The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010 Zuid Afrika
#61
Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:Het zijn geen topploegen uit de categorie Portugal-Frankrijk, maar ook geen 'walk-overs' zoals Noord-Korea of Nieuw Zeeland.

Ik vind het toch wel een stevige poule waarin Nedelrand zit. Tweede ronde halen zit er wel in, maar het kon nog weleens lastiger worden dan iedereen denkt.

Na de poules van de afgelopen 2 eindrondes ben ik allang blij :razz:

Je bedoelt die twee poules van waaruit wij ons twee keer met gemak geplaatst hebben?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#62
Bumme Wrote:
Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:Het zijn geen topploegen uit de categorie Portugal-Frankrijk, maar ook geen 'walk-overs' zoals Noord-Korea of Nieuw Zeeland.

Ik vind het toch wel een stevige poule waarin Nedelrand zit. Tweede ronde halen zit er wel in, maar het kon nog weleens lastiger worden dan iedereen denkt.

Na de poules van de afgelopen 2 eindrondes ben ik allang blij :razz:

Je bedoelt die twee poules van waaruit wij ons twee keer met gemak geplaatst hebben?

Ja, om vervolgens te moeten constateren dat we (tegen al die zware tegenstanders in het begin) al ons kruit hebben verschoten, waarna we er direct uitlagen... Doe mij "redelijk rustig opbouwen", daarna alsnog pieken. WK '98 hadden we ook een zwakke poule, daarna Joegoslavië, dan Argentinië. Pakte prima uit!
Reply
#63
Ik heb nog altijd bepaalde gedachtes naar de wK's in Italië en Amerika, die waren zo makkelijk dat we wel kampioen moesten worden en beide keren met de hakken over de sloot.
Wereldkampioen worden we toch niet, daarvoor zijn we te weinig een toernooiploeg. Eerste ronde door, hoe dan ook, tweede ronde lastig en in de derde ronde een te pakken tegenstander en we gaan genadeloos onderuit. Zo'n EK2008-scenario.

Mijn geld staat al op Brazilië, volgens een zeer logische redenatie......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#64
De poules waarvan ik vindt dat alle 4 de teams een redelijke kans hebben om door te gaan zijn D en E. De groepshoofden zijn favoriet voor de groepswinst, maar die andere drie kunnen allemaal 2e worden. In B moet Zuid-Korea heel veel (scheidsrechters)geluk hebben om door te gaan en voor de rest zit er in alle poules wel een hele zwakker broeder die 'op zeker' 4e wordt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#65
Gerben Zonderland Wrote:De poules waarvan ik vindt dat alle 4 de teams een redelijke kans hebben om door te gaan zijn D en E. De groepshoofden zijn favoriet voor de groepswinst, maar die andere drie kunnen allemaal 2e worden. In B moet Zuid-Korea heel veel (scheidsrechters)geluk hebben om door te gaan en voor de rest zit er in alle poules wel een hele zwakker broeder die 'op zeker' 4e wordt.

ik vindt?
Reply
#66
Moker! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:De poules waarvan ik vindt dat alle 4 de teams een redelijke kans hebben om door te gaan zijn D en E. De groepshoofden zijn favoriet voor de groepswinst, maar die andere drie kunnen allemaal 2e worden. In B moet Zuid-Korea heel veel (scheidsrechters)geluk hebben om door te gaan en voor de rest zit er in alle poules wel een hele zwakker broeder die 'op zeker' 4e wordt.

ik vindt?

:lol: Lekker GZ, daar gaat je stokpaardje "ik maak nooit taalfouten", en je wordt ook nog eens verbeterd door een medelander! En niet lullen dat het een tikfout was, de d zit niet naast de t op het toetsenbord.
Reply
#67
Mukkus Wrote:Ik heb nog altijd bepaalde gedachtes naar de wK's in Italië en Amerika, die waren zo makkelijk dat we wel kampioen moesten worden en beide keren met de hakken over de sloot.
Wereldkampioen worden we toch niet, daarvoor zijn we te weinig een toernooiploeg. Eerste ronde door, hoe dan ook, tweede ronde lastig en in de derde ronde een te pakken tegenstander en we gaan genadeloos onderuit. Zo'n EK2008-scenario.

Mijn geld staat al op Brazilië, volgens een zeer logische redenatie......



Ja, het is een nieuw continent, dus Brazilië........maar
Het is er winter en het is gewoon Europese tijd, dus twijfel bij mij.
Afrikaans land? nee
Spanje? nee
Ik zie Nederland niet kampioen worden, maar heeft wel een link met Z. Afrika.....

Voor mij is Brazilië ook favoriet, maar Duitsland en Argentinië zijn voor mij ook serieuze gegadigden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#68
Flixieluv Wrote:
Moker! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:De poules waarvan ik vindt dat alle 4 de teams een redelijke kans hebben om door te gaan zijn D en E. De groepshoofden zijn favoriet voor de groepswinst, maar die andere drie kunnen allemaal 2e worden. In B moet Zuid-Korea heel veel (scheidsrechters)geluk hebben om door te gaan en voor de rest zit er in alle poules wel een hele zwakker broeder die 'op zeker' 4e wordt.

ik vindt?

:lol: Lekker GZ, daar gaat je stokpaardje "ik maak nooit taalfouten", en je wordt ook nog eens verbeterd door een medelander! En niet lullen dat het een tikfout was, de d zit niet naast de t op het toetsenbord.

Ik heb helemaal nog nooit gezegd dat ik nooit taalfouten maak en ik heb bij de taalfouten die ik af en toe maak ook nog nooit gezegd dat het een tikfout was, dus je hoon is lachwekkend. En kom maar eens met een post van de afgelopen, pak em beet, 3 jaar waarin ik iets suggereer waaruit zou blijken dat ik dit als 'stokpaardje' heb.
En ter 'verdediging': ik had het stukje 4 keer opnieuw getikt en blijkbaar ergens vindt laten staan, zonder te kijken of het grammaticaal nog klopte. Shit happens.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#69
Flixieluv Wrote:
Moker! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:De poules waarvan ik vindt dat alle 4 de teams een redelijke kans hebben om door te gaan zijn D en E. De groepshoofden zijn favoriet voor de groepswinst, maar die andere drie kunnen allemaal 2e worden. In B moet Zuid-Korea heel veel (scheidsrechters)geluk hebben om door te gaan en voor de rest zit er in alle poules wel een hele zwakker broeder die 'op zeker' 4e wordt.

ik vindt?

:lol: Lekker GZ, daar gaat je stokpaardje "ik maak nooit taalfouten", en je wordt ook nog eens verbeterd door een medelander! En niet lullen dat het een tikfout was, de d zit niet naast de t op het toetsenbord.

wat heeft dat "medelander" daar nou weer mee te maken dan?
Reply
#70
Moker! Wrote:
Flixieluv Wrote:
Moker! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:De poules waarvan ik vindt dat alle 4 de teams een redelijke kans hebben om door te gaan zijn D en E. De groepshoofden zijn favoriet voor de groepswinst, maar die andere drie kunnen allemaal 2e worden. In B moet Zuid-Korea heel veel (scheidsrechters)geluk hebben om door te gaan en voor de rest zit er in alle poules wel een hele zwakker broeder die 'op zeker' 4e wordt.

ik vindt?

:lol: Lekker GZ, daar gaat je stokpaardje "ik maak nooit taalfouten", en je wordt ook nog eens verbeterd door een medelander! En niet lullen dat het een tikfout was, de d zit niet naast de t op het toetsenbord.

wat heeft dat "medelander" daar nou weer mee te maken dan?

OK ok sorry, was met :wink: bedoeld...
Reply
#71
Adder Wrote:Ja, het is een nieuw continent.

WK in Europa -> Europees land wereldkampioen
WK buiten Europa -> Zuidamerikaans land wereldkampioen.
(Op 1x na: Brazilië wereldkampioen op het WK van 1958 in Zweden.)

Hiervan uitgaande zijn er imo maar 2 kandidaten: Argentinië en Brazilië en dan schat ik Brazilië hoger in.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#72
Flixieluv Wrote:OK ok sorry, was met :wink: bedoeld...

Dan vind ik het nog steeds kinderachtige cq. misplaatste opmerking.....
Reply
#73
Moker! Wrote:
Flixieluv Wrote:OK ok sorry, was met :wink: bedoeld...

Dan vind ik het nog steeds een kinderachtige c.q. misplaatste opmerking.....

Bij nader inzien is de opmerking idd misplaatst, mijn excuses. Was in ieder geval niet kwaad bedoeld. OSmile :wink:
Reply
#74
Flixieluv Wrote:
Moker! Wrote:
Flixieluv Wrote:OK ok sorry, was met :wink: bedoeld...

Dan vind ik het nog steeds een kinderachtige c.q. misplaatste opmerking.....

Bij nader inzien is de opmerking idd misplaatst, mijn excuses. Was in ieder geval niet kwaad bedoeld. OSmile :wink:

Jij laat je snel overhalen door een tweede generatie allochtoon. Je kon wel een functie bij de draaikonten van de PvdA hebben.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Mukkus Wrote:
Flixieluv Wrote:
Moker! Wrote:
Flixieluv Wrote:OK ok sorry, was met :wink: bedoeld...

Dan vind ik het nog steeds een kinderachtige c.q. misplaatste opmerking.....

Bij nader inzien is de opmerking idd misplaatst, mijn excuses. Was in ieder geval niet kwaad bedoeld. OSmile :wink:

PvdA

Kappen met schelden en kwetsen! :razz:
Reply
#76
Quote:Cruijff: 'Derde plaats op WK hoogst haalbare'
07/12/2009 13:29

Gezien de stand op de FIFA-ranglijst, de derde plaats, is het brons voor Oranje komende zomer op het WK het hoogst haalbare, stelt Johan Cruijff in zijn column in De Telegraaf.

In zijn analyse geeft Cruijff aan dat het bereiken van de kwartfinale na de groepsduels met Denemarken, Japan en Kameroen geen onoverkomelijk probleem hoeft te zijn. 'Maar goed, je gaat dus naar Zuid-Afrika om wereldkampioen te worden en dus moet in de kwartfinale de winnaar uit de groep Spanje of Brazilië worden uitgeschakeld', kijkt de voormalig topvoetballer verder vooruit.

'Dat kan, als je daarvoor jezelf goed in het toernooi hebt gespeeld, maar je staat dan wel tegen de huidige nummer één en twee van de wereld', vervolgt Cruijff. 'Gezien de huidige situatie is de derde plaats dus eigenlijk het hoogst haalbare. Je moet nu verder kijken, dan kijk je dus automatisch richting 2018, als Nederland en België samen het WK hopen te organiseren.'

In zijn column geeft Cruijff aan steeds meer heil te zien in de kandidatuur van Nederland voor het WK 2018. 'Op dit moment steun ik het bid wel, maar met een bepaalde reserve. Wat dat betreft heb ik in het verleden mijn lessen geleerd. Maar met iemand als Ruud Gullit wil ik samen met Guus Hiddink, Marco van Basten en andere sporttoppers wel proberen een sterk front te vormen.'

Ehm, als je in de kwartfinale NIET van Spanje of Brazilië zou kunnen winnen is de kwartfinale het hoogst haalbare en als je WEL van ze wint heb je OF de nummer 1 OF de nummer 2 uitgeschakeld, dus dan zou zilver het hoogst haalbare zijn, volgens de logica van Cruijff. Toch? En waarom zou je naar 2018 moeten kijken? Er is toch ook nog een WK in 2014? Of doen we dan niet mee?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#77
Quote:Bert van Marwijk kan op het WK in Zuid-Afrika geen beroep doen op doelman Edwin van der Sar. "Ik ga niet mee naar het WK,'' zegt de keeper vrijdag aan het Algemeen Dagblad. "Na de wedstrijd tegen Noorwegen heb ik mijn besluit genomen. Daarbij wil ik het laten. Ik wil het nog één keer bevestigen: ik ga niet mee.''
Van der Sar droeg op 15 oktober 2008 voor het laatst het Oranje-tricot in de WK-kwalificatiewedstrijd bij Noorwegen (0-1). De doelman van Manchester United was na het EK 2008 in Zwitserland en Oostenrijk gestopt, maar maakte vanwege blessures van Maarten Stekelenburg en Henk Timmer een kortstondige rentree.
Dat is Van der Sar niet nog eens van plan. "Maarten Stekelenburg moet nu de kar trekken.'' Michel Vorm (FC Utrecht) en Piet Velthuizen (Vitesse) zullen naar alle waarschijnlijkheid als tweede en derde doelman meegaan naar het WK in Zuid-Afrika. Van der Sar (39) is met 130 interlands recordinternational.
Mijn gras is groener
Reply
#78
Dat was te verwachten maar wel heel erg jammer.
Met alle respect maar Stekelenburg is in mijn ogen nog altijd geen topkeeper. Vorm en Velthuizen zijn veels te wisselvallig. Op dit moment zijn er geen topkeepers meer van Nederlandse bodem behalve de oude garde (vd Sar, Boschker, Van Dijk, alhoewel van Dijk en Boschker natuurlijk niet te vergelijken zijn met Sarrie).
Of komt Krul binnenkort de selectie binnenwandelen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#79
Marshall Wrote:Dat was te verwachten maar wel heel erg jammer.
Met alle respect maar Stekelenburg is in mijn ogen nog altijd geen topkeeper. Vorm en Velthuizen zijn veels te wisselvallig. Op dit moment zijn er geen topkeepers meer van Nederlandse bodem behalve de oude garde (vd Sar, Boschker, Van Dijk, alhoewel van Dijk en Boschker natuurlijk niet te vergelijken zijn met Sarrie).
Of komt Krul binnenkort de selectie binnenwandelen?

Over het algemeen zijn er maar weinig keepers van echt topniveau. Ook de landen met echte topkeepers (Italie, Tsjecie en Spanje) hebben geen adequate vervangers. Wat dat betreft hoort Stekelenburg tot een grijze middenmoot, qua niveau en leeftijd is het wel de best beschikbare keeper voor het nederlands elftal. Keept Krul nu al bij Newcastle of is hij daar nog steeds 2e keeper?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#80
Harper is nog altijd 1e keeper, Krul heeft een aantal wedstrijden gekeept/ingevallen maar wil eigenlijk niet al te lang nog als 2e keeper aan de bak.
Ik vermoed dat ie dit seizoen uitmaakt bij Necastle en dan of opteert voor het laatste half jaartje huur of Newcastle overtuigd van een verkoop omdat ie anders toch weg zal gaan.
Ik denk dat menig Nederlandse club of subtopper in het buitenland Krul wel wil contracteren.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#81
dus toch.....

Hiddink kiest voor WK-deelname met Ivoorkust
22/02/2010 20:30

Als alles volgens plan gaat zal Guus Hiddink de komende zomer zijn opwachting maken als bondscoach van Ivoorkust. De Olifanten van aanvoerder Didier Drogba spelen in Zuid-Afrika in de poulefase onder meer tegen Brazilië en Portugal.

Desondanks heeft Ivoorkust de voorkeur van de Achterhoeker boven Noord-Korea en Nigeria. Deze twee landen wilden ook graag met de Nederlander in zee tijdens het komende WK-toernooi.

Vooralsnog is Hiddink echter nog steeds bondscoach van Rusland. Deze week is hij weer in Moskou. Daar bereidt hij zich met zijn equipe voor op de wedstrijd in en tegen Hongarije.

Tijdens zijn verblijf hoopt Hiddink ook de laatste plooien met de bond glad te strijken. De nieuwe bondspreses Sergei Fursenko heeft zich vooralsnog op het standpunt gesteld dat Hiddink zijn contract dat tot na het WK loopt gewoon uit moet dienen.
The great old Ludwig von...
Reply
#82
Hoop dat die Russen woord houden, uitdienen dat contract en van de zomer een lekker trainingskampje in de Oeral organiseren voor de gehele selectie. Pak hem beet 3 weken Oeral zou wel eens voldoende zijn voor de Russen om het volgende EK wel te halen.
Reply
#83
Ik begrijp dit toch minder van Guus. Uiteraard was het geld dat ie bij voorgaande landen kon verdienen de hoofdzaak en dat zal nu bij Ivoorkust weer zo zijn maar toch... ik vind het niks voor Guus om zo in te stappen zonder nog echt iets op te kunnen bouwen. Met Z-Korea etc begon ie allemaal 2 jaar ofzo voor een toernooi en doordat hij zo goed is kon ie zulke landen ook echt naar een hoger niveau tillen. imo kan ie nu alleen wat kleine dingen veranderen en dan is het al zo ver en zal ie er verder weinig aan kunnen doen.

Enige voordeel dat ie wel heeft is denk ik dat ie meteen volledig geaccepteerd zal worden aangezien Drogba waarschijnlijk wel even in die groep verteld wat voor wereldcoach het is en dat hij respect moet krijgen van iedereen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#84
harry_bierdop Wrote:Enige voordeel dat ie wel heeft is denk ik dat ie meteen volledig geaccepteerd zal worden aangezien Drogba waarschijnlijk wel even in die groep verteld wat voor wereldcoach het is

dat zal die groep nog niet weten denk je? het is afrika, maar de meesten hebben daar ook tv hoor. :razz:
Reply
#85
http://www.bigbrotherafrica.com/

=D> Undecided
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#86
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Enige voordeel dat ie wel heeft is denk ik dat ie meteen volledig geaccepteerd zal worden aangezien Drogba waarschijnlijk wel even in die groep verteld wat voor wereldcoach het is

dat zal die groep nog niet weten denk je? het is afrika, maar de meesten hebben daar ook tv hoor. :razz:

Dat zal best allemaal maar in die culturen werkt dat meestal toch net ff anders. Ze weten vast wel wie Hiddink is en wat ie gepresteerd heeft maar als King Kong nr 6 ineens reserve Godzilla 14 wordt dan is daar toch net iets vaker (als bij ons) de wereld te klein. Als iemand met de status als Drogba (in Ivoorkust hoger in status als Guus H. uut de achterhoek :wink: ) aangeeft etc etc etc dan worden dingen toch makkelijker geaccepteerd en kan hij zonder problemen nog het één en ander sleutelen (lees verbeteren) aan het groepsproces wat imo altijd het sterke punt van Guus is geweest en wat eigenlijk ook het maximale is wat hij op zo'n korte termijn nog kan doen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#87
Marshall Wrote:http://www.bigbrotherafrica.com/

=D> Undecided


Schitterende tv.

Een huis met een paar Hutu's, Toetsi's, wat extremistische moslims en christenen uit Nigeria, paar somaliërs en wat lichtgetinte mensen met noord afrikaans uiterlijk.

Sensatie gegarandeerd.
Reply
#88
harry_bierdop Wrote:
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Enige voordeel dat ie wel heeft is denk ik dat ie meteen volledig geaccepteerd zal worden aangezien Drogba waarschijnlijk wel even in die groep verteld wat voor wereldcoach het is

dat zal die groep nog niet weten denk je? het is afrika, maar de meesten hebben daar ook tv hoor. :razz:

Dat zal best allemaal maar in die culturen werkt dat meestal toch net ff anders. Ze weten vast wel wie Hiddink is en wat ie gepresteerd heeft maar als King Kong nr 6 ineens reserve Godzilla 14 wordt dan is daar toch net iets vaker (als bij ons) de wereld te klein. Als iemand met de status als Drogba (in Ivoorkust hoger in status als Guus H. uut de achterhoek :wink: ) aangeeft etc etc etc dan worden dingen toch makkelijker geaccepteerd en kan hij zonder problemen nog het één en ander sleutelen (lees verbeteren) aan het groepsproces wat imo altijd het sterke punt van Guus is geweest en wat eigenlijk ook het maximale is wat hij op zo'n korte termijn nog kan doen.

Jij hebt gevoetbalt in Afrika tijdens je vreemdelingenlegioenperiode ofzo? :negerwaf:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#89
Marshall Wrote:
harry_bierdop Wrote:
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Enige voordeel dat ie wel heeft is denk ik dat ie meteen volledig geaccepteerd zal worden aangezien Drogba waarschijnlijk wel even in die groep verteld wat voor wereldcoach het is

dat zal die groep nog niet weten denk je? het is afrika, maar de meesten hebben daar ook tv hoor. :razz:

Dat zal best allemaal maar in die culturen werkt dat meestal toch net ff anders. Ze weten vast wel wie Hiddink is en wat ie gepresteerd heeft maar als King Kong nr 6 ineens reserve Godzilla 14 wordt dan is daar toch net iets vaker (als bij ons) de wereld te klein. Als iemand met de status als Drogba (in Ivoorkust hoger in status als Guus H. uut de achterhoek :wink: ) aangeeft etc etc etc dan worden dingen toch makkelijker geaccepteerd en kan hij zonder problemen nog het één en ander sleutelen (lees verbeteren) aan het groepsproces wat imo altijd het sterke punt van Guus is geweest en wat eigenlijk ook het maximale is wat hij op zo'n korte termijn nog kan doen.

Jij hebt gevoetbalt in Afrika tijdens je vreemdelingenlegioenperiode ofzo? :negerwaf:



--> GERBEN <--
Reply


Forum Jump: