The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gladiator?
#1
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gladiatus.nl/?kid=a-03713-04513-0710-a07071dd">http://www.gladiatus.nl/?kid=a-03713-04 ... 0-a07071dd</a><!-- m -->

Saddertje doet mee.......(dwz. ik heb geregistreerd en Saar er op attent gemaakt, weet niet of ze mee wil doen)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Vind het toch wel een grappig spel. Saar vindt er niets aan, dus ik doe het account alleen. Wat ook makkelijk gaat, want het is niet zo'n tijdvreter als Travian.
Visio ( van travian s2 en s4.nl)is er ook begonnen en die is er inmiddels helemaal leip van.
Ik heb ook een gilde( soort alliantie) opgericht met de toepasselijke naam 36+ :wink:
Dus ben je 36+ en heb je interesse?
Je bent meer dan welkom.


P.S. Mac, misschien moet deze verplaatst worden naar Games?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Ik heb me geregistreerd, maar ik heb (nog) geen activeringslink ontvangen. Duurt dat zo lang?
May The Schwartz Be With You
Reply
#4
hij is verplaatst
Reply
#5
Berend Botje Wrote:Ik heb me geregistreerd, maar ik heb (nog) geen activeringslink ontvangen. Duurt dat zo lang?

Bij mij werd ie in de geblokkeerde shit gegooid van hotmail.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Heb me aangemeld maar snap er nog geen reet van... heb 1 quest gewonnen (moest iemand verslaan ofzo) en moet nu iets vinden... waar doe ik dat in godsnaam ??
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
Box Brother Wrote:Heb me aangemeld maar snap er nog geen reet van... heb 1 quest gewonnen (moest iemand verslaan ofzo) en moet nu iets vinden... waar doe ik dat in godsnaam ??

In de herberg krijg je opdrachten.
bv versla een gladiator. Dat doe je dus in de arena.

versla harpy: midden links zit je in het "witte huis". daarnaast is een landkaart, klik die aan en je kan naar o.a mistige bergen. Daar zit meestal harpy

versla een barbaar: barbarendorp

versla piraat: piratendorp

enz.

Ook krijg je wel eens een opdracht om bv. een ring te vinden. Kan je 3 dingen doen: kopen bij de koopman
kopen op de markt of
1 van die kampen aanvallen, waardoor je (als je wint) goud wint en meestal ook dat voorwerp verovert.


expeditiepunten: je kan als je zo'n kamp aanvalt, kiezen of je 10,20 of 30 minuten er over doet. Bij 30 minuten ben je, meen ik, 6 punten kwijt, maar je haalt wel meer goud op.
Elk uur krijg je een expeditiepunt. Zijn ze op of je wilt gaan slapemn, zet je man aan het werk in de stal. Lekker stront scheppen, maar wel slapend rijk worden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
Wat is het voordeel van zo'n gilde ? Heb me nu maar bij jou aangemeld (ook al ben ik veel slechter)...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#9
Box Brother Wrote:Wat is het voordeel van zo'n gilde ? Heb me nu maar bij jou aangemeld (ook al ben ik veel slechter)...

Weet ik nog niet. Wel is het zo dat visio door pasio94 was aangevallen en ik pasio gisteren een pak rammel heb gegeven. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
Ik heb wel een rare fout gezien: in de herberg 'stik je bijna van de walmen van het gerook'. Dat kan niet, in de Romeinse tijd werd er niet gerookt.
May The Schwartz Be With You
Reply
#11
=D>
Reply
#12
Berend Botje Wrote:Ik heb wel een rare fout gezien: in de herberg 'stik je bijna van de walmen van het gerook'. Dat kan niet, in de Romeinse tijd werd er niet gerookt.

open haard?
pyromaan?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
Devlin_sd heeft zich ook aangemeld, ff checken of dit iets is voor mij...
Reply
#14
Devlin Wrote:Devlin_sd heeft zich ook aangemeld, ff checken of dit iets is voor mij...

Quote:Gevechtsrapport 16.11.2007 15:07:46
Naam Levenspunten Levenspunten
Devlin_sd 6 103
Fabian_SD 8 105

:lol:
Reply
#15
Snap er nog niks van.....ben in ieder geval aan het werk in de stallen :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#16
Lib Wrote:Snap er nog niks van.....ben in ieder geval aan het werk in de stallen :wink:

ff stukje naar boven gaan, daar heb ik een klein stukje uitgelegd.
Anders leg ik het wel uit op MSN.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
Saddertje
Visio
BoxCT
Traxis ( bekende van Visio)
Fabian_SD
Devlin_sd

huisje is vol, moet upgegrade worden. Kost "slechts" 4000 en een beetje.
Heb aan iedereen een dagelijkse donatie gevraagd van 50-100, dus volgende week bouwen we er een kamer bij.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
Nou, dat is toch al gauw 2 uur stront scheppen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#19
Gevechten: 1
Overwinningen: 1 Hakkuh
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#20
Hoe geef ik dat goud aan je Adder ?
Reply
#21
Fabian Wrote:Hoe geef ik dat goud aan je Adder ?

gildehuis en dan donatie
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#22
ZAl komend weekend ook eens ff kijken.
Reply
#23
Het is toch al weekend? :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#24
Adder Wrote:
Fabian Wrote:Hoe geef ik dat goud aan je Adder ?

gildehuis en dan donatie

Heb gisternacht 300 goud gestuurd... Voor degene die willen heb ik nog koperen schouders (+30 bescherming) over (gejat tijdens een rooftocht). dit kan je voor een prikkie krijgen maar moeten we via de markt doen dus moeten we allebei online zijn. Stuur me maar ff een berichtje...

Moet nu voor een quest een ijzeren uitrusting vinden... geen idee waar, ga maar een beetje op rooftocht uit denk ik...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#25
En hoe moet ik een malachiete ring die ik voor een queeste gekocht heb overdragen aan de opdrachtgever in de herberg?
May The Schwartz Be With You
Reply
#26
naar de herberg gaan, dan kan je het in het vakje van de opdrachtgever slepen...

Hoe zit het met die levels ? Heb nu 2x een Juwelen Hanger... 1x lvl 1 en 1x lvl 4, die lvl 1 is 28 waard en die lvl 4 220, wat is het verschil ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#27
Ik heb gezien dat heel veel spelers hun ringen en andere kostbare zaken voor onwijs veel geld op de markt zetten. Is dit zodat ze 's nachts niet geroofd kunnen worden?

Want alleen een gek wil zoveel geld betalen voor een ring.....toch? :roll:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#28
ik ben ook maar begonnen (op aandringen van visio).
mocht er na mij nog iemand beginnen

*spam inc*
<!-- m --><a class="postlink" href="http://s1.gladiatus.nl/game/c.php?uid=63365">http://s1.gladiatus.nl/game/c.php?uid=63365</a><!-- m -->
*/spam*
Reply
#29
Heb een expeditie gedaan van 30 minuten:

Winnaar: Devlin_sd
Devlin_sd heeft geroofd: 171 Gold
Devlin_sd ontvangt 2 ervaringspunten.

Staat tevens een plaatje bij van een wolventand, ik zie deze echter niet terug in mijn inventory. Dit is tevens het geval op de markt, ik druk op kopen, het bedrag gaat eraf maar ik zie geen product erbij komen?!?


EDIT:
Quote:Ik heb de quest behaald en het voorwerp gekregen, maar waar kan ik het voorwerp vinden?

Zodra je een quest hebt behaald, en het gevechtsrapport laat zien dat je het gevecht hebt gewonnen, zal het voorwerp automatisch als pakketje worden bezorgt.
Om het pakketje op te halen klik je op het kleine icoontje bovenin het overzichtsscherm.
Wanneer je op dit icoontje klikt kom je in het pakketjes menu en kun je het voorwerp naar je inventaris slepen.
Als je een voorwerp hebt opgehaald, kun je jezelf ermee uitrusten, of als het voor een quest is bedoeld, afgeven aan de juiste persoon.

Om een voorwerp over te dragen bezoek je de persoon die het wil hebben. Als je het juiste voorwerp hebt zie je je eigen inventaris, en die van de ander. Sleep het voorwerp van je eigen invenataris naar deinventaris van de ander toe, en je zult worden beloond.
Reply
#30
Devlin Wrote:Heb een expeditie gedaan van 30 minuten:

Winnaar: Devlin_sd
Devlin_sd heeft geroofd: 171 Gold
Devlin_sd ontvangt 2 ervaringspunten.

Staat tevens een plaatje bij van een wolventand, ik zie deze echter niet terug in mijn inventory. Dit is tevens het geval op de markt, ik druk op kopen, het bedrag gaat eraf maar ik zie geen product erbij komen?!?


EDIT:
Quote:Ik heb de quest behaald en het voorwerp gekregen, maar waar kan ik het voorwerp vinden?

Zodra je een quest hebt behaald, en het gevechtsrapport laat zien dat je het gevecht hebt gewonnen, zal het voorwerp automatisch als pakketje worden bezorgt.
Om het pakketje op te halen klik je op het kleine icoontje bovenin het overzichtsscherm.
Wanneer je op dit icoontje klikt kom je in het pakketjes menu en kun je het voorwerp naar je inventaris slepen.
Als je een voorwerp hebt opgehaald, kun je jezelf ermee uitrusten, of als het voor een quest is bedoeld, afgeven aan de juiste persoon.

Om een voorwerp over te dragen bezoek je de persoon die het wil hebben. Als je het juiste voorwerp hebt zie je je eigen inventaris, en die van de ander. Sleep het voorwerp van je eigen invenataris naar deinventaris van de ander toe, en je zult worden beloond.

Naar je overzicht, daar is een mapje 'pakketjes' daar staat het tussen, je moet de spullen dan slepen naar je inventory waarna je het kan gebruiken of verkopen of weet ik veel wat je er nog meer mee kan. Adder is hier toch echt de goeroe Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: