The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Filmpies!
#31
Nine Queens(Nueve reinas)***

Het gaat verhaal gaat over 2 oplichter, Juan en Marcos, die elkaar op een dag ontmoeten. Marcos is al een wat oudere man(jaartje of 40) die graag Juan(een jonge jongen) de kneepjes van het vak wil bijleren. Ze stuiten op een vervalser die 9 zeldzame postzegels heeft nagemaakt en de oplichters gaan die proberen te slijten aan een zakenman. Deze Argentijnse film is leuk gemaakt, zit een beetje humor in en het is vooral de "samenwerking" tussen de 2 oplichters die het entertaining maakt. Het einde moest vrij verassend zijn, maar viel mij een beetje tegen vandaar ook de 3 sterren. Leuke huurtip is het zeker!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#32
Simon*****

Simon(Cees Geel) en Camiel(Marcel Hensema) zijn 2 goede vrienden die elkaar uit het oog zijn verloren. De film begint al ze elkaar weer na jaren tegen komen en Simon blijkt kanker te hebben. Simon is een macho Amsterdammer met een grote bek die neukt alles wat los en vast zit, eigenaar van een coffeeshop en een strandtent. Camiel is een homofiele tandarts. Je ziet eerst hoe deze aparte vriendschap is ontstaan en daarna zie je hoe Camiel zijn vriend bijstaat in de strijd tegen kanker.

Misschien dat ik de laatste tijd wat te veel met sterren strooi, maar deze is echt 5 sterren waard. De film zit vol met grappige dialogen van een niveau die ik nooit in een Nederlandse film heb gezien. Cees Geel laat je lachen en hij ontroert je. Hij won dan ook echt verdient die kalf. Ik kan deze film echt aan iedereen aanraden, zelfs aan mensen zoals moi die niet zo gecharmeerd zijn van de Nederlandse film.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#33
[Image: 14028.jpg]

Collateral
Actiethriller van Michael Mann met Tom Cruise als een huurmoordenaar die voor een grote klus instapt bij een nietsvermoedende taxichauffeur

Genre: Actie, Thriller
Lengte: 120 minuten
Regie: Michael Mann
Cast: Tom Cruise, Jamie Foxx, Jada Pinkett Smith

Toppertje, moet je gezien hebben!
**** (op schaal van 5)



[Image: 13506.jpg]

Bourne Supremacy, The
Spionagethriller met opnieuw Matt Damon als ex-CIA agent Jason Bourne die zijn naam moet zien te zuiveren als hij beschuldigd wordt van moord

Genre: Actie, Avonturenfilm, Thriller
Lengte: 109 minuten
Regie: Paul Greengrass
Cast: Matt Damon, Franka Potente, Brian Cox

Goed vervolg, het nieuwtje is er natuurlijk al vanaf, maar desondanks zeker de moeite waard. Tijdens actie scenes wordt alleen af en toe helemaal waus van de wilde opgenomen beelden.
***1/2 (op schaal van 5)
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#34
Davydoff Wrote:Nine Queens(Nueve reinas)***

Het einde moest vrij verassend zijn, maar viel mij een beetje tegen vandaar ook de 3 sterren. Leuke huurtip is het zeker!!

Misschien snapte je em niet? :wink:

Ik had deze vorig jaar zelf een half sterretje meer gegeven, maar dat zal wel komen omdat ik van het genre houd...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:Nine Queens(Nueve reinas)***

Het einde moest vrij verassend zijn, maar viel mij een beetje tegen vandaar ook de 3 sterren. Leuke huurtip is het zeker!!

Misschien snapte je em niet? :wink:

Ik had deze vorig jaar zelf een half sterretje meer gegeven, maar dat zal wel komen omdat ik van het genre houd...

viel niet zoveel aan te snappen natuurlijk, maar ik had op de helft van de film al een beetje in de gaten hoe het in elkaar zat. Ik vind vooral de scenes goed wanneer ze mensen aan het oplichten zijn en de dialogen tussen de 2 mannen zijn ook erg leuk.

Ik zag de film liggen bij DVDvalley in Amsterdam voor 10 pleuro en zonder te weten waar ie over ging kocht ik hem. Maar misschien dat ik onderbewust nog jouw review had onthouden... :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#36
Robert-vdl Wrote:[Image: 14028.jpg]

Collateral
Actiethriller van Michael Mann met Tom Cruise als een huurmoordenaar die voor een grote klus instapt bij een nietsvermoedende taxichauffeur

Genre: Actie, Thriller
Lengte: 120 minuten
Regie: Michael Mann
Cast: Tom Cruise, Jamie Foxx, Jada Pinkett Smith

Toppertje, moet je gezien hebben!
**** (op schaal van 5)

Zo goed vond ik hem nou ook weer niet. Ik zou hem hoogstens 2.5* geven.
Reply
#37
[Image: 085393880125.jpg]

Goeie thriller...verdient wel een 3.5
Reply
#38
De Dominee **

[Image: dominee.jpg]

De film over het leven van Nederlands bekendste mafiabaas, Klaas Bruinsma. Filmisch gezien knap gemaakt maar qua scenario en cast een drama. Camera, belichting ziet er allemaal goed uit maar daar is gewoon alles mee gezegd. Het boek waar de film op gebasseerd is staat vol met feitjes waar je werkelijk een fantastische film van kan maken. Ik denk toch dat er angst was waardoor de film alleen over mensen gaat die reeds zijn geliquideerd. De regiseur leeft duidelijk in een andere wereld want slaat de plank volledig mis. Het geeft absoluut geen juist beeld van het leven van Bruinsma. De film speelt zich af in Amsterdam dus altijd leuk om te zien van welke locaties ze gebruik gemaakt hebben. De film is wel kundig gemaakt dus best de moeite om te huren.

**
Reply
#39
Ik vond de dominee minimaal 4 sterren waard. Het was vermakelijk, zeker niet slecht geacteerd en verrassend. En of het t leven van de dominee goed weer geeft of niet, dat zullen maar weinig mensen echt weten. Vermakelijk...
The great old Ludwig von...
Reply
#40
Zojuist Lilja 4-ever gekeken.

Het vertelt het verhaal van een meisje in de voormalige Sovjet-Unie in een achterstandswijk. Haar moeder vertrekt naar de USA en laat haar alleen achter. Het gaat van kwaad tot erger tot ze een vriendje krijgt die haar naar Zweden stuurt, onder het mom daar werk voor haar te hebben. Niet wetende dat ze ook in Zweden in de prostitutie belandt.

Een mooi en aangrijpend verhaal, maar tevens ook zeer deprimerend. Leuke dingen in deze film zijn ver te zoeken.

***1/2
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#41
mensen die deze al gezien hebben ??? ik ga er waarschijnlijk vanavond heen...

The manchurian candidate
thriller met Denzel Washington, Meryl Streep e.a.
Reply
#42
Star Wars 3 - trailer

http://www.aol.com/starwars/trailer/index.adp


Overigens heb ik ook nog 2 andere hele goede links met trailers, hier komen ze:

http://www.comingsoon.net

http://www.apple.com/trailers/

Voor de meeste heb je overigens wel Quicktime nodig!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#43
Star Wars 3 - trailer

http://www.aol.com/starwars/trailer/index.adp


Overigens heb ik ook nog 2 andere hele goede links met trailers, hier komen ze:

http://www.comingsoon.net

http://www.apple.com/trailers/

Voor de meeste heb je overigens wel Quicktime nodig! Maar gelukkig heeft
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#44
Hehe, zal ook weer ff een duit in het welbekende zakkie doen, aangezien 99% van 's werelds films hier in de USA het eerst uitkomt:

Saw
B-acteurs, B-teksten, B-uitvoering. Het verhaal is goed bedacht en had 10x spannender kunnen zijn met betere acteurs en betere teksten. Het einde is bijzonder verrassend, dat zal ik vast verklappen Wink. Ik ga geen hele samenvatting neerpleuren, ten eerste ben ik daar te lui voor en ten tweede ben ik de helft al weer vergeten... Leuke film om te huren, niet de moeite waar voor de bios vind ik, 3* dus.

Team America
De eerste 15 minuten dacht ik; waar ben ik in terecht gekomen? Een hoop Amerikaanse humor die met Nederlandse ondertiteling waarschijnlijk retesaai is. Wel een grappig verhaal met enkele leuke scenes en nog een echt verhaal er achter ook. Mijn vrienden hier vonden hem fan-tas-tisch, maar dat is waarschijnlijk de Amerikaanse mening Wink. Geef hem toch wel 3,5* voor de moeite.

Grudge
Jaaaaa.... fantastisch! Ik weet niet wie van jullie het boek The Ring kennen of de verfilming er van hebben gezien, maar dit is nog 10x spannender! Wat een vaag verhaal en af en toe schrok ik me echt kapot. Sarah Michelle Gellar speelt erin mee, wat de film een hoop goed doet. Bizar verhaal, en er komt zeker weten een deel 2, wat ik absoluut ga zien! Vijf dikverdiende sterren voor deze film, een aanrader!

Zo, weer een film updeetje vanuit de USA Wink. Vanavond maar weer even Wrong Turn kijken en het vrouwelijk schoon troosten op de enge momenten...
Reply
#45
Maandag naar 'Ladder 49' , de premiëre in Rotterdam.

Draait deze film al in de US, Bakke? Enig idee of het een beetje oké film is ?
Reply
#46
Fabian Wrote:Maandag naar 'Ladder 49' , de premiëre in Rotterdam.

Draait deze film al in de US, Bakke? Enig idee of het een beetje oké film is ?

Ladder 49 draait hier inderdaad al enige weken, Fabian... het is echter een van de weinige films die ik niet gezien heb, het ging over iets met een brandweergebeurtenis als ik me niet vergis? Kan je helaas niet helpen met een recensie...
Reply
#47
Ik heb vrijdag Minority Report gezien op DVD en dat viel me behoorlijk tegen. Op zich is het een aardig verhaaltje, met leuke special effects maar er zitten een aantal gigantische gaten in die het geheel behoorlijk lam trekken en die verpestten voor mij de film.

1) Tom Cruise wordt gezocht wegens een te plegen moord, hij is gewelddadig, vuurgevaarlijk, ze denken dat ie terugkeert naar zijn werkplek en wat doen ze dan niet? Zijn Eye-D blokkeren, extra bewaking neerzetten en zijn account blokkeren. Heel handig!!!!

2) Hij laat zijn ogen transplanteren. De dienstdoend arts zegt dat ie minimaal 12 uren de verbanden erop moet houden omdat ie anders blind wordt. De spinnetjes komen hem zoeken en Eye-D-en en wat doet onze held na 6 uurtjes verband? Hij haalt het eraf en laat zich in zijn oogje prikken. Maar in de rest van de film zie je helemaal niks meer over dat hij blind is aan 1 oog. SLEEEEEEEEEEEECHT!!!!!

3) De 'hoofd-moord' in de film op Anne Lively (de moeder van Agatha). De 3 pre-cogs zien niet altijd alles hetzelfde. Het beeld van Agatha was verwijderd/bestond niet en daarmee is de moord dus niet 'gebeurd'. Daarna komt de moord nog eens, maar die wordt als Echo gekenmerkt, wat dus niet zo is, omdat de 1e moord niet heeft plaatsgevonden volgens het verhaal. Dus waarom is die Echo dan verwijderd?????????

4) De Pre-cogs zien alleen moord. Geen doodslag en ook geen zelfmoord. De dood van Crow is zelfmoord en heel misschien zou je het doodslag kunnen noemen, omdat Cruise daarmee dreigt na het zien van de foto's op het bed, MAAR DAT KUNNEN DIE PRE-COGS DUS NOOIT ZIEN, TERWIJL DIE BEELDEN DOOR DE HELE FILM TE ZIEN ZIJN. WAT EEN OOOOOOOOOOOOOOOONZIN!!!!!!

Daarnaast vond ik na het zien van de film op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.imdb.com">http://www.imdb.com</a><!-- w --> nog een shitload aan plot-holes (Het gedoe met die houten eieren. Waarom moeten die 2 minuten door die buizen rollen en waarom worden die uberhaupt gebruikt als het ook op een futurisch HUD-scherpje kan????) waar je U tegen zegt en het oordeel wat ik geveld had niet echt positief beïnvloedt. Twee * voor de moeite! Bah!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#48
Gister naar Man on Fire geweest met wederom Denzel Washington. Is ook een zeer goede film...het verhaal lijkt een beetje op Ransom met Mel Gibson. Er heerst een mooi Mexicaanse sfeertje en de humor is toch ook wel lache...een bom in het achterwerk van de baas van 'la Hamandad' en deze vervolgens van afstand tot ontploffing brengen :lol:
Reply
#49
LONDEN (ANP) - De low-budgetfilm Sideways ging er maandag in Los Angeles vandoor met de meeste filmkritiekprijzen. Op de tiende Critics' Choice Awards kreeg de film er vijf, onder meer voor beste film en beste mannelijke en vrouwelijke bijrol.

De onderscheiding voor beste regie ging naar Martin Scorsese voor The Aviator. Dat heeft de BBC dinsdag gemeld.

Sideways, van regisseur Alexander Payne, gaat over twee mannen die door het zuiden van California trekken. De prijzen zijn doorgaans een barometer voor de Oscar-uitreiking. Beide jury's beloonden de afgelopen vijf jaar dezelfde rolprent als beste film. En acht van de negen afgelopen keren waren ze het eens over de winnaar in de categorie Beste Regie.

Hilary Swank werd uitgeroepen tot Beste Vrouwelijke Hoofdrol in de boksfilm Million Dollar Baby. De prijs voor Beste Mannelijke Hoofdrol ging naar Jamie Foxx in Ray, over Ray Charles. Finding Neverland werd beste familiefilm.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#50
iemand National Treasure al gezien ?!? en ist wat...?
Reply
#51
Tip voor de huur: DEAD END

Meesterlijke horror. Gezin gaat met Kerst naar schoonfamilie, maar besluiten een binnendoor weg te nemen. Na een bijna ongeluk wordt het gaandeweg steeds meer creepy. Een eindeloos bos ontvouwd zich zonder ook maar één zijweg. Wat weer heerlijke herinneringen bracht aan Stephen Kings children of the corn. Maar voor de rest geen enkel cliche, enkel vreemde wendingen en een constant drukkende en dreigende sfeer plus enkele bizarre scenes (zoals ooit een bloedend oor van een mobieltje gepulkt?).
Ray Wise die de vader van het gezin speelt geeft de film extra smaak. Bekend van Twin Peaks (Leland palmer) speelt hij een soortgelijk gelaagde character.

Check it out zou ik zeggen.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#52
Devlin Wrote:iemand National Treasure al gezien ?!? en ist wat...?

ik heb em op dvd liggen, ik vind et een vrij aardige film, af en toe een tikkeltje chaotisch maar ja
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
Oke, daar gaan we weer Smile.

National Treasure
Op Oudejaarsavond gezien, schitterende film! Nicolas Cage speelt hoofdrol, maar wie de vrouwelijke hoofdrol had ben ik even vergeten. Het verhaal is heel mooi; Nicolas is op zoek naar een mysterieuze schat, en de schatkaart staat op de achterkant van de Declaration of Independence. Tsja, dan moet dat ding dus gestolen worden... het is een mooie zoektocht met verrassende wendingen en een leuk einde. Zeker de moeite waard, ook vanwege alle details.

Meet the Fockers
Nog niet gezien, breekt hier record na record, ik hoop over een tijdje een mooie recensie te geven. Vrienden die de film gezien hebben vonden hem geweldig, maar dat vinden ze hier al snel.

White Noise
Nee, nee, nee. The Grudge was zo goed (zie boven), White Noise was zo jammer. Een thriller/horrorfilm die niet aan de verwachtingen voldoet. Staat qua opbrengst tweede achter Meet the Fockers, maar is vrij teleurstellend. Het gaat over een man die weduwnaar wordt, en op zoek gaat naar zijn dode vrouw. Dit doet hij door middel van EVP, het afspelen van sneeuw op de televisie in de hoop dat hij beelden ontvangt uit het dodenrijk. Hetzelfde geldt voor de radio, maar dan in de vorm van stemmen. Heel vaag, heel erg zonde van de $ 7,50.

P.S. Mochten jullie nog meer recensies willen over films die in NL nog niet uit zien, laat het weten Wink.
Reply
#54
Bakke Wrote:Meet the Fockers
Nog niet gezien, breekt hier record na record, ik hoop over een tijdje een mooie recensie te geven. Vrienden die de film gezien hebben vonden hem geweldig, maar dat vinden ze hier al snel.

De Gaylord M. Fockers?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#55
Bakke als jij de Grudge goed vond dan neem ik geen 1 recensie van je serieus. Wat een waardeloze film is dat (ondanks 3 keer schrikken)!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#56
Ekslem Wrote:Bakke als jij de Grudge goed vond dan neem ik geen 1 recensie van je serieus. Wat een waardeloze film is dat (ondanks 3 keer schrikken)!

Daarvoor mogen meningen verschillen he Wink.
Reply
#57
Bakke Wrote:Saw
B-acteurs, B-teksten, B-uitvoering. Het verhaal is goed bedacht en had 10x spannender kunnen zijn met betere acteurs en betere teksten. Het einde is bijzonder verrassend, dat zal ik vast verklappen Wink. Ik ga geen hele samenvatting neerpleuren, ten eerste ben ik daar te lui voor en ten tweede ben ik de helft al weer vergeten... Leuke film om te huren, niet de moeite waar voor de bios vind ik, 3* dus.

Dit was gewoon een masterpiece Bakke....
Reply
#58
Bakke Wrote:
Ekslem Wrote:Bakke als jij de Grudge goed vond dan neem ik geen 1 recensie van je serieus. Wat een waardeloze film is dat (ondanks 3 keer schrikken)!

Daarvoor mogen meningen verschillen he Wink.

Dat mag zeker, maar het verhaal is zo slecht en het einde is een compleet drama!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
Ekslem Wrote:
Bakke Wrote:
Ekslem Wrote:Bakke als jij de Grudge goed vond dan neem ik geen 1 recensie van je serieus. Wat een waardeloze film is dat (ondanks 3 keer schrikken)!

Daarvoor mogen meningen verschillen he Wink.

Dat mag zeker, maar het verhaal is zo slecht en het einde is een compleet drama!

Serieus? Dat vond ik dus weer van White Noise... als je die gaat zien wil ik wel graag weten wat je er van vond.
Reply
#60
Moker_SD Wrote:
Bakke Wrote:Saw
B-acteurs, B-teksten, B-uitvoering. Het verhaal is goed bedacht en had 10x spannender kunnen zijn met betere acteurs en betere teksten. Het einde is bijzonder verrassend, dat zal ik vast verklappen Wink. Ik ga geen hele samenvatting neerpleuren, ten eerste ben ik daar te lui voor en ten tweede ben ik de helft al weer vergeten... Leuke film om te huren, niet de moeite waar voor de bios vind ik, 3* dus.

Dit was gewoon een masterpiece Bakke....

Ik was dan ook de enige die het een slechte film vond. Maar je moet toegeven dat de teksten van een B-categorie zijn. In ieder geval had ik wel gepost dat het verhaal goed bedacht was, ik vond alleen de acteurs en teksten slap.
Reply


Forum Jump: