The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Filmpies!
#91
Net stuk gezien van Donna Donna :eeeek: . Moet niet gekker worden #-o
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#92
harry_bierdop Wrote:Net stuk gezien van Donna Donna :eeeek: . Moet niet gekker worden #-o

"Hee, je zit verkeerd....." :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#93
Gerben Zonderland Wrote:
harry_bierdop Wrote:Net stuk gezien van Donna Donna :eeeek: . Moet niet gekker worden #-o

"Hee, je zit verkeerd....." :lol:

minuutje later:

"Wil je ook iets eten :wink: "
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#94
Meet The Fockers vond ik beter dan Meet The Parents (lees Metro van vandaag): **** uit *****

Hotel Rwanda heb ik ook al gezien voor Metro; indrukkende film ****1/2 uit *****

Saw is inderdaad een geweldig gruwelijke film. ****1/2 uit *****

Team America: World Police is wel grappig, maar voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen *** uit *****

Verder heb ik Alfie, The Aviator, Catwoman, Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, The Football Factory, The Grudge, King Arthur, Kinsey, The Last Samurai, The Life Aquatic With Steve Zissou, Million Dollar Baby, Mindhunters, The Motorcycle Diaries, Mr. 3000, Oldboy, Ray, Shall We Dance, Shark Tale, Shrek 2, Super Size Me, Troy, Uptown Girls, Vanity Fair, White Chicks en The Yes Men nog staan in de map "Nog Zien"...

Dus als jullie één van bovenstaande films aanraden, dan hoor ik dat graag... Ik denk zelf dat ik vanavond begin met The Football Factory.
Reply
#95
Lamme Lennie Wrote:Zijn er hier geen personen die dvd-tjes thuis hebben liggen en deze willen ruilen oid?

Ik heb circa 200 DVD's... Zitten er wel een paar bij die ik wil ruilen...
Reply
#96
Keyzer Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Zijn er hier geen personen die dvd-tjes thuis hebben liggen en deze willen ruilen oid?

Ik heb circa 200 DVD's... Zitten er wel een paar bij die ik wil ruilen...

Hee das een leuk aantal. Ik zit ook rond dat aantal. Nog leuke bijzondere titels?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#97
Niet echt verrassende titels denk ik... Ik zal wel een keer een overzichtje maken en hier neerpleuren...

Naast de 200 DVD's heb ik nog zo'n 500 DivX-en denk ik...
Reply
#98
120 dvd's ik ruil er geen, want dan had ik net zo goed een ander kunnen kopen indertijd.
Reply
#99
Keyzer Wrote:Niet echt verrassende titels denk ik... Ik zal wel een keer een overzichtje maken en hier neerpleuren...

Naast de 200 DVD's heb ik nog zo'n 500 DivX-en denk ik...

DviX doe ik niet aan. Alles is bij mij origineel.

Hoogtepunt is mijn Scarface box met moneyclip die ik uit NY heb meegenomen.
Maar er is een mooie Big Fish special edition vanuit Korea onderweg, misschien wordt dat mijn nieuwe pronkstuk. Ik heb veel series! Helaas nog geen gilmore girls :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Dugarry Wrote:120 dvd's ik ruil er geen, want dan had ik net zo goed een ander kunnen kopen indertijd.

Nergens spijt van?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Oke, ik heb dus gisteravond The Football Factory gezien: ***1/2 uit *****.

Verhaal is wel redelijk waarheidsgetrouw als je het mij vraagt. Daarnaast heeft de film, naast de vele uitbarstingen van geweld, ook veel (Engelse) humor in zich... Het moment waarop één van de hools zijn neus heeft gepoederd tijdens een etentje met de ouders van zijn vriendin en de daarop volgende monoloog van die gozer, is echt hilarisch!

Na The Football Factory heb ik nog even 13 Going On 30 gekeken. Ik vond het best een leuke film... Natuurlijk zo zoet als wat, maar de 80's flashback is wel weer aardig... Vooral het moment dat ze met zijn allen de dans uit de videoclip van Thriller nadoen is erg grappig.... *** uit *****
Reply
VetHard***

Bennie (Jack Wouterse) komt na een aantal jaar vrij uit de gevangenis, waar hij zat voor een mislukte overval op een juwelier. Hij krijgt het onaangename nieuws dat zijn pleegvader Mast niet lang meer te leven heeft. Mast blijkt ook een echte zoon in België te hebben. Koen (Kurt Rogiers), de echte zoon van Mast, zit daar in de gevangenis en Bennie helpt hem ontsnappen. Samen proberen ze aan geld te komen voor hun stervende vader, zodat hij geopereerd kan worden.

Vet Hard is een echte actie/komedie geworden van Nederlandse bodem en dat is vrij uniek. Veel leuke grappen, vreemde karakters en ook de actie is ontzettend grappig. Het is allemaal lekker overdreven gemaakt en doet bijna Amerikaans aan. Je moet niet naar deze film gaan en verwachten dat je een realistische film te zien krijgt, alles is namelijk met een knipoog gemaakt. Net zoals bij elke Nederlandse film ontbreken ook bij Vet Hard de BNers in kleine bijrolletjes niet. Het leuke bij VetHard is dat de meeste het niet overleven.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Meet the parents gezien (2ex) =D>

Woensdag naar Meet the Fockers.... Ben benieuwd.
Reply
Keyzer Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Zijn er hier geen personen die dvd-tjes thuis hebben liggen en deze willen ruilen oid?

Ik heb circa 200 DVD's... Zitten er wel een paar bij die ik wil ruilen...

Dat was in mijn ruilperiode :wink:
Sinds ik Ebay heb ontdekt gaan alle DVD's die ik niet wil houden linea recta op Ebay.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gisteren Mr. 3000 gezien, wel een grappige honkbalfilm...

*** uit *****
Reply
Dugarry Wrote:Meet the parents gezien (2ex) =D>

Woensdag naar Meet the Fockers.... Ben benieuwd.

Mijn recensie:

Hilarische grappen stapelen zich op

Filmrecensenten nemen hun werk over het algemeen bloedserieus. Alles aan een film moet perfect zijn, willen zij met positieve kritieken komen. Meet The Fockers is typisch een film die de zichzelf zeer serieus nemende filmrecensent niet snel zal aanraden. Die begint een lulverhaal dat de film het Amerikaanse publiek een spiegel voorhoudt over hoe hun samenleving in elkaar zit. Dat de film eigenlijk een politiek statement is, waarin de liberalen (de Fockers) botsen met de conservatieven (de Byrnes). Alles om de lezer te imponeren over hoeveel kennis (of wijsheid) zij wel niet hebben. En daarmee de lezer in twijfel achterlatend waar de film nu precies over gaat.

Waar gaat Meet The Fockers dan over? De film borduurt voort op het verhaal uit Meet The Parents (2000), waarin wij kennis maakten met Greg ‘Gaylord’ Focker (Ben Stiller), een mannelijke verpleger. Greg woont samen met de charmante Pam Byrnes (Teri Polo) en wil haar graag trouwen. Dus gaat hij heel officieel haar hand vragen aan haar ouders, Jack (Robert de Niro) en Dina (Blythe Danner). Na heel wat complicaties vergaart Greg uiteindelijk een plekje in ‘The Circle Of Trust’ van de voormalige CIA-agent Jack. Greg mag zijn geliefde trouwen, al is er nog één minuscuul probleempje: de ouders van beide lovebirds hebben elkaar nog nooit ontmoet of gesproken.

Dat is samengevat precies het verhaal in Meet The Fockers; de ontmoeting tussen de ouders van Greg en Pam. In een enorme camper met kogelwerend glas en een dikke kevlarlaag over de carrosserie (“Je weet maar nooit in deze tijden”, zegt Jack bloedserieus) reizen de Byrnes samen met Greg, Little Jack (het zoontje van Pams zus) en de huiskat naar Coconut Grove in Florida, waar de Fockers resideren. Bernie (Dustin Hoffman) en Roz (Barbra Streisand) Focker hebben een echte ‘doe-waar-je-zelf-zin-in-hebt’-mentaliteit. Zo staat in de huiskamer een altaar voor Greg, waarop al zijn vergaarde sportprijzen (vooral 8e, 9e en 10e plaatsen) staan uitgestald. Want, zo beweert Bernie, het gaat niet om winnen. Een heel andere mentaliteit dan die van de Byrnes.

Dus (hoe kan het ook anders) botsen de twee families al snel met elkaar. In het begin lijkt alles nog soepeltjes te verlopen, maar langzaamaan gaat alles mis. De camper wordt gedeeltelijk gesloopt, Jack is opnieuw erg achterdochtig, Greg lijkt een bastaardzoon te hebben en raakt zijn plekje in de Cirkel van Vertrouwen kwijt, Roz is geen dokter (zoals Jack denkt) maar sekstherapeute en ga zo maar door. De hilarische grappen stapelen zich op in deze sequel, die daarmee zelfs leuker is dan het origineel.

De zichzelf zeer serieus nemende filmrecensent zou deze film afdoen als ‘banaal met een flinterdun verhaal’. Daarmee gaat hij of zij dan wel voorbij aan het feit dat de chemie tussen Stiller, De Niro en Hoffman geweldig is. En dat de film vooral erg grappig is. Je lachspieren krijgen tijdens het kijken van Meet The Fockers amper gelegenheid om tot rust te komen.

Meet The Fockers zal heus geen Oscar winnen, dat weet ik ook wel. Maar daar is het regisseur Jay Roach (Meet The Parents, Austin Powers In Goldmember) ook vast niet om te doen geweest. Hij wil zijn publiek gewoon vermaken. En daarin slaagt hij met glans.

**** uit *****
Reply
Vraagje; ik zat vanavond een aflevering van de Amerikaanse serie Medium te kijken (pas de eerste keer dat ik het zag maar het leek me vrij goed!) toen er ineens een film in mijn gedachten kwam die ik ongeveer een jaar geleden zag. Ik weet nog dat het al een wat oudere film was, misschien dat iemand aan de hand van mijn beschrijving de film herkent en me de titel kan vertellen... het ging over een jury die zich beraadde over een zaak waarin de verdachte overduidelijk schuldig was. Althans, dat dacht iedereen. Uiteindelijk bleek dat de verdachte onschuldig was, nadat er 1 jurylid was (een man van ongeveer vijftig jaar) die zich niet kon neerleggen bij de algehele stemming van de jury. Hij bleef zoeken naar beter of meer bewijs en won uiteindelijk ook... de jury overlegde urenlang en het was snikheet in hun vergaderkamer, herinner ik me. De juryleden kwamen stuk voor stuk tot de overtuiging dat ze ongelijk hadden, en stukje bij beetje won het desbetreffende jurylid de stemmen voor zich. Gaat er bij iemand een lampje branden?
Reply
Bakke Wrote:Vraagje; ik zat vanavond een aflevering van de Amerikaanse serie Medium te kijken (pas de eerste keer dat ik het zag maar het leek me vrij goed!) toen er ineens een film in mijn gedachten kwam die ik ongeveer een jaar geleden zag. Ik weet nog dat het al een wat oudere film was, misschien dat iemand aan de hand van mijn beschrijving de film herkent en me de titel kan vertellen... het ging over een jury die zich beraadde over een zaak waarin de verdachte overduidelijk schuldig was. Althans, dat dacht iedereen. Uiteindelijk bleek dat de verdachte onschuldig was, nadat er 1 jurylid was (een man van ongeveer vijftig jaar) die zich niet kon neerleggen bij de algehele stemming van de jury. Hij bleef zoeken naar beter of meer bewijs en won uiteindelijk ook... de jury overlegde urenlang en het was snikheet in hun vergaderkamer, herinner ik me. De juryleden kwamen stuk voor stuk tot de overtuiging dat ze ongelijk hadden, en stukje bij beetje won het desbetreffende jurylid de stemmen voor zich. Gaat er bij iemand een lampje branden?

12 angry men
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
A Time To Kill?
Reply
Inderdaad 12 Angry Men Lamme Lennie... Maar ik weet dus niet of Bakke het origineel of de remake bedoelt..
Reply
the jury?
Reply
runaway jury?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zoals Bakke het uitlegt, is er maar één filmtitel mogelijk: 12 Angry Men
Reply
http://www.imdb.com/title/tt0050083/

met Henry Fonda als dwarsligger.
Reply
Runaway Jury gaat ook over het winnen van stemmen door 1 persoon (eigenlijk 2, maar het vrouwtje zit zelf niet in de jury), maar dit keer over verbieden van handwapens.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Runaway Jury gaat ook over het winnen van stemmen door 1 persoon (eigenlijk 2, maar het vrouwtje zit zelf niet in de jury), maar dit keer over verbieden van handwapens.

Leuke film alleen een beetje ongeloofwaardig!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Runaway Jury gaat ook over het winnen van stemmen door 1 persoon (eigenlijk 2, maar het vrouwtje zit zelf niet in de jury), maar dit keer over verbieden van handwapens.

Leuke film alleen een beetje ongeloofwaardig!

Tsja, ik vond em ook wel vermakelijk en vooral de broeierige sfeer in New Orleans (als ik mij goed herinner) droeg veel bij aan de kijkvreugde.
Dat ie enigszins ongeloofwaardig is, beaam ik, maar dat is met 75% van de films zo en het wordt pas echt hinderlijk als er echt belachelijke/onmogelijke dingen gebeuren en dat was in deze film niet het geval vond ik.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Runaway Jury gaat ook over het winnen van stemmen door 1 persoon (eigenlijk 2, maar het vrouwtje zit zelf niet in de jury), maar dit keer over verbieden van handwapens.

Leuke film alleen een beetje ongeloofwaardig!

Tsja, ik vond em ook wel vermakelijk en vooral de broeierige sfeer in New Orleans (als ik mij goed herinner) droeg veel bij aan de kijkvreugde.
Dat ie enigszins ongeloofwaardig is, beaam ik, maar dat is met 75% van de films zo en het wordt pas echt hinderlijk als er echt belachelijke/onmogelijke dingen gebeuren en dat was in deze film niet het geval vond ik.

New Orleans staat mij ook bij idd. Ik heb hem thuis op DVD liggen en vond het een leuke film. Erg origineel. Er wordt goed in geacteerd en die sfeer is idd goed neergezet.

Maar de manier waarop hij de jury inkomt blijft bij de gehele film door mijn hoofd spoken.

***1/2 krijgt ie van mij :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:***1/2 krijgt ie van mij :wink:

Kan ik mee leven. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nou, dan zal ik ook maar eens mijn mening over een film geven die ik net heb gekeken. Ik kijk zo'n 2 tot 4 films per week op DVD, maar heb gewoon geen zin om elke keer een review te plaatsen.

Zojuist Noi Albinoi gezien. Een film die niet iedereen bekend in de oren zal klinken (of zelfs uit kan spreken :wink: ), behalve de arthouse liefhebbers.

Noi Albinoi gaat over Noi, een jongen van een jaar of 18 wonende in een afgelegen dorpje ergens in IJsland. In het hele dorp geen reet te beleven, en naar school gaan vind ie ook niet alles. De film beschrijft ongeveer een week van zijn leven waarin dingen gebeuren die hij liever niet zag gebeuren.

Ik denk dat het niet een film is voor de mensen die vooral Hollywoord-blockbusters kijken, omdat er geen special effects oid aan te pas komen. Gewoon een keer wat anders.

*** uit 5 (ben niet zo van de hoge cijfers)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: