The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik vind het maar klote hoor. (heb het over MV)

Federer - Ljubi wordt de Finale :wink: . Dus die moet je eigelijk allebei hebben, dan blijft er niet veel over, Davy of André!

Coria,ljubi,Agassi,Davy en Gaudio/Nalbi lijkt me ook vrij kansloos!

Je neemt gewoon de 4 halve finalisten Ljubicic, Nalbandian, Nadal en Davydenko/Agassi. Dan heb je de maximale score op 40 puntjes na, namelijk 330.

De keus is dus alleen Davydenko of Agassi (als het budget dat toe laat).

Naaah ik heb net, precies hetzelfde team gemaakt!!

Alleen is voor mij de keus niet zo moeilijk aangezien ik nog een kleine budgetachterstand heb.

Alleen denk ik niet dat dit 4 halve finalisten worden.

Ljubi en nalbi moeten samen 40 (mayme 60) + 20 punten opleveren. Nadal 60 en davy 40.

Ljubi wint van Nadal, Fedex van Davy en dan Ljubi van Fedex?

Hoe is eigelijk de puntentelling voor MV? Halve finale plek punten? Of alleen als je de halve finale wint punten?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik vind het maar klote hoor. (heb het over MV)

Federer - Ljubi wordt de Finale :wink: . Dus die moet je eigelijk allebei hebben, dan blijft er niet veel over, Davy of André!

Coria,ljubi,Agassi,Davy en Gaudio/Nalbi lijkt me ook vrij kansloos!

Je neemt gewoon de 4 halve finalisten Ljubicic, Nalbandian, Nadal en Davydenko/Agassi. Dan heb je de maximale score op 40 puntjes na, namelijk 330.

De keus is dus alleen Davydenko of Agassi (als het budget dat toe laat).

Zie jij niet iemand over het hoofd? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
harry_bierdop Wrote:
Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik vind het maar klote hoor. (heb het over MV)

Federer - Ljubi wordt de Finale :wink: . Dus die moet je eigelijk allebei hebben, dan blijft er niet veel over, Davy of André!

Coria,ljubi,Agassi,Davy en Gaudio/Nalbi lijkt me ook vrij kansloos!

Je neemt gewoon de 4 halve finalisten Ljubicic, Nalbandian, Nadal en Davydenko/Agassi. Dan heb je de maximale score op 40 puntjes na, namelijk 330.

De keus is dus alleen Davydenko of Agassi (als het budget dat toe laat).

Naaah ik heb net, precies hetzelfde team gemaakt!!

Alleen is voor mij de keus niet zo moeilijk aangezien ik nog een kleine budgetachterstand heb.

Alleen denk ik niet dat dit 4 halve finalisten worden.

Ljubi en nalbi moeten samen 40 (mayme 60) + 20 punten opleveren. Nadal 60 en davy 40.

Ljubi wint van Nadal, Fedex van Davy en dan Ljubi van Fedex?

Hoe is eigelijk de puntentelling voor MV? Halve finale plek punten? Of alleen als je de halve finale wint punten?

Alleen als je de halve finale wint, krijg je punten...

Ljubicic wint al zijn poulewedstijden: 60 pnt
Nalbandian wint 2 poulewedstrijden: 40 pnt
Nadal wint al zijn poulewedstrijden: 60 pnt
Davydenko/Agassi wint 2 poulewedstrijden: 40 pnt
Ljubicic wint halve finale: 40 pnt
Nadal wint halve finale: 40 pnt
Nadal wint finale: 50 pnt

Maakt 330 pnt. Misschien best optimistisch, want het kan natuurlijk best dat Ljubicic, Nalbandian en Federer allemaal 2 wedstrijden winnen (Ljubicic van Federer, Federer van Nalbandian, Nalbandian van Ljubicic) en dat daardoor Federer wordt uitgeschakeld. Dat maakt het puntentotaal op 310, maar daar kan ik dan wel mee leven :wink:
Reply
Federer in de poule eruit. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Federer in de poule eruit. Undecided

Daarvoor hoeft ie alleen maar van Ljubicic te verliezen... Kan best dus :Big Grin Of hij doet helemaal niet mee. Kan ook nog...
Reply
Lijkt me duidelijk dat de eindstand van de poules er zo uit komt te zien(bij 2 punten per overwinning):

Federer 3-6
Ljubicic 3-4
Nalbandian 3-2
Coria 3-0

Nadal 3-6
Agassi 3-4
Davydenko 3-2
Gaudio 3-0

Maar dit is ook niet belangrijk. het gaat er gewoon om of je voor het geld van Federer meer punten kan scoren met andere spelers dan met Federer zelf. Daar word ie volgende week beslist. Fedex gaat gewoon 150 punten pakken hoor. Zou niet weten waarom niet. [-(
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:Federer in de poule eruit. Undecided

Daarvoor hoeft ie alleen maar van Ljubicic te verliezen... Kan best dus :Big Grin Of hij doet helemaal niet mee. Kan ook nog...

De nr. 2 in de poule gaat ook door hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Genomico Wrote:
centre court Wrote:Federer in de poule eruit. Undecided

Daarvoor hoeft ie alleen maar van Ljubicic te verliezen... Kan best dus :Big Grin Of hij doet helemaal niet mee. Kan ook nog...

De nr. 2 in de poule gaat ook door hoor.

Ljubicic - Federer 2-0
Ljubicic - Nalbandian 1-2
Nalbandian - Federer 1-2

Maakt:
1. Ljubicic 40 pnt (onderling doelsaldo 3-2)
2. Nalbandian 40 pnt (3-3)
3. Federer 40 pnt (2-3)
4. Coria 0 pnt
Reply
En ik zie Ljubi inderdaad wel winnen van Federer als het best of 3 is!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
En straks hebben ze allemaal Federer in het team. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk echt dat Nadal en Ljubicic in staat zijn om een Federer zonder wedstrijdritme te verslaan. En dan is Federer wel een hele dure keus (bij MV-game, omdat je daar een iets beperkter budget hebt).
Reply
Absoluut waar. Maar zijn grootste belagers Nadal en Agassi hebben ook weinig tot geen wedstrijdritme, Ljubicic waarschijnlijk te veel. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De enkels en dubbels beginnen om en om vroeg of laat. Resp. 14 uur een 19 uur plaatselijke tijd.
Als mijn berekeningen kloppen dan beginnen de enkels dus om de dag om 7.00 uur en 12.00 uur Nederlandse tijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jullie denken echt te geringschattend over Federer. Wellicht gaat hij het moeilijk krijgen tegen Ljubicic, maar de rest pakt ie gewoon. Hij wordt gewoon echt fluitend kampioen. Wimbledon en de US Open bleek hij ook licht geblesseerd te zijn.

En waarom zou Nalbandian in godsnaam wel van Ljubicic winnen?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jullie denken echt te geringschattend over Federer. Wellicht gaat hij het moeilijk krijgen tegen Ljubicic, maar de rest pakt ie gewoon. Hij wordt gewoon echt fluitend kampioen. Wimbledon en de US Open bleek hij ook licht geblesseerd te zijn.

En waarom zou Nalbandian in godsnaam wel van Ljubicic winnen?!

Maar hij had voor Wimbledon en de US open wel al een aantal wedstrijden in de benen. En hij kon zich warm spelen in de eerste rondes.
Dat wordt nu lastiger.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Jullie denken echt te geringschattend over Federer. Wellicht gaat hij het moeilijk krijgen tegen Ljubicic, maar de rest pakt ie gewoon. Hij wordt gewoon echt fluitend kampioen. Wimbledon en de US Open bleek hij ook licht geblesseerd te zijn.

En waarom zou Nalbandian in godsnaam wel van Ljubicic winnen?!

Niet alles zo serieus nemen Ad...
Reply
Bij indoorwedstrijden ligt het tempo ook een stuk hoger. Als je gebroken wordt is de set bijna verloren. Hij mag dus weinig steekjes laten vallen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zullen Coria en Gaudio beide puntloos laatste worden? :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Zullen Coria en Gaudio beide puntloos laatste worden? :roll:

Denk 't wel, alhoewel als Coria het op zijn heupen heeft, kan hij misschien wel een potje pakken...
Reply
Gaudio lijkt me wel! Coria ziek nog wel winnen van Nalbi en heel evt op een goede dag ook wel van Ljubi. Daarvoor zal Ljubi coria wel moeten onderschatten door bijvoorbeeld in de partij ervoor van Fedex te winnen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
buurs Wrote:Bij indoorwedstrijden ligt het tempo ook een stuk hoger. Als je gebroken wordt is de set bijna verloren. Hij mag dus weinig steekjes laten vallen :wink:
Juist daarom blaast Federer iedereen eraf omdat ie gewoon een superieure techniek heeft. En dan heb je niet zoveel wedstrijdritme nodig.
Reply
Je kunt het van twee kanten bekijken... :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
coria of gaudio als ''opvuller'' is ook een lastige. beide waarschijnlijke de minste in de poule. coria is de betere speler maar ook in de zwaardere poule. gaudio heeft kansen tegen davy. coria wellicht tegen nalbi. Wel heeft coria een h2h van 3-1 tegen zowel nalbi als ljubo. Gaudio wint daarentegen vaker van Davydenko en Nadal dan ie er van verliest. Oftewel Coria en Gaudio in de halve finale! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar de statistiek kan het ook een keertje mis hebben :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jij staat met nog 1 toernooi te gaan boven aan dus we kunnen het best naar jou luisteren. :wink: Jij zegt alleen niks. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik vind het heel lastig....ik twijfel tussen 2 teams.
Beide met Federer :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nu maar hopen dat de bomgaarsjes niet stiekem meekijken... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
haha je kan niemand meer vertrouwen hier als t een beetje spannend word.

met federer zijn idd wel 2 opties denkbaar:

fedex, ljubo en agassi. 3vd4 halve finalisten maar 1450 euro over. :x
fedex, ljubo davy en gaudio. 1 speler meer als hierboven en budget beter besteed, maar waarschijnlijk minder punten.

In beide opties ljubo uiteraard. denk niet dat er een optie is zonder hem. de beste speler is ook de goedkoopste. raar maar waar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zal ook nog eens een teken van leven geven, maar ik ga verder niets zeggen over mijn inschattingen, want:

1 Ik weet het zelf ook nog niet.
2 Als ik het al wist zou ik het niet meedelen.

Wellicht kan ik cc wel inlichten over mijn team, omdat hij dan in ieder geval anders als mij kan spelen. Als ik dan onverhoopt hetzelfde heb als Andre Valk, dan kan cc op een andere manier nog naar die 4e plaats en dus dat prijzenpakket. Die gun ik cc meer als andre (want die ken ik niet).
Reply
buurs Wrote:nu maar hopen dat de bomgaarsjes niet stiekem meekijken... :8:

ik speel stiekem ook voor Cor en Arco. :-$
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: