The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De Kans!!
#1
Hartelijk gefeliciteerd Footstar!


Het Football Star project is vandaag 1 jaar oud! Officieel hebben we de website 1 jaar geleden geopend, namelijk op 30 oktober 2006.

Wij willen graag gebruik maken van deze mogelijkheid om iedereen te bedanken die heeft meegeholpen, om het spel te laten zijn zoals het op dit moment is. Onze gemeenschap is een geweldige motivatie en wij hopen dan ook dat jullie ook de komende jaren nog bij ons zullen blijven.

Aangezien er nog geen grote ontwikkelingen zijn die ingevoerd kunnen worden, en we jullie toch een verjaardagscadeau willen geven, hebben wij besloten om iedereen (de FS Fans hebben het al, maar dan nog!) de mogelijk te geven om gratis 2D wedstrijden te bekijken. Dit aanbod geldt wel alleen vandaag op onze verjaardag! Iedereen zal in staat zijn om het 2D wedstrijd verslag van welke Footstar wedstrijd dan ook op te vragen en te bekijken. Hopelijk waarderen jullie (de mensen zonder FS Fan) dit cadeau! En voor de wel FS Fans onder jullie, alles wat wij kunnen beloven is dat de inspanningen van jullie altijd goed gebruikt worden en dat nieuwe ontwikkelingen onderweg zijn (zoals altijd).

Gefeliciteerd Footstar!





Dus Jongens, ff kijken naar wat potjes, misschien dat jullie nog wat info er uit kunnen halen.
Laat de suggesties maar komen!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Sorry coach. Maar hij blijft bij mij met het laden hangen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#3
Forever Wrote:Sorry coach. Maar hij blijft bij mij met het laden hangen.

Zelfde probleem had ik ook ... maar ik denk dat jij vooral klavertjes 4 aan het zoeken bent bij die 24-0 Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#4
Forever Wrote:Sorry coach. Maar hij blijft bij mij met het laden hangen.

Ik zat op de verkeerde server. Server 2 werkt niet echt.
Reply
#5
Geinig!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
Bij ons worden de filmpjes op het teamforum gepost, aangezien er zeer veel info uit te halen is (zowel positief als negatief). Wellicht een idee om hier ook voortaan te doen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:Bij ons worden de filmpjes op het teamforum gepost, aangezien er zeer veel info uit te halen is (zowel positief als negatief). Wellicht een idee om hier ook voortaan te doen?

verschillende keren gevraagd, weinig response.
+ dat ik ook niet weet hoe ik dat moet doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
Lamme Lennie Wrote:Bij ons worden de filmpjes op het teamforum gepost, aangezien er zeer veel info uit te halen is (zowel positief als negatief). Wellicht een idee om hier ook voortaan te doen?

Wat zijn jullie bevindingen dan ?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Tsja, dat is natuurlijk zeer afhankelijk van je manier waarop je team (en de tegenstander speelt). Wat ons in ieder geval duidelijk werd is dat de mannen die bij de paal staan bij een defensieve corner, "clear ball" moeten selecteren (anders kan je tegenstander hem er zo in pissen). Dat is uiteraard slechts een klein voorbeeld. Belangrijker is bijvoorbeeld om te zien hoe je zonal/man-marking uitpakt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
tegen excelsior en YBA waren we beter!
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#11
Lamme Lennie Wrote:Tsja, dat is natuurlijk zeer afhankelijk van je manier waarop je team (en de tegenstander speelt). Wat ons in ieder geval duidelijk werd is dat de mannen die bij de paal staan bij een defensieve corner, "clear ball" moeten selecteren (anders kan je tegenstander hem er zo in pissen). Dat is uiteraard slechts een klein voorbeeld. Belangrijker is bijvoorbeeld om te zien hoe je zonal/man-marking uitpakt.

Idd meerdere malen met diverse orders geexperimenteerd op dezelfde positie.
Dus de DC's een wisselende order en via de analyse kijken hoe dit uitpakt.
Denk dat we inmiddels in grote lijnen wel in kaart hebben hoe en wat de doen en te spelen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Bij ons worden de filmpjes op het teamforum gepost, aangezien er zeer veel info uit te halen is (zowel positief als negatief). Wellicht een idee om hier ook voortaan te doen?

verschillende keren gevraagd, weinig response.
+ dat ik ook niet weet hoe ik dat moet doen.

Het begint dus ten eerste met dat Mac aan Adder uitlegt hoe dit moet. Ten tweede moeten de IO's bekend zijn bij de manager. Ook van ons 2de team. Maar het staat of valt bij de interesse van de individuele speler. Die heeft ideeën waarom hij iets traint en welke IO's hij instelt. Dus het lijkt mij dat je dat wel wil analyseren. Ik kijk ook vooral uit de ogen van een keeper naar zo'n wedstrijd en niet gelijk als verdediger of spits.

Ik zie dat mijn uittrappen nog binnen de grenzen van het redelijke zijn. Dat mijn training op reflexen aardig resultaat boekt. Agility kan ik niet goed terug zien. Ik zie wel dat ik veel corner tik in plaats van klem. Maar op dit moment zijn de corners nog niet echt gevaarlijk geweest. Ondanks normaal bij mijn IO voor wat te doen bij voorzetten, blijf ik ongeveer altijd op de lijn staan.
Reply
#13
Het merendeel van de IO's zijn bekend bij mij. Bijna iedereen heeft dit openstaan.
Verdedigend staat het als een blok, middenveld staat nu ook wel heel aardig te ballen en voorin lopen we mekaar regelmatig in de weg. Verschillende IO's al gebruikt, maar het blijft gebeuren. Kans is wel groter dat je met z'n 2-en eerder die bal afpakt dan alleen ( je moet toch iets bedenken :wink: ).
Zorgenkindje blijft de vleugels. Paar dingen geprobeerd, maar ben er nog niet achter om ze belangrijker te maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
Adder Wrote:Het merendeel van de IO's zijn bekend bij mij. Bijna iedereen heeft dit openstaan.
Verdedigend staat het als een blok, middenveld staat nu ook wel heel aardig te ballen en voorin lopen we mekaar regelmatig in de weg. Verschillende IO's al gebruikt, maar het blijft gebeuren. Kans is wel groter dat je met z'n 2-en eerder die bal afpakt dan alleen ( je moet toch iets bedenken :wink: ).
Zorgenkindje blijft de vleugels. Paar dingen geprobeerd, maar ben er nog niet achter om ze belangrijker te maken.
Wie hebben de IO's niet opengezet dan? Zeker voor comp en beker moeten die gewoon van iedereen bekend zijn vind ik..
Reply
#15
T00L Wrote:
Adder Wrote:Het merendeel van de IO's zijn bekend bij mij. Bijna iedereen heeft dit openstaan.
Verdedigend staat het als een blok, middenveld staat nu ook wel heel aardig te ballen en voorin lopen we mekaar regelmatig in de weg. Verschillende IO's al gebruikt, maar het blijft gebeuren. Kans is wel groter dat je met z'n 2-en eerder die bal afpakt dan alleen ( je moet toch iets bedenken :wink: ).
Zorgenkindje blijft de vleugels. Paar dingen geprobeerd, maar ben er nog niet achter om ze belangrijker te maken.
Wie hebben de IO's niet opengezet dan? Zeker voor comp en beker moeten die gewoon van iedereen bekend zijn vind ik..

Ik heb vorige week berichten in de rondte gestuurd en ze staan ( nog) niet open. Ik ga alleen geen namen bekend maken. Als degene ( in mijn ogen) slecht speelt en ik geef aan welke verandering er evt door gevoerd moet worden en dat gebeurt niet, dan is de kans groot dat ie er naast komt te staan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
wat mij betreft gaat het nog makkelijker: vrijdagavond IO's niet zichtbaar -> op de bank.
Reply
#17
Adder Wrote:
T00L Wrote:
Adder Wrote:Het merendeel van de IO's zijn bekend bij mij. Bijna iedereen heeft dit openstaan.
Verdedigend staat het als een blok, middenveld staat nu ook wel heel aardig te ballen en voorin lopen we mekaar regelmatig in de weg. Verschillende IO's al gebruikt, maar het blijft gebeuren. Kans is wel groter dat je met z'n 2-en eerder die bal afpakt dan alleen ( je moet toch iets bedenken :wink: ).
Zorgenkindje blijft de vleugels. Paar dingen geprobeerd, maar ben er nog niet achter om ze belangrijker te maken.
Wie hebben de IO's niet opengezet dan? Zeker voor comp en beker moeten die gewoon van iedereen bekend zijn vind ik..

Ik heb vorige week berichten in de rondte gestuurd en ze staan ( nog) niet open. Ik ga alleen geen namen bekend maken. Als degene ( in mijn ogen) slecht speelt en ik geef aan welke verandering er evt door gevoerd moet worden en dat gebeurt niet, dan is de kans groot dat ie er naast komt te staan.

Ik heb de mijne opengezet.

Ook heb ik mijn orders veranderd zodat ik minder met passes strooi en zelf voor mijn eigen kans ga.
Ik heb ook de dribbelen optie uitgezet omdat ik vind dat die niet hoog genoeg is om dribbelend langs verdedigers van human teams te komen.

Al met al hebben deze 2 wijzigingen 10 doelpunten tegen een bot opgeleverd.
Of dat ook daadwerkelijk aan de veranderde instellingen ligt weet ik nog niet, dat zal tegen Older moeten blijken. Vooralsnog geef het voordeel van de twijfel aan de veranderingen.
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply


Forum Jump: