The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Welk team gaat naar de volgende ronde?
You do not have permission to vote in this poll.
Fenerbahce
95.24%
20 95.24%
PSV
4.76%
1 4.76%
Total 21 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Groep G
#1
Welke teams gaan naar de volgende ronde?
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#2
Moet je hier nog een poll voor maken? Dat worden de Turken natuurlijk..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#3
Jansoe Wrote:Moet je hier nog een poll voor maken? Dat worden de Turken natuurlijk..

Net als dat AZ 29 april wel even kampioen zo worden? Xtragaap4de

Als die Brazilianen van Moskou de kicksen weer onderbinden, Akinfeev en de gebroeders Berezoetski een goede dag hebben en die Turken met knikkende knieën het veld oplopen omdat ze voor het eerst de 2e ronde van de CL kunnen halen is een lullige 1-1 daar zomaar mogelijk. Zo goed was Fener in eigen huis tegen PSV ook al niet. Kleine kans misschien, maar hij is zeker groter dan die op 29 april.
Reply
#4
precies... Al schat ik Fenerbahce net iets hoger in dan AZ. Ik ga er ook vanuit dat de turken het redden. Wordt het weer gezellig bij mij in de buurt.
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#5
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Moet je hier nog een poll voor maken? Dat worden de Turken natuurlijk..

Net als dat AZ 29 april wel even kampioen zo worden? Xtragaap4de

Als die Brazilianen van Moskou de kicksen weer onderbinden, Akinfeev en de gebroeders Berezoetski een goede dag hebben en die Turken met knikkende knieën het veld oplopen omdat ze voor het eerst de 2e ronde van de CL kunnen halen is een lullige 1-1 daar zomaar mogelijk. Zo goed was Fener in eigen huis tegen PSV ook al niet. Kleine kans misschien, maar hij is zeker groter dan die op 29 april.
Maar dan moet PSV nog wel even van Inter winnen (hehe)

En daar zeg je zelf ook nog eens dit over:

Peter Wrote:Hoe groot schat je de kans dat PSV (een club die je continu afbrand) Inter (met tig sterren op de bank die hun kans willen grijpen) verslaat?

Je bent dus weer lekker bezig :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Moet je hier nog een poll voor maken? Dat worden de Turken natuurlijk..

Net als dat AZ 29 april wel even kampioen zo worden? Xtragaap4de

Als die Brazilianen van Moskou de kicksen weer onderbinden, Akinfeev en de gebroeders Berezoetski een goede dag hebben en die Turken met knikkende knieën het veld oplopen omdat ze voor het eerst de 2e ronde van de CL kunnen halen is een lullige 1-1 daar zomaar mogelijk. Zo goed was Fener in eigen huis tegen PSV ook al niet. Kleine kans misschien, maar hij is zeker groter dan die op 29 april.
Maar dan moet PSV nog wel even van Inter winnen (hehe)

En daar zeg je zelf ook nog eens dit over:

Peter Wrote:Hoe groot schat je de kans dat PSV (een club die je continu afbrand) Inter (met tig sterren op de bank die hun kans willen grijpen) verslaat?

Je bent dus weer lekker bezig :lol:

Verklaar je nader..

Ik post in dit topic (net als in dat andere) alleen maar dat er best een kansje is dat Fener het opeens laat liggen.. in Milaan waren ze kansloos, daarvoor tegen PSV ook zeer matig. De kans dat PSV Inter-B verslaat lijkt mij ook best aanwezig (al ist natuurlijk geen 90% kans ofzo, maar Inter zit in precies dezelfde situatie als waarin Oranje naar Wit-Rusland afreisde). Zoals ik in dat andere topic al aangaf: alles moet meezitten maar er is zeker een niet te verwaarlozen kansje van een (paar) procent. Weinig tegenstrijdigs lijkt me zo.


De quote die jij er hier bijhaalt slaat trouwens sowieso nergens op. Als je een post niet begrijpt moet je gewoon vragen wat iemand ermee bedoelt ipv hem verkeerd geinterpreteerd te hergebruiken. Voor jou info:
Die post was een reaktie op Mukkus; een man die PSV altijd afbrand, maar het nu opeens raar vind als iemand PSV maar 20% kans geeft tegen Inter. Ik vind het nogal tegenstrijdig als iemand die een club altijd afbrand opeens insinueert dat die club meer dan 20% kans zou hebben om een Europese topploeg als Inter (zelfs als stellen ze de B-keus mogelijk op) te verslaan. Ik had dan ook eerder verwacht dat Mukkus die 20%-kans schatting af zou doen als 'veel te optimistisch, het lukt die boertjes nooit Inter te verslaan' dan als 'dat is indekken'. Snappie t nou?
Reply
#7
Hoe groot acht JIJ de kans dan dat psv wint van Inter, Peter?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
Jansoe Wrote:Hoe groot acht JIJ de kans dan dat psv wint van Inter, Peter?

50%. denk niet dat een PSV dat er vast nog vol voor wil gaan in eigen huis met het publiek erachter zal verliezen van een ongemotiveerd Inter. Gelijkspelletje of overwinning durf ik niet te zeggen.

Als Inter Aissati echt graag wil overnemen mss wel een stiekem akkoordje achter de onderhandelingstafel, dan 60% kans. :razz:
Reply
#9
Een B elftal zal extra gemotiveerd zijn denk ik
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
toch stel ik 'gewoon' een verdediger van PSV op!!!

Heb m'n team al klaar.....
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#11
Ekslem Wrote:Een B elftal zal extra gemotiveerd zijn denk ik

Zou wel logisch zijn, maar de B-keus van Inter zijn nog steeds allemaal gearriveerde vedetten die door het roulatiesysteem toch al geregeld spelen. Vraag me af in hoeverre voor hen zal gelden dat ze er vol inknallen met alle risico's van dien voor een potje van (voor hen) niks.
Reply


Forum Jump: