The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CSKA Moskou - PSV
#1
Wouters vreest voor een omgeploegd veld na 30 min. Ik dacht dat ze daar op kunstgras speelden? Icon_question

http://teletekst.nos.nl/?807-01
Reply
#2
Ze spelen in een ander stadion omdat er niet op kunstgras gespeeld mag worden ofzo geloof ik. Een snel omgeploegd veld maakt scoren moeilijk en een 0-0 zou prima zijn, maar toch denk ik dat dat in het nadeel van PSV zal zijn omdat al die vlieggewichtjes op het middenveld hun techniek dan niet goed kwijt kunnen terwijl die Russische knoesten door hun kracht wel raad weten met een knollenveld.
Reply
#3
Idd gewoon gras....

Ik denk dat we daar geen kans maken en dat we compleet afgetroefd gaan worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
idd 4-0
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Ik denk 2-0
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
ik denk dat het meevalt!

dus.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#7
wie is de beste keus om erin te zetten van CSKA? Verdediger of toch Carvalho, Jo of Vagner?
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#8
ANTI Wrote:wie is de beste keus om erin te zetten van CSKA? Verdediger of toch Carvalho, Jo of Vagner?

Geen van allen, gewoon de Koef! Hakkuh









[-o<
Reply
#9
ANTI Wrote:wie is de beste keus om erin te zetten van CSKA? Verdediger of toch Carvalho, Jo of Vagner?

De goedkoopste
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
De Russen zullen op volle oorlogssterkte aantreden en flink gaan aanvallen. Derhalve zullen die laffe brabanders vast wel een frommelgoaltje maken. Een CSKA spits dus.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#11
Vergeet de tv niet om 18.10 al aan te zetten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Opstelling PSV:
Gomes, Alcides, Marcellis, Salcido, Zonneveld, Rajkovic, Méndez, Afellay, Bakkal, Farfán, Lazovic.

---
Rajkovic kan ik wel inkomen.. speelde ijzersterk tegen AZ en is met zijn postuur prima in staat die Jo en andere bonkige kerels van CSKA te bespelen. Verder zal Zonneveld wel als middenvelder spelen. Wouters gokt dus blijkbaar op de creativiteit van Afellay ipv de controle Culina (wilde maar met 1 van de 2 starten omdat ze beiden lang niet gespeeld hebben). Kromkamp is niks in de CL dit jaar, dus voor Alcides is ergens ook wel iets te zeggen maar ik vind het erg dom dat hij niet met een vaste 11 gaat werken maar het elke week omgooit. Zo geef je de ploeg geen zekerheden en vertrouwen.. het zal weer onwennig ogen vrees ik. Het kan goed uitpakken deze opstelling, maar ik vind het dus zeer gewaagd.. als het misgaat zal Wouters de pispaal zijn.

----------------Gomes
-Alcides-Marcellis-Salcido-Rajkovic
--Mendez-----Bakkal-----Zonneveld
----------------Afellay
---------Farfan---------Lazovic

lijkt mij?!

EDIT: zie nu dat Jo niet eens speelt bij Moskou, dan snap ik Rajkovic alweer wat minder. Prima indruk op me gemaakt, maar waarom nu voor de leeuwen gooien ipv van het weekend tegen Excelsior?
Reply
#13
Geen Vagner, geen JO, zelfs niet op de bank, volgens UEFA.com :roll:
edit: en geen Carvalho...
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#14
de nieuwe Wrote:Geen Vagner, geen JO, zelfs niet op de bank, volgens UEFA.com :roll:

Klopt, blessé. Hun 3e gevaarlijke spits, Daniel Carvalho, was hersteld van een blessure maar is er ook weer niet bij ivm pijntjes.
Reply
#15
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:Geen Vagner, geen JO, zelfs niet op de bank, volgens UEFA.com :roll:

Klopt, blessé. Hun 3e gevaarlijke spits, Daniel Carvalho, was hersteld van een blessure maar is er ook weer niet bij ivm pijntjes.

Volgens mij niet blesse, maar ruzie in de tent
Make tea, not war
Reply
#16
Riekki Wrote:
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:Geen Vagner, geen JO, zelfs niet op de bank, volgens UEFA.com :roll:

Klopt, blessé. Hun 3e gevaarlijke spits, Daniel Carvalho, was hersteld van een blessure maar is er ook weer niet bij ivm pijntjes.

Volgens mij niet blesse, maar ruzie in de tent

Hoor het Hiddink net ook zeggen.. op psv.nl stond lichte blessures, maar ruzie lijkt me idd logischer.
Reply
#17
Hup PSV dan maar ;-)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#18
Transferperikelen hoor ik zojuist op sport 1

1-1 met 2 eigen doelpunten dan maar :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#19
Wat een veld cry
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#20
0-1

Slimme duw van Lazovic, maar goal had ook zomaar afgekeurd kunnen worden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#21
ANTI Wrote:wie is de beste keus om erin te zetten van CSKA? Verdediger of toch Carvalho, Jo of Vagner?

Deze post is nu toch wel geinig :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
Wat een geluk dat die drie Brazilianen voorin niet meedoen... Scheelt alles. Nu hopen dat we die voorsprong vast kunnen houden, maar je weet natuurlijk nooit met dat veld.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#23
:letitallout:
o met mn cappie
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#24
Lamme Lennie Wrote:
ANTI Wrote:wie is de beste keus om erin te zetten van CSKA? Verdediger of toch Carvalho, Jo of Vagner?

Deze post is nu toch wel geinig :wink:

Deze vind ik geiniger:

Voyou Wrote:
ANTI Wrote:wie is de beste keus om erin te zetten van CSKA? Verdediger of toch Carvalho, Jo of Vagner?

Geen van allen Hakkuh

:razz: :wink:
Reply
#25
Worden meer mensen moe van die eeuwige herhalingen van niks terwijl het spel echt allang weer verder is gegaan? Dead
Reply
#26
sinds wanneer komt Marcellis uit Venlo #-o
Make tea, not war
Reply
#27
PSV gefeliciteerd! =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#28
Ekslem Wrote:Wat een geluk dat die drie Brazilianen voorin niet meedoen... Scheelt alles.
Precies, dat CSKA is niet veel zonder die drie. Met een van die drie hadden ze er zeker een gemaakt, nu was het telkens net niet. Maar boeiuh, mooi resultaat =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

Nou hup Fener.. :roll:
Reply
#30
Riekki Wrote:sinds wanneer komt Marcellis uit Venlo #-o

Sinds april '88? Horst.. Venlo.. allemaal 1 pot nat toch? :razz:
Reply


Forum Jump: