja een tonnetje meer of minder liggen we ook weer niet wakker van.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
hmm, toch geen forfeit.. wel 2-1 gewonnen en nu 3 punten los..
Reply
1-3 gewonnen van een degradant en doordat de concullega's zomaar weer punten laten liggen sta ik ineens weer 2e op 1 punt achter koploper Forever en 1 punt VOOR op Dre. =D> Deze week nog 2 lastige potjes tegen 8-sterrenteams, maar na de dramatische vorige week kan het (klop hout) niet slechter gaan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
2-2 gespeeld tegen de nummer 2.
Ben aardig content met het gelijkspel, daar 3 van mijn spelers geblesseerd waren.
Reply
Een keurige 4-0 overwinning op een laagvlieger, nu maar mijn sterkste opstelling neerzetten voor de topper tegen de nr.1, ik sta 3 punten op hem achter.

Ik weet trouwens niet hoe jullie dat doen met transfers maar alles blijft 'rejected' worden bij mij.. :letitallout: :letitallout:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
2-2 gelijk tegen een middenmoter. Weer gezakt, nu 4e. Heb deze week sowieso een lastige week...
Reply
Voyou Wrote:Ik weet trouwens niet hoe jullie dat doen met transfers maar alles blijft 'rejected' worden bij mij.. :letitallout: :letitallout:

Bied je wel het maximum? 3 keer huidige salaris en 1.3 keer transfersom. Soms zit het mee en soms zit het tegen... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Helaas heb ik mijn eerste nederlaag behaald. 1-2 tegen een middenmoot en een plek gezakt op de ranglijst. Morgen tegen de nr.4
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
same here. 1-0 verloren, sta nu dus weer braaf 2e. nu 2 thuiswedstrijden op rij, en aangezien ik maar 4 fitte spitsen heb ben ik daar eigenlijk niet echt blij mee...
Reply
2-1 gewonnen van de koploper waardoor iknu op doelsaldo 1ste sta!!


Gerben Zonderland Wrote:
Voyou Wrote:Ik weet trouwens niet hoe jullie dat doen met transfers maar alles blijft 'rejected' worden bij mij.. :letitallout: :letitallout:

Bied je wel het maximum? 3 keer huidige salaris en 1.3 keer transfersom. Soms zit het mee en soms zit het tegen... :8:

Ja dat bied ik allemaal, plus bonus, huis en auto...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
4-1 nederlaag, 8e nu... :letitallout:
Reply
T00L Wrote:same here. 1-0 verloren, sta nu dus weer braaf 2e. nu 2 thuiswedstrijden op rij, en aangezien ik maar 4 fitte spitsen heb ben ik daar eigenlijk niet echt blij mee...

Tsssss...... Hoeveel spitsen wil je opstellen per wedstrijd dan?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
3 natuurlijk..
2 van de 4 spitsen hebben nog een dermate lage rating dat ik ze eigenlijk nog niet wil gebruiken..
nu zul je zien dat er 1 van m'n spitsen geschopt wordt en dus meteen conditie <60 uit de wedstrijd komt..
Reply
Een gelijkspel tegen een concurrent houd me nog wel op plek 2, maar achterstand naar één is gegroeid naar 5pnt.

Van het weekend gaan we eindelijk shoppen. Heb nu 32M op de bank.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
weer verloren :letitallout: sta nu 4e (maar gedeeld 2e)

weer een rode kaart, deze keer m'n keeper :S
morgen dan maar winnen om de week alsnog goed af te sluiten
Reply
Ook mijn keeper kreeg een rode kaart maar gelukkig wel met 4-0 gewonnen!
Ik sta nu voor het eerst dit seizoen alleen op de 1ste plaats, de nr. 2 speelde gelijk waardoor ik nu 2 punten los sta. Bij een overwinning morgen ben ik voor de 2de keer dit seizoen MotW.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
We voelen de hete adem van Gerben in onze nek. Gelukkig deze keer wel een uitwedstrijd gewonnen. Morgen mogen we tegen een team dat tot nu toe alle wedstrijden in deze week gewonnen heeft. Met winst kan ik Gerben aan de MvdW-titel helpen en blijf ik nog iets langer bovenaan.
Hier stond iets veel te lang.
Reply


Forum Jump: