The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Ik vertrek
#1
Quote:Gordon verliefd op vrouw
Uitgegeven: 9 november 2007 09:01
Laatst gewijzigd: 9 november 2007 09:39

AMSTERDAM - Gordon heeft een vrouw ontmoet, met wie hij mogelijk een relatie wil beginnen. "Ik ga voor een persoon, en deze is heel bijzonder", zegt de 39-jarige zanger en presentator in De Telegraaf.

Gordon had in het verleden ook al eens relaties met vrouwen.

Dat hij gevoelens heeft voor een vrouw, betekent overigens niet dat Gordon de herenliefde heeft afgezworen. Naast de vrouw in zijn leven, is er ook een 'prachtige Spanjaard' van wie Gordon erg gecharmeerd is. "Mijn moeder zei altijd: je moet twee ijzers in het vuur hebben."

Kiezen

Aan wie de zanger uiteindelijk zijn hart verpandt, weet hij nog niet. "Ik ga dit keer rustig kiezen. Omdat ik niet nog een keer pijn wil lijden." Maar kiezen zal hij. "Zonder partner leven is voor mij geen optie."

Iemand gisteren "Ik vertrek gezien" op NED 1? Echtpaar met 2 kids die naar een sjatoo in FR vertrekken. Zou die man een Gordon zijn? :-k
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
haha, dat weet ik wel zeker. [gay]
Reply
#3
EJR Wrote:
Quote:Gordon verliefd op vrouw
Uitgegeven: 9 november 2007 09:01
Laatst gewijzigd: 9 november 2007 09:39

AMSTERDAM - Gordon heeft een vrouw ontmoet, met wie hij mogelijk een relatie wil beginnen. "Ik ga voor een persoon, en deze is heel bijzonder", zegt de 39-jarige zanger en presentator in De Telegraaf.

Gordon had in het verleden ook al eens relaties met vrouwen.

Dat hij gevoelens heeft voor een vrouw, betekent overigens niet dat Gordon de herenliefde heeft afgezworen. Naast de vrouw in zijn leven, is er ook een 'prachtige Spanjaard' van wie Gordon erg gecharmeerd is. "Mijn moeder zei altijd: je moet twee ijzers in het vuur hebben."

Kiezen

Aan wie de zanger uiteindelijk zijn hart verpandt, weet hij nog niet. "Ik ga dit keer rustig kiezen. Omdat ik niet nog een keer pijn wil lijden." Maar kiezen zal hij. "Zonder partner leven is voor mij geen optie."

Iemand gisteren "Ik vertrek gezien" op NED 1? Echtpaar met 2 kids die naar een sjatoo in FR vertrekken. Zou die man een Gordon zijn? :-k
:lol:

ongelooflijk he?

en die vrouw van hem maar gras maaien en klussen. die leek niet op gordon, maar meer op frederique spigt. :wink:
Reply


Forum Jump: