The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 5)
1-3 gewonnen en doordat Forever gelijkspeelt sta ik weer bovenaan met 1 punt voorsprong. Dre zit op het vinkentouw met 2 punten minder dan Forever.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
3-0 gewonnen, sta nu 2e met nog steeds 2 punten achterstand op de nr 1. Sta wel 3 punten los van de 4e plaats en heb de komende week een relatief makkelijk programma. morgen nr 13 uit, dan 17-20-16-15-14.

als het ff meezit heeft EB dus volgende week z'n zin en sta ik bovenaan...
Reply
Wederom gewonnen, nu met 4-0. Sta nu 5 punten voor op de nummer 4. De komende 2 wedstrijden worden lastiger....
Reply
T00L Wrote:3-0 gewonnen, sta nu 2e met nog steeds 2 punten achterstand op de nr 1. Sta wel 3 punten los van de 4e plaats en heb de komende week een relatief makkelijk programma. morgen nr 13 uit, dan 17-20-16-15-14.

als het ff meezit heeft EB dus volgende week z'n zin en sta ik bovenaan...
Wij moeten nog tegen elkaar.
Reply
Dus?
Reply
hmmm, 3 gelijke spelen op rij schiet niet echt op.
Blijf 5e en reken niet op promotie
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:hmmm, 3 gelijke spelen op rij schiet niet echt op.
Blijf 5e en reken niet op promotie

Dan kom ik je weer vergezellen..!!

:Big Grin
Reply
Het lukt me maar niet om de spelers binnen te halen die ik wil. Mag nog 4 aankopen doen en veel tijd is er niet. Ga nu maar proberen te richten op jonkies met weinig stats. Volgend seizoen maar de 90+ spelers.

Verder 3-0 gewonnen en sta nu aan kop met 5pnt voorsprong. Speel morgen tegen de nr.5. Als ik deze win dan ben ik zo goed als zeker van de eindoverwinning.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
3-0 gewonnen en slechts in doelsaldo iets verbeterd ten opzichte van mijn concullega's. Vanavond tegen Dre, dus als ik die (wederom) kan winnen wordt niet promoveren al redelijk lastig. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
3-2 gewonnen, winnende doelpunt in de 85ste minuut!

Ik sta inmiddels al 18 punten voor op de nr. 4 dus promotie kan ik midden volgende week al veilig stellen.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
6 punten voor op de nummer 2..
Vorige week een lekkere dip gehad..2 nederlagen achter elkaar.
Zo verlies je nooit, en zo 2x achter elkaar #-o
Reply
1-0 verloren, blijf eerste, maar nu wel gedeeld. Bovendien staat de nummer 4 op 3 punten....
Reply
T00L Wrote:Dus?
Je had het over relatief makkelijk programma.
Reply
EB Sports Wrote:
T00L Wrote:Dus?
Je had het over relatief makkelijk programma.

Die potjes tegen jou zijn altijd een eitje... :8:
Reply
EB Sports Wrote:
T00L Wrote:Dus?
Je had het over relatief makkelijk programma.

dat je je uitwedstrijd tegen mij won, wil niet zeggen dat je dat thuis ook doet... :p

je bent overigens wel 1 van de 2 teams die dat gepresteerd heeft..

thuis 11-2-2
uit 4-5-5
Reply
1-1 uit tegen Dre, gezakt naar plaats 2 op 1 punt achter Forever en dus nog steeds 3 voor op Dre. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
hm, thuis 11-2-3 inmiddels.. 2-3 verloren :letitallout:
Reply
3-1 gewonnen, door één gelijkspel deze week geen MotW geworden, nog wel voorsprong van 7 punten op nr. 2.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
3-0 winst, weer alleen op kop en de nummer 4 op 6 punten!! =D>
Reply
3-0 overwinning en tot mijn verbazing ben ik MotW geworden. Sta nog steeds op kop met voorsprongen van 5, 6 en 9pnt.

Kan trouwens alweer reclames aannemen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
0-5 gewonnen van een 1* team.
Reply
T00L Wrote:0-5 gewonnen van een 1* team.

4-0 gewonnen van een 3*team (en tevens de nummer laatst) en dan nog wel met mijn B/C-selectie. :Big Grin En doordat de concullega's gelijkspelen sta ik weer bovenaan met 1 punt voorsprong.
Reply
2-2 tegen de nummer 2.. Sta nog steeds met 7 punten voorsprong aan de leiding.
Reply
4-1 verloren, sta nu weer 2e, met 3 punten voorsprong op de nummer 4 en laat ik die nou morgen op bezoek krijgen.
Reply
3-0 gewonnen, vannacht speel ik tegen de nr. 3 die van zijn in totaal 18 spelers er 5 mist vanwege schorsingen en blessures :8:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
0-2 gewonnen en nog 5 punten achter op de nummer 1. Haal behoorlijke ratings nu, misschien dat ik nog kan stunten, gezien het feit dat ik e nummer 1 en de nummer 3 nog krijg.
Alles of niets ole ole....
The great old Ludwig von...
Reply
2-1 gewonnen van de nr.3, inmiddels ben ik zeker van promotie want ik sta 21 punten voor op de nr. 4 :8:

Vannacht kreeg ik waarschijnlijk een forfeit want mijn tegenstander heeft maar 6 spelers opgesteld..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:2-1 gewonnen van de nr.3, inmiddels ben ik zeker van promotie want ik sta 21 punten voor op de nr. 4 :8:

Vannacht kreeg ik waarschijnlijk een forfeit want mijn tegenstander heeft maar 6 spelers opgesteld..

Ik heb in de 5 seizoenen tot nu toe nog NOOIT een forfeit gehad. :cry:

Maar wel weer 3-0 gewonnen en doordat Forever weer aan de broek krijgt sta ik zomaar 4 punten voor en komt promotie weer een stap dichterbij.
Reply
jezus, ben ik aan een goeie serie bezig, met kansen op t kampioenschap, komt de nummer 16 langs en die wint gewoon met 2-3, terijl ik echter betere stats had.
Wat kan t af en toe een kutspel zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
Voyou Wrote:2-1 gewonnen van de nr.3, inmiddels ben ik zeker van promotie want ik sta 21 punten voor op de nr. 4 :8:

Vannacht kreeg ik waarschijnlijk een forfeit want mijn tegenstander heeft maar 6 spelers opgesteld..

ik zou er niet vanuit gaan.
Hij heeft in principe 9 spelers die zouden kunnen spelen. als hij een ass. manager heeft, worden die alle 9 opgesteld.
Reply


Forum Jump: