The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




24/11/2007 T.R.L. vs FC CT
#1
Heren, opstelling staat.
Iedereen is fit, dus ik heb mijn opstelling kunnen maken, die ik wilde maken. Nu maar hopen dat ik een goeie tactiek heb gekozen.
Vanavond zal ik uitleggen van het hoe en waarom.
Daarna mogen jullie me evt. de hemel in prijzen of afmaken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Hoop dat de gekozen strategie gaat uitpakken.
Wacht met spanning af!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#3
Als ik naar de wedstrijd verslag kijk, dan mogen we blij zijn als we met een gelijkspel ervan af komen.
Eerste helft volgens mij 15 tegen 2 schoten op goal. Het is maar goed dat wij Levi in het doel hebben staan, want anders waren we zwaar de lul.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#4
geen schijn van kans idd, als ik het wedstrijdverslag zo bekijk...helaas
Reply
#5
Levi terecht MotM.

Is dat geheel toevallig dat wij geen DL hebben en hun precies daar een FR? Die FR heeft ook nog 21 voorzetten gegeven...
Reply
#6
24 schoten op goal en er gaan er maar 2 in ... wereldwedstrijd van Levi... CT geen schijn van kans, waar is het misgegaan ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
ja...

ik weet niet wat er aan loos is gegaan, maar aan de statistieken gezien heb ik vrij weinig van de bal gezien.

Hoe ging het 2D verslag?
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#8
tja die gasten zijn over t algemeen gewoon een stuk beter. Gewoon een aantal skillpunten meer, valt weinig aan te doen denk ik. We waren gezien de statistieken gewoon kansloos. Spitsen nog nooit zo weinig de bal gehad.

Ik denk dat we nu gewoon kunnen zeggen: de tegenstander was beter niks aan te doen
Reply
#9
Gegokt en verloren.
Tegenstander was vele malen te groot en tactiek pakte niet helemaal uit hoe ik wou.
Idee was met Cas als RB dat hij of de FL zou oppakken, of de 1e vrije man in opbouw was. Levei als opdracht gegeven kort naar de zijkant spelen( ging niet goed).
Opbouw Cas was slecht(doen we niet meer). Tegenstander kwam met een FR, dus ik had daar enigzins op in gespeeld dat Souer naar de zijkant zou gaan dan, en Meerte zijn plek over zou nemen.(Souer bleef hangen in het midden en Meerte stond te ver naar voren steeds).Bij Souer vergeten te zeggen dat hij naar de zijkant bewegen in moest stellen ( dus mijn fout), bij Meerte snap ik het niet, want dat was wel goed ingesteld).
Klop moest voornamelijk de ballen naar de zijkant op passen( ging wel goed), maar Cas ging niet lekker en ijp werd heel goed gedekt( tegenstander kwam steeds voor hem). Lips speelde dit keer wel ver naar achteren(beweging dit keer wel), maar liep veel met de bal( was niet zo ingesteld).
Boer helemaal niet gezien en ik had het zo ingesteld dat bij gelijk of achterstand Onno( was ook niet best) op zijn plek zou invallen.
Geen MR, dat was een beetje mijn verrassingstactiek, omdat ik dubbele aanval had ingezet( tegenstander was veel te sterk, dus helaas mijn tactiek werkte niet).
Bierbuik en Lucas kregen geen bal.
Tja.....sorry, verkeerde tactiek, tegenstander veel beter.
En dit keer zag je wel het verschil in snelheid tussen verschillende spelers.
Ik vermoed dat die Portugezen beetje aan het experimenteren zijn elke week met belangrijkheid van skills( of kan je een proggie niet bijstellen?).

Conclusie: meer dan verdiend verloren. Volgende week , waarschijnlijk weer het oude vertrouwde doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
Ach, you win some, you lose some. Hoewel dat niet helemaal netjes aansluit bij je signature Wink
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#11
mja...

we moeten gewoon hopen datzij een foutje tegen YBA maken en wij dan weer winnen van YBA.
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#12
Ik vind het wel opvallend dat je in de belangrijkste wedstrijd van het jaar, gaat lopen gokken met een (onbekende) andere tactiek.

Da's een beetje hetzelfde als Jeremy Wotherspoon op de olympische 500 meter gaat zeggen: "Vandaag ga ik het eens proberen op kunstschaatsen....."

Gegokt en verloren inderdaad, da's waar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Mukkus Wrote:Ik vind het wel opvallend dat je in de belangrijkste wedstrijd van het jaar, gaat lopen gokken met een (onbekende) andere tactiek.

Da's een beetje hetzelfde als Jeremy Wotherspoon op de olympische 500 meter gaat zeggen: "Vandaag ga ik het eens proberen op kunstschaatsen....."

Gegokt en verloren inderdaad, da's waar.

Omdat we met onze gewone tactiek 2x 0-0 hebben gespeeld tegen een human.
En de 1e wedstrijd tegen TRL had ik verkloot met 4 verdedigers.

En misschien moet Jeremy het idd proberen op kunstschaatsen. Misschien dat hij dan wel eens goud gaat winnen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
Het was jammer. Baal dat ik niet goed gespeeld heb, maar dnek ook dat t een beetje ligt aan 2 aanvallende middenvelders. jammer dat de gok niet goed heeft uitgepakt, volgende keer beter.
The great old Ludwig von...
Reply
#15
Adder Wrote:En misschien moet Jeremy het idd proberen op kunstschaatsen. Misschien dat hij dan wel eens goud gaat winnen.

Mwoah, aangezien hij nu het WR heeft staan met 34,03, zal ie daar weinig aan hoeven te veranderen.

Dat wou ik dus ook stellen voor FC CT, jullie waren goed bezig de laatste weken, waarom dat dan die aanpak rigoreus gaan wijzigen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
omdat die wedstrijden tegen bots waren? op een gelukkige nipte 1-0 overwinning tegen older na hebben we geen wedstrijd gewonnen tegen een goed team.
Reply
#17
Klopt, maar in de wedstrijden tegen de botteams scoren jullie wel (veel) meer dan de andere human teams. Dat betekent dat het aanvallend wel goed staat bij FC CT.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
tja ik blijf die wedstrijden tegen botteams nietszeggend vinden. Al helemaal als vergelijkingsmateriaal tegen de echte teams.

Tegen botteams moet je gewoon een opstelling zien te vinden waarmee je zo veel mogelijk scoort. Tegen de goeie teams een opstelling waarbij je scoort en ook nog eens vaker scoort dan de tegenstander. De kans is groot dat die tactiek heel anders is. Ik zou het raar vinden als dezelfde tactiek gebruikt werd. Dat zou mijns inziens betekenen dat je geen optimale tactiek gebruikt tegen botteams. (of andersom)
Reply
#19
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:En misschien moet Jeremy het idd proberen op kunstschaatsen. Misschien dat hij dan wel eens goud gaat winnen.

Mwoah, aangezien hij nu het WR heeft staan met 34,03, zal ie daar weinig aan hoeven te veranderen.

Dat wou ik dus ook stellen voor FC CT, jullie waren goed bezig de laatste weken, waarom dat dan die aanpak rigoreus gaan wijzigen?

Totaal off topic, maar Jeremy was een paar jaar geleden ook onverslaanbaar, totdat de Olympische spelen begon......
vooral een mentale kwestie bij de beste man.

Wijzigen, omdat TRL beter is en ik ze zo probeerde te verrassen. Met de gewone tactiek konden we niet eens winnen van Excelsior en die wordt opgevreten door de rest.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#20
Was een paar dagen weg. dus nu maar een reply. Jammer van de nederlaag. We waren kansloos. Je ziet in deze wedstrijd wel dat het hebben van een FR en FL voor veel meer tactische dreiging zorgt. Veel meer opties voor de coach. En de kans dat de tegenstander (zoals wij deden) moet gaan gokken is veel groter. Want je moet op veel meer anticiperen.

@Adder. Kan je Finn aan het trainen van techniek krijgen? Want hij veroorzaakt veel te veel kansen tegen, doordat hij geen bal onder controlle kan krijgen (wedstrijdverslag). Vindt het niet erg dat ik veel reddingen kan verrichten. Maar wil ook erg graag winnen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#21
Forever Wrote:Was een paar dagen weg. dus nu maar een reply. Jammer van de nederlaag. We waren kansloos. Je ziet in deze wedstrijd wel dat het hebben van een FR en FL voor veel meer tactische dreiging zorgt. Veel meer opties voor de coach. En de kans dat de tegenstander (zoals wij deden) moet gaan gokken is veel groter. Want je moet op veel meer anticiperen.

@Adder. Kan je Finn aan het trainen van techniek krijgen? Want hij veroorzaakt veel te veel kansen tegen, doordat hij geen bal onder controlle kan krijgen (wedstrijdverslag). Vindt het niet erg dat ik veel reddingen kan verrichten. Maar wil ook erg graag winnen.

Hopelijk leest Finn het zelf ook, maar ik stuur hem wel een bericht.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#22
Icon_cry
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply


Forum Jump: