The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Thun - AFC Ajax
#1
Ajax heeft vertrouwen in goed resultaat

Amsterdam, 31 oktober 2005
Ajax reist maandagmiddag met een goed gevoel af naar Zwitserland waar de tweede ontmoeting met FC Thun op het programma staat. Het eerste duel werd door Ajax met 2-0 gewonnen. De ploeg moet het echter stellen zonder Hatem Trabelsi, die niet fit genoeg is bevonden.

Danny Blind had maandag voor vertrek naar Zwitserland niet veel tijd nodig om zijn ideeën omtrent de wedstrijd uiteen te zetten. ,,We moeten uit de komende twee wedstrijden, FC Thun uit en Sparta Praag thuis vier punten zien te halen", deelde de trainer mee. ,,Dat moet voldoende zijn om de volgende ronde te bereiken. Maar we gaan ook woensdag voor de winst. Het seizoen is echter niet voorbij als we niet mochten winnen van Thun."
Blind moet Hatem Trabelsi thuis laten omdat de rechtsback te veel hinder ondervindt van een hamstringblessure. Steven Pienaar kampt met dezelfde klachten, maar hij is wel mee. Net als Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro (enkel). Edgar Manucharyan en Angelos Charisteas kunnen de reis vanwege blessureproblemen nog niet maken. In tegenstelling tot de wedstrijd van afgelopen vrijdag maken Juanfran, Julien Escudé en Wesley Sneijder wél deel uit van de groep die maandagmiddag in het vliegtuig stapt.

Onder hen keeper, Maarten Stekelenburg. Hij reist met vertrouwen naar Zwitserland. ,,We voetballen goed, we weten waaraan het ligt dat we de wedstrijden niet winnen. Ik verwacht dat Thun hetzelfde speelt als in Amsterdam. Omdat we thuis met 2-0 wonnen, gaan we er vanuit dat we daar ook drie punten halen. De kwaliteiten van FC Thun liggen in de omschakeling. Het is aan ons om hun counter eruit te halen."

In de vier wedstrijden die hij tot nu toe speelde, hoefde Stekelenburg alleen tegen PSV een tegendoelpunt toe te staan. ,,En dat was een penalty, dus daar kon ik weinig aan doen. Verder heb ik eigenlijk in al die vier duels weinig ballen gehad. Dat Thun dit weekeinde met 6-1 heeft verloren kan zowel positief als negatief zijn. Het kan namelijk ook een extra motivatie zijn om het tegen ons recht te zetten."

Voordat de spelers de bus in stapten richting Schiphol, gooide Urby Emanuelson er nog een voorspelling uit. ,,Het wordt 2-1", riep hij snel. Om er voor de zekerheid nog even aan toe te voegen, ,,voor Ajax, hè!"
Reply
#2
0-0
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#3
Balthazar Wrote:0-0

http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...php?t=5297
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
1-0 (voor Thun)

Ajax kan niet scoren. En Thun mazzelt weer net als tegen Praag
Reply
#5
1-3
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
0-2 2 x Annanas
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#7
Het wordt weer armoe troef... 0-0 Sad
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
als ze de 0 maar houden
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#9
0-0.

Zelfs als ze drie weken achterelkaar zouden spelen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
1-2 :8:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#11
tietuh Wrote:als ze de 0 maar houden

Inderdaad, als Thun de 0 maar houdt :lol:
Reply
#12
1-4.
Reply
#13
Fabian Wrote:1-4.

Dat denk ik dus ook...
Reply
#14
BIERTEAM.NET Wrote:
Fabian Wrote:1-4.

Dat denk ik dus ook...

:lol: :lol:

Gaat Danny ze er zelf inschieten vanavond?
Veel suc6 vanavond.
Reply
#15
Fabian Wrote:1-4.

Moet je niet naar t stadion? :roll:

Ik hoop een moeizamen 1-2 maar kan zomaar andersom zijn als Lustrinelli deze keer wel scherp is, vorige x kreeg ie ook wat leuke kansjes.
Reply
#16
Nee Peet, doordat ik nieuw werk heb, had ik geen vrije dagen meer over na Kenia.
Met wat gezever wel nog 3 dagen 'gekregen' voor Arsenal en Heerenveen uit...
Reply
#17
Fabian Wrote:Nee Peet, doordat ik nieuw werk heb, had ik geen vrije dagen meer over na Kenia.
Met wat gezever wel nog 3 dagen 'gekregen' voor Arsenal en Heerenveen uit...

Kijk, dat is een goede reden. Kun je het ook van andere begrijpen als ze door omstandigheden een x niet naar hun club kunnen gaan kijken?
Reply
#18
Peter, teletekstsupporter en gloryhunter numero uno!
Reply
#19
Dugarry Wrote:Peter, teletekstsupporter en gloryhunter numero uno!

Wordt het voor jou niet eens tijd dit forum in te ruilen voor het forum van Playboy of een of ander sexboekje?
Reply
#20
Waren die dr maar.... Sad :cry: Sad
Reply
#21
Heren val Peter nu toch niet zo aan!
Ik bewonder het juist van hem dat hij, ondanks zijn drukke werkzaamheden binnen de Jostiband, zo nu en dan nog tijd heeft om zijn favoriete voetbalclub aan te moedigen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#22
=D> =D> =D> =D>

Lekker Bum!! :lol:

Ik blijf nog steeds bij m'n 1-4, Ajax komt helemaal los... :!:
Reply
#23
2-1... 2x Lustrinelli en 1x Wesley
Reply
#24
Fabian Wrote:Ik blijf nog steeds bij m'n 1-4, Ajax komt helemaal los... :!:
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#25
Op je knietjes met je gezicht naar het zuidoosten :!: En omhoog die reet!!
:razz: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#26
Ik vind dat ajaks vandaag op papier met de sterkste opstelling speelt, dus fc Thun mag geen probleem zijn...
Bangkok resident.
Reply
#27
yo....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#28
0-1 Sneijder!

[EB-mode]Die heb ik! :razz: [/EB-mode]
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#29
wat een dramatische wedstrijd zeg
Reply
#30
Genomico Wrote:2-1... 2x Lustrinelli en 1x Wesley

Nou, eentje dus nog...
Reply


Forum Jump: