The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2007
#61
En nu? Federer uit je team laten? Kan nog altijd 130 punten halen.....
Reply
#62
Laten we het dan maar meteen over TM hebben. Nu is inderdaad alles open in groep 1. Roddick-Gonzo zal beslissen wie er doorgaat, want ik neem toch aan dat Federer wel gaat winnen van Davy en Roddick.

Maar Federer krijgt dus nu maar max 130 punten en ook nog eens een risico dat hij maar 40 punten haalt als Roddick een topdag heeft...

Plus, hij kan tweede worden in de poule en zo Nadal treffen, die beter in vorm lijkt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
En wat nou als Gonzo van Roddick verliest, maar wel dik van Davy wint...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Hmmm, bij nader inzien is het toch niet heel veel leuker qua keuzes. Federer kun je inwisselen voor Gonzo en Nadal, zodat je het volgende, imo ideale, team krijgt:

1 Nadal,Rafael €5385 Verkoop
2 Gonzalez,Fernando €1905 Verkoop
3 Roddick,Andy €2430 Verkoop
4 Ferrer,David €2130 Verkoop
€11850
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Tis daar nu 22.11u en die gasten beginnen nu aan hun dubbelpartij ...
Reply
#66
Ik zie Federer, Gonzo, Roddick en Djoko, Ferrer en Nadal allemaal 40 punten halen na hun groepswedstrijden...zeker niet ondenkbaar :lol:
Reply
#67
Kraai Wrote:Ik zie Federer, Gonzo, Roddick en Djoko, Ferrer en Nadal allemaal 40 punten halen na hun groepswedstrijden...zeker niet ondenkbaar :lol:

Federer - Roddick 1 in 2
Federer - Davy 1 in 2

Roddick - Gonzalez 1 in 3
Gonzalez - Davy 1 in 3

Gonzo 3-2 5-4
Fedex 3-2 5-2
A-Rod 3-2 5-4

Tussen Roddick en Gonzalez komt op onderling resultaat aan, dat wint Roddick.

Nadal - Djoko 2 in 3
Nadal - Ferrer 1 in 2

Gasquet - Djoko 1 in 3
Gasquet - Ferrer 1 in 2

Nadal 3-2 5-3
Gasquet 3-2 5-3

Onderling resultaat in het voordeel van Nadal.

Federer - Gasquet 1 in 2
Roddick - Nadal 2 in 2

Federer - Nadal 1 in 4

Federer 130 punten
Nadal 80 punten
Gonzalez 40 punten
Roddick 40 punten
Gasquet 40 punten
Ferrer 20 punten
Djokovic 20 punten
Davydenko 0 punten

doe er je voordeel mee!
Reply
#68
Dan gaan we maar juichen voor de poll. Ik heb Djoko in 3 en Gasquet lijkt ook de 1e set te pakken.
Dat had ik ook voorspeld. Ik voorspel vervolgens een hele close 2e set en dan een eenvoudige 3e set voor Novak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Net zelf 0-30 hebben en nu weer gebroken zijn. Wat is er in godsnaam met Djoko aan de hand?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Waar is Djoko in godesnaam mee bezig!! Verknalt in 2 dagen z'n seizoen (ok beetje overdreven, maar volgens mij had hij hoge ogen kunnen gooien dit toernooi)!!
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#71
but it aint over till the fat lady sings.... Icon_twisted
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#72
Inderdaad heel lullig om na zo'n fantastisch seizoen er via de achterdeur af te moeten gaan...

Maar het is nog niet afgelopen! Hij breakt terug na 40-15 achterstand =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
er gebeuren leuke, maar zeer opmerkelijke dingen dit toernooi...

neem Federer
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#74
Djoko kan z'n eigen service gewoon niet pakken... ongelofelijk (z'n sterkste punt)
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#75
Dat maakt zo'n toernooi op zich wel een stuk leuker.

Djoko weer gebroken Icon_evil
Service niet zijn sterkste punt, maar hij moet het normaliter nog een paar keer op rij kunnen houden.
Volgens mij is ie gewoon op. Als hij hier niet breakt, is het over denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
weer 50 foepies naar de klote...
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#77
Keihard eraf, weer, heel zuur voor die jongen...
Het hele vechten zit er ook niet meer in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Aan de andere kant gaat nu Gasquet of Ferrer door, en die gun ik het allebei ook absoluut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
eens!
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#80
Wat een pot tussen de Spanjaarden, breaks over en weer. 6-4 Rafa eerste set, dat gokte ik al. Nu hopen op een inzinking van Rafa en Ferrer die de set pakt [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Ad Wim Wrote:Wat een pot tussen de Spanjaarden, breaks over en weer. 6-4 Rafa eerste set, dat gokte ik al. Nu hopen op een inzinking van Rafa en Ferrer die de set pakt [-o<

je had het bij djoko ook goed :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Niet echt nee. Hopelijk gaat dit wel volgens plan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Idd, hup Ferrer =D>
Reply
#84
Het begint niet al te goed :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Nadal gunt Ferrer gewoon de zege en zo gaan ze samen naar de SF.

Wie zou daar op gegokt hebben?

:razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#86
Ik Big Grin Als Ferrer dit wint zou dat erg mooi zijn.
Reply
#87
Rafa moet dan nog maar van Djoko op z'n fiets zien te winnen, anders is ie naar huis. En als Gasquet dik van Ferrer wint, is het ook nog maar de vraag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ohh shit ik las niet goed, ik heb gecombineerd ingezet op Gasquet in 2, en Ferrer in 3. Wie er doorgaat maakt dus niet uit.
Reply
#89
Nadal - Djoko 1 in 2

Nadal 3-2 5-3

Ferrer 2-2 4-1
Gasquet 2-1 3-2

winst Ferrer: 1 Ferrer 2 Nadal
winst Gasquet in 2: 1 Gasquet 2 Nadal
winst Gasquet in 3: Gasquet, Nadal, Ferrer allen 5-3. Games tellen, want onderling resultaat biedt geen uitkomst :razz:

Nadal - Djoko 1 in 3

Nadal 3-2 5-4

Ferrer 2-2 4-1
Gasquet 2-1 3-2

winst Ferrer: 1 Ferrer 2 Nadal
winst Gasquet in 2: 1 Gasquet 2 Nadal
winst Gasquet in 3: 1 Gasquet 2 Ferrer

en dan natuurlijk nog een aantal scenario's bij verlies van Nadal, maar die zijn wat minder waarschijnlijk. Bij winst in 2 op Djoko is games tellen dus een optie, bij winst in 3 dan kan het zijn dat Ferrer en Gasquet het op een akkoordje gooien, en alleen in de derde set echt om de winst gaan spelen.

Poule 2 ligt helemaal open, alleen Djoko eruit is een zekerheid.
Reply
#90
Je kan er dus vanuitgaan dat als Nadal in 2 sets wint hij gewoon door is, aangezien het game-saldo van 1 van de heren Ferrer/Gasquet erop achteruit zal gaan.
Reply


Forum Jump: