The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gladiator?
#31
Devlin Wrote:Heb een expeditie gedaan van 30 minuten:

Winnaar: Devlin_sd
Devlin_sd heeft geroofd: 171 Gold
Devlin_sd ontvangt 2 ervaringspunten.

Staat tevens een plaatje bij van een wolventand, ik zie deze echter niet terug in mijn inventory. Dit is tevens het geval op de markt, ik druk op kopen, het bedrag gaat eraf maar ik zie geen product erbij komen?!?


EDIT:
Quote:Ik heb de quest behaald en het voorwerp gekregen, maar waar kan ik het voorwerp vinden?

Zodra je een quest hebt behaald, en het gevechtsrapport laat zien dat je het gevecht hebt gewonnen, zal het voorwerp automatisch als pakketje worden bezorgt.
Om het pakketje op te halen klik je op het kleine icoontje bovenin het overzichtsscherm.
Wanneer je op dit icoontje klikt kom je in het pakketjes menu en kun je het voorwerp naar je inventaris slepen.
Als je een voorwerp hebt opgehaald, kun je jezelf ermee uitrusten, of als het voor een quest is bedoeld, afgeven aan de juiste persoon.

Om een voorwerp over te dragen bezoek je de persoon die het wil hebben. Als je het juiste voorwerp hebt zie je je eigen inventaris, en die van de ander. Sleep het voorwerp van je eigen invenataris naar deinventaris van de ander toe, en je zult worden beloond.


Wolven tand en ook andere dingen die je rooft staan onder berichten-pakketjes. Van daaruit sleep je het voorwerp naar boven en staat het bij je eigen spulletjes.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#32
T00L Wrote:ik ben ook maar begonnen (op aandringen van visio).
mocht er na mij nog iemand beginnen

*spam inc*
<!-- m --><a class="postlink" href="http://s1.gladiatus.nl/game/c.php?uid=63365">http://s1.gladiatus.nl/game/c.php?uid=63365</a><!-- m -->
*/spam*

Waarom zet je deze link ( en Box ook trouwens) op dit forum?

Vinden jullie het leuk om een mede forummer zijn goud te ontnemen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#33
Adder Wrote:
T00L Wrote:ik ben ook maar begonnen (op aandringen van visio).
mocht er na mij nog iemand beginnen

*spam inc*
<!-- m --><a class="postlink" href="http://s1.gladiatus.nl/game/c.php?uid=63365">http://s1.gladiatus.nl/game/c.php?uid=63365</a><!-- m -->
*/spam*

Waarom zet je deze link ( en Box ook trouwens) op dit forum?

Vinden jullie het leuk om een mede forummer zijn goud te ontnemen?

Ga ervan uit dat degene die dit spel spelen niet op de link drukken, je hoeft het spel toch niet te spelen om goud te roven ofwel ? Anders haal ik de link wel weg.

Kan je overigens wel antwoord geven op mijn vraag met die levels ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#34
Box Brother Wrote:naar de herberg gaan, dan kan je het in het vakje van de opdrachtgever slepen...

Hoe zit het met die levels ? Heb nu 2x een Juwelen Hanger... 1x lvl 1 en 1x lvl 4, die lvl 1 is 28 waard en die lvl 4 220, wat is het verschil ?

Ik heb geen idee wat het verschil is. Weet wel dat je meer poen krijgt voor de hogere levels ringen.

Als iemand niet meedoet, kan je volgens mij ook niet z'n goud afnemen.
Vraag anders aan Depor( of iemand anders die niet speelt) of die die link wilt aanklikken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
ik heb geklikt op die van tool
Reply
#36
Mac Wrote:ik heb geklikt op die van tool

En wat was het resultaat voor jou ? (een screenshotje wellicht ??)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#37
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:naar de herberg gaan, dan kan je het in het vakje van de opdrachtgever slepen...

Hoe zit het met die levels ? Heb nu 2x een Juwelen Hanger... 1x lvl 1 en 1x lvl 4, die lvl 1 is 28 waard en die lvl 4 220, wat is het verschil ?

Ik heb geen idee wat het verschil is. Weet wel dat je meer poen krijgt voor de hogere levels ringen.

Als iemand niet meedoet, kan je volgens mij ook niet z'n goud afnemen.
Vraag anders aan Depor( of iemand anders die niet speelt) of die die link wilt aanklikken.

Beetje zoeken doet wonderen Wink

Forum Gladiator Wrote:Voor het geval Spartanus niet helemaal duidelijk overkwam:
het maakt dus niks uit welk level je ring/amulet is; voor de verbeteringen die je er zelf op aan wilt brengen.

Het maakt wel uit voor de reinigingsspons die je nodig hebt om je verbetering er weer af te poetsen, deze moet minimaal voor hetzelfde level geschikt zijn.

Ook een level 17 ring zonder exta's (die zijn er geloof ik nauwelijks of niet, kan me vaag herinneren er wel eens één in handen gehad te hebben die niks exta's van zichzelf had) is net zo bruikbaar als een level 1 ring om een verbetering op te plakken.

Je zult het alleen niet willen; veel liever krijg je cash goud van de koopman voor je dure level 17 ring, en koop je een goedkope level 1 ring om je tig extra vaardigheid/kracht/charisma/etc. op te plakken.
Verbeteringen zijn -voor zover ik weet- niet levelgebonden; kijk maar eens naar een verbetering, je ziet onderaan geen "level ..." staan.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#38
ik kreeg te zien dat er 9 goud van me gestolen was en of ik een account wilde aanmaken
Reply
#39
@Adder: volgens mij is het juist zo dat ik geld jat van iedereen die op die link klikt..
Reply
#40
Quote:De goden wees gegroet. Als je een beloning wil verdienen moet je me 1 van deze brengen. Van wat? Wat is dit, he? Precies, een Schedelhelm . Ga maar snel!

Wat is een schedelhelm en waar kan ik die vinden?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#41
Lib Wrote:
Quote:De goden wees gegroet. Als je een beloning wil verdienen moet je me 1 van deze brengen. Van wat? Wat is dit, he? Precies, een Schedelhelm . Ga maar snel!

Wat is een schedelhelm en waar kan ik die vinden?

Quest doen, gok op bandieten of barbaren kamp... als je wint krijg je meestal je quest-item...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#42
Box Brother Wrote:
Lib Wrote:
Quote:De goden wees gegroet. Als je een beloning wil verdienen moet je me 1 van deze brengen. Van wat? Wat is dit, he? Precies, een Schedelhelm . Ga maar snel!

Wat is een schedelhelm en waar kan ik die vinden?

Quest doen, gok op bandieten of barbaren kamp... als je wint krijg je meestal je quest-item...

Ik ga meestal naar piraat. 9 van de 10 keer dat je het item binnenhaalt, als je wint.

btw, huis moet weer upgegrade worden, kost nu maar "slechts"26k.
Boca en Jansoe staan op de wachtlijst.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#43
Heb me op aanraden van Visio ook maar eens geregistreerd...

Begrijp er alleen nog geen ene bal van...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#44
Best grappig spel

Bokkius is master of poepscheppen Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#45
Poepscheppen moet je 's nachts doen...zonde van de tijd :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#46
Lib Wrote:Poepscheppen moet je 's nachts doen...zonde van de tijd :wink:

niet als je overdag weg bent Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
Poepscheppen? Ben er ook neit overdreven vaak, dus zal graag willen weten hoe lang dat duurt en waar ik zoiets kan vinden..

Was ook op zoek naar een ander wapen, maar wat is nu ongeveer het beste? Zie schade 1-4 en schade 2-3, maar wat betekent dat zoal?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#48
min en max damage
dus 25% kans op 1 2 3 4 of 50/50 op 2 en 3, geloof ik

En in de stal kan je poepscheppen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Quote: C_TXT__NAMECHANGEDESCRIPTION

C_TXT__NAMECHANGE_METHOD
C_TXT__NAMECHANGE_METHOD1 (C_TXT__NAMECHANGE_COST 10C_TXT__NAMECHANGE_COST11.920 Goud)
C_TXT__NAMECHANGE_METHOD1_DESC

C_TXT__NAMECHANGE_METHOD2 (C_TXT__NAMECHANGE_COST 50 Juwelen)
C_TXT__NAMECHANGE_METHOD2_DESC

C_TXT__NAMECHANGE_NAME

Zien jullie dit ook ipv de stallen?

edit: Het staat boven mistige bergen......
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#50
Ik zie de stal gewoon.

Stel nu dat ik vanavond om 23 uur zeg dat ik 8 uur wil werken daarzo als staljongen, Is dat dan gewoon tot 7 uur de volgende morgen?

Dat zou wel ideaal zijn om een beetje je goud omhoog te krijgen :Big Grin

Slapend rijk worden :lol: :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#51
Ja, dat is gewoon 8 uur. Dus dan kan je dromend poep scheppen
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#52
Bocaloca Wrote:min en max damage
dus 25% kans op 1 2 3 4 of 50/50 op 2 en 3, geloof ik

En in de stal kan je poepscheppen

Totaal niet in verdiept, maar ik dacht dat de 1e aanvallend was en de 2e verdedigend( Magic the Gathering)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#53
Ik zat te babbelen met iemand in de herberg die me vroeg een zilveren schild te zoeken voor hem...

Nu heb ik dat gevonden, maar kan ik op geen enkele manier dat ding aan hem geven :roll:

Jager en verzamelaarLaatste
Ik ben een gepassioneerde verzamelaar. Op het moment verzamel ik alles dat lijkt op een Zilveren schild. Kan je mij er 1 van brengen? Ik zou erg dankbaar zijn en er zou een kleine betaling voor jou in moeten zitten. Wat zeg je? Je stemt toe? Heel goed. Veel succes mijn vriend.
Status
Vind 1 Zilveren schild
Stopt bij:Kwakzalver
Beloning
Goud: 74
Ervaring: 1
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#54
Lib Wrote:
Quote: C_TXT__NAMECHANGEDESCRIPTION

C_TXT__NAMECHANGE_METHOD
C_TXT__NAMECHANGE_METHOD1 (C_TXT__NAMECHANGE_COST 10C_TXT__NAMECHANGE_COST11.920 Goud)
C_TXT__NAMECHANGE_METHOD1_DESC

C_TXT__NAMECHANGE_METHOD2 (C_TXT__NAMECHANGE_COST 50 Juwelen)
C_TXT__NAMECHANGE_METHOD2_DESC

C_TXT__NAMECHANGE_NAME

Zien jullie dit ook ipv de stallen?

edit: Het staat boven mistige bergen......

Heb ik vanmiddag ook gezien.
Reply
#55
Jansoe Wrote:Ik zat te babbelen met iemand in de herberg die me vroeg een zilveren schild te zoeken voor hem...

Nu heb ik dat gevonden, maar kan ik op geen enkele manier dat ding aan hem geven :roll:

Jager en verzamelaarLaatste
Ik ben een gepassioneerde verzamelaar. Op het moment verzamel ik alles dat lijkt op een Zilveren schild. Kan je mij er 1 van brengen? Ik zou erg dankbaar zijn en er zou een kleine betaling voor jou in moeten zitten. Wat zeg je? Je stemt toe? Heel goed. Veel succes mijn vriend.
Status
Vind 1 Zilveren schild
Stopt bij:Kwakzalver
Beloning
Goud: 74
Ervaring: 1

Ik denk dat je de kwakzalver moet zoeken, al weet ik niet waar.
Reply
#56
Na het veroveren teruggaan naar de herberg, daar kan je het gewoon inleveren ( eerst wel je 'pakketje' openen hè ! )

Pakketje is rechtsboven, naast het popupje van berichtje....
Reply
#57
Ik kan die hele kwakzalver niet vinden.... Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#58
die zit in de markt (jaja, logisch Smile)
Reply
#59
Ik heb een groot zwaard. Schade 2-4
Ik heb ook een darmspies. Schade 3-3

Welke is beter? Wat adviseren jullie?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#60
Ach heel goed - ik verwachte je al. De jacht is geopend.
Dood: 1 x Deserteur

Deserteur? Waar zit die????
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: