The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - AC Milan
#1
Meedoen Sjevtsjenko tegen PSV hoogst onzeker

MILAAN, 30 oktober 2005 22:10 - De kans is groot dat superspits Andrej Sjevtsjenko niet in de basis start bij Milan, dat het dinsdag in de Champions Leageu opneemt tegen PSV. De Oekraïener kampt met een achillespeesblessure. ''Het gaat wel beter, maar ik kan er pas echt iets over zeggen als ik op het veld sta. Als ik bij de volgende test nog steeds veel pijn heb, moet ik nog even wachten op mijn rentree. Morgen reizen we naar Eindhoven en dan train ik in het PSV-stadion mee met de groep. Dan wordt duidelijk hoe het met de pijn is gesteld.''


Goed nieuws, een nieuwe 0-0 zou niet verkeerd zijn lijkt me.

EDIT:

Telegraaf: Aissati in de basis?

De Telegraaf suggereert dat de pas net 17 geworden Aissati mogelijk zelfs in de basis zal beginnen tegen AC Milan. Hiddink zou met de gedachte spelen om met drie verdedigers te starten, omdat AC Milan slechts met twee aanvallers zal spelen. De jongste Nederlander in de CL ooit zou dan mogelijk het middenveld versterken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Quote:Bijna fitte Sjevtsjenko verwacht schaakduel

31/10/2005 10:07

'Het zal waarschijnlijk een schaakwedstrijd worden.' Andrei Sjevtsjenko heeft geen al te hoge verwachtingen van het komende duel van AC Milan met PSV in de Champions League. Dinsdag staan beide ploegen tegenover elkaar in Eindhoven.
'Het zal een schaakwedstrijd worden in een laag tempo. Zij zijn zich dit jaar heel erg bewust van het verdedigen', aldus Sheva op de website van zijn club. 'Ik verwacht geen intense wedstrijd zoals we hadden tegen Juventus, maar een tactische ontmoeting. We moeten het tempo omhoog gooien om het PSV moeilijk te maken.'

Het is nog maar de vraag of Sjevtsjenko meespeelt in Eindhoven. De Oekraïnse spits kampt met een hielblessure en liet in de Serie A al de duels met Palermo, Empoli en Juventus aan zich voorbij gaan. 'Ik ga vooruit, maar ik kan niet zeggen wanneer ik weer op het veld zal staan.'

'Ik heb nog steeds wat pijn, we zullen nog een paar dagen moeten wachten op mijn terugkeer. Ik zal maandagavond in Eindhoven meetrainen en dan zullen we zien hoe erg de pijn is. Als het gaat, dan zal ik in staat zijn om vanaf de eerste minuut te spelen.'

Coach Carlo Ancelotti laat Cafú achter in Milaan. De Braziliaanse rechtsback kampt met een borstblessure en wordt uit voorzorg aan de kant gehouden. Tegen Juventus kwam hij als invaller slechts de laatste tien minuten in actie.

Een stiekeme 1-0 lijkt me uitstekend!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#3
Als Inzaghi speelt verliest PSV...
Economists do it with models...
Reply
#4
Moker Wrote:Als Inzaghi speelt verliest PSV...

Bel Ancelotti ff op, dit lijkt me zeker nuttige informatie voor hem!
Reply
#5
Moker Wrote:Als Inzaghi speelt verliest PSV...

Ik zie toch liever Inzaghi dan Sjevtsjenko.
Reply
#6
PSV dichtbij Nederlands CL-record

De fansite PSV Stats heeft uitgezocht dat PSV dinsdagavond een Nederlands CL-record kan breken. De Eindhovenaren kunnen namelijk voor de tiende keer op rij ongeslagen blijven in een thuiswedstrijd. Op dit moment deelt PSV dit record met Ajax met een ongeslagen thuisreeks van negen duels. PSV verloor voor het laatst in 2003, van AS Monaco.


Milan traint besloten in Philips Stadion

Vanochtend werkte PSV in het eigen Philips Stadion haar laatste training af in aanloop op het belangrijke treffen met AC Milan van morgen. Er waren weinig opvallende feiten te melden; hooguit dat Afellay niet in alle activiteiten participeerde.

AC Milan traint vanavond in het stadion. Oefenmeester Ancelotti liet weten dat besloten te willen doen. De pers is alleen welkom bij het begin, publiek mag er helemaal niet in.
Reply
#7
Kezmania Wrote:AC Milan traint vanavond in het stadion. Oefenmeester Ancelotti liet weten dat besloten te willen doen. De pers is alleen welkom bij het begin, publiek mag er helemaal niet in.

Da's dom, dan wint PSV dik! Wel sneu voor de toeschouwers....kopen ze een kaartje, mogen ze vanavond niet in.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Mukkus Wrote:
Kezmania Wrote:AC Milan traint vanavond in het stadion. Oefenmeester Ancelotti liet weten dat besloten te willen doen. De pers is alleen welkom bij het begin, publiek mag er helemaal niet in.

Da's dom, dan wint PSV dik! Wel sneu voor de toeschouwers....kopen ze een kaartje, mogen ze vanavond niet in.....

Dat was natuurlijk een bericht van gisteren :wink:
Ik zal het er volgende keer even bijzetten Ome Mukkus
Reply
#9
Ik ga, echt op kwaliteitsbasis gezien, af op een 0-1/1-2 verlies...

Maar wie weet, spelen ze wel weer gelijk....
Reply
#10
Ik denk een 2-3 voor Milan (2x Kaka en 1x Sjevtsjenko). Mocht die laatste niet spelen ga ik voor een 3-2 overwinning voor PSV!!
Reply
#11
Volgens Eurosport.com

Heurelho Gomes
D. Alex
André Ooijer
Michael Lamey
Ismaïl Aisatti
Ibrahim Afellay
Timmy Simons
Philip Cocu
DaMarcus Beasley
Jefferson Farfan
J. Vennegoor of Hesselink

1 N. Dida
4 Kakha Kaladze
31 Jaap Stam
3 Paolo Maldini
13 Alessandro Nesta
20 Clarence Seedorf
8 G. Gattuso
21 Andrea Pirlo
22 R. Kakà
32 Christian Vieri
11 A. Gilardino


GEEN Shevchenko GEEN Inzaghi GEEN Robert
WEL Alex WEL Affelay WEL Aisatti
Reply
#12
Kat in het bakkie voor Milan dus =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Vanavond zal Ismail vaak omkijken en denken: "ai, zat-ie alweer?" Undecided
Reply
#14
0-3
Reply
#15
Matador! Wrote:Vanavond zal Ismail vaak omkijken en denken: "ai, zat-ie alweer?" Undecided

Nadat ie vanaf de achterlijn weer met een hakje een assist heeft gegeven? :8:
Reply
#16
Farfannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn =D>
Bangkok resident.
Reply
#17
Mooie goal, met geluk natuurlijk ! Eerst de fout, daarna gewoon blind, keihard ingeschoten. Dat ie dan net zo valt, perfect...

Heerlijk die pisvlek 'supporters', fluiten bij balbezit van Dida, terwijl ze tegen Ajax ongeveer 450x op die lapzwans terugspeelde..... :lol:
Reply
#18
Dida redde wel mooi die kopbal van alex, 2-0 dan was het in de tas geweest....
Bangkok resident.
Reply
#19
Peter Wrote:
Matador! Wrote:Vanavond zal Ismail vaak omkijken en denken: "ai, zat-ie alweer?" Undecided

Nadat ie vanaf de achterlijn weer met een hakje een assist heeft gegeven? :8:

Moet jij niet in het gloeiplampenbootje zitten mooie teletekstsupporter....
Reply
#20
Notworthy Aaisattie en Affelaai Notworthy
Reply
#21
Die affelay zal wel geselecteerd worden neem ik aan =D>
Reply
#22
Fabian Wrote:Mooie goal, met geluk natuurlijk ! Eerst de fout, daarna gewoon blind, keihard ingeschoten. Dat ie dan net zo valt, perfect...

Heerlijk die pisvlek 'supporters', fluiten bij balbezit van Dida, terwijl ze tegen Ajax ongeveer 450x op die lapzwans terugspeelde..... :lol:

Wat een irritant publiek zeg!

Fluiten bij;
- Vrije trap die Dida gaat nemen, waarbij hij wat lang wacht. Wat dachten ze, dat ie tijd ging rekken bij een 1-0 achterstand?
- de ingooi van Milan waarbij ze de bal niet terug gooien nadat Aissati de bal onnodig over de lijn had gespeeld omdat Beasley buíten de lijnen geblesseerd lag
- Seedorf aan de bal, wat heeft hij PSV misdaan?

Verder spelen Affelay en Aissati erg brutaal en goed, knap hoor van die jochies! Milan heeft voorlopig niks in te brengen, maarja, je weet het maar nooit bij Milan....
Reply
#23
"Aisatie" zegt hij tegen Farfan!
Reply
#24
BIERTEAM.NET Wrote:- Seedorf aan de bal, wat heeft hij PSV misdaan?

Hmmm ik kan me vaag ergens een pingel herinnerren die niet voor hem was bedoeld maar die ie toch het Ataturk stadion uit schoot. Sindsdien mogen vrij weinig mensen hem nog...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#25
Meazza Wrote:
Peter Wrote:
Matador! Wrote:Vanavond zal Ismail vaak omkijken en denken: "ai, zat-ie alweer?" Undecided

Nadat ie vanaf de achterlijn weer met een hakje een assist heeft gegeven? :8:

Moet jij niet in het gloeiplampenbootje zitten mooie teletekstsupporter....

We zijn het gewend, forumkleuter met de grootste calimero-bek, maar zit er vrij weinig.....
Reply
#26
Dan moeten ze Cocu ook uitfluiten want hij miste ook een paar keer voor Oranje op belangrijke momenten....
Economists do it with models...
Reply
#27
Fabian Wrote:Mooie goal, met geluk natuurlijk ! Eerst de fout, daarna gewoon blind, keihard ingeschoten. Dat ie dan net zo valt, perfect...

Heerlijk die pisvlek 'supporters', fluiten bij balbezit van Dida, terwijl ze tegen Ajax ongeveer 450x op die lapzwans terugspeelde..... :lol:

Speelde Dida mee bij Ajax-PSV? Lachen... Deed 'ie tijdens een rondje Europa Nederland ook nog even aan...

Enne, tot op heden enkel hulde aan PSV!!!
Reply
#28
Wat een wedstrijd zeg =D>
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#29
Ik wil dat Aissati scoort...vind ik leuk.
Economists do it with models...
Reply
#30
Jaja, de creativiteit komt weer los op de Eindhovense tribunes!!

"Seedorf, Seedorf, je moeder is een hoer."

=D> =D> =D> :roll: :roll:
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply


Forum Jump: