The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SC Heerenveen - CSKA Moskou
#1
Dat is nog eens leuk voor Petter Hansson en Lasse Nilsson.Ze kunnen donderdag tegen CSKA Moskou de scheidsrechter in hun eigen taal uitschelden. Het is een Zweed, dus.
De scheidsrechter heet Martin Ingvarsson en komt dus uit Zweden. Dat laatse geldt ook voor zijn assistenten Peter Ekström en Frederik Nilsson. De naam van de vierde official is Miro Ukalovic klinkt niet echt Zweeds, maar hij komt toch ook echt uit Scandinavië.

Is dit nou een voordeel of een nadeel met Hansson als aanvoerder?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
0-3
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Een voordeel natuurlijk, net als dat FC Twente in het voordeel zou zijn als Nederland scheidsrechters gaat uitwisselen met Duitsland ipv met België.
Reply
#4
Mukkus Wrote:Miro Ukalovic klinkt niet echt Zweeds, maar hij komt toch ook echt uit Scandinavië.

Z'n ouders zaten destijds in dezelfde truck als de ouders van Zlatan
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
2-2 2x huntelaar 2x love
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#6
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Miro Ukalovic klinkt niet echt Zweeds, maar hij komt toch ook echt uit Scandinavië.

Z'n ouders zaten destijds in dezelfde truck als de ouders van Zlatan

Vlak achter de familie Selakovic.

Hansson kan in zijn eigen taal rustig en beheerst dingen uitleggen aan de scheids, die russen gaan ropen, schreeuwen en gebaren maken om die scheids iets duidelijk te maken. Dat lijkt me een voordeel.

Vorig jaar kreeg Radomski overigens geel tijdesn een EC-wedstrijd. De scheidsrechter was destijds een pool. Die gele kaart kreeg hij voor herhaaldelijk klagen......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
1-1 [-o<
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#8
FC Wageningen Wrote:1-1 [-o<

Bidden voor een 1-1? Bid dan ajb voor een 2-1.... :razz:
Reply
#9
Naar alle waarschijnlijkheid geen Petter Hansson.....
Reden: de egel is nog steeds niet ontploft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Handig dat de scheids je taal spreekt, vindt ook Jestrofiets...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#11
EJR Wrote:Handig dat de scheids je taal spreekt, vindt ook Jestrofiets...

:lol:
Toch zie ik Hansson, mocht ie spelen, niet aan voor iemand die gekleurde spelers van de tegenpartij op die manier onheus gaat bejegenen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Misschien is Sissoko wel een hoeren/moederneukende neger, weet die scheids veel...
Reply
#13
Oei, geen Hansson bij Heerenveen, dat scheelt toch wel een boel!
Reply
#14
Mukkus hier? Ja, Mukkus hier......godver.

Kom thuis uit mijn werk en Mukkus voelde zich: Dead
Kaartje maar weggeven aan een goede vriend.

:letitallout:

On topic: De eerste 20 minuten gaat het best aardig.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Dat waren de zenuwen natuurlijk..... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#16
Nepsupporter !!! :wink:
Reply
#17
ik ben bang dat Heerenveen dit niet gaat redden.....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#18
Saartje Wrote:ik ben bang dat Heerenveen dit niet gaat redden.....

Mietje....echte kerels kennen geen angst.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Mukkus Wrote:On topic: De eerste 20 minuten gaat het best aardig.

Een paar speldeprikjes van de Russen, maar echt dreigend en beter zijn ze niet. Hopelijk versiert Huntelaar in de 2e helft nog een paar vrije trappen. Daar zie ik op dit moment het enige gevaar van Heerenveen, want voetballend komen ze er niet echt uit. Zoals Foppe zonet ook zei gaat het voornamelijk via Meneer Nilsson over de linkerkant....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#20
Gerben Zonderland Wrote:Zoals Foppe zonet ook zei gaat het voornamelijk via Meneer Nilsson over de linkerkant....

Is ook logisch, want Yildirim speelt als een drol. Mijn God, wat is die gast ingezakt sinds vorig seizoen. Tegen Ajax speelde ie ook drama en werd hij terecht gewisseld. Als Ugur zo blijft voetballen zie ik 'm het eind vd wedstrijd weer niet halen.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#21
Mukkus Wrote:
Saartje Wrote:ik ben bang dat Heerenveen dit niet gaat redden.....

Mietje....echte kerels kennen geen angst.

Joehoe......
[we zullen zien...]
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#22
Lance Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Zoals Foppe zonet ook zei gaat het voornamelijk via Meneer Nilsson over de linkerkant....

Is ook logisch, want Yildirim speelt als een drol. Mijn God, wat is die gast ingezakt sinds vorig seizoen. Tegen Ajax speelde ie ook drama en werd hij terecht gewisseld. Als Ugur zo blijft voetballen zie ik 'm het eind vd wedstrijd weer niet halen.

Correct gezien. Bruggink er nu in voor Yildirim.

Nu die Samaras er in gekomen is, is H'veen ineens een stuk gevaarlijker. Ik vind Bosvelt tot nu toe terecht door de commentator de hemel in geprezen. Paultje in Oranje! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
:letitallout: :letitallout: :letitallout: Wissel die Bruggink meteen maar weer. Wat een mega-kans!

Edit: en das twee keer! Die had ook wel in de bovenhoek gemogen!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#24
Mukkus Wrote:Mukkus hier? Ja, Mukkus hier......godver.

Kom thuis uit mijn werk en Mukkus voelde zich: Dead
Kaartje maar weggeven aan een goede vriend.

:letitallout:

On topic: De eerste 20 minuten gaat het best aardig.

Niet liegen Muk!

Je bent een Angsthaas en gevlucht of je hebt een stadionverbod opgelopen, ouwe hooli :wink:

Twee aanhoudingen na geweld rond Heerenveen-CSKA
Uitgegeven op vrijdag 04 november 2005 om 10:50:51

(Novum) - Twee Russische supporters van CSKA Moskou zijn donderdagavond aangehouden voor de wedstrijd van hun club tegen SC Heerenveen. Voor en na de wedstrijd waren er incidenten tussen verschillende supportersgroepen.

Een groep van tien tot vijftien Russen viel omstreeks 19.00 uur tot tweemaal toe de thuishaven van de supporters van Heerenveen aan, een café op de Oude Koemarkt. Daarbij vielen klappen, werden ruiten vernield en werd vuurwerk afgestoken. De twee Russen werden later bij het Abe Lenstra-stadion gearresteerd. Tijdens de wedstrijd, die eindigde in een 0-0 gelijkspel, bleef het vervolgens rustig tussen de supportersgroepen.

De tweehonderd Russische fans werden na afloop uit voorzorg langer in het stadion gehouden. Na de wedstrijd werd het op het treinstation weer onrustig. Enkele Friese supporters probeerden de Russen met stenen te bekogelen. De politie kon tijdig tussenbeide komen.

---

Zie je het al voor je:
Doemt er ineens een groep voor je op (hele harde kern van Heerenveen, 5 man incl leider Mukkus), plunderend door de straten, slopen wat ze slopen kunnen. HEERENVEEN HOOLIGANS :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#25
Ja, godver. Naast die verbouwde kroeg (genaamd: De Hoeksteen) staat de 'uitgaanssnackbar' van Heerenveen inclusief automatique. Ook die snackbar is aardig onder handen genomen.

Gelukkig is die automatique nog intact!

Harry Bierdop Wrote:Enkele Friese supporters probeerden de Russen met stenen te bekogelen.
Dat waren 3 Heerenveners van Palestijnse komaf.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: