The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Richard Bierbuik
#1
Hey man

Ik heb een verzoek. Indien we de Ere niet halen dit seizoen dan zou ik graag willen vertrekken omdat ik volgend seizoen toch echt in de ere wil spelen.

Ik hoop dat je dan ook ewl ene zeer mooi bedrag kan vangen aangezien ik bij jullie team toch veel aan het scoren ben geweest ook al was het tegen bots.



Ik wil eerst graag jullie mening lezen en evt. bedrag zien wat jullie willen.
Joep( als hij nog wilt) kunnen we 19-1-2008 pas weer inlijven.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
idd, en volgend seizoen met maar 2 volwaardige spitsen gaat niet werken denk ik
Reply
#4
Op zich oke, als we nog een moooi bedrag kunnen vangen, dan kunnen we in ieder geval een vervanger aantrekken. Zou dan wel de hoofdprijs vragen....
Misschien wil Depor weer terug dan?
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Na 1 seizoen al weer pleitte alleen omdat je niet ind e ere mag spelen
Je hebt er toch voor gekozen om voor een team uit te komen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Minstens het dubbele dan wat je ervoor betaald hebt.... komt zo'n wurgcontract goed uit of niet adder Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
Vind het wel zwakjes.
Weet niet of wij geld voor hem hebben neergelegd, maar op zijn minst het dubbele voor hem terug ontvangen en Depor weer bij de club halen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#8
Wat een prutser. Bij de eerste tegenslag meteen weg willen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#9
Box Brother Wrote:Minstens het dubbele dan wat je ervoor betaald hebt.... komt zo'n wurgcontract goed uit of niet adder Wink

Dubbele ..... tripple!! Geld willen we zien.
Insane life.
Reply
#10
fijn dat de helft van de reacties komt van spelers die niet eens (meer) bij FC CT spelen. ok, adder geeft niet aan dat ie om reacties van FC CT-ers vraagt, ik neem aan dat dat wel de insteek was..

als Bierbuik weg wil, dan vind ik dat dat binnen onze voorwaarden mogelijk moet zijn... en dan denk ik aan minimaal het dubbele van wat we betaald hebben.
Reply
#11
eigenlijk vind ik dat ie die voorwaarde kenbaar had moeten maken toen ie bij FC CT kwam spelen maar goed als hij weg wil moet ie weggaan.

Weet niet meer hoeveel we betaald hebben maar het dubbele lijkt me wat overdreven. ik zit meer in de trant van 1,5x te denken maar goed is wel afhankelijk van hoeveel we voor m betaald hebben.
Reply
#12
130.000 hebben we destijds betaald.
Reply
#13
T00L Wrote:fijn dat de helft van de reacties komt van spelers die niet eens (meer) bij FC CT spelen. ok, adder geeft niet aan dat ie om reacties van FC CT-ers vraagt, ik neem aan dat dat wel de insteek was..

als Bierbuik weg wil, dan vind ik dat dat binnen onze voorwaarden mogelijk moet zijn... en dan denk ik aan minimaal het dubbele van wat we betaald hebben.

Ik mag van jou danwel niet mijn mening geven, ook al heb ik gewoon het beste met CT voor.... maar ik zou de aankoopprijs van bierbuik, de aankoopprijs van van Segeren (of mag ie in januari gratis komen ??) en het betaalde loon/premies als minimum nemen. Dan spreek ik nog niet eens van een winstmarge en afkoop contract....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#14
Valt me wat tegen van hem.

Maar ja als het zijn intentie was om zo snel mogelijk de eredivisie te gaan halen dan had hij een ander contract moeten tekenen. Eentje met minder salaris en een vastgestelde transfersom er in. Maar hij koos voor meer salaris, denk ik. Dus nu zal er meer voor hem betaald moeten worden. Omdat wij natuurlijk niet voor die goals tegen de bots al dat geld hebben uitgeven.
Ben benieuwd of er een eredivisieploeg is die minimaal een 250.000 euro voor hem wil betalen. Want dat hebben we wel nodig als we een vervanger willen aantrekken en zijn salaris willen terugverdienen.
Daarnaast hebben we op dit moment echt het minimum aan spitsen in de selectie zitten. Geeneens vleugelspitsen. Dus ja het lijkt mij dat we hem beter aan zijn contract kunnen houden.
Reply
#15
Eerst zeker weten dat we een goede vervanger hebben en dan eventueel laten gaan...... (dus niet zoals Ajax en PSV het doorgaans doen).
Verder valt het mij ook tegen dat hij weg wil als we niet promoveren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
Ik kan in januari terugkomen, maar er hangt een prijskaartje van 250k aan me...
Als jullie in de tussentijd iemand anders vinden is dat geen probleem, blijf ik even in Polen chillen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Depor Wrote:Ik kan in januari terugkomen, maar er hangt een prijskaartje van 250k aan me...
Als jullie in de tussentijd iemand anders vinden is dat geen probleem, blijf ik even in Polen chillen.

Hoe duur is het om je contract af te kopen? Want dat kunnen we met extra salaris weer compenseren.
Reply
#18
250k....
Reply
#19
Mac Wrote:250k....
Dan weten we meteen de minimale vraagprijs.

Van mij mag hij weg dan.
What, me worry?
Reply
#20
scoort niet eens tegen eerste klassers in de belangrijke potten...niks in eredivisie te zoeken :lol:
als ie weg wil moet hij lekker gaan...veel geld voor vragen...minstens het dubbele...260 dus
Reply
#21
Depor Wrote:Ik kan in januari terugkomen, maar er hangt een prijskaartje van 250k aan me...
Als jullie in de tussentijd iemand anders vinden is dat geen probleem, blijf ik even in Polen chillen.

250k. vind ik wel veel voor Joep. Niet dat ik Depor niet terug wil. Maar om nou 250.000 te betalen voor een speler die we voor 75.000 verkocht hebben, dan voel ik me een beetje het lachertje van footstar.
Reply
#22
Forever Wrote:dan voel ik me een beetje het lachertje van footstar.

Dat zijn jullie toch al?

(sorry, inkopprtje....)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Ik dacht zelf ook aan 250-300k te vragen voor Bierbuik, als hij weg mag.
Ik ga me wel spoedig een beetje oriënteren bij reserve spitsen van de andere teams. Wil eigenlijk 2 spitsen er bij (als Bierbuik weg gaat).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Ik vind de reacties hier wel een beetje tegenvallen.

Ik heb in de eerste orienterende gesprekken met Adder toch duidelijk aangegeven wat mijn ambities zijn. Dat men hier onwetend over is, vind ik niet mijn schuld maar degene die maar halve feiten ventileert.

Voorals nog zijn mijn doelpunten afhanklijk van de voeding vanaf de rest van het team, dus ik denk dat menigeen de hand in eigen boezem moet steken wanneer men mijns persoon aanvalt.

Ik heb niets meer dan mijn best gedaan voor FC CT, ik heb zelfs mijn premies opgegeven. Desondanks is er weer een contract aangeboden van +1 extra jaar bovenop de eerste die ik heb getekend. Alleen omdat ik niet wilde dat de doelpunten gemaakt tegen de bots te zwaar zouden wegen op de uitgaven van de club.

Nu krijg ik dit over me heen?

Ik vind dat van weinig klasse getuigen. Sorry..ik ben erg teleurgesteld in sommige reacties hier.
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#25
M1GGY Wrote:Ik heb niets meer dan mijn best gedaan voor FC CT, ik heb zelfs mijn premies opgegeven. Desondanks is er weer een contract aangeboden van +1 extra jaar bovenop de eerste die ik heb getekend.

Dat had je dan niet moeten doen.....een contract tekenen. Volgens mij is FC CT niet een doorloophuis voor hanggroepjongeren.

"Heh, ik kijk maar weer eens verder, hier bevalt het me niet...."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
M1GGY Wrote:Ik vind de reacties hier wel een beetje tegenvallen.

Ik heb in de eerste orienterende gesprekken met Adder toch duidelijk aangegeven wat mijn ambities zijn. Dat men hier onwetend over is, vind ik niet mijn schuld maar degene die maar halve feiten ventileert.

Moet ik dan zeggen: "Jongens extra je best doen, want anders wil onze spits weg"? Ze doen al meer dan hun best, het is de coach die af en toe wat experimenteert.

Voorals nog zijn mijn doelpunten afhanklijk van de voeding vanaf de rest van het team, dus ik denk dat menigeen de hand in eigen boezem moet steken wanneer men mijns persoon aanvalt.

Verdedigers zijn veel te sterk in deze ME, dus ook hier kan de rest van het team niets aan doen.

Ik heb niets meer dan mijn best gedaan voor FC CT, ik heb zelfs mijn premies opgegeven. Desondanks is er weer een contract aangeboden van +1 extra jaar bovenop de eerste die ik heb getekend. Alleen omdat ik niet wilde dat de doelpunten gemaakt tegen de bots te zwaar zouden wegen op de uitgaven van de club.

Dat wist je niet, je kwam pas later er achter dat ik je een jaar heb laten bijtekenen.

Nu krijg ik dit over me heen?

Kon je verwachten, je zit bij een gezellig campingelftal :wink:

Ik vind dat van weinig klasse getuigen. Sorry..ik ben erg teleurgesteld in sommige reacties hier.


Ik vind het juist wel netjes. De meeste (ex) spelers zijn toch nog begaan met deze club. En misschien kan je je verplaatsen in hun dat zij weleens heel erg teleurgesteld zijn in jou.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#27
M1GGY Wrote:Ik vind de reacties hier wel een beetje tegenvallen.

Ik heb in de eerste orienterende gesprekken met Adder toch duidelijk aangegeven wat mijn ambities zijn. Dat men hier onwetend over is, vind ik niet mijn schuld maar degene die maar halve feiten ventileert.

Voorals nog zijn mijn doelpunten afhanklijk van de voeding vanaf de rest van het team, dus ik denk dat menigeen de hand in eigen boezem moet steken wanneer men mijns persoon aanvalt.

Ik heb niets meer dan mijn best gedaan voor FC CT, ik heb zelfs mijn premies opgegeven. Desondanks is er weer een contract aangeboden van +1 extra jaar bovenop de eerste die ik heb getekend. Alleen omdat ik niet wilde dat de doelpunten gemaakt tegen de bots te zwaar zouden wegen op de uitgaven van de club.

Nu krijg ik dit over me heen?

Ik vind dat van weinig klasse getuigen. Sorry..ik ben erg teleurgesteld in sommige reacties hier.

Mig, welke reacties bedoel je dan?
Ik vind t allemaal wel meevallen. Niet raar toch dat sommige mensen teleurgesteld zijn, maar volgens mij is de meerderheid voor, mits er maar een goed bedrag gevangen wordt. dat lijkt mij toch niet zo onterecht?
Er zijn weinig reacties waarin staat dat het spel erg tegenvalt, maar zelf geef je aan dat dit afhankelijk is van de toevoer van de rest van het team. Dat vind ik een reactie die niet echt positief is.
Ik denk dat iedereen teleurgesteld is dat promotie er (waarschijnlijk) niet in zit, maar met modder gooien heeft weinig zin.

Edit: He t topic nog ff goed doorgelezen en er is welgeteld 1 opmerking van Kooltje die iets over je productiviteit zegt. Voor de rest louter zakelijke reacties. Ik snap dus echt niet wat je zo tegenvalt aan de reacties, afgezien van het feit dat mensen teleurgesteld zijn en dit niet onder stoelen of banken schuiven...
The great old Ludwig von...
Reply
#28
en die opmerkingen van kooltje moet je sowieso niet al te serieus nemen...
Reply
#29
Als jij niet gekomen was, had de op dat moment in topvorm zijnde Joep Segeren nog bij FC CT gespeeld. Die had er dit seizoen net zoveel gemaakt als jij, daar ben ik van overtuigd. Gezien zijn techniek misschien zelfs wel meer. Een contract teken je met vol verstand. Als het dan een keertje tegenzit, ga je toch niet meteen weglopen? Dan moet je een contract voor 1 seizoen nemen met minder salaris. Ik heb 2 jaar getekend bij Inter maar omdat het zo bevalt inmiddels 3 jaar bijgetekend.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#30
M1GGY Wrote:Ik vind de reacties hier wel een beetje tegenvallen.

Ik heb in de eerste orienterende gesprekken met Adder toch duidelijk aangegeven wat mijn ambities zijn. Dat men hier onwetend over is, vind ik niet mijn schuld maar degene die maar halve feiten ventileert.

Voorals nog zijn mijn doelpunten afhanklijk van de voeding vanaf de rest van het team, dus ik denk dat menigeen de hand in eigen boezem moet steken wanneer men mijns persoon aanvalt.

Ik heb niets meer dan mijn best gedaan voor FC CT, ik heb zelfs mijn premies opgegeven. Desondanks is er weer een contract aangeboden van +1 extra jaar bovenop de eerste die ik heb getekend. Alleen omdat ik niet wilde dat de doelpunten gemaakt tegen de bots te zwaar zouden wegen op de uitgaven van de club.

Nu krijg ik dit over me heen?

Ik vind dat van weinig klasse getuigen. Sorry..ik ben erg teleurgesteld in sommige reacties hier.

Ik vind jouw actie juist van weinig klasse getuigen, het gaat een seizoen niet goed en je smeert hem weer terwijl je een contract hebt.
Tegen bot teams scoorde ik ook en dat je niet tegen human teams scoorde heeft niet alleen met de rest te maken. Je wint/verliest als team.
Als CT nu een nieuwe spits wil halen moeten ze om dezelfde klasse terug te halen diep in de buidel tasten en dus is het niet meer dan redelijk dat ze jou voor een mooie prijs willen verkopen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: