The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai
#91
Stel dat Nadal in de poule ongeslagen blijft en de finale haalt. 60 punten uit de poulefase, + 40 punten voor de gewonnen semi. 100 punten dus. Die resterende 50 punten moet je met losse overwinninkjes her en der wel binnen kunnen harken. toch?
Roofmagic
Reply
#92
1 Davydenko,Nikolay €2175 Verkoop
2 Gaudio,Gaston €1725 Verkoop
3 Agassi,Andre €2640 Verkoop
4 Ljubicic,Ivan €1430 Verkoop
5 Nadal,Rafael €4475 Verkoop
€12445

kan.
Roofmagic
Reply
#93
Als je nadal neemt ipv federer hou je precies 2500 euro over om die 50 punten te halen zoals jij dat schetst. Daar kan je 1 speler voor kopen en nog niet eens Agassi. Ljubicic/Nalbi halen er in een poule met Federer waarschijnlijk maar 40 of 20 voor de verliezer van de onderlinge ontmoeting. Gaudio en Davy zie ik er sowieso niet toe in staat. Word lastig. En het staat natuurlijk nog niet vast dat Federer zeker 150 punten pakt en nadal zeker 100.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Vast staat natuurlijk niks. Maar wil je nog wat op de ranglijst, dan denk ik dat je het moet aandurevn om Federer links te laten liggen. Het gros zal hem echt wel nemen.
Roofmagic
Reply
#95
Daar twijfel ik juist over. Misschien moet ik juist niet het team nemen dat ik het beste acht. grote kans dat valk en tampie er dan ook zo over denken. maar probeer er maar eens achter te komen hoe zij er over denken.
Velen zullen federer een groot risico vinden, maar misschien is ie juist in dit deelnemersveld wel een zekerheid voor 150 of misschien 130 punten. wint ie het toernooi niet ben je idd kansloos met hem in je team.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
merijn s aalbers Wrote:1 Davydenko,Nikolay €2175 Verkoop
2 Gaudio,Gaston €1725 Verkoop
3 Agassi,Andre €2640 Verkoop
4 Ljubicic,Ivan €1430 Verkoop
5 Nadal,Rafael €4475 Verkoop
€12445

kan.

Alle 4 de spelers uit poule B dus. 120 punten tezamen voor deze 4 in de poule. Dat staat vast. Wat Agassi en Nadal nog halen daarna komt hier bij. Zal voor eentje 0 pnt zijn denk ik, de ander mss 40.. Ook de punten van Ljubo komen hier bij. Waarschijnlijk 3 vd 4 halve finalisten. niet zo'n slechte optie.

De meeste opties komen volgens mijn verwachtingen uit rond de 200-250 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Post die loting even, want ik krijg die site niet open.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Federer, Coria, Ljubicic, Nalbandian.

Nadal, Agassi, Davydenko, Gaudio.

Wat vind je ervan Ad?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Het lijkt mij heel duidelijk wie er doorgaan: Federer (1), Ljubicic (2), Nadal (1) en Agassi (2). Maar die kun je natuurlijk niet allemaal nemen. Ik denk dat Ljubicic van Nadal kan winnen in de halve en dat Agassi weinig kans heeft tegen Federer. Behalve als Agassi ineens eerste wordt in die poule. Maar dan nog denk ik dat Ljubicic van Agassi kan winnen. Dus Federer en Ivan lijken mij zekerheidjes.
Dan heb je nog 4095 over, waarmee je mijns inziens het beste Davydenko en Nalbandian kunt kopen. Met Nalbandian weet je het maar nooit en als Davydenko fit is wint ie sowieso van Gaudio en wellicht ook nog wel van Nadal of Agassi zonder wedstrijdritme.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik weet nog niet zo zeker of Agassi wel 2e in de poule gaat worden. Ik geef Davydenko een grote kans...
Reply
Ik ben echt heel benieuwd hoe het nu met die schouderblessure van Davy zit. In Moskou verloor ie daardoor van Bracciali en in Parijs verloor ie van Stepanek door een blessure, weet niet of dat ook door die schouder was. Hoorde iets over een polsblessure. Uberhaupt is ie erg blessuregevoelig. Ik ga er even iets over opzoeken.

Maar sowieso, je hebt het gezien bij Agassi op de US Open, als hij zich ergens op richt dan kan ie tot grote hoogtes stijgen.
Reply
Ik vind het trouwens belachelijk dat de waardes van de spelers niet
bijgewerkt zijn. Federer was hierdoor een stuk goedkoper geworden en Ljubicic duurder.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoe voelt dat nu Buurs, die druk op je schouders? Ben je er al uit?
Roofmagic
Reply
merijn s aalbers Wrote:Hoe voelt dat nu Buurs, die druk op je schouders? Ben je er al uit?

Tja, ik moet minimaal hetzelfde puntenaantal halen als Cor.
Het gevaar is dat je je teveel laat beinvloeden door anderen en dat je er teveel en te lang over nadenkt.

De druk ga ik waarschijnlijk pas zaterdag voelen, aangezien mijn team dan definitief moet zijn :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ik ben er nog niet uit en of dat ooit zal gebeuren... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jij kan gewoon het team maken waarvan jij denkt dat die spelers de meeste punten pakken. ik denk juist dat achtervolgers als ik meer rekening (moeten) houden met andere. Ik wil niet hetzelfde team als tampie en valk bijv. Cor en Arco willen niet hetzelfde team als jou.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat kun jij ook doen lijkt mij. De gedachtegang van Tampie zal waarschijnlijk anders zijn dan die van jouw, dus je moet voor jouw gevoel het beste team maken. Mocht je twijfelen tussen bijvoorbeeld Nalbandian en Davydenko of Agassi neem je de minst waarschijnlijke. Daarmee kun jij nog een gokje wagen.

En jij hebt niks te verliezen. Jij kunt alleen nog stijgen :wink:
Ik kan alleen nog maar verliezen :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Volgens SD

Quote:20 per ronde wedstrijd, +40 voor de 1/2 finale en +50 voor winst

Houdt dit in dat een plaatsje in de halve finale en finale niets oplevert, behalve als je die wedstrijd wint (resp. 40 en 50 punten)?
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
jeps. helemaal goed. vond het ook weer dom geformuleerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:jeps. helemaal goed. vond het ook weer dom geformuleerd.

Dat is dan een tegenvaller.

[delete]Hier stond lulkoek[/delete]
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik denk dat je hierover korter hoeft na te denken dan over een gemiddelde week met drie toernooien. Maar de bealngen zijn groter, dat begrijp ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik meen dat Ad het er laatst over had maar is die deadline deze week aankomende zaterdag om 1 uur?? heb hier verder niks over zien staan. hoe kom je hier bij Ad?

En wanneer word bekend wie tegen wie begint? Als Federer begint met Ljubo en Nalbi krijgt ie het nog zwaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Op tennismanager.nl, bij Game Info.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie het staan Ad. Bedankt. Nooit op die pagina gekeken. Word spannend. Denk dat ik vrijdag m'n team maar definitief maak, je weet nooit hoe het gaat met dat sluiten van die database op een ander tijdstip. Mits er zaterdag niemand meer afzegd natuurlijk. Federer eruit voor Puerta zal wel schokkend zijn. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mag ik hieruit opmaken dat je Federer in je concept-team hebt staan?
Roofmagic
Reply
Ik strooi graag mensen zout in de ogen. :8: Maar zo was de opmerking niet bedoeld hoor. zou dat jammer vinden. zorgt alleen maar voor minder diversiteit in de teams. Ik voel dat er komende week nog dingen gaan gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoe levensvatbaar is mijn teamvariant bovenaan deze pagina?
Roofmagic
Reply
merijn s aalbers Wrote:Hoe levensvatbaar is mijn teamvariant bovenaan deze pagina?

Kun je Gaudio vervangen door Nalbandian? Die zie ik eerder 20 punten pakken dan Gaudio of is ie te duur?
Reply
Ik vind het maar klote hoor. (heb het over MV)

Federer - Ljubi wordt de Finale :wink: . Dus die moet je eigelijk allebei hebben, dan blijft er niet veel over, Davy of André!

Coria,ljubi,Agassi,Davy en Gaudio/Nalbi lijkt me ook vrij kansloos!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik vind het maar klote hoor. (heb het over MV)

Federer - Ljubi wordt de Finale :wink: . Dus die moet je eigelijk allebei hebben, dan blijft er niet veel over, Davy of André!

Coria,ljubi,Agassi,Davy en Gaudio/Nalbi lijkt me ook vrij kansloos!

Je neemt gewoon de 4 halve finalisten Ljubicic, Nalbandian, Nadal en Davydenko/Agassi. Dan heb je de maximale score op 40 puntjes na, namelijk 330.

De keus is dus alleen Davydenko of Agassi (als het budget dat toe laat).
Reply


Forum Jump: