The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
#1
Beetje vroeg, maar vindt het toch wel opvallend dat Nalbandian achter Federer favoriet is voor de AO van 2008.

Australian Open (Melbourne/AUS) - Mannen, Wereld
Outright Winner 2008 - 23:00

Toernooiwinnaar


Roger Federer (SUI) 1.50
David Nalbandian (ARG) 5.50

Rafael Nadal (ESP) 6.75
Novak Djokovic (SRB) 7.50

David Ferrer (ESP) 15.00
Andy Roddick (USA) 15.00

Andy Murray (GBR) 17.00
Nikolay Davydenko (RUS) 22.00

Tomas Berdych (CZE) 30.00
James Blake (USA) 30.00

Richard Gasquet (FRA) 30.00
Marcos Baghdatis (CYP) 35.00

Lleyton Hewitt (AUS) 45.00
Fernando Gonzalez (CHI) 50.00

Marat Safin (RUS) 50.00
Guillermo Canas (ARG) 50.00

Tommy Robredo (ESP) 100.00
Ivo Karlovic (CRO) 100.00

Juan Ignacio Chela (ARG) 100.00
Juan Carlos Ferrero (ESP) 110.00

Stanislas Wawrinka (SUI) 110.00
Mikhail Youzhny (RUS) 110.00

Tommy Haas (GER) 125.00
Gael Monfils (FRA) 140.00

Radek Stepanek (CZE) 140.00
Phillip Kohlschreiber (GER) 140.00

Nicolas Kiefer (GER) 150.00
Paul-Henri Mathieu (FRA) 150.00

Fernando Verdasco (ESP) 150.00
Carlos Moya (ESP) 150.00

Ivan Ljubicic (CRO) 150.00
Feliciano Lopez (ESP) 150.00

Mardy Fish (USA) 150.00
Robin Soderling (SWE) 150.00

Sebastien Grosjean (FRA) 150.00
Nicolas Almagro (ESP) 150.00

Igor Andreev (RUS) 150.00
Dmitry Tursunov (RUS) 160.00

Juan Marin Del Potro (ARG) 175.00
Thomas Johansson (SWE) 240.00

Jose Acasuso (ARG) 250.00
Agustin Calleri (ARG) 250.00

Jo-Wilfried Tsonga (FRA) 280.00
Nicolas Mahut (FRA) 300.00

Arnaud Clement (FRA) 300.00
Michael Berrer (GER) 300.00

Andreas Seppi (ITA) 300.00
Gilles Simon (FRA) 350.00

Janko Tipsarevic (SRB) 350.00
Filippo Volandri (ITA) 400.00

Ernests Gulbis (LAT) 400.00
Jurgen Melzer (AUT) 400.00

Juan Monaco (ARG) 400.00
Florian Mayer (GER) 400.00

Olivier Rochus (BEL) 400.00
Stefan Koubek (AUT) 400.00

Fabrice Santoro (FRA) 400.00
Potito Starace (ITA) 450.00

Hyung-Taik Lee (KOR) 500.00
Jonas Bjorkman (SWE) 500.00

Sam Querrey (USA) 500.00
Albert Montanes (ESP) 600.00

Oscar Hernandez (ESP) 800.00
Werner Eschauer (AUT) 800.00
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Ik vind het niet opvallend, maar ben het er ook niet echt mee eens. Vind Djoko en eigenlijk Ferrer nog wel iets meer favoriet, maar het ontloopt elkaar niet veel. Zoals gebruikelijk Federer dik favoriet en daarachter een flinke groep.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Zullen we ook alvast een topic openen voor Wimbledon?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#4
Tripplexxx Wrote:Zullen we ook alvast een topic openen voor Wimbledon?

We moeten toch ergens over lullen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Tripplexxx Wrote:Zullen we ook alvast een topic openen voor Wimbledon?

Lees het dan niet zou ik zeggen. Er wordt vast wel ergens een challenger gespeeld denk ik, vertel daar dan wat over. Dat is wel een beetje jouw terrein en is een stuk interessanter dan dit soort reacties.
Reply
#6
Overdune Wrote:
Tripplexxx Wrote:Zullen we ook alvast een topic openen voor Wimbledon?

Lees het dan niet zou ik zeggen. Er wordt vast wel ergens een challenger gespeeld denk ik, vertel daar dan wat over. Dat is wel een beetje jouw terrein en is een stuk interessanter dan dit soort reacties.
(hehe) =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
buurs Wrote:Beetje vroeg, maar vindt het toch wel opvallend dat Nalbandian achter Federer favoriet is voor de AO van 2008.

Australian Open (Melbourne/AUS) - Mannen, Wereld
Outright Winner 2008 - 23:00

Toernooiwinnaar


Roger Federer (SUI) 1.50
David Nalbandian (ARG) 5.50

Ik vind het ook opvallend dat Nalbandian achter Federer favoriet is...

Ik zou het eerder Roger achter David verwachten :wink:
Reply
#8
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Beetje vroeg, maar vindt het toch wel opvallend dat Nalbandian achter Federer favoriet is voor de AO van 2008.

Australian Open (Melbourne/AUS) - Mannen, Wereld
Outright Winner 2008 - 23:00

Toernooiwinnaar


Roger Federer (SUI) 1.50
David Nalbandian (ARG) 5.50

Ik vind het ook opvallend dat Nalbandian achter Federer favoriet is...

Ik zou het eerder Roger achter David verwachten :wink:

precies :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
De organisatie heeft een nieuwe heat policy: op het moment dat er vanwege de hitte geen partijen meer begonnen worden, hoeft bij partijen die al bezig zijn alleen de set afgemaakt te worden. Dit in tegenstelling tot voorgaande jaren, waarin de partij in z'n geheel afgemaakt moest worden en spelers soms nog 3 uur in de hitte stonden.

http://www.foxsports.com.au/story/0,8659...16,00.html
Reply
#10
dat is toch juist de australian open...wat een onzin
Reply
#11
kooltje Wrote:dat is toch juist de australian open...wat een onzin

cool! we zetten jou in 40 graden en laten je ff 5 uur op topniveau tennissen. Kijken hoe jij je dan voelt de volgende dag
Reply
#12
inderdaad niet top...maar dat was wel juist mooi om te zien die slopende gevechten. Denk aan Baghdatis als laatste voorbeeld.
Dan maar een extra drinkpauze..of een half minuutje langere pauze tussen de games.
Reply
#13
jongen kom op denk je echt dat dat gaat helpen? het gaat om de gezondheid van de spelers hier en dat red je gewoon niet met een half minuutje langere pauze. We zien de afgelopen jaren steeds voetballers dood zien neervallen met hartaanvallen en jij wilt ze slopende gevechten laten hebben? die gevechten zijn even mooi bij 25/30 graden hoor.
Reply
#14
Quote:Canas, Johansson to Miss Australian Open
© ATP
Argentine Guillermo Canas (pictured) and Swede Joachim Johansson will both miss next month's Australian Open in Melbourne. Canas, who made the biggest jump of any player into the year-end 2007 Top 20, is suffering from left wrist tendinitis. Johansson is concerned about a lack of match practice resulting from a six-week illness.

Canas, 30, will not have surgery but will wear a cast for at least two months, raising doubts about his fitness for the first week of the Latin America swing, which begins January 28 in Vina del Mar.

In 2000 Canas missed three months with a left-wrist injury and he also suffered right-wrist injuries in 2002 and 2003.

In 2007 Canas climbed from No. 143 to No. 15 in the year-end South African Airways ATP Rankings. He defeated Roger Federer in back-to-back tournaments in Indian Wells and Miami, where he reached the final. The 30-year-old Buenos Aires native won his seventh career ATP title in Costa do Sauipe and was runner-up in Miami and Barcelona.

Johansson, who reached a career-high ranking of No. 9 in 2005, played just three events in 2007 due to a right shoulder injury. After January he played just one Davis Cup match and one tournament, withdrawing from the second round of Stockholm due to illness.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Jammer, anders zou de complete top 100 aanwezig geweest zijn. Maar er zullen er nog wel meer afvallen gok ik.
Reply
#16
Is ergens wel gunstig voor Haase, die nu 114 staat. Hoeveel worden er rechtsreeks toegelaten, 104 of zo?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
104 Direct acceptance (evt 103 etc door protected rankings)
8 Wildcards
16 Qualifiers
--
128
Reply
#18
http://www.nusport.nl/20071218/tennis/ph...entree-uit

Zou stoppen geen beter plan zijn voor em?
Reply
#19
Eerste ronde kwalificatie:

Haase (1, ATP 103) - Go Soeda (Jap, ATP 212)
Huta Galung (ATP 201)- Jamie Baker (GB, ATP 217)
Middelkoop (ATP 242) - Michael Ryderstadt (Zwe, ATP 240)

Haase en Huta Galung moeten dit kunnen winnen natuurlijk en hopelijk trekt Middelkoop z'n goede vorm van eind 2007 door, dan heeft ook hij een goede kans.
Reply
#20
Monfils afgemeld voor de AOpen, dus 1 LL spot alvast. Goed nieuws voor Haase aangezien hij top 4 is. Nu maar zorgen dat hij iig 2 rondjes overleeft.
Reply
#21
Elikian Wrote:Monfils afgemeld voor de AOpen, dus 1 LL spot alvast. Goed nieuws voor Haase aangezien hij top 4 is. Nu maar zorgen dat hij iig 2 rondjes overleeft.

Hoe werkt dit precies bij de AO? Ik zou zeggen dat hij zeker is van de hoofdtabel als hij twee rondjes wint, aangezien hij als eerste geplaatst is. Maar er wordt zeker weer geloot?
Reply
#22
Ja, dat was eerst zo, toen weer teruggedraaid toen weer niet .... en nu weet ik het niet meer Big Grin
Zou ik het ATP rulebook even op na moeten slaan.
Reply
#23
Ik heb dit gevonden:

Quote:.. The Lucky Losers shall be selected on the basis of their position on the South African Airways ATP Ranking (Singles) List (Entry Protection is not considered) used for the determination of qualifying seeding; that is, the Lucky Loser with the highest Entry Ranking position shall be the first inserted into the main draw and so forth. ..

Haase is als eerste geplaatst en heeft dus de hoogste ranking lijkt me. Dan moet hij minimaal twee rondjes winnen en zit hij in het hoofdschema.
Reply
#24
Overdune Wrote:Eerste ronde kwalificatie:

Haase (1, ATP 103) - Go Soeda (Jap, ATP 212)
Huta Galung (ATP 201)- Jamie Baker (GB, ATP 217)
Middelkoop (ATP 242) - Michael Ryderstadt (Zwe, ATP 240)

Haase en Huta Galung moeten dit kunnen winnen natuurlijk en hopelijk trekt Middelkoop z'n goede vorm van eind 2007 door, dan heeft ook hij een goede kans.

Ik had dit van teletekst, maar die zitten er naast:

Huta Galung - Phillip King (USA, ATP 310)
Middelkoop - Paolo Lorenzi (ITA, ATP 284)

Haase wel gewoon tegen Soeda.
Reply
#25
Huta Galung pakt de 1e set met 6-4 =D>

Haase wint met 6-2 7-5 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
en huta pakt de tweede met 7-5..uitstekend

verder pakt bogdanovic ginepri met 6-3 6-1
Reply
#27
Hup Holland!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Middelkoop leidt met 6-2 3-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
buurs Wrote:Middelkoop leidt met 6-2 3-3
dat staat er nou al een hele tijd
Reply
#30
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Middelkoop leidt met 6-2 3-3
dat staat er nou al een hele tijd

dat wist ik niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: